تاریخ انتشار : جمعه 28 آوریل 2023 - 15:16
1184 بازدید
کد خبر : 10084

بازی واکن Walken چیست؟ چطور در آن به کسب درآمد برسیم؟

بازی واکن Walken چیست؟ چطور در آن به کسب درآمد برسیم؟

بازی واکن Walken در واقع یک عنوان جذاب است که به شما اجازه می‌دهد با تناسب اندامی که برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اید، در یک محیط بازی کریپتوکارنسی، به سطحی از درآمد دست پیدا کنید. Walken یک بازی M2E است که در آن می‌توانید برای نبرد با بازیکنان دیگر توکن کسب کنید. این بازی حول یک شخصیت

بازی واکن Walken در واقع یک عنوان جذاب است که به شما اجازه می‌دهد با تناسب اندامی که برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اید، در یک محیط بازی کریپتوکارنسی، به سطحی از درآمد دست پیدا کنید.

Walken یک بازی M2E است که در آن می‌توانید برای نبرد با بازیکنان دیگر توکن کسب کنید. این بازی حول یک شخصیت NFT ساخته می‌شود که آن‌ها CATthlete می‌نامند، و تیم با الهام از Tamagotchi روی این شخصیت کار می‌کند. در حال حاضر بازی در تست بتا باز است. بازی واکن Walken در واقع پیش درآمدی بر اولین بازی‌های کریپتویی است که بر مبنای حرکت، به شما درآمد می‌دهند.

Walken نسخه بتای باز خود را در ماه ژوئن راه‌اندازی کرده است. اکنون، بازی حرکت برای کسب درآمد، فهرست جدیدی از آیتم‌ها را در نقشه راه خود برای پیشرفت‌های بیشتر داشت. Walken به‌عنوان یک برنامه سبک زندگی رایگان باهدف پایداری، یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های بازی‌های حرکت برای کسب درآمد، معرفی شده است. هدف این بازی تعامل قابل‌توجه جامعه بین‌المللی است. Walken همچنین از قرارگرفتن در میان جستجوهای برتر بازی بر اساس داده‌های DappRadar تقویت شد. در ادامه اشاره‌ای به آموزش بازی واکن Walken نیز خواهیم داشت.

D8A8D8A7D8B2DB8C-D988D8A7DAA9D986-Walken-DA86DB8CD8B3D8AAD89F-D8A8D987-D986D981D8B9-D8B3D984D8A7D985D8AADB8C-D988-D8ACDB8CD8A8D8AAD8A7D986 بازی واکن Walken چیست؟ چطور در آن به کسب درآمد برسیم؟

بازی واکن Walken چیست؟ به نفع سلامتی و جیبتان!

شاید فکر کنید که حضور و کسب امتیاز در بازی واکن Walken، پیچیده است؛ اما باید بگوییم که چنین نیست. صرفاً نیاز است که به حوزه بازی‌های کریپتویی علاقه مند بوده و یا قبلا یکی از آن ها را تجربه کرده باشید.

امروزه شرکت‌های بزرگ از روش‌های مختلف برای جمع‌آوری کاربران به جهت حضور در پلتفرم‌های کریپتوکارنسی و همین‌طور ارز دیجیتال استفاده می‌کنند. هرکدام از ما ممکن است در طول روز مسافت زیادی را پیموده و اپلیکیشن‌ها و ساعت‌های هوشمند برای بررسی طول آن استفاده کنیم. البته آن‌ها صرفاً اطلاعاتی را در مورد وضعیت جسمانی و همین‌طور تعداد قدم‌های برداشته شده و میزان مسیری که طی نموده‌ایم را در اختیارمان قرار می‌دهند؛ دراین‌بین بازی‌هایی هستند که از عناوین وسوسه‌انگیز و جذاب استفاده می‌کنند.

مبنای توکن بازی واکن Walken

WLKN یک توکن حاکمیتی و سهام قابل تعویض است که برای ارتقاء ماجراجویی کاربر در برنامه Walken و ارائه درآمد و یک توکن برای استفاده در برنامه های DeFi ساده شده در برنامه استفاده می‌شود.

دارندگان توکن WLKN می‌توانند در مورد آینده پروژه رأی دهند و همچنین برای کسب جوایز آن را به اشتراک بگذارند. کاربران تنها با شرکت در نبردها می‌توانند این توکن را کسب کنند. الگوریتم نبرد، میزان توکن‌های بازی برای کسب درآمد را بر اساس تعداد بازیکنان و توکن‌های بازی برای کسب در دسترس محاسبه می‌کند.

حرکت برای کسب درآمد (M2E) یکی از مفاهیمی است که سریع‌ترین رشد را در دنیای ارزهای دیجیتال به‌ویژه در فضای بازی‌های بلاک‌چین دارد. چیزی که در مورد مفهوم حرکت برای کسب درآمد شگفت‌انگیز است این است که به کاربران اجازه می‌دهد با انجام فعالیت‌های تناسب‌اندام، در ارزهای رمزنگاری شده پاداش کسب کنند. Move-to-Earn از ترکیبی از Gamefi، NFT و فناوری GPS برای ردیابی حرکات استفاده می‌کند. با دانلود بازی واکن Walken نسخه اندروید و ios، شما خیلی زود وارد محیط آن خواهید شد و می‌توانید تجربه خود را شروع کنید.

D8AFD8A7D986D984D988D8AF-D988-D986D8B5D8A8-D8A8D8A7D8B2DB8C-D988D8A7D984DAA9D986 بازی واکن Walken چیست؟ چطور در آن به کسب درآمد برسیم؟

چطور بازی واکن را دانلود و نصب کنیم؟

دقت کنید که برای حضور در این بازی شما با یک مفهوم زیاد مواجه خواهید شد؛ CAThlete در بازی واکن در واقع همان کاراکتر اصلی خواهد بود که قرار است نقش‌آفرینی کند. می‌توانید به‌راحتی اکسسوری‌هایی نیز به کاراکتر خود اضافه کنید. رابط کاربری نسبتا ساده بوده و تمامی امکانات در تب های مختلف در اختیار شماست. البته در مورد آموزش بازی واکن در ادامه توضیحات تکمیلی و دقیق تری را نیز در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید از آن استفاده کنید.

شما می‌توانید این بازی را روی سیستم‌عامل اندروید و ios دانلود و نصب کنید. پس از اولین ورود به آن:

  1. یک حساب کاربری با عبارت seed ایجاد کنید
  2. CAthlete رایگان با ویژگی‌های تصادفی دریافت کنید
  3. اکنون می توانید به صورت رایگان بازی کنید.

گیم‌پلی بازی واکن Walken

یکی از مهم‌ترین و موردتوجه‌ترین نکات در مورد این بازی گیم‌پلی است؛ در واقع پس از دانلود اپلیکیشن و ثبت‌نام و حضور به‌عنوان یک کاربر تازه‌وارد، هر بازیکن یک CAThlete (شخصیت بازی) که کاراکتر اصلی به‌حساب می‌آید را در ساده‌ترین حالت و ضعیف‌ترین وضعیت ممکند، رایگان دریافت می‌کند، همچنین می‌توانید یک شخصیت را در بازار خریداری کنید یا یک جعبه باز کنید و یک شخصیت تصادفی دریافت کنید.

CAThlete دارای چند سطح اکانت خواهد بود که به شرح زیر است:

  • Common
  • Uncommon
  • Rare
  • Epic
  • Legendary

هر شخصیت ویژگی‌های خاص خود را دارد، در مجموع 3 مورد وجود دارد:

  • قدرت
  • استقامت
  • سرعت

Cathlete خود را ارتقا دهید

کاتلت‌ها را می‌توان با استفاده از Gem ارتقا داد که می‌توان با تبدیل تعداد قدم‌هایی که کاربر طی یک روز طی کرده است به Gems به دست آورد. هزار قدم برای کاربر با یک کاتلت برابر با یک Gem است. Earning Gems در بازی بسته به تعداد کتلت‌هایی که دارید چندبرابر می‌شود؛ هرچه تعداد کتلت‌های بیشتری داشته باشید، جواهرات بیشتری می‌توانید کسب کنید. هنگامی که یک کاربر به هدف روزانه 10000 قدم رسید، جواهرات اضافی در کنار جواهراتی که قبلاً به دست آورده است، به او پاداش داده می‌شود.

برای تکمیل فرایند ارتقاء سطح یک Cathlete، کاربران به توکن‌های WLKN نیاز دارند. آنها می‌توانند توکن‌های WLKN را در مسابقات بازی کسب کنند. کاربران می‌توانند از موجودی WLKN معلقی که هنگام مبارزه در لیگ‌ها به دست آورده‌اند استفاده کنند یا همچنین می‌توانند WLKN را در مبادلات خریداری کنند. بازی واکن Walken در واقع هم به نفع سلامتی شماست، هم به نفع جیبتان.

هرچه گام‌های بیشتری در روز بردارید، سریع‌تر می‌توانید Cathlete خود را ارتقا دهید. بازی واکن Walken بر مبنای کسب امتیاز و ارتقا کاراکتر است.

توکن‌های WLKN در بازی چه نقشی دارند؟

Walken یک بازی و تمرین برای کسب برنامه تلفن همراه است که توسط تیمی با بیش از 50 میلیون بارگیری از فروشگاه برنامه و درآمد سالانه 10 میلیون دلار ساخته شده است. کاربران با توکن‌های WLKN برای ورزش و بازی درون‌برنامه‌ای پاداش دریافت می‌کنند و شخصیت‌های آنها در بازی NFT هستند که به این معنی است که کاربران نه‌تنها می‌توانند توکن کسب کنند، بلکه در حال ایجاد NFT هستند که می‌توانند در بازارهای NFT خریدوفروش شوند. بازی واکن Walken دارای یک توکن بسیار جذاب در دنیای کریپتو است.

قدرت واقعی پلتفرم Walken در ارائه یکپارچگی مستقیم با پلتفرم‌های DeFi برای تشویق دارندگان رمزارز جدید است تا از توکن‌هایی که از شیوه زندگی سالم‌تر دریافت می‌کنند درآمد بیشتری کسب کنند. این برنامه دارای یک رابط داخلی و ساده شده برای استراتژی‌های DeFi سطح تراشه آبی خواهد بود.

D984DB8CDAAFE2808CD987D8A7-D988-D8B3D8B7D988D8AD-D8AFD8B1-D8A8D8A7D8B2DB8C-D988D8A7DAA9D986-Walken بازی واکن Walken چیست؟ چطور در آن به کسب درآمد برسیم؟

لیگ‌ها و سطوح در بازی واکن Walken

یکی از ویژگی‌های جالب گیم‌پلی Walken لیگ‌ها است.

لیگ‌ها لابی‌های رقابتی هستند که کاربران می‌توانند با استفاده از Cathlete خود برای نبرد با بازیکنان دیگر برای شانس بردن جوایز توکن WLKN شرکت کنند.

لیگ‌های مختلفی با الزامات سطح متفاوتی وجود دارد که کاربر می‌تواند بسته به سطح Cathlete خود در آنها شرکت کند. هر چه سطح Cathlete بالاتر باشد، لیگ بالاتری می‌تواند در آن شرکت کند و پاداش‌های توکن WLKN بیشتری می‌تواند کسب کند.

در این بخش و به‌واسطه توضیحات لازم برای حضور در بازی و آینده‌نگرانه پیش رفتن، الزامات سطح و پتانسیل کسب درآمد برای هر یک از لیگ‌ها آمده است:

  • لیگ 1 – حداقل سطح کاتلت: 0; پاداش ممکن: تا 0.1 WLKN در هر برد
  • لیگ 2 – حداقل سطح کاتلت: 2; پاداش ممکن: تا 0.19 WLKN در هر برد
  • لیگ 3 – حداقل سطح کاتلت: 4; پاداش ممکن: تا 0.45 WLKN در هر برد
  • لیگ 4 – حداقل سطح کاتلت: 6; پاداش ممکن: تا 2.06 WLKN در هر برد
  • لیگ 5 – حداقل سطح کاتلت: 8; پاداش ممکن: تا 4.04 WLKN در هر برد
  • لیگ 6 – حداقل سطح کاتلت: 10; پاداش ممکن: تا 10.28 WLKN در هر برد

جدای از WLKN که بازیکنان در هر برد به دست می‌آورند، آن‌ها همچنین فرصتی برای به‌دست‌آوردن Mysberies به‌عنوان یک جایزه خاص‌تر دارند. Mysberries را می‌توان برای تقویت یک آمار تصادفی از بازیکنان Cathlete استفاده کرد که به آنها شانس بیشتری برای برنده‌شدن در مسابقات می‌دهد.

D985D986D988D987D8A7-D8AFD8B1-D8A8D8A7D8B2DB8C-D988D8A7DAA9D986-Walken بازی واکن Walken چیست؟ چطور در آن به کسب درآمد برسیم؟

قسمت و منوها در بازی واکن Walken

همین‌طور در اپلیکیشن اختصاصی بازی واکن Walken  که هم برای سیستم‌عامل اندروید و هم آیفون در دسترس است، پنج تب در برنامه، کیف پول، آمار، مسابقات، کلکسیون‌ها و فروشگاه وجود دارد.

Wallet tab

جایی است که موجودی‌ها و تراکنش‌های GEM، WLKN و SOL خود را می‌بینید. برای برداشت درآمد WLKN خود، دو معیار باید رعایت شود. ابتدا باید حداقل 20 توکن WLKN در موجودی WLKN معلق خود داشته باشید و باید یک NFT Cathlete یا Clothes داشته باشید.

توجه داشته باشید که Cathlete شما در بازی واکن Walken پس از رسیدن به سطح 6 یک NFT کامل خواهد بود، به این معنی که مسیر “بازی رایگان” واقعاً ممکن است، اما کمی زمان و تلاش لازم است. هنگامی که هر دو معیار برآورده شدند، اکنون می‌توانید WLKN معلق خود را به کیف پول اصلی WLKN منتقل کنید که در آن می‌توانید آزادانه WLKN خود را به کیف پول‌ها یا صرافی‌های مختلف منتقل کنید.

Statistics tab

یکی از قسمت‌های مهم بازی Walken، منوی مرتبط با آمار خواهد بود؛ در نتیجه اگر به آن دسترسی داشته باشید، تا حد زیادی، امیدوارانه به بازی ادامه می‌دهید. البته شما امتیازات و جمی که بازی برای شما در نظر گرفته است را در قالب خود اپلیکیشن هم می‌توانید مشاهده کنید.

مراحل انجام شده روزانه و هفت روز گذشته، جواهراتی که به دست آورده‌اید و مسافتی که طی کرده‌اید را به شما نشان می‌دهد. این تب در حال حاضر فقط برای کاربران IOS در دسترس است؛ اما به‌زودی در اندروید نیز در دسترس خواهد بود.

تب Competition

جایی است که می‌توانید وارد جنگ‌هایی شوید که می‌توانید WLKN کسب کنید. هرچه سطح Cathlete شما بالاتر باشد، می‌توانید به لیگ بالاتری بپیوندید و WLKN بالاتری کسب کنید.

تب Collectibles

یکی دیگر از قسمت‌های کلیدی و مهم در بازی، جایی است که می‌توانید مجموعه کاتلت، لباس و لوت باکس خود را ببینید.

تب فروشگاه WLKN

جایی است که می‌توانید کاتلت، لباس و لوت باکس بخرید. البته دقت کنید که همیشه باید در برنامه‌ریزی خود برای خرید اقلام و یا آیتم‌های بازی حساس باشید. در غیر این صورت خیلی زود از دور خارج خواهید شد.

آیا بازی واکن ارزش سرمایه‌گذاری دارد؟

همیشه جمع‌کردن امتیاز در چنین بازی‌هایی، برای برخی سخت و نشدنی به نظر می‌آید؛ اما جالب است بدانید که به طور معمول شما در طول روز بیش از 10 هزار قدم طی می‌کنید، حتی اگر در حد یک ساعت بیرون از خانه باشید. علاوه‌برآن، می‌توانید به‌صورت آزمایشی، بازی را نصب و آن را اجرا کنید.

بازی واکن یک اپلیکیشن جذاب و گیم فای است که به‌ازای هر قدمی که برمی‌دارید و دیوایس شما ثبت می‌کند، به شما پاداش خواهد داد. توکن‌های این شکل، اگرچه می‌توانند وسوسه‌برانگیز باشند، اما معمولاً در درازمدت یک پروژه جذاب برای سودآوری شناخته نخواهند شد؛ مقوله مهمی که باید در مورد سطح درآمد این بازی و سرمایه‌گذاری روی آن بدانید، اهمیت ویژه لیبل‌های موفقی چون: Infinity Ventures Crypto، Shima Capital و صدالبته Yield Guild Games می‌باشد.

این سرمایه‌گذاری حدود 4.7 میلیون دلار بوده و به طبع هرکدام از سرمایه‌گذاران انتظار دارند که بازی نتیجه نهایی خوبی داشته باشد.

D8A8D8A7D8B2DB8C-D988D8A7DAA9D986-Walken بازی واکن Walken چیست؟ چطور در آن به کسب درآمد برسیم؟

جمع‌بندی و بحث نهایی

Walken با ترکیب مفهوم سنتی Move-to-Earn و گیم‌پلی الهام گرفته از Tamagotchi در فضای M2E نوآوری فوق‌العاده‌ای داشته و در دسته‌بندی محبوب‌ترین بازی‌های کریپتوکارنسی قرار می‌گیرد. پرورش یک کاتلت و مبارزه با آن با سایر بازیکنان در حین انجام فعالیت‌های بدنی، یک امتیاز فروش بزرگ برای بازی است؛ زیرا تجربه سرگرمی را برای کاربران فراهم می‌کند که اکثر پروژه‌های حرکت بر مبنای کسب درآمد از آن برخوردار نیستند.

بازی رایگان نیز یکی از ویژگی‌های شگفت‌انگیز Walken است، زیرا تقریباً به همه انواع افراد و سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد تا پروژه را بدون نیاز به سرمایه‌گذاری فوری در آن آزمایش کنند.
منبع : رسانه نمایش و خرید و فروش ارز دیجیتال بیتمینو

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

RSS عکس های جدیدRSS ویدائوRSS مسترسئوکارلینک های مرتبطپیوندهاRSS آکادمی ایران اسکین کرRSS ایران کریر فیلیمو