تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 دسامبر 2023 - 9:41
1111 بازدید
کد خبر : 4217

چگونه عکس را پی دی اف کنیم در گوشی

چگونه عکس را پی دی اف کنیم در گوشی

متأسفانه PDF ها در بسیاری از زمینه های زندگی شخصی و حرفه ای ما به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند. اما با گوشی‌های هوشمند مدرن و هوش مصنوعی، دیگر نیازی به اسکنر دیجیتالی برای اسکن چندین سند در قالب Adobe ندارید. اکنون برنامه‌های اندرویدی وجود دارند که می‌توانند این کار  را با مهارت

متأسفانه PDF ها در بسیاری از زمینه های زندگی شخصی و حرفه ای ما به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند. اما با گوشی‌های هوشمند مدرن و هوش مصنوعی، دیگر نیازی به اسکنر دیجیتالی برای اسکن چندین سند در قالب Adobe ندارید. اکنون برنامه‌های اندرویدی وجود دارند که می‌توانند این کار  را با مهارت یا تلاش بسیار کمی انجام دهند، چه با سند نهایی کار کنید یا  عکسی که قبلا گرفته‌اید و دیگر به نسخه اصلی دسترسی ندارید. در این پست بهترین ابزار را برای انجام این کار را به شما نشان خواهیم داد.

راه های زیادی برای ایجاد دستی یک PDF وجود دارد  و احتمالاً صد برنامه وجود دارد که چنین ادعایی دارند، اما ما  از بین سه برنامه خاص و شناخته شده، سه روش خوب برای تولید فایل های PDF از اسناد داریم. استفاده از وب سایت های آنلاین،  نصب برنامه ها و  استفاده از Google Drive.

در حقیقت که هر کدام مجموعه ای از مزایای خاص خود را دارند، می توانید بر اساس برنامه انتخاب کنید. در کل، اگر می‌خواهید فقط یک یا دو سند را اسکن کنید، Drive را توصیه می‌کنیم، زیرا ممکن است آن را روی تلفن شما نصب کرده باشد، که باعث صرفه‌جویی در وقت شما می‌شود. با این حال، آفیس لنز مورد علاقه بسیاری از خوانندگان ما است، و اگر همیشه اسکن کنید، قطعا بهترین گزینه است.

nody24 چگونه عکس را پی دی اف کنیم در گوشی

نحوه استفاده از سایت آنلاین رایگان

اگر نمی خواهید برنامه ها را نصب کنید، می توانید از سایت های آنلاین موجود استفاده کنید. ابتدا عکس های خود را به ترتیبی که می خواهید در PDF شماره گذاری  کنید. سپس به راحتی می توانید  وارد وب سایت pdfonline شوید. روی دکمه و یا گزینه تبدیل عکس به متن در وسط صفحه با عنوان PNG to PDF کلیک کنید و تصاویر خود را آپلود کنید. PDF شما در عرض چند ثانیه  آماده دانلود است. به همین راحتی.

nody23 چگونه عکس را پی دی اف کنیم در گوشی

نحوه استفاده از اپلیکیشن Microsoft Office Lens

از بین برنامه های موجود، Microsoft Office Lens  بهترین است. این رابط کاربری ساده و تمام ابزارهای مورد نیاز شما  دارد و بسیار سریع و آسان است.  اگر  مرتب اسناد را با تلفن خود اسکن می کنید، این برنامه ای است که باید استفاده کنید. این نرم افزار با تصاویر و عکس هایی که قبلا گرفته اید نیز کار می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه را دانلود و شروع کنید، مجوزهای  لازم را در ابتدای هر شروع صفحه (بالا سمت چپ) به آن بدهید، زیرا برنامه Adobe همیشه مستقیماً در بیننده (مرکز بالا) است. نامیده می شوند.

بیننده تمام ابزارهای مورد نیاز شما را  دارد. در  پایین منظره یاب، زیر شاتر، بسته به چیزی که در حال اسکن هستید، حالت های مختلفی برای انتخاب وجود دارد. شما احتمالا فقط از حالت پیش فرض سند استفاده خواهید کرد، اما همچنین می توانید از حالت های سریع، اسکن کارت ویزیت، تصاویر و حالت های خالی که هر کدام حالت ها و ویژگی های خاص خود را دارند انتخاب کنید.

در بالای دکمه شاتر نماد دوربین شما قرار دارد که به شما امکان می دهد به راحتی به تصاویری  که قبلاً با برنامه دوربین خود گرفته اید دسترسی داشته باشید. فقط روی عکس هایی که می خواهید به سند تبدیل شوند ضربه بزنید، سپس روی فلش نارنجی  سمت راست دکمه شاتر  ضربه بزنید. (بالا سمت راست) اگر می خواهید به صورت دستی به تصاویر خارجی دسترسی داشته باشید، می توانید برای دسترسی به یک انتخاب، روی نماد عکس یا گالری ضربه بزنید.

هنگامی که سند را در برنامه قرار می دهید، یک مستطیل  قرمز ظاهر می شود که می توانید از آن برای برش و اصلاح ابعاد آن استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که وقتی همانطور که در بالا نشان داده شده یک عکس شبکه ای می گیرید، ممکن است  بخشی از عکس به طور خودکار برش داده شود. در این حالت یک ابزار دستی وجود دارد که می توان از آن برای جلوگیری از برش خودکار  استفاده کرد.

nody36 چگونه عکس را پی دی اف کنیم در گوشی

جمع بندی

همانطور که اشاره شد پی دی اف ها در بسیاری از زمینه های زندگی شخصی و حرفه ای ما به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند. درحقیقت، با استفاده گوشی‌های هوشمند مدرن و هوش مصنوعی، دیگر نیازی به اسکنر دیجیتالی برای اسکن چندین سند در قالب Adobe ندارید.

اکنون برنامه‌های اندرویدی وجود دارند که می‌توانند این کار  را با مهارت یا تلاش بسیار کمی انجام دهند، چه با سند نهایی کار کنید یا  عکسی که قبلا گرفته‌اید و دیگر به نسخه اصلی دسترسی ندارید. در این مقاله بهترین ابزار ها و نحوه استفاده از آن ها برای شما گفته شده تا دیگر مشکلی هنگام تبدیل کردن عکس به پی دی نداشته باشید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

RSS عکس های جدیدRSS ویدائوRSS مسترسئوکارلینک های مرتبطپیوندهاRSS آکادمی ایران اسکین کرRSS ایران کریر فیلیمو