آموزش ساخت استیکر واتساپ با کامپیوتر

واتساپ محبوب ترین پیام رسان جهان است و افراد بی شماری در طول روز از آن برای ارسال پیام و تماس صوتی و تصویری استفاده می کنند. یکی از راه های ارتباط استفاده از استیکر است که بسیار هم محبوب است. در این جا نحوه ساخت استیکر های واتساپ را با موبایل در سیستم عامل های اندروید و iOS و همچنین کامپیوتر آموزش می دهیم.

واتساپ مدتی است که می تواند از طریق نسخه های وب و دسکتاپ استیکر ایجاد کند، اما هنوز امکان استفاده از ابزار های داخلی این پیام رسان برای ایجاد استیکر واتساپ برای اندروید و iOS وجود ندارد. با این حال، می‌ توانید از برنامه‌ های شخص ثالث برای ساخت استیکر های واتساپ برای اندروید و آیفون استفاده کنید. برای آموزش ساخت استیکر واتساپ با موبایل و کامپیوتر تا انتها با ما همراه باشید.

واتساپ ابزار جدیدی را معرفی کرده است که به کاربران امکان می دهد استیکر های سفارشی خود را بسازند. این ویژگی برای کاربران پلت فرم واتساپ وب و واتساپ برای دسکتاپ در مک و رایانه شخصی در حال اجراست. قابلیت استیکر ساز را می‌ توان فورا در واتساپ وب مشاهده کرد و کاربران WhatsApp for Desktop احتمالا آن را دریافت خواهند کرد.

در حالی که چند سالی است که استیکر ها در این پلتفرم در دسترس هستند، توانایی ایجاد استیکر های سفارشی جدید است. قبل از این، کاربران باید از برنامه های شخص ثالث برای ساخت استیکر های خود قبل از ارسال آن ها در واتساپ استفاده کنند.

اپلیکیشن پیام‌ رسانی فوری از ورود ابزار استیکر ساز برای کاربران رایانه‌ های شخصی و مک خبر داده است. مشخص نیست چه زمانی برای کاربران اندروید یا iOS در دسترس خواهد بود. مطمئن شوید که در آخرین نسخه WhatsApp Web هستید تا فورا از این ویژگی استفاده کنید.

پس از دریافت آخرین نسخه، به هر چتی که می ‌خواهید یک استیکری که خودتان ساخته اید ارسال کنید.

 

مطالب مرتبط: چگونه از پینترست ویدیو دانلود کنیم؟

 

نحوه ساخت استیکر های سفارشی در واتساپ

برای ساخت استیکر های خود در واتساپ مراحل ذکر شده در زیر را دنبال کنید:

  1. واتساپ وب را باز کنید، به چتی بروید که می خواهید استیکر سفارشی را برای آن ارسال کنید.
  2. روی نماد پیوست در نوار چت (نماد گیره کاغذ) کلیک کنید و سپس گزینه برچسب را انتخاب کنید.
  3. هنگامی که گزینه جدید استیکر از طریق دکمه پیوست انتخاب شد، کاربران واتساپ می ‌توانند هر تصویر ذخیره شده در رایانه خود را برای ویرایش و سفارشی کردن انتخاب کنند. عکسی را که می خواهید به عنوان استیکر ارسال کنید انتخاب کنید و با استفاده از ابزار های ارائه شده آن را در WhatsAppp ویرایش کنید.
  4. واتساپ به شما اجازه می دهد تا ایموجی ها، استیکر ها را از پنل استیکر خود اضافه کنید و حتی متن اضافه کنید. کاربران واتساپ حتی می توانند بر روی تصویر بکشند یا در صورت تمایل آن را برش دهند. گزینه‌ هایی برای لغو و انجام مجدد یک عمل ویرایش نیز موجود است.
  5. هنگامی که استیکر سفارشی با موفقیت ویرایش و ایجاد شد، کاربران واتساپ می‌ توانند گزینه ارسال موجود در پایین سمت راست صفحه چت را انتخاب کنند.

یک استیکر واتساپ در گوشی اندرویدی بسازید

استفاده از ابزار واتساپ برای ایجاد استیکر در اپلیکیشن های واتساپ اندروید و iOS هنوز امکان پذیر نیست، بنابراین باید به سراغ اپلیکیشن های شخص ثالث بروید. اپلیکیشن های زیادی برای این منظور ساخته شده اند که برخی از آن ها عملکرد خوبی دارند.

 

مطالب مرتبط: چطور در واتساپ و تلگرام لوکیشن بفرستیم؟

 

برنامه استیکر میکر برای ساخت استیکر واتساپ

یکی از محبوب ترین برنامه ها برای ساخت استیکر در اندروید و آیفون Sticker Maker نام دارد. برای ساخت استیکر با این اپلیکیشن مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. برنامه را دانلود و اجرا کنید.
  2. روی ایجاد بسته برچسب جدید ضربه بزنید.
  3. نام بسته و سازنده را وارد کرده و روی Create ضربه بزنید.
  4. روی بسته ای که ایجاد کرده اید ضربه بزنید تا مقداری فضای خالی داشته باشید.
  5. سپس روی بالا ضربه بزنید و سپس یک نماد برای مجموعه استیکر خود ایجاد کنید.
  6. یک عکس را از گالری تلفن هوشمند خود انتخاب کنید یا روی «فقط متن» ضربه بزنید.
  7. تصویر مورد نظر خود را برش دهید. ابزار های مختلفی برای برش وجود دارد.
  8. با انتخاب گزینه Smart Select، تصویر شما به صورت خودکار برش داده می شود، در حالی که سایر گزینه ها بر اساس ورودی تصویر را برش می دهند.
  9. می توانید گزینه متن را انتخاب کنید.
  10. می توانید روی گزینه فریم ضربه بزنید.
  11. گزینه Save را انتخاب کنید.
  12. سپس می توانید استیکر ساخته شده را بررسی کنید و مراحل 4 تا 11 را 30 بار تکرار کنید.
  13. در نهایت روی Add to WhatsApp ضربه بزنید.
  14. وقتی استیکر ها را به واتساپ اضافه می کنید، می توانید با باز کردن یک چت با لمس نماد ایموجی، آن ها را پیدا کنید.

می توانید اپلیکیشن Sticker Maker را از فروشگاه های مختلف مانند گوگل پلی استور و اپ استور اپل دانلود کنید.