چطور لوکیشن بفرستیم؟

برای ارسال لوکیشن به یک نفر، می توانید از چند راه مختلف استفاده کنید:

استفاده از برنامه‌های پیام‌رسان

برنامه هایی مانند تلگرام، واتس‌اپ، اینستاگرام و… امکان ارسال لوکیشن را دارند. در هر یک از این برنامه ها، شما می توانید یک نقشه ارسال کنید تا دوستانتان بتوانند مکان شما را ببینند.

چت شخصی و یا گروه مورد نظر خود را پیدا و آن را باز کنید. بر روی نماد گیره که در پایین صفحه قرار گرفته، کلیک کنید. چند گزینه برای شما باز می‌شود، بر روی لوکیشن ضربه بزنید. خواهید دید که مکان فعلی شما بر روی نقشه نشان داده می‌شود، بر روی “Send your current location” ضربه بزنید تا ارسال شود.

چطور در واتساپ و تلگرام لوکیشن بفرستیم؟ را در نودی بدانید.

استفاده از ایمیل

اگر نیاز به ارسال لوکیشن دارید، می توانید از طریق ایمیل به دوستانتان لوکیشن خود را ارسال کنید. برای این کار، می توانید از سرویس‌هایی مانند Gmail یا Yahoo Mail استفاده کنید.

استفاده از برنامه google map

برنامه هایی مانند گوگل مپز و ویز می توانند لوکیشن شما را نشان دهند. با استفاده از این برنامه ها، شما می توانید لوکیشن خود را به دوستان خود ارسال کنید.

برای ارسال لایو لوکیشن از گوگل مپ کافیست گوگل مپ را باز کنید. انگشتتان را روی جایی که هستید نگه دارید. گزینه “Share location” را انتخاب کنید.

استفاده از ابزارهای موقعیت مکانی

در بعضی از شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و اینستاگرام، شما می توانید موقعیت مکانی خود را برای دوستان خود نشان دهید. این امکان به شما اجازه می دهد تا به دوستان خود بگویید که در کجای شهر هستید.

برای ارسال لوکیشن، بسته به برنامه و دستگاهی که استفاده می کنید، ممکن است گزینه های متفاوتی وجود داشته باشد.