مالک هوش مصنوعی ChatGPT

مالک هوش مصنوعی ChatGPT، یا به عبارت دیگر، گروهی از مالکان است که در پشتیبانی و توسعه آن برای جامعه علمی و صنعتی در حوزه هوش مصنوعی فعالیت می‌کنند. ChatGPT در واقع یک سامانه هوشمند و تعاملی است که با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته یادگیری عمیق، به ارائه پاسخ‌های مناسب برای سوالات کاربران می‌پردازد.

در مورد مالکان اصلی این شرکت می توان به ایلان ماسک، سم آلتمن و چند سرمایه‌‌گذار و شرکت‌های سرمایه‌گذاری معروف دیگر اشاره کرد.

ساخت اکانت در chatgpt را می توانید در نودی یاد بگیرید.

ChatGPT مبتنی بر مدل زبانی GPT-3.5 است که توسط شرکت OpenAI توسعه داده شده است. این مدل یادگیری عمیق دارای تعداد بی‌نظیری پارامتر است و توانایی پردازش و تفسیر داده‌های زبانی را با کیفیت بالا دارد. ChatGPT می‌تواند به سؤالات عمومی و فنی پاسخ دهد، بحث و گفتگو را به روانی و مساعدت بیشتری بکشاند و برای کاربران تجربه کاربری بهتری را ارائه دهد.

به طور کلی، مالکان ChatGPT می‌توانند از جمله اشخاص، شرکت‌ها، سازمان‌ها و دانشگاه‌ها بوده و به توسعه و بهبود عملکرد ChatGPT از طریق پشتیبانی مالی و تخصصی در این زمینه کمک می‌کنند. هدف اصلی آنها، ایجاد یک سامانه هوشمند، قدرتمند و قابل اعتماد برای کاربران است که در حوزه هوش مصنوعی ارائه خدمات متمایز و برتری داشته باشد.