گوشی های موبایل از 4 تا 5 میلیون تومان

وقتی حرف از گوشی موبایل میشود بسیاری از افراد گوشی های روز و گران قیمت به ذهن شان خطور میکند با این حال هیچ کس نمیتواند اهمیت و ارزش گوشی موبایل را در زندگی روزمره خود انکار کند گوشی موبایل آنچنان دارای اهمیت شده که بسیاری از افراد انجام کارهای شخصی و کاریشان بدون گوشی امکان پذیر نیست و یا با مشکلاتی مواجه میشوند با این حال بسیاری از افراد در کشور به دنبال گوشی موبایل با رنج قیمتی مورد نظر خود میباشند در همین راستا ما نیز در جهت راحتی و سهولت شما به معرفی گوشی های موبایل از رنج قیمتی 4 تا 5 میلیون تومان بر آمده ایم تا شما بر طبق سلیقه ی خودتان از خرید یک گوشی مناسب لذت ببرید در این مطلب از برندهای معتبر گوشی موبایل نام برده شده است.

1 گوشی موبایل موتورولا مدل Moto E6 Play XT2029-2 دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت

3149000 خرید
شرکت « موتورولا» در اکتبر ماه 2019، گوشی جدید خود را با نام «Moto E6 Play» معرفی کرد. این گوشی از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با فناوری IPS LCD بهره می برد که حدود 74 درصد از بدنه را به خود اختصاص داده است. رزولوشن صفحه نمایش 720 در 1440 پیکسل است و با توجه به ابعاد صفحه‌نمایش تراکم پیکسلی 295 پیکسل بر اینچ را به تصویر می‌کشد. وظیفه‌ پردازش اطلاعات در Moto E6 Play برعهده‌ تراشه MT6739 مدیاتک و یک پردازنده‌ی مرکزی 4هسته‌ای با فرکانس‌های 2.0 گیگاهرتز است. این مجموعه‌ی سخت‌افزاری را 2 گیگابایت رم همراهی می‌کند که در مجموع عملکرد روانی داشته باشد. دوربین اصلی در نظر گرفته شده رای این مدل 13 مگاپیکسلی است. قابلیت عکاسی پانوراما و عکاسی HDR می‌تواند بسیاری از نیازهای شما را پاسخ‌گو باشد. فلش LED این گوشی موبایل هم در ثبت تصاویری با وضوح و کیفیت بهتر بسیار کارآمد خواهد بود. در قاب جلویی این محصول یک سنسور 5 مگاپیکسلی وجود دارد که وظیفه عکاسی سلفی را عهده‌دار است. درگاه ارتباطی این موبایل از نوع microUSB است و خروجی 3.5 میلی‌متری صدا هم در آن وجود دارد. درنهایت باید اشاره کنیم که وظیفه‌ تأمین انرژی این محصول بر عهده‌ی یک باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعت است که در نوع خود بسیار قدرتمند است.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    146.5×70.9×8.3 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    140 گرم
  • ساختار بدنه

    قاب جلو ساخته شده از شیشه


  • قاب پشت و بدنه ساخته شده از پلاستیک
  • ویژگی‌های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • شیار مجزا برای کارت حافظه

    دارد

  • زمان معرفی

    اکتبر 2019

2 گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A10s SM-A107F/DS دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت

3040000 خرید
گوشی موبایل «Galaxy A10s» از سری تولیدات مقرون‌به‌صرفه‌ سامسونگ است که شباهت زیادی به گوشی Galaxy A10 دارد اما با ویژگی‌هایی مانند باتری قدرتمندتر، حسگر اثرانگشت و 2 دوربین اصلی به‌روزتر شده است. تفاوت اصلی این گوشی با بیشتر اعضای خانواده A در استفاده از پنل IPS برای صفحه‌نمایش این محصول است. گوشی موبایل Galaxy A10s با صفحه‌نمایش IPS و پنل LCD به بازار عرضه شده است تا با قیمت تمام شده کم‌تری به دست طرفداران گوشی‌های سامسونگ برسد. البته سامسونگ همچنان تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به گوشی داده است. این محصول سامسونگ با جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید (Pie) روانه بازار شده است تا محصولی به‌روز و مدرن به حساب بیاید. صفحه‌نمایش استفاده‌شده در این گوشی 6.2 اینچ با رزولوشن HD+ است که با استفاده از 16 میلیون رنگ را به نمایش می‌گذارد. این صفحه‌نمایش در هر اینچ 271 پیکسل را نشان می‌دهد و نسبت تصویر در آن  19:9است. تراشه‌ی این محصول، Helio P22 مدیاتک است که به همراه  2 گیگابایت رم عرضه می‌شود. این تراشه برای بازکردن چندین برنامه به صورت هم‌زمان و تماشای ویدئو مناسب است و نمی‌توان از آن انتظار اجرای بازی‌های سنگین را داشت. تراشه‌ی گرافیکی PowerVR GE8320 هم برای این محصول درنظر گرفته شده است. این گوشی با ظرفیت 32 گیگابایتی عرضه شده است. دوربین اصلی A10s سنسور 13مگاپیکسلی دارد و فلش LED برخوردار است. این حسگر از نوع عریض (Wide) است و قابلیت عکاسی HDR را هم دارد. در کنار این حسگر یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است. دوربین سلفی 8مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از نسخه پنجم از فناوری بلوتوث، درگاه ارتباطی microUSB و جک 3.5 میلی‌متری صدا هم از دیگر مشخصات این تازه‌وارد است که نشان از محصولی اقتصادی و مقرون‌به‌ضرفه دارند. خرید این گوشی به آن دسته از کاربران توصیه می‌شود که می‌خواهند گوشی ارزان اما مدرن برای انجام کارهای روزمره داشته باشند. گفتنی است سامسونگ برای این مدل از محصولات خود، حسگر اثرانگشت را هم در قاب پشتی به‌کار گرفته است.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    155.6×75.8×7.8 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    168 گرم
  • ساختار بدنه

    پلاستیک و شیشه (شیشه روی قاب جلویی + قاب پشتی پلاستیکی)
  • ویژگی‌های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت
    ,

    فبلت

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • زمان معرفی

    12 آوست 2019

3 گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A11 SM-A115F/DS دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت با 2 گیگابایت رم

3189000 خرید
سامسونگ با عرضه گوشی «Galaxy A11» یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین محصولات سری A این شرکت را روانه بازار کرد تا تنوع را در سری محصولات A خود به حداکثر برساند. گوشی موبایل Galaxy A11 از یک صفحه‌نمایش 6.4 اینچی با پنل PLS TFTبهره می‌برد. سامسونگ همچنان تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. قاب پشتی و فریم گوشی A11 از جنس پلاستیک ساخته شده و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به آن بخشیده است. به‌طوری‌که نسبت صفحه‌نمایش نسبت به بدنه آن در حدود 81.6 درصد است. نمایشگر به کار رفته در گوشی A11 از کیفیت خوبی هم برخوردار است و در هر اینچ آن 271 پیکسل قرار گرفته و نسبت تصویر در آن 19.5:9 است. این محصول سامسونگ با سیستم‌عامل اندروید نسخه 10 روانه بازار شده است تا محصولی به‌روز و مدرن به‌حساب آید. این گوشی با ظرفیت 32 گیگابایتی عرضه شده است و با استفاده از یک کارت حافظه‌ جانبی قادر خواهید بود حافظه داخلی را افزایش دهید. سامسونگ برای گوشی A11 از یک دوربین سه‌گانه استفاده کرده است. یک لنز عریض با رزولوشن 13 مگاپیکسل، یک لنز فوق‌عریض با رزولوشن 5 مگاپیکسل و یک حسگر عمق با رزولوشن 2 مگاپیکسل، مجموعه دوربین این گوشی را تشکیل می‌دهند. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. حسگر اثر انگشت بر روی قاب پشتی، باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی، درگاه ارتباطی UUSB-C و جک 3.5 میلی‌متری صدا هم از دیگر مشخصات این محصول جدید است. خرید این گوشی به آن دسته از کاربران توصیه می‌شود که می‌خواهند گوشی ارزان اما مدرن برای انجام کارهای روزمره داشته باشند.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    161.4×76.3×8 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    177 گرم
  • ساختار بدنه

    پلاستیک و شیشه ( قاب جلویی ساخته شده از شیشه + قاب پشتی و فریم ساخته شده از پلاستیک)
  • ویژگی‌های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت
    ,

    فبلت
    ,

    مناسب عکاسی

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • شیار مجزا برای کارت حافظه

    دارد

  • زمان معرفی

    13 مارس 2020
  • مدل

    (جهانی) Galaxy A10 SM-A115F/DS – Global

4 گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 8A M1908C3KG دو سیم‌ کارت ظرفیت 32 گیگابایت

محصول ناموجود می باشد.
گوشی مدل «Redmi 8A» از سری محصولات مقرون‌به‌صرفه شرکت مطرح شیائومی است که با پنل­ IPS LCD ساخته‌شده و فاصله لبه صفحه‌نمایش در آن بسیار کم است. این محصول با صفحه‌نمایش بدون حاشیه روانه بازار شده است، نمایشگر آن رزولوشن HD دارد و در اندازه‌ی 6.2 اینچی‌اش، حدود 271 پیکسل را در هر اینچ جا داده است. در گوشی ردمی‌ نوت 8 ای شیائومی نمایشگر تقریباً تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده است. این مشخصه در کنار بدنه‌ای جذاب از جنس پلاستیک قرار گرفته است که ظاهر چندرنگی و جلوه­‌ای زیبا به ردمی جدید بخشیده است. این بدنه­‌ی زیبا در کنار نمایشگر این محصول که با استفاده از Corning Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود تا حدی گوشی در برابر خط‌وخش ایمن کرده است. ویژگی دیگر Xiaomi Redmi 8A دوربین 12 مگاپیکسلی است که در قسمت پشتی این گوشی جای گرفته‌ است. دوربین‌ سلفی این محصول هم به سنسوری 8 مگاپیکسلی مجهز شده است. قابلیت اتصال به شبکه­‌های 4G  با سرعت کاملاً مطلوب، بلوتوث نسخه­‌ی 4.2، نسخه­‌ی 9.0 از اندروید و باتری 5000 میلی آمپرساعتی از دیگر ویژگی­‌های این گوشی جدید هستند. ازنظر سخت­‌افزاری هم این گوشی از تراشه­‌ی Snapdragon 439 کوالکام بهره می‌­برد که در آن پردازنده‌­ای هشت‌هسته‌ا‌ی قرارگرفته تا گوشی بتواند از پس کارهای معمول و روزمره برآید. گوشی Xiaomi Redmi 8A محصولی زیبا و مقرون‌به‌صرفه است که برای انجام کارهای روزمره و استفاده معمول روانه بازار شده است.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    156.5×75.4×9.4 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز میکرو (12 × 15 میلی‌متر)

  • وزن

    188 گرم
  • ساختار بدنه

    قاب جلو شیشه‌ای + بدنه پلاستیکی


  • مقاوم در برابر پاشیده شدن قطرات آب (Splash resistant)
  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

5 گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M11 SM-M115F/DS دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت

3390000 خرید
سامسونگ با عرضه گوشی «Galaxy M11» یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین محصولات سری M این شرکت را روانه بازار کرد تا تنوع را در سری محصولات A خود به حداکثر برساند. گوشی موبایل Galaxy M11 از یک صفحه‌نمایش 6.4 اینچی با پنل PLS TFTبهره می‌برد. سامسونگ همچنان تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. قاب پشتی و فریم گوشی M11 از جنس پلاستیک ساخته شده و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده است؛ به‌طوری‌که نسبت صفحه‌نمایش نسبت به بدنه آن در حدود 81.6 درصد است. نمایشگر به کار رفته در گوشی M11 از کیفیت خوبی هم برخوردار است و در هر اینچ آن 268 پیکسل قرار گرفته است. این محصول سامسونگ با سیستم‌عامل اندروید نسخه 10 روانه بازار شده است تا محصولی به‌روز و مدرن به‌حساب آید. این گوشی با ظرفیت 32 گیگابایتی عرضه شده است و با استفاده از یک کارت حافظه‌ جانبی قادر خواهید بود حافظه داخلی را افزایش دهید. سامسونگ برای گوشی M11 از یک دوربین سه‌گانه استفاده کرده است. یک لنز عریض با رزولوشن 13 مگاپیکسل، یک لنز فوق‌عریض با رزولوشن 5 مگاپیکسل و یک حسگر عمق با رزولوشن 2 مگاپیکسل، مجموعه دوربین این گوشی را تشکیل می‌دهند. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. حسگر اثر انگشت بر روی قاب پشتی، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی، درگاه ارتباطی USB Type-C و جک 3.5 میلی‌متری صدا هم از دیگر مشخصات این محصول جدید است. خرید این گوشی به آن دسته از کاربران توصیه می‌شود که می‌خواهند گوشی ارزان اما مدرن برای انجام کارهای روزمره داشته باشند.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    161.4×76.3×9 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    197 گرم
  • ساختار بدنه

    قاب جلو ساخته شده از شیشه


  • قاب پشتی و فریم ساخته شده از پلاستیک
  • ویژگی‌های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت
    ,

    فبلت
    ,

    مناسب عکاسی

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • شیار مجزا برای کارت حافظه

    دارد

  • زمان معرفی

    30 مارس 2020

6 گوشی موبایل دوجی مدل S40 دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت

3999000 خرید
کمپانی دوجی در سال ۲۰۱۹ برای کاربرانی که خواهان گوشی‌های هوشمند زیبا ، کارآمد و در عین حال مقاوم بودند، گوشی مدل S40 را به بازار عرضه کرد. این گوشی ضمن داشتن ظاهری زیبا و چشم نواز، قابلیت‌ها و امکانات مختلفی دارد که آن را به دستگاهی کارا و مطمئن تبدیل کرده است. این مدل گوشی برای مقاومت خود در برابر ضربه، آب و گرد و غبار گواهی های IP68 و IP69K و MIL-STD-810G را دارد. گوشی S40 دارای حسگر اثرانگشت بر روی قسمت پشتی است که با فشار دادن این دکمه توسط کاربر، قفل گوشی به سرعت در کمتر از 0.10 ثانیه باز خواهد شد. همچنین این گوشی از باتری با قدرت 4650 میلی آمپر ساعت برخوردار است و گوشی شما را تا مدت طولانی روشن نگه خواهد داشت و هیچ نگرانی بابت تمام شدن شارژ گوشی خود در طول روز نخواهید داشت. صفحه نمایش لمسی 5.5 اینچی گوشی S40 از رزولوشنی برابر با 480×960 برخوردار است . این گوشی با پشتیبانی از شبکه 4G به شما این اجازه را می‌دهد که از اینترنت پرسرعت خود در سفر لذت ببرید و در هر زمان و مکانی به راحتی با دوستان خود در ارتباط باشید. گوشی S40 از فناوری دوربین دوگانه برخوردار است . دوربین‌ دوگانه 8 مگا پیکسلی، شما را قادر می سازد که عکس‌هایی با کیفیت بالا بگیرید و همه جزییات عکس را با دقت بالا برای شما نمایش خواهد داد. درآخر می‌توان گفت گوشی هوشمند دوجیS40 ، یکی از بهترین و کاراترین انتخاب‌ها برای کاربرانی است که به دنبال گوشی باکیفیت، مقاوم و قیمت مناسب هستند. این گوشی می‌تواند کاربران را هم در شرایط عادی زندگی و هم در گشت و گذار و سفرهای پرهیجان همراهی کند.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    158.2×79.4×14.1 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    238 گرم
  • ساختار بدنه

    ترکیبی از فلز آلومینیوم و روکشی از جنس پلی کربنات


  • دارای گواهینامه IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب
  • ویژگی‌های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت
    ,

    مناسب عکاسی
    ,

    مقاوم در برابر آب
    ,

    دارای بدنه مقاوم
    ,

    مجهز به حس‌گر تشخیص چهره

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

7 گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9 M2004J19G دو سیم‌ کارت ظرفیت 32 گیگابایت

3105000 خرید
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9 M2004J19G دو سیم‌ کارت ظرفیت 32 گیگابایت بدون فناوری NFC وارد بازار شده است. نسل نهم از گوشی‌های Redmi خود را معرفی کرده است. گوشی « Redmi 9 » مانند نسخه‌های قبلی این سری از گوشی‌های شیائومی از صفحه‌نمایش بزرگ، باتری پرقدرت، طراحی جذاب دوربین و سخت‌افزار مناسب برای اجرای بازی برخوردار است. هم با پنل IPS LCD ساخته‌شده و فاصله لبه صفحه‌نمایش در آن بسیار کم است. این نمایشگر 6.53 اینچی حدود 395 پیکسل را در هر اینچ جا داده است. بدنه و نمایشگر این محصول با استفاده از Corning Gorilla Glass 3 محافظت می‌شود تا گوشی در برابر خط‌وخش ایمن باشد. ویژگی دیگر Redmi 9 مجهز شدن به حسگر اثرانگشت در پشت گوشی است. شیائومی برای این محصول خود از یک دوربین چهارگانه استفاده کرده است. لنز عریض 13 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی، لنز ماکرو با کیفیت 5 مگاپیکسل و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی مجموعه دوربین Redmi 9 را تشکیل می‌دهد. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم در مرکز گوشی و بالای نمایشگر این گوشی به‌کار گرفته‌شده است. ازنظر سخت‌افزاری هم این گوشی از تراشه Mediatek Helio G80 دوازده نانومتری بهره می‌برد که در آن پردازنده‌ای هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند قرارگرفته است. حافظه رم با ظرفیت 3 گیگابایت هم در کنار این مجموعه قرار گرفته است تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت‌های جدید گوشی‌های امروزی پشتیبانی کند. باتری 5020 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات، درگاه ارتباطی USB Type-C و جک 3.5 میلی‌متری صدا هم از دیگر مشخصات این محصول جدید است.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    163.3x77x9.1 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    198 گرم
  • ساختار بدنه

    قاب پشتی ساخته‌شده از جنس پلاستیک


  • فریم ساخته‌شده از جنس پلاستیک

  • جلوی گوشی ساخته‌شده از جنس شیشه (با محافظ Gorilla Glass 3)
  • ویژگی‌های خاص

    فبلت
    ,

    مناسب عکاسی
    ,

    مناسب عکاسی سلفی

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • شیار مجزا برای کارت حافظه

    دارد

  • زمان معرفی

    10 جون 2020
  • مدل

    (جهانی) Redmi 9 M2004J19G – Global

8 گوشی موبایل آنر مدل 9x Lite-JSN-L22 دوسیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت

3549000 خرید
گوشی موبایل مدل 9x Lite یک گوشی میان رده باکیفیت از برند آنر که در تاریخ 17 آوریل 2020 معرفی شده است. شرکت سامسونگ برای این محصول خود از یک صفحه‌نمایش 6.5 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن 2340 × 1080 پیکسل، استفاده کرده است. این صفحه‌نمایش در هر اینچ 397 پیکسل را نشان می‌دهد که از جزئیات و وضوح تصویر خوبی برخوردار است. در این مدل حسگر اثر انگشت در پشت قاب تعبیه شده است. این مدل دارای دو دوربین با رزولوشن‌های ۴۸ و ۲ مگاپیکسل است که قابلیت ثبت تصاویر باکیفیتی را دارند. دوربین‌ سلفی این محصول هم به سنسوری ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. تراشه‌ی این محصول Kirin 710F (12 nm) است که به همراه 4 گیگابایت رم عرضه می‌شود. این گوشی در ظرفیت 128 گیگابایتی عرضه شده است و با استفاده از یک کارت حافظه‌ی جانبی قادر خواهید بود حافظه داخلی را افزایش دهید. منبع انرژی گوشی 9x Lite یک باتری لیتیوم-پلیمری با ظرفیت 3750 میلی‌آمپرساعت است. شرکت آنر این گوشی را با طراحی کاملاً مطلوب و امکانات فراوان به بازار عرضه کرده است تا در بازار میان‌رده‌ها هم حرفی برای گفتن داشته باشد.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    160.4×76.6×7.8 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    188 گرم
  • ویژگی‌های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت
    ,

    مناسب عکاسی

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • شیار مجزا برای کارت حافظه

    دارد

  • زمان معرفی

    17 آوریل 2020
  • مدل

    Honor 9x Lite-JSN-L22

9 گوشی موبایل آنر مدل 9A MOA-LX9N دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

3555000 خرید
در میان محصولات آنر، مدل «Honor 9A» ‌ با نمایشگر 6.3 اینچی، 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، 3 گیگابایت رم و دوربین 13‌مگاپیکسلی در قاب پشت محصولی به‌همراه سنسور اثر انگشت (Fingerprint) میان‌رده به شمار می‌آید. این محصول که 185 گرم وزن دارد، از دو سیم‌کارت در قطع نانو پشتیبانی می‌کند. ضخامت آنر 9A کم‌تر از 9 میلی‌متر است. برای این محصول، تراشه‌ی 12 نانومتری Mediatek MT6762R Helio P22 در‌نظر گرفته‌ شده است که با پردازنده‌ی هشت هسته‌ای در مرکز خود، وظیفه‌ی پردازش اطلاعات را بر‌عهده دارد. ۳ گیگابایت رم در کنار این مجموعه‌ی سخت‌افزاری قرار ‌گرفته که می‌تواند در بهبود عملکرد پردازنده، نقش بسزایی ایفا کند. صفحه‌نمایش آنر 9A وضوح تصویر 720 در 1600 و تراکم پیکسلی 278 پیکسل بر هر اینچ را به تصویر می‌کشد. روی قاب پشتی آنر 9A، یک سنسور 13 ‌مگاپیکسلی قرار دارد که در کنار سنسور 8 مگاپیکسلی دوربین سلفی امکانات مختلفی مانند قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها‌ (Geo-Tagging)، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه‌ (TouchFocus)، قابلیت تشخیص چهره (Face Detection)،‌ قابلیت عکاسی پانوراما‌ (‌Panorama‌)‌ و‌ HDR‌ دارد که می‌تواند پاسخ‌گوی بسیاری از نیازهای علاقه‌مندان به عکاسی با موبایل باشد. سیستم‌عامل نسخه‌ی 10 اندروید به‌صورت پیش‌فرض در این مدل از گوشی‌های موبایل آنر ایفای نقش می‌کند که با مجموعه‌ی کاملی از امکانات یک گوشی اندرویدی مانند‌ MMS، ایمیل و برنامه‌ ویرایش عکس قابلیت استفاده از سرویس شبکه‌های اجتماعی، قابلیت نمایش اسناد مایکروسافت آفیس، قابلیت نمایش فایل‌های متنی‌ PDF‌ و مرورگر‌ HTML5 تجربه‌ی کاربری بهتری را برای شما ایجاد می‌کند. گفتنی است منبع تغذیه در این محصول آنر، یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی است که برای محصولی با این امکانات فنی، مناسب به ‌نظر می‌رسد.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    159.1×74.1×9 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    185 گرم
  • ساختار بدنه

    قاب جلو شیشه + فریم و قاب پشتی از جنس پلاستیک
  • ویژگی‌های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت
    ,

    مناسب عکاسی

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • زمان معرفی

    29 آوریل 2020
  • مدل

    (جهانی) Honor 9A MOA-LX9N – Global

10 گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9C M2006C3MG دو سیم‌ کارت ظرفیت 32 گیگابایت

3079000 خرید
شرکت شیائومی نسل نهم از گوشی‌های Redmi خود را با نام « Redmi 9C » معرفی کرده است. گوشی Redmi 9C مانند نسخه‌های قبلی این سری از گوشی‌های شیائومی از صفحه‌نمایش بزرگ، باتری پرقدرت، طراحی جذاب دوربین و سخت‌افزار مناسب برای اجرای بازی برخوردار است. صفحه نمایش گوشی Redmi 9C 6.53 اینچ است و از فناوری IPS LCD بهره می‌برد. این نمایشگر حدود 269 پیکسل را در هر اینچ از خود جا داده است. شیائومی برای این محصول خود از یک دوربین سه‌گانه استفاده کرده است. لنز عریض ۱۳ مگاپیکسلی، لنز ماکرو با کیفیت 2 مگاپیکسل و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی مجموعه دوربین Redmi 9C را تشکیل می‌دهد. یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی هم در مرکز گوشی و بالای نمایشگر این گوشی به‌کار گرفته‌شده است. ازنظر سخت‌افزاری هم این گوشی به تراشه Helio G35 شرکت مدیاتک مجهز شده که در آن پردازنده‌ای هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند Cortex-A53 قرارگرفته است. حافظه رم با ظرفیت 2 گیگابایت هم در کنار این مجموعه قرار گرفته است تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت‌های جدید گوشی‌های امروزی پشتیبانی کند. باتری لیتیوم-پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ با توان 10 وات، حسگر اثر انگشت روی قاب پشتی و جک 3.5 میلی‌متری صدا هم از دیگر مشخصات این محصول جدید است.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    164.9x77x9 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    196 گرم
  • ویژگی‌های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت
    ,

    فبلت

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • شیار مجزا برای کارت حافظه

    دارد

  • زمان معرفی

    30 ژوئن 2020
  • مدل

    (جهانی) Redmi 9C M2006C3MG – Global

11 گوشی موبایل هوآوی مدل Y6s JAT-L29 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

3530000 خرید
گوشی موبایل « Y6s» محصولی از شرکت «هوآوی» (Huawei) و نسل جدیدتر سری گوشی‌های Y6 است که به‌روزرسانی شده و با برخی ویژگی‌های جدید به بازار عرضه شده است. شرکت سازنده برای این مدل یک صفحه‌نمایش 6 اینچی با فناوری IPS و با تراکم 282 پیکسل بر اینچ در نظر گرفته است. این نمایشگر رزولوشن 1560 در 720 پیکسل با کیفیت HD را به تصویر می‌کشد. نمایشگر این گوشی می‌تواند تا چند لمس را به‌طور هم‌زمان پاسخگو باشد. همچنین این گوشی وزنی 150 گرمی و ضخامتی نزدیک به 8 میلی‌متر دارد. در این مدل، هوآوی از تراشه‌ 12 نانومتری شرکت مدیاتک مدل «MT6765 Helio P35 » استفاده کرده است. پردازنده‌ی اصلی هشت هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR GE8320 روی این تراشه قرارگرفته‌اند که نشان از پیشرفت ملموس سخت‌افزار نسبت به نسل‌های قبلی این محصول دارند. همچنین هوآوی Y6s 2019 به 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل‌افزایش مجهز شده است که نسبت به نسخه قبلی خود تفاوتی را نشان نمی‌دهد. این سخت‌افزار می‌تواند برای برآوردن نیازهای پایه‌ای کاربر و بازی‌های نسبتاً سنگین مناسب باشد. پشتیبانی از شبکه‌ی 4G و دو سیم‌کارت در این گوشی می‌تواند، خیال شما را از اتصال به اینترنت پرسرعت راحت کند. بلوتوث و Wi-Fi از دیگر فناوری‌های ارتباطی در این گوشی هستند. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به سنسور اثر انگشت روی قاب پشتی، دوربین اصلی با سنسور 13 مگاپیکسل، ثبت تصاویر سلفی با رزولوشن 8 مگاپیکسلی و باتری 3020 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    156.3×73.5×8 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    150 گرم
  • ساختار بدنه

    شیشه و پلاستیک (قاب پشتی و فریم از جنس پلاستیک و قاب جلویی از جنس شیشه)
  • ویژگی‌های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت
    ,

    فبلت

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • شیار مجزا برای کارت حافظه

    دارد

  • زمان معرفی

    30 ژانویه 2020
  • مدل

    (جهانی) Y6s JAT-L29 – Global

12 گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9C M2006C3MG دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت

3424000 خرید
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9C M2006C3MG دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت مانند نسخه‌های قبلی این سری از گوشی‌های شیائومی از صفحه‌نمایش بزرگ، باتری پرقدرت، طراحی جذاب دوربین و سخت‌افزار مناسب برای اجرای بازی برخوردار است. این گوشی بدون فناوری NFC وارد بازار شده است. هم با پنل IPS LCD ساخته‌شده و فاصله لبه صفحه‌نمایش در آن بسیار کم است. این نمایشگر 6.53 اینچی حدود 269 پیکسل را در هر اینچ جا داده است. ویژگی دیگر Redmi 9C مجهز شدن به حسگر اثرانگشت در پشت گوشی است. شیائومی برای این محصول خود از یک دوربین سه‌گانه استفاده کرده است. لنزعریض ۱۳ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۲ مگاپیکسلی، لنز ماکرو با کیفیت ۲ مگاپیکسل مجموعه دوربین Redmi 9C را تشکیل می‌دهد. یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی هم در گوشه وسط بالای نمایشگر این گوشی به کار گرفته شده است. ازنظر سخت‌افزاری هم این گوشی از تراشه MediaTek Helio G35 (12 nm) Chipset دوازده نانومتری بهره می‌برد که در آن پردازنده‌ای هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند قرارگرفته است. حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و حافظه رم با ظرفیت ۳ گیگابایت هم در کنار این مجموعه قرار گرفته است تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت‌های جدید گوشی‌های امروزی پشتیبانی کند. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰ وات، درگاه ارتباطی microUSB و جک 3.5 میلی‌متری صدا هم از دیگر مشخصات این محصول جدید است.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    164.9x77x9 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    196 گرم
  • ویژگی‌های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت
    ,

    فبلت
    ,

    مناسب عکاسی
    ,

    مناسب عکاسی سلفی
    ,

    دارای بدنه مقاوم

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • شیار مجزا برای کارت حافظه

    دارد

  • زمان معرفی

    30 جون 2020
  • مدل

    (جهانی) Redmi Note 9C M2006C3MG – Global