گوشی های موبایل از 5تا6 میلیون تومان

گوشی موبایل نامی که شاید اغلب روز بیشتر از هر کلمه ای دیگری میشنویم ولی علاوه بر این نام کاربرد این وسیله مانند نامش در زندگی مان بسیار است و روز به روز بر تنوع این تکنولوژی در دنیا افزوده میشود طوری که گوشی های با کاربرد و کیفیت بسیار بالایی تا به حال به بازار عرضه شده است با این وجود بسیاری از افراد در جامعه به دنبال خرید گوشی با سلیقه و رنج قیمتی خاصی هستند ما نیز برای راحتی و سهولت شما به کمکتان میایم تا گوشی هایی با رنج قیمتی 5 تا 6 میلیون تومانی را به شما معرفی کنیم این گوشی ها از برندهای معتبری همچون سامسونگ،هوآوی،موتورولا،نوکیا،آنر ودیگر برندها تشکیل شده است.

1 گوشی موبایل هوآوی مدل Y8s JKM-LX1 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

4390000 خرید
گوشی موبایل مدل «Y8s» از سری محصولات شرکت مطرح هوآوی است که در رده گوشی‌های بزرگ و مدرن قرار می‌گیرد اما قیمت چندان بالایی ندارد و در رده گوشی‌های بالارده قرار نمی‌گیرد. این محصول از هوآوی در دو رنگ سبز و مشکی روانه بازار شده است که قاب پشتی آن با انعکاس نور، طرح رنگین‌کمانی را ایجاد می‌کند. نمایشگر این محصول دارای رزولوشن بالایی است؛ به‌طوری‌که در اندازه‌ی 6.5 اینچی‌ آن، حدود 396 پیکسل را در هر اینچ جا داده است. گوشی Y8s هم به حسگر اثرانگشت مجهز شده است. این فناوری خطوط انگشت شما را با استفاده از فناوری جدید شناسایی می‌‌کند و تنها با لمس انگشت شما قفل گوشی را باز می‌کند. این حسگر بر روی قاب پشتی گوشی قرار گرفته است که دسترسی به آن‌هم آسان است. علاوه براین در قاب پشتی دو دوربین که 48 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی قرار دارد. قابلیت اتصال به شبکه‌ ارتباطی 4G با سرعت کاملاً مطلوب، بلوتوث نسخه‌‌ی 4.2، نسخه‌ی 9.0 از اندروید و امکان عکاسی HDR و پانوراما از دیگر ویژگی‌های جدید این گوشی هستند. ازنظر سخت‌افزاری هم این گوشی از تراشه‌ Kirin 710 بهره می‌‌برد که در آن پردازنده‌‌ای هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند قرارگرفته تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت‌‌های به‌روزی که هوآوی این روزها روی آن تمرکز خاصی دارد، پشتیبانی کند. گوشی Y8s محصولی بسیار زیبا و با امکانات فراوان است که به‌عنوان گوشی مدرن و با باتری پرقدرت 4000 میلی‌آمپرساعتی به بازار عرضه شده است.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    162.4×77.1×8.1 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    180 گرم
  • ویژگی‌های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت
    ,

    فبلت
    ,

    مناسب عکاسی
    ,

    مناسب عکاسی سلفی

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • زمان معرفی

    6 می 2020

2 گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 8 M1908C3IG دو سیم‌ کارت ظرفیت 32 گیگابایت

محصول ناموجود می باشد.

گوشی مدل «Xiaomi Redmi 8» از گوشی‌های سری جدید و کاربردی شیائومی است که در گستره محصولات میان‌رده این شرکت قرار می‌گیرد. این محصول دارای حسگر اثرانگشت و نمایشگر آن دارای پنل IPS است. صفحه نمایش این محصول در اندازه‌ی 6.22 اینچی‌اش، حدود 270 پیکسل را در هر اینچ جا داده است. در گوشی ردمی‌ 8 شیائومی نمایشگر تقریباً تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده است. این مشخصه در کنار طراحی بدون لبه جلوه­‌ای لوکس به ردمی 8 بخشیده است. ویژگی دیگر Xiaomi Redmi 8 مجهز شدن به حسگر اثرانگشت است. این فناوری خطوط انگشت شما را با استفاده از فناوری جدید شناسایی می­‌کند و تنها با لمس انگشت شما قفل گوشی را باز می­‌کند. اما این پایان کار نیست؛ 2 دوربین که در آن‌ها سنسور 12 مگاپیکسلی و دوربین 2 مگاپیکسلی قرار دارد در قسمت پشتی این گوشی جای گرفته‌اند. دوربین‌ سلفی این محصول هم به سنسوری 8 مگاپیکسلی مجهز شده است. قابلیت اتصال به شبکه­‌های 4G  با سرعت کاملاً مطلوب، بلوتوث نسخه­‌ی 4.2، نسخه­‌ی 9.0 از اندروید و باتری 5000 میلی آمپرساعتی از دیگر ویژگی­‌های این گوشی جدید هستند. ازنظر سخت­‌افزاری هم این گوشی از تراشه­‌ی Snapdragon 439 کوالکام بهره می‌­برد که در آن پردازنده‌­ای هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند قرارگرفته تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت­‌های جدید گوشی‌های امروزی پشتیبانی کند. گوشی Xiaomi Redmi 8 محصولی بسیار زیباست که فناوری شارژ سریع 18 واتی و پورت USB-C هم برخوردار است.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    9.4 × 75.4 × 156.5 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    188 گرم
  • ساختار بدنه

    مقاوم در برابر پاشیده شدن قطرات آب (Splash Resistant)
  • ویژگی‌های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

3 گوشی موبایل موتورولا مدل Moto E6 Plus XT2025-2 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

4399000 خرید
موتورلا در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی را از خود نشان داده است. این شرکت با بهره‌گیری از گرایش‌ روز محصولی زیبا روانه بازار کرده است. « Moto E6 Plus» گوشی موبایلی خوش‌ساخت است که حاشیه چندانی را در صفحه‌نمایش خود جا نداده است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به دوربین دوگانه آن اشاره کرد؛ همچنین به‌گفته‌ی شرکت سازنده، این دستگاه در برابر قطرات آب مقاوم است. برای این محصول ظرفیت داخلی 64 گیگابایت در نظر گرفته شده است که با توجه به پشتیبانی آن از کارت حافظه‌ی جانبی microSD این میزان قابل‌افزایش خواهد بود و فضای کافی برای نگه‌داری حجم زیادی از بازی‌ها، اپلیکیشن‌ها و فایل‌های صوتی و تصویری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. وظیفه‌ی پردازش اطلاعات در Moto E6 Plusبه عهده‌ی Mediatek MT6762 Helio P22و یک پردازنده‌ی مرکزی 8هسته‌ای با فرکانس‌های 2.0 گیگاهرتز است. این مجموعه‌ی سخت‌افزاری را 4 گیگابایت رم همراهی می‌کند که درمجموع عملکرد روانی خواهد داشت. این محصول با داشتن نمایشگر 6.1اینچی برای تماشای فیلم یا انجام بازی و وب‌گردی مناسب است. در این نمایشگر از فناوری IPS بهره گرفته شده است. وضوح تصویر در این محصول 1560 در 720 است و با توجه به ابعاد صفحه‌نمایش تراکم پیکسلی 282 پیکسل بر اینچ را به تصویر می‌کشد. قابلیت عکاسی پانوراما و عکاسی HDR می‌تواند بسیاری از نیازهای شما را پاسخ‌گو باشد. فلاش LED این گوشی موبایل هم در ثبت تصاویری با وضوح و کیفیت بهتر بسیار کارآمد خواهد بود. در قاب جلویی این محصول یک سنسور 8 مگاپیکسلی وجود دارد که وظیفه عکاسی سلفی را عهده‌دار است. درگاه ارتباطی این موبایل از نوع microUSBاست و خروجی 3.5 میلی‌متری صدا هم در آن وجود دارد. درنهایت باید اشاره کنیم که وظیفه‌ی تأمین انرژی این محصول بر عهده‌ی یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی است که در نوع خود بسیار قدرتمند است. این باتری با قابلیت شارژ 10 واتی خود، با سرعت رضایت بخشی شارژ می‌شود. گفتنی است حسگر اثرانگشت در قاب پشتی این محصول وجود دارد.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    155.6×73.1×8.6 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    149.7 گرم
  • ساختار بدنه

    قاب جلو ساخته شده از شیشه


  • قاب پشت و بدنه ساخته شده از پلاستیک
  • ویژگی‌های خاص

    فبلت

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • زمان معرفی

    سپتامبر 2019

4 گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A20s SM-A207F/DS دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت

4950000 خرید
گوشی موبایل «A20s» از سری گوشی‌های A20 است که این بار با کمی به‌روزرسانی روانه بازار شده است. گوشی موبایل Galaxy A20s با صفحه‌نمایش IPS طراحی  شده است و ظاهر هم زیبایی دارد. سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به گوشی داده است. این محصول سامسونگ با جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید (Pie) روانه بازار شده است تا از هر نظر گوشی مدرن به‌حساب بیاید. صفحه‌نمایش استفاده‌شده در این گوشی 6.5 اینچ با رزولوشن HD+ است. این صفحه‌نمایش در هر اینچ 264 پیکسل را نشان می‌دهد. تراشه‌ی این محصول، SDM450 Snapdragon 450 کوالکام سامسونگ است که به همراه  3 گیگابایت رم عرضه می‌شود. این تراشه برای بازکردن چندین برنامه به صورت هم‌زمان و تماشای ویدئو کاملاً مناسب است و کم نمی‌آورد. این گوشی در ظرفیت 32 گیگابایتی عرضه شده است و با استفاده از یک کارت حافظه‌ی جانبی قادر خواهید بود حافظه داخلی را تا یک ترابایت دیگر هم افزایش دهید. دوربین اصلی A20s سنسور 13مگاپیکسلی دارد و فلش LED برخوردار است. این حسگر از نوع عریض (Wide) است. سنسور 8 مگاپیکسلی دیگر  از نوع فوق عریض (Ultrawide) و حسگر عمق هم در کنار این دوربین اصلی مجموعه دوربین‌های قاب پشتی A20s را تشکیل داده‌اند. دوربین سلفی 8مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 15 واتی، درگاه USB Type-C و حسگر اثرانگشت در قاب پشتی هم از دیگر ویژگی‌های این تازه‌وارد است. سامسونگ این گوشی با طراحی کاملاً مطلوب و  امکانات فراوان به بازار عرضه کرده است تا در بازار میان‌رده‌ها هم حرفی برای گفتن داشته باشد.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    163.3×77.5×8 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    183 گرم
  • ویژگی‌های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • زمان معرفی

    24 سپتامبر 2019

5 گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9 M2004J19G دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت

3389000 خرید
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9 M2004J19G دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت بدون فناوری NFC وارد بازار شده است. نسل نهم از گوشی‌های Redmi خود را معرفی کرده است. گوشی « Redmi 9 » مانند نسخه‌های قبلی این سری از گوشی‌های شیائومی از صفحه‌نمایش بزرگ، باتری پرقدرت، طراحی جذاب دوربین و سخت‌افزار مناسب برای اجرای بازی برخوردار است. هم با پنل IPS LCD ساخته‌شده و فاصله لبه صفحه‌نمایش در آن بسیار کم است. این نمایشگر 6.53 اینچی حدود 395 پیکسل را در هر اینچ جا داده است. بدنه و نمایشگر این محصول با استفاده از Corning Gorilla Glass 3 محافظت می‌شود تا گوشی در برابر خط‌وخش ایمن باشد. ویژگی دیگر Redmi 9 مجهز شدن به حسگر اثرانگشت در پشت گوشی است. شیائومی برای این محصول خود از یک دوربین چهارگانه استفاده کرده است. لنز عریض ۱۳ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، لنز ماکرو با کیفیت ۵ مگاپیکسل و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی مجموعه دوربین Redmi 9 را تشکیل می‌دهد. یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هم در مرکز گوشی و بالای نمایشگر این گوشی به‌کار گرفته‌شده است. ازنظر سخت‌افزاری هم این گوشی از تراشه Mediatek Helio G80 دوازده نانومتری بهره می‌برد که در آن پردازنده‌ای هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند قرارگرفته است. حافظه رم با ظرفیت ۴ گیگابایت هم در کنار این مجموعه قرار گرفته است تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت‌های جدید گوشی‌های امروزی پشتیبانی کند. باتری 5020 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات، درگاه ارتباطی USB Type-C و جک 3.5 میلی‌متری صدا هم از دیگر مشخصات این محصول جدید است.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    163.3x77x9.1 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    198 گرم
  • ساختار بدنه

    قاب پشتی ساخته‌شده از جنس پلاستیک


  • فریم ساخته‌شده از جنس پلاستیک

  • جلوی گوشی ساخته‌شده از جنس شیشه (با محافظ Gorilla Glass 3)
  • ویژگی‌های خاص

    فبلت
    ,

    مناسب عکاسی
    ,

    مناسب عکاسی سلفی

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • شیار مجزا برای کارت حافظه

    دارد

  • زمان معرفی

    10 جون 2020
  • مدل

    (جهانی) Redmi 9 M2004J19G – Global

6 گوشی موبایل موتورولا مدل Motorola G8 Power Lite XT2055-1 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

4489000 خرید
موتورلا در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی را از خود نشان داده است. این شرکت با بهره‌گیری از گرایش‌ روز محصولی زیبا روانه بازار کرده است. «Motorola G8 Power Lite» گوشی موبایلی خوش‌ساخت است که حاشیه چندانی را در صفحه‌نمایش خود جا نداده است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به دوربین دوگانه آن اشاره کرد؛ همچنین به‌گفته‌ شرکت سازنده، این دستگاه در برابر قطرات آب مقاوم است. برای این محصول ظرفیت داخلی 64 گیگابایت در نظر گرفته شده است که با توجه به پشتیبانی آن از کارت حافظه‌ی جانبی microSD این میزان قابل‌افزایش خواهد بود و فضای کافی برای نگه‌داری حجم زیادی از بازی‌ها، اپلیکیشن‌ها و فایل‌های صوتی و تصویری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. وظیفه‌ی پردازش اطلاعات در Motorola G8 Power Lite به عهده‌ تراشه 12 نانومتری Mediatek MT6765 Helio P35 و یک پردازنده‌ی مرکزی 8 هسته‌ای با فرکانس‌های 1.8 الی 2.3 گیگاهرتز است. این مجموعه‌ سخت‌افزاری را 4 گیگابایت رم همراهی می‌کند که درمجموع عملکرد خوبی خواهد داشت. این محصول با داشتن نمایشگر 6.5 اینچی برای تماشای فیلم یا انجام بازی و وب‌گردی مناسب است. در این نمایشگر از فناوری IPS بهره گرفته شده است که تا 16 میلیون رنگ را پشتیبانی می‌کند. وضوح تصویر در این محصول 1600 در 720 است و با توجه به ابعاد صفحه‌نمایش تراکم پیکسلی 269 پیکسل بر اینچ را به تصویر می‌کشد. دوربین اصلی گوشی موبایل موتورولا مدل Motorola G8 Power Lite XT2055-1 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت دارای سنسور 16 مگاپیکسلی است که با قابلیت عکاسی پانوراما و عکاسی HDR می‌تواند بسیاری از نیازهای شما را پاسخ‌گو باشد. فلاش LED این گوشی موبایل هم در ثبت تصاویری با وضوح و کیفیت بهتر بسیار کارآمد خواهد بود. در قاب جلویی این محصول یک سنسور 8 مگاپیکسلی وجود دارد که وظیفه عکاسی سلفی را عهده‌دار است. درگاه ارتباطی این موبایل از نوع microUSBاست و خروجی 3.5 میلی‌متری صدا هم در آن وجود دارد. درنهایت باید اشاره کنیم که وظیفه‌ی تأمین انرژی این محصول بر عهده‌ی یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است که در نوع خود بسیار قدرتمند است.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    164.9×75.8×9.2 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    200 گرم
  • ساختار بدنه

    قاب جلو ساخته‌شده از شیشه


  • قاب پشت، بدنه و فریم ساخته‌شده از پلاستیک
  • ویژگی‌های خاص

    فبلت
    ,

    مناسب عکاسی
    ,

    مناسب عکاسی سلفی

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • زمان معرفی

    03 آوریل 2019
  • مدل

    (جهانی) Motorola G8 Power Lite XT2055-1 – Global

7 گوشی موبایل هوآوی مدل Y6p MED-LX9 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

محصول ناموجود می باشد.
گوشی موبایل هوآوی مدل Y6p MED-LX9 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت از شرکت «هوآوی» (Huawei) و نسل جدیدتر سری گوشی‌های Y6 است که به‌روزرسانی شده و با برخی ویژگی‌های جدید به بازار عرضه شده است. شرکت سازنده برای این مدل یک صفحه‌نمایش 6.3 اینچی با فناوری IPS و با تراکم 278 پیکسل بر اینچ در نظر گرفته است. این نمایشگر رزولوشن 1600×720 پیکسل با کیفیت HD Plus را به تصویر می‌کشد. نمایشگر این گوشی می‌تواند تا چند لمس را به‌طور هم‌زمان پاسخگو باشد. همچنین این گوشی وزنی 185 گرمی و ضخامتی نزدیک به 9 میلی‌متر دارد. در این مدل، هوآوی از تراشه‌ 12 نانومتری شرکت مدیاتک مدل «MT6762R Helio P22» استفاده کرده است. پردازنده‌ی اصلی هشت هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR GE8320 روی این تراشه قرارگرفته‌اند که نشان از پیشرفت ملموس سخت‌افزار نسبت به نسل‌های قبلی این محصول دارند. همچنین هوآوی Y6p MED-LX9 به 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل‌افزایش مجهز شده است که نسبت به نسخه قبلی خود تفاوتی را نشان نمی‌دهد. این سخت‌افزار می‌تواند برای برآوردن نیازهای پایه‌ای کاربر و بازی‌های نسبتاً سنگین مناسب باشد. پشتیبانی از شبکه‌ی 4G و دو سیم‌کارت در این گوشی می‌تواند، خیال شما را از اتصال به اینترنت پرسرعت راحت کند. بلوتوث و Wi-Fi از دیگر فناوری‌های ارتباطی در این گوشی هستند. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به سنسور اثر انگشت روی قاب پشتی، دوربین اصلی با سنسور 13 مگاپیکسل، ثبت تصاویر سلفی با رزولوشن 8 مگاپیکسلی و باتری لیتیوم پولیمری 5000 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    159.1×74.1×9 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    185 گرم
  • ساختار بدنه

    شیشه و پلاستیک (قاب پشتی و فریم از جنس پلاستیک و قاب جلویی از جنس شیشه)
  • ویژگی‌های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت
    ,

    مناسب بازی
    ,

    دارای بدنه مقاوم

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • شیار مجزا برای کارت حافظه

    دارد

  • زمان معرفی

    5 می 2020
  • مدل

    (جهانی) Y6p MED-LX9 – Global

8 گوشی موبایل موتورولا مدل Moto One Macro XT2016-1 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

4999000 خرید
موتورلا در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی را از خود نشان داده است. این شرکت با بهره‌گیری از گرایش‌ روز محصولی زیبا روانه بازار کرده است. «Moto One Macro» گوشی موبایلی خوش‌ساخت است که حاشیه چندانی را در صفحه‌نمایش خود جا نداده است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به چهار گیگابایت رم و سه سنسور دوربین اشاره کرد؛ همچنین به‌گفته‌ی شرکت سازنده، این دستگاه در برابر قطرات آب مقاوم است. برای این محصول ظرفیت داخلی 64 گیگابایت در نظر گرفته شده است که با توجه به پشتیبانی آن از کارت حافظه‌ی جانبی microSD این میزان قابل‌افزایش خواهد بود و فضای کافی برای نگه‌داری حجم زیادی از بازی‌ها، اپلیکیشن‌ها و فایل‌های صوتی و تصویری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. وظیفه‌ی پردازش اطلاعات در Motorola One Action به عهده‌ی Mediatek MT6771 Helio P70 و 2 پردازنده‌ی مرکزی 4هسته‌ای با فرکانس‌های 2.0 گیگاهرتز است. این مجموعه‌ی سخت‌افزاری را 4 گیگابایت رم همراهی می‌کند که درمجموع عملکرد روانی خواهد داشت. این محصول با داشتن نمایشگر 6.2اینچی برای تماشای فیلم یا انجام بازی و وب‌گردی مناسب است. در این نمایشگر از فناوری IPS بهره گرفته شده است. وضوح تصویر در این محصول 1520 در 720 است و با توجه به ابعاد صفحه‌نمایش تراکم پیکسلی 270 پیکسل بر اینچ را به تصویر می‌کشد. قابلیت عکاسی پانوراما و عکاسی HDR می‌تواند بسیاری از نیازهای شما را پاسخ‌گو باشد. فلاش LED این گوشی موبایل هم در ثبت تصاویری با وضوح و کیفیت بهتر بسیار کارآمد خواهد بود. در قاب جلویی این محصول یک سنسور 8 مگاپیکسلی وجود دارد که وظیفه عکاسی سلفی را عهده‌دار است. درگاه ارتباطی این موبایل USB Type-C است و خروجی 3.5 میلی‌متری صدا هم در آن وجود دارد. درنهایت باید اشاره کنیم که وظیفه‌ی تأمین انرژی این محصول بر عهده‌ی یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی است که در نوع خود بسیار قدرتمند است. این باتری با قابلیت شارژ 10 واتی خود، با سرعت رضایت بخشی شارژ می‌شود. گفتنی است حسگر اثرانگشت در قاب پشتی این محصول وجود دارد.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    157.6×75.4×9 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    186 گرم
  • ساختار بدنه

    قاب جلو ساخته شده از شیشه


  • قاب پشت و بدنه ساخته شده از پلاستیک
  • ویژگی‌های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت
    ,

    فبلت

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • زمان معرفی

    اکتبر 2019

9 گوشی موبایل آنر مدل 20 Lite HRY-LX1T دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت

محصول ناموجود می باشد.
گوشی مدل 20 Lite آنر با نمایشگر 6.21 اینچی، 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، 6 گیگابایت رم و سه دوربین 24 و 8 و 2 مگاپیکسلی در قاب پشت محصولی میان‌رده اما خوش‌ساخت است. این گوشی موبایل که 164 گرم وزن دارد، از دو سیم‌کارت در قطع نانو پشتیبانی می‌کند. برای این محصول، تراشه‌ی اختصاصی هوآوی (Kirin 710) در ‌نظر گرفته‌ شده است که با دو پردازنده‌ی چهارهسته‌ای در مرکز خود وظیفه‌ی پردازش اطلاعات را بر‌عهده دارد. چهارگیگابایت رم در کنار این مجموعه‌ی سخت‌افزاری قرار‌ گرفته که مقدار بسیار قابل‌توجهی است و می‌تواند در بهبود عملکرد پردازنده نقش بسزایی ایفا کند. صفحه‌نمایش 6.21‌اینچی آنر 20 لایت با وضوح تصویر بالای 1080×2340، تراکم پیکسلی 415 پیکسل بر هر اینچ را به تصویر می‌کشد. مانند برخی محصولات جدید سایر برندها، روی قاب پشتی این مدل هم سه سنسور 24 و 8 و 2 مگاپیکسلی قرار دارد. این سه دوربین در کنار سنسور 32 مگاپیکسلی دوربین سلفی می‌تواند بسیاری از نیازهای علاقه‌مندان به عکاسی با موبایل را پاسخ‌گو باشد. همان‌طورکه گفته شد، حافظه‌ی داخلی 128‌گیگابایتی در آنر 20 لایت به ‌کار رفته که به‌تنهایی برای کاربرانی که همواره فایل‌های صوتی و تصویری و بازی‌های مختلفی برای ذخیره‌سازی دارند، کافی است. سیستم‌عامل نسخه‌ی 9.0 اندروید به‌صورت پیش‌فرض در این مدل از گوشی‌های موبایل آنر ایفای نقش می‌کند که با مجموعه‌ی کاملی از امکانات یک گوشی اندرویدی مانند‌ MMS، ایمیل، برنامه‌ی ویرایش عکس، سرویس‌های گوگل شامل Google Search، Google Maps، Gmail و‌ YouTube قابلیت استفاده از سرویس شبکه‌های اجتماعی، قابلیت نمایش اسناد مایکروسافت آفیس، قابلیت نمایش فایل‌های متنی‌ PDF و مرورگر‌ HTML5 تجربه‌ی کاربری بهتری را برای شما ایجاد می‌کند. در نهایت باید بدانید منبع تغذیه در محصول جدید آنر یک باتری 3400 میلی‌آمپرساعتی از نوع لیتیوم‌پلیمر است که برای محصولی با این امکانات فنی مناسب به‌ نظر می‌رسد.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    154.8×73.6×8 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    164 گرم
  • ساختار بدنه

    قاب شیشه‌ای در قسمت جلو


  • قاب پشتی و فریم پلاستیکی
  • ویژگی‌های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • ویژگی‌های کلیدی

    دارای سه دوربین در پشت گوشی | یک دوربین 24 مگاپیکسل + یک دوربین 8 مگاپیکسل + یک دوربین 2 مگاپیکسلی
  • زمان معرفی

    آوریل 2019
  • مدل

    (جهانی) Lite HRY-LX1T 20 – Global

10 گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A21S SM-A217F/DS دو سیم‌کارت ظرفیت 64 گیگابایت

4289000 خرید
گوشی A21S یکی دیگر از میان رده‌های شرکت سامسونگ است که در تاریخ 15 می 2020 معرفی شد. شرکت سامسونگ برای این محصول خود از یک صفحه‌نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن 1600 در 720 پیکسل، استفاده کرده است. این صفحه‌نمایش در هر اینچ 270 پیکسل را نشان می‌دهد که از جزئیات و وضوح تصویر خوبی برخوردار است. تراشه‌ این محصول Exynos 850675 از تراشه‌های 8 نانومتری سامسونگ است که با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای Cortex-A55 و پردازنده گرافیکی Mali-G52 همراه شده است. این تراشه برای بازکردن چندین برنامه به‌صورت هم‌زمان و تماشای ویدئو کاملاً مناسب است. این گوشی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است و با استفاده از یک کارت حافظه‌ی جانبی قادر خواهید بود حافظه داخلی را تا 512 گیگابایت دیگر هم افزایش دهید. بر روی قاب پشتی A21S یک دوربین چهارگانه قرار گرفته است. یک لنز عریض با رزولوشن 48 مگاپیکسل، یک لنز فوق عریض با رزولوشن 8 مگاپیکسل، یک لنز ماکرو با رزولوشن 2 مگاپیکسل و یک حسگر عمق 2 مگاپیکسلی مجموعه دوربین A21S را تشکیل می‌دهد. برای دوربین سلفی هم یک لنز 12 مگاپیکسلی از نوع عریض انتخاب شده است که در گوشه بالای صفحه‌نمایش قرار گرفته است. حسگر شتاب سنج، مجاورت، ژیروسکوپ، قطب‌نما و اثر انگشت از جمله حسگرهای به کار گرفته شده در این گوشی هوشمند است که حسگر اثرانگشت آن بر روی قاب پشت قرار گرفته است. منبع انرژی گوشی A21S یک باتری لیتیوم-پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت است که از فناوری شارژ سریع 15 واتی هم پشتیبانی می‌کند. شرکت سامسونگ این گوشی را با طراحی کاملاً مطلوب و امکانات فراوان به بازار عرضه کرده است تا در بازار میان‌رده‌ها هم حرفی برای گفتن داشته باشد.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    163.7×75.3×8.9 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    192 گرم
  • ویژگی‌های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت
    ,

    فبلت
    ,

    مناسب عکاسی

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • شیار مجزا برای کارت حافظه

    دارد

  • زمان معرفی

    15 می 2020
  • مدل

    (جهانی) Galaxy A21S SM-A217F/DS – Global

11 گوشی موبایل هوآوی مدل Y9 Prime 2019 STK-L21 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت

محصول ناموجود می باشد.
گوشی مدل « Y9 Prime 2019» از سری محصولات شرکت مطرح هوآوی است که با صفحه‌نمایش کاملاً تمام‌صفحه و بدون بریدگی روانه بازار شده است. حسگر دوربین سلفی هم در این گوشی با استفاده از موتوری کوچک در زمان گرفتن سلفی بالا می‌آید. نمایشگر این محصول دارای رزولوشن بالایی است؛ به‌طوری‌که در اندازه‌ی 6.59 اینچی‌اش، حدود 391 پیکسل را در هر اینچ جا داده است. نمایشگر تمام‌صفحه در گوشی Y9 Prime 2019 هوآوی در کنار لبه­‌های براق و بدنه از جنس پلاستیکی اما زیبا که که بارنگ‌های بسیار خیره‌کننده تولید شده است جلوه‌ای لوکس به هوآوی Y9 Prime 2019 بخشیده است. ویژگی دیگر Y9 Prime 2019 مجهز شدن به حسگر اثرانگشت است. این فناوری خطوط انگشت شما را با استفاده از فناوری جدید شناسایی می­‌کند و تنها با لمس انگشت شما قفل گوشی را باز می‌کند. حسگر اثرانگشت در این گوشی، در قاب پشتی جای گرفته است. علاوه بر این حسگر، سه دوربین که در یکی سنسور 16 مگاپیکسلی و در دوتای دیگر سنسورهای 8 و 2 مگاپیکسل قرار دارد در قسمت پشتی این گوشی جای گرفته‌اند. دوربین‌ خاص سلفی Y9 Prime 2019 هم به سنسور 16 مگاپیکسلی مجهز شده است. قابلیت اتصال به شبکه‌ ارتباطی 4G با سرعت کاملاً مطلوب، بلوتوث نسخه­‌ی 5.0، نسخه­‌ی 9.0 از اندروید و امکان عکاسی HDR و پانوراما از دیگر ویژگی‌های جدید این گوشی هستند. ازنظر سخت‌افزاری هم این گوشی از تراشه‌ی Hisilicon Kirin 710F بهره می‌­برد که در آن پردازنده‌‌ای هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند قرارگرفته تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت‌‌های به‌روز که هوآوی این روزها روی آن تمرکز خاصی دارد، پشتیبانی کند. گوشی Y9 Prime 2019 محصولی بسیار زیبا و با امکانات فراوان است که به عنوان گوشی مدرن و باتری پرقدرت 4000 میلی‌آمپرساعتی به بازار عرضه شده است.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    163.5×77.3×8.8 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    196.8 گرم
  • ساختار بدنه

    قاب جلو شیشه‌ای + قاب پشتی از جنس پلاستیک
  • ویژگی‌های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت
    ,

    فبلت
    ,

    مناسب عکاسی
    ,

    مناسب عکاسی سلفی

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

12 گوشی موبایل نوکیا مدل Nokia 5.3 TA-1234 DS دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

4100000 خرید
گوشی موبایل «5.3» از سری محصولات جدید و خوش‌ساختی است که از سوی شرکت مطرح «نوکیا» (Nokia) روانه بازار شده است. صفحه‌نمایش این گوشی موبایل در اندازه 6.55 اینچ است و از فناوری IPS بهره می برد. همچنین صحفه‌نمایش نوکیا 5.3 با استفاده از فناوری Corning Gorilla Glass 3 در برابر خط‌وخش و صدمات احتمالی محافظت می‌شود. این صفحه‌نمایش تقریباً تمام سطح صفحه‌نمایش را پوشانده است که نشان از مدرن بودن طراحی این محصول دارد. نوکیا در این محصول خود از یک دوربین چهار گانه استفاده کرده است. دوربین اصلی این محصول یک سنسور 13مگاپیکسلی که در کنار دیگر حسگرهای این محصول، مجموعه دوربین‌‌های این محصول را شامل می‌شوند. دوربین سلفی این محصول هم به سنسوری 8مگاپیکسلی مجهز شده است. قابلیت اتصال به شبکه­‌های 4G با سرعت کاملاً مطلوب، بلوتوث نسخه­‌ی 4.2، نسخه­‌ی 10 از اندروید و باتری 4000 میلی آمپرساعتی از دیگر ویژگی­‌های این گوشی جدید هستند. این محصول امکان شارژ 10 واتی دارد که سرعت شارژ مطلوبی را برای آن به همراه دارد.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    164.3×76.6×8.5 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    185 گرم
  • ساختار بدنه

    فریم ساخته شده از پلاستیک


  • قاب پشتی از جنس پلاستیک

  • قاب جلو از جنس شیشه با محافظت Gorilla Glass 3
  • ویژگی‌های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت
    ,

    فبلت
    ,

    مناسب عکاسی
    ,

    مناسب عکاسی سلفی

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • شیار مجزا برای کارت حافظه

    دارد

  • زمان معرفی

    2 آوریل 2020
  • مدل

    TA-1234 DS (Global) جهانی

13 گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9 M2003J15SS دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت

3940000 خرید
نسل نهم از گوشی‌های Redmi Note خود را معرفی کرده است. گوشی « Redmi Note 9 » مانند نسخه‌های قبلی این سری از گوشی‌های شیائومی از صفحه‌نمایش بزرگ، باتری پرقدرت، طراحی جذاب دوربین و سخت‌افزار مناسب برای اجرای بازی برخوردار است. این گوشی بدون فناوری NFC وارد بازار شده است. هم با پنل IPS LCD ساخته‌شده و فاصله لبه صفحه‌نمایش در آن بسیار کم است. این نمایشگر 6.53 اینچی حدود 395 پیکسل را در هر اینچ جا داده است. بدنه و نمایشگر این محصول با استفاده از Corning Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود تا گوشی در برابر خط ‌وخش ایمن باشد. ویژگی دیگر Redmi Note 9 مجهز شدن به حسگر اثرانگشت در پشت گوشی است. شیائومی برای این محصول خود از یک دوربین چهارگانه استفاده کرده است. لنزعریض 48 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی، لنز ماکرو با کیفیت 2 مگاپیکسل و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی مجموعه دوربین Redmi Note 9 را تشکیل می‌دهد. یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی هم در گوشه سمت چپ بالای نمایشگر این گوشی به کار گرفته شده است. ازنظر سخت‌افزاری هم این گوشی از تراشه MediaTek Helio G85 دوازده نانومتری بهره می‌برد که در آن پردازنده‌ای هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند قرارگرفته است. حافظه رم با ظرفیت 3 گیگابایت هم در کنار این مجموعه قرار گرفته است تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت‌های جدید گوشی‌های امروزی پشتیبانی کند. باتری 5020 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات، درگاه ارتباطی USB Type-C و جک 3.5 میلی‌متری صدا هم از دیگر مشخصات این محصول جدید است.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    162.3×77.2×8.9 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    199 گرم
  • ساختار بدنه

    قاب جلو و پشت از جنس شیشه (با محافظ Gorilla Glass 5)


  • فریم ساخته شده از جنس پلاستیک
  • ویژگی‌های خاص

    فبلت
    ,

    مناسب عکاسی
    ,

    مناسب عکاسی سلفی

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • شیار مجزا برای کارت حافظه

    دارد

  • زمان معرفی

    30 آوریل 2020
  • مدل

    (جهانی) Redmi Note 9 M2003J15SS – Global

14 گوشی موبایل هوآوی مدل Y8p AQM-LX1 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت

3895000 خرید
گوشی موبایل هوآوی مدل Y8p AQM-LX1 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت از شرکت «هوآوی» (Huawei) و نسل جدیدتر سری گوشی‌های Y6 است که به‌روزرسانی شده و با برخی ویژگی‌های جدید به بازار عرضه شده است. شرکت سازنده برای این مدل یک صفحه‌نمایش 6.3 اینچی با فناوری IPS و با تراکم 418 پیکسل بر اینچ در نظر گرفته است. این نمایشگر رزولوشن 1080×2400 پیکسل با کیفیت Full HD Plus را به تصویر می‌کشد. نمایشگر این گوشی می‌تواند تا چند لمس را به‌طور هم‌زمان پاسخگو باشد. همچنین این گوشی وزنی 163 گرمی و ضخامتی نزدیک به 8 میلی‌متر دارد. در این مدل، هوآوی از تراشه‌ 12 نانومتری شرکت مدیاتک مدل «Kirin 710F» استفاده کرده است. پردازنده‌ی اصلی هشت هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G51 MP4 روی این تراشه قرارگرفته‌اند که نشان از پیشرفت ملموس سخت‌افزار نسبت به نسل‌های قبلی این محصول دارند. همچنین هوآوی AQM-LX1 به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل‌افزایش مجهز شده است که نسبت به نسخه قبلی خود تفاوتی را نشان نمی‌دهد. این سخت‌افزار می‌تواند برای برآوردن نیازهای پایه‌ای کاربر و بازی‌های نسبتاً سنگین مناسب باشد. پشتیبانی از شبکه‌ی 4G و دو سیم‌کارت در این گوشی می‌تواند، خیال شما را از اتصال به اینترنت پرسرعت راحت کند. بلوتوث و Wi-Fi از دیگر فناوری‌های ارتباطی در این گوشی هستند. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به سنسور اثر انگشت روی صفحه نمایش، دوربین اصلی با سنسور 48 مگاپیکسل، ثبت تصاویر سلفی با رزولوشن 16 مگاپیکسلی و باتری لیتیوم پولیمری 4000 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    157.4×73.2×7.8 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    163 گرم
  • ساختار بدنه

    شیشه و پلاستیک (قاب پشتی و فریم از جنس پلاستیک و قاب جلویی از جنس شیشه)
  • ویژگی‌های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت
    ,

    مناسب عکاسی
    ,

    مناسب عکاسی سلفی
    ,

    مناسب بازی
    ,

    دارای بدنه مقاوم

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • شیار مجزا برای کارت حافظه

    ندارد

  • زمان معرفی

    18 می 2020
  • مدل

    (جهانی) Y8p AQM-LX1 – Global

15 گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A21s A217F/DS دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت

محصول ناموجود می باشد.
گوشی A21S یکی دیگر از میان رده‌های شرکت سامسونگ است که در تاریخ 15 می 2020 معرفی شد. شرکت سامسونگ برای این محصول خود از یک صفحه‌نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن 1600 در 720 پیکسل، استفاده کرده است. این صفحه‌نمایش در هر اینچ 270 پیکسل را نشان می‌دهد که از جزئیات و وضوح تصویر خوبی برخوردار است. تراشه‌ این محصول Exynos 850675 از تراشه‌های 8 نانومتری سامسونگ است که با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای Cortex-A55 و پردازنده گرافیکی Mali-G52 همراه شده است. این تراشه برای بازکردن چندین برنامه به‌صورت هم‌زمان و تماشای ویدئو کاملاً مناسب است. این گوشی با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است و با استفاده از یک کارت حافظه‌ی جانبی قادر خواهید بود حافظه داخلی را تا 512 گیگابایت دیگر هم افزایش دهید. بر روی قاب پشتی A21S یک دوربین چهارگانه قرار گرفته است. یک لنز عریض با رزولوشن 48 مگاپیکسل، یک لنز فوق عریض با رزولوشن 8 مگاپیکسل، یک لنز ماکرو با رزولوشن 2 مگاپیکسل و یک حسگر عمق 2 مگاپیکسلی مجموعه دوربین A21S را تشکیل می‌دهد. برای دوربین سلفی هم یک لنز 12 مگاپیکسلی از نوع عریض انتخاب شده است که در گوشه بالای صفحه‌نمایش قرار گرفته است. حسگر شتاب سنج، مجاورت، ژیروسکوپ، قطب‌نما و اثر انگشت از جمله حسگرهای به کار گرفته شده در این گوشی هوشمند است که حسگر اثرانگشت آن بر روی قاب پشت قرار گرفته است. منبع انرژی گوشی A21S یک باتری لیتیوم-پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت است که از فناوری شارژ سریع 15 واتی هم پشتیبانی می‌کند. شرکت سامسونگ این گوشی را با طراحی کاملاً مطلوب و امکانات فراوان به بازار عرضه کرده است تا در بازار میان‌رده‌ها هم حرفی برای گفتن داشته باشد.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    163.7×75.3×8.9 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    192 گرم
  • ویژگی‌های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت
    ,

    فبلت
    ,

    مناسب عکاسی

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • شیار مجزا برای کارت حافظه

    دارد

  • زمان معرفی

    15 می 2020
  • مدل

    (جهانی) Galaxy A21S SM-A217F/DS – Global

16 گوشی موبایل موتورولا مدل Motorola One Action XT2013-2 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت

5499000 خرید
موتورلا در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی را از خود نشان داده است. این شرکت با بهره‌گیری از گرایش‌ روز محصولی زیبا روانه بازار کرده است. «Motorola One Action» گوشی موبایلی خوش‌ساخت است که حاشیه چندانی را در صفحه‌نمایش خود جا نداده است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به چهار گیگابایت رم و سه سنسور دوربین 12، 16 و 5 مگاپیکسلی اشاره کرد؛ همچنین به‌گفته‌ی شرکت سازنده، این دستگاه در برابر قطرات آب مقاوم است. برای این محصول ظرفیت داخلی 128 گیگابایت در نظر گرفته شده است که با توجه به پشتیبانی آن از کارت حافظه‌ی جانبی microSD تا 512 گیگابایت قابل‌افزایش خواهد بود و فضای کافی برای نگه‌داری حجم زیادی از بازی‌ها، اپلیکیشن‌ها و فایل‌های صوتی و تصویری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. وظیفه‌ی پردازش اطلاعات در  Motorola One Action به عهده‌ی تراشه اگزینوس 9609 و 2 پردازنده‌ی مرکزی 4هسته‌ای با فرکانس‌های 2.2 و 1.6 گیگاهرتز است. این مجموعه‌ی سخت‌افزاری را 4 گیگابایت رم همراهی می‌کند که درمجموع عملکرد روانی خواهد داشت. این محصول با داشتن نمایشگر 6.3اینچی برای تماشای فیلم یا انجام بازی و وب‌گردی مناسب است. این نمایشگر از نوع LCD است و در ساخت آن از فناوری LTPS IPS بهره گرفته شده است. وضوح تصویر در این محصول 1080 در 2520 است و با توجه به ابعاد صفحه‌نمایش تراکم پیکسلی 432 پیکسل بر اینچ را به تصویر می‌کشد. بلوتوث نسخه‌ی 5.0، WiFi، GPRS و EDGE از فناوری‌های ارتباطی هستند که در  موتورولا وان اکشن به خدمت گرفته شده‌اند. دوربین‌های این محصول با امکاناتی مانند قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)، قابلیت عکاسی پانوراما و عکاسی HDR می‌تواند بسیاری از نیازهای شما را پاسخ‌گو باشد. فلاش LED این گوشی موبایل هم در ثبت تصاویری با وضوح و کیفیت بهتر بسیار کارآمد خواهد بود. فیلم‌برداری 4K هم از دیگر قابلیت‌های این دوربین است. در قاب جلویی این محصول یک سنسور 12 مگاپیکسلی وجود دارد که وظیفه عکاسی سلفی را عهده‌دار است. درگاه ارتباطی این موبایل USB Type-C است و خروجی 3.5 میلی‌متری صدا هم در آن وجود دارد.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    160.1×71.2×9.2 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    176 گرم
  • ساختار بدنه

    قاب جلو شیشه‌ای + بدنه پلاستیکی


  • مقاوم در برابر پاشیده شدن قطرات آب

  • کاربرد شیار دوم برای سیم‌کارت یا کارت حافظه‌ی جانبی
  • ویژگی‌های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت
    ,

    مناسب عکاسی

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

17 گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9 M2003J15SG دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت

4099000 خرید
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9 M2003J15SG دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت با فناوری NFC وارد بازار شده است. نسل نهم از گوشی‌های Redmi Note خود را معرفی کرده است. گوشی « Redmi Note 9 » مانند نسخه‌های قبلی این سری از گوشی‌های شیائومی از صفحه‌نمایش بزرگ، باتری پرقدرت، طراحی جذاب دوربین و سخت‌افزار مناسب برای اجرای بازی برخوردار است. هم با پنل IPS LCD ساخته‌شده و فاصله لبه صفحه‌نمایش در آن بسیار کم است. این نمایشگر 6.53 اینچی حدود 395 پیکسل را در هر اینچ جا داده است. بدنه و نمایشگر این محصول با استفاده از Corning Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود تا گوشی در برابر خط ‌وخش ایمن باشد. ویژگی دیگر Redmi Note 9 مجهز شدن به حسگر اثرانگشت در پشت گوشی است. شیائومی برای این محصول خود از یک دوربین چهارگانه استفاده کرده است. لنزعریض 48 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی، لنز ماکرو با کیفیت 2 مگاپیکسل و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی مجموعه دوربین Redmi Note 9 را تشکیل می‌دهد. یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی هم در گوشه سمت چپ بالای نمایشگر این گوشی به کار گرفته شده است. ازنظر سخت‌افزاری هم این گوشی از تراشه MediaTek Helio G85 دوازده نانومتری بهره می‌برد که در آن پردازنده‌ای هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند قرارگرفته است. حافظه رم با ظرفیت 3 گیگابایت هم در کنار این مجموعه قرار گرفته است تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت‌های جدید گوشی‌های امروزی پشتیبانی کند. باتری 5020 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات، درگاه ارتباطی USB Type-C و جک 3.5 میلی‌متری صدا هم از دیگر مشخصات این محصول جدید است.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    162.3×77.2×8.9 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    199 گرم
  • ساختار بدنه

    قاب جلو و پشت از جنس شیشه (با محافظ Gorilla Glass 5)


  • فریم ساخته شده از جنس پلاستیک
  • ویژگی‌های خاص

    فبلت
    ,

    مناسب عکاسی
    ,

    مناسب عکاسی سلفی

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • شیار مجزا برای کارت حافظه

    دارد

  • زمان معرفی

    30 آوریل 2020
  • مدل

    (جهانی) Redmi Note 9 M2003J15SG – Global