گوشی های ارزان قیمت زیر 1 میلیون تومان

گوشی ارزان قیمت خوب در ذهن بسیاری از افراد معنی دوگانه ای مانند این که گوشی ارزان هیچ وقت خوب نیست و یا از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند و جملاتی مشابه وجود دارد.اما برخلاف باور عموم گوشی های ارزان دیگر مانند قبل گوشی ضعیف با توان کم نیستند.امروزه با خرید گوشی های اقتصادی هم می‌توان در اقتصاد خانواده صرفه جویی کرد و هم یک گوشی مناسب و با توان کاربری مناسبی پیدا کرد.بسیاری از افراد به دنبال خرید گوشی زیر یک میلیون میباشند اما با توجه به تنوع این نوع گوشی ها در بازار انتخاب گزینه مناسب سخت شده است.امروز ما میخواهیم به شما گوشی های موبایل زیر یک میلیون تومان را معرفی کنیم تا خود شما با مقایسه این نوع گوشی ها هم یک گوشی اقتصادی و هم یک گوشی مناسب خریده و از خرید خود لذت ببرید.

1 گوشی موبایل نوین سان مدل X6 تک سیم کارت

محصول ناموجود می باشد.
با وجود فراگیرشدن گوشی‌های هوشمند، همچنان گوشی‌های دکمه‌ای و ساده‌ای هستند که پرطرفدارند و با قابلیت‌های ویژه خود، باعث جلب رضایت مخاطبین خود شده‌اند. لازم به ذکر است که هنوز گوشی‌های ساده بخاطر کاربری راحت و آسان مخصوصا جهت ارسال پیامک و بخاطر عمر زیاد باتری جهت برقراری تماس‌های طولانی و استفاده‌ی مداوم، هنوز در بین کاربران از محبوبیت بالایی برخوردارند. گوشی موبایل NOVINSUN مدل X6 تک سیم کارت، با طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد برای کاربران سخت پسند تولید شده‌است. این گوشی دارای باتری بزرگ با شارژدهی طولانی و صفحه کلید از جنس شیشه بوده که به مرور زمان کمرنگ یا پاک نمیشود. صفحه نمایش گوشی NOVINSUN مدل X6 دارای اندازه‌ی 2.4 اینچی بوده و دارای ابعاد جمع‌وجور و خوشدستی است. همچنین X6 به دوربینی باکیفیت VGA مجهز شده‌است. کیفیت دوربین X6 برای عکاسی و فیلم‌برداری مناسب نیست ولی برای گوشی‌ای با این قیمت این مورد نقطه ضعف بزرگی محسوب نمی‌شود.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    114x49x138 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز اصلی (15 × 25 میلی‌متر)

  • وزن

    150 گرم
  • ساختار بدنه

    پلاستیک
  • ویژگی‌های خاص

    دارای صفحه کلید

  • تعداد سیم کارت

    تک سیم کارت

2 گوشی موبایل نوین سان مدل X7 تک سیم کارت

محصول ناموجود می باشد.
با وجود فراگیر شدن گوشی‌های هوشمند، همچنان گوشی‌های دکمه‌ای و ساده‌ای هستند که پرطرفدارند و با قابلیت‌های ویژه خود، باعث جلب رضایت مخاطبین خود شده‌اند. لازم به ذکر است که هنوز گوشی‌های ساده بخاطر کاربری راحت، آنتن‌دهی بالا و حمل آسان مخصوصا جهت ارسال پیامک و بخاطر عمر زیاد باتری جهت برقراری تماس‌های طولانی و استفاده‌ی مداوم، هنوز در بین کاربران از محبوبیت بالایی برخوردارند. گوشی موبایل NOVINSUN مدل X7 تک سیم کارت، با طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد برای کاربران سخت‌پسند تولید شده است. این گوشی دارای باتری بزرگ با شارژدهی طولانی و صفحه‌کلید از جنس شیشه بوده که به مرور زمان کمرنگ یا پاک نمی‌شود. صفحه‌نمایش گوشی NOVINSUN مدل X7 دارای اندازه 2.4 اینچی بوده و گوشی دارای ابعاد ۱۳.۸ در ۴۹ در ۱۱۴.۹ میلی‌متر است. همچنین X7 به دوربین VGA مجهز شده است. گفتنی است که قاب جلو گوشی X7 از جنس فلز و بسیار مقاوم در برابر ضربه و فشار است.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    114.9×13.8×49 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز اصلی (15 × 25 میلی‌متر)

  • وزن

    170 گرم
  • ساختار بدنه

    فلز
  • ویژگی‌های خاص

    دارای صفحه کلید

  • تعداد سیم کارت

    تک سیم کارت

3 گوشی موبایل ارد مدل 105C دو سیم کارت

گوشی موبایل مدل 105C دو سیم کارت یکی از محصولات برند ارد است. این گوشی در ابعاد  14 × 50 × 110 میلی‌متر و وزن 64.5 گرم به بازار عرضه شده. این مدل در رنگ مشکی و قرمز و سفید توسط برند ارد معرفی شده. این مدل قابلیت نصب دو سیم کارت با سایز اصلی (15 × 25 میلی‌متر) را دارد. گوشی موبایل ارد مدل 105C دو سیم کارت به پردازنده مرکزی SC6533 مجهز شده. حافظ داخلی این محصول  64 مگابایت و مقدار رم آن 32 مگابایت است. این مدل قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی از نوع microSD با حداکثر ظرفیت 8 گیگابایت را دارد. برای این مدل ارد از صفحه نمایش رنگی از نوع LCD استفاده کرده. این صفحه نمایشگر 1.8 اینچی دارای فناوری TFT است. صفحه نمایش گوشی موبایل ارد دارای رزولوشن 128 × 160  با قابلیت نمایش 64 هزار رنگ است.این محصول دارای شبکه‌ ارتباطی 2G است. از فن‌آوری‌های دیگر این گوشی می‌توان به بلوتوث و رادیو آن اشاره کرد. نسخه بلوتوث این گوشی 2 است.یکی از درگاه‌های ارتباطی استفاده شده برای این کالا microUSB v1.1 است. گوشی موبایل مدل 105C  دارای امکاناتی نظیر چراغ قوه و ماشین حساب است.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    14 × 50 × 110 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز اصلی (15 × 25 میلی‌متر)

  • وزن

    64.5 گرم
  • ویژگی‌های خاص

    دارای صفحه کلید
    ,

    کلاسیک

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

4 گوشی موبایل ارد مدل 106 دو سیم کارت

درحالی‌که این روزها بازار گوشی‌های موبایل با ارائه محصولاتی با امکانات و فناوری‌های مختلف داغ شده است، شرکت‌هایی هم وجود دارند که در زمینه تولید گوشی‌ها با طراحی کلاسیک فعالیت می‌کنند. این در حالی است که هنوز افراد زیادی هستند که استفاده از یک موبایل کلاسیک را ترجیح می‌دهند و اصلی‌ترین قابلیت یک گوشی موبایل را تماس‌گرفتن و پیامک‌زدن می‌دانند. گوشی موبایل مدل 106 محصولی از برند « ارد » (Orod) است که با طراحی کلاسیک وارد بازار شده است. این گوشی از دو سیم‌کارت بهره می‌برد. صفحه‌نمایش آن 1.77 اینچ است. این گوشی دارای کلیدهای فیزیکی است که بافاصله از هم قرارگرفته‌اند. بهره‌گیری از جک 3.5 میلی‌متری، درگاه ارتباطی microUSB، چراغ قوه و رادیو از دیگر ویژگی‌های این گوشی است. انرژی مورد نیاز این گوشی، توسط یک باتری با ظرفیت 600 میلی‌آمپر ساعت تأمین می‌شود. به‌طور کلی گوشی موبایل ارد مدل 106 با طراحی ساده و کلاسیک است که ییشتر مناسب برای افرادی است که انتظار زیادی از یک گوشی موبایل ندارند.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    109x50x14 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز اصلی (15 × 25 میلی‌متر)

  • وزن

    64 گرم
  • ساختار بدنه

    قاب پشتی و فریم ساخته شده از پلاستیک
  • ویژگی‌های خاص

    کلاسیک
    ,

    دارای صفحه کلید
    ,

    مناسب سالمندان

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

5 گوشی موبایل ارد مدل 216i دو سیم کارت

اگر به دنبال تهیه گوشی ساده وابتدایی هستید برند ارد در این زمینه مدل‌های بسیاری دارد. گوشی موبایل مدل 216i دو سیم کارت یکی از محصولات برند ارد است. این گوشی در ابعاد   15 × 50 × 120 میلی‌متر و وزن 77.9 گرم به بازار عرضه شده. از ویژگی‌های این مدل می‌توان به کشویی بودن آن اشاره کرد. این مدل در رنگ مشکی و آبی روشن، خاکستری وگلبهی توسط برند ارد معرفی شده. این مدل قابلیت نصب دو سیم کارت با سایز اصلی (15 × 25 میلی‌متر) را دارد. گوشی موبایل ارد مدل 216i دو سیم کارت به پردازنده مرکزی SC6533 مجهز شده است. مقدار رم این محصول 32 مگابایت است. این مدل قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی از نوع microSD با حداکثر ظرفیت 8 گیگابایت را دارد. برای این مدل ارد از صفحه نمایش رنگی از نوع LCD استفاده کرده. این صفحه نمایشگر 2.4 اینچی دارای فناوری TFT است. صفحه نمایش گوشی موبایل ارد دارای رزولوشن 240×320 با قابلیت نمایش 64 هزار رنگ است.این محصول دارای شبکه‌ ارتباطی 2G است. از فن‌آوری‌های دیگر این گوشی می‌توان به بلوتوث و رادیو آن اشاره کرد. نسخه بلوتوث این گوشی 2 است.یکی از درگاه‌های ارتباطی استفاده شده برای این محصول microUSB v1.1 است. گوشی موبایل ارد مدل 216i به دوربین با کیفیت VGA و فلش LED مجهز شده.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    15 × 50 × 120 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز اصلی (15 × 25 میلی‌متر)

  • وزن

    77.9 گرم
  • ویژگی‌های خاص

    دارای صفحه کلید
    ,

    کلاسیک

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

6 گوشی موبایل ارد مدل 3310 دو سیم کارت

با توجه به فراگیرشدن استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی مختلف که باعث شده کاربران وقت زیادی را صرف پرداختن به این امور کنند، می‌توان گفت که گوشی‌های ساده راه‌حل بسیار مناسبی برای رهایی از این مشکل است. گوشی OROD مدل 3310 با ویژگی‌هایی نظیر صفحه‌نمایش بزرگ، صفحه‌کلید بزرگ و دکمه‌های جدا از هم یکی از جدیدترین مدل‌های ارائه‌شده در بازار است. صفحه‌نمایش گوشی 3310 OROD دارای اندازه‌ی 2.4اینچی است که از نوع LCD بوده و در ساخت آن از فناوری TFT استفاده شده است. یکی از مشکلات اکثر گوشی‌های ساده، صفحه‌کلید نامناسب با دکمه‌های چسبیده به هم است. صفحه‌کلید این مدل گوشی به نحوی طراحی شده است که دکمه‌ها جدا از هم باشند و باعث راحتی و سرعت هرچه بیشتر کاربر هنگام تایپ شوند. OROD مدل 3310 از نظر اندازه و ابعاد نیز به نحوی ساخته شده که بسیار خوش‌دست است. ضخامت گوشی 13.8 میلی‌متر است و همچنین طول 128 و عرض 59 میلی‌متری دارد. برای کاربرانی که به بیش از یک سیم کارت نیاز دارند، امکان استفاده از دو سیم کارت در این مدل گوشی فراهم شده است. گوشی 3310 دارای رادیو FM است و از قابلیت‌های خاص آن می‌توان به امکان استفاده از رادیو، بدون نیاز به هندزفری اشاره کرد. این گوشی 86 گرم وزن دارد و از کارت‌ حافظه‌‌های جانبی MicroSD جهت ذخیره‌سازی اطلاعات، پشتیبانی می‌کند. این گوشی با بهره‌گیری از باتری 800 میلی‌آمپرساعتی و با توجه به اندازه‌ی گوشی، به‌راحتی توانایی برآورده‌کردن نیاز کاربران را دارد و تا مدتی طولانی پاسخ‌گوی نیاز آن‌هاست. OROD مدل 3310 به دوربین دیجیتال مجهز شده که دارای قابلیت عکاسی و فیلم‌برداری است و می‌تواند تصاویر و فیلم‌هایی با کیفیت VGA را برای شما ضبط و ثبت کند. در این مدل گوشی امکان ضبط صدا وجود دارد و کاربران می‌توانند در مواقع موردنیاز، صدای خود یا اطرافیانشان را ضبط و ذخیره کنند. از دیگر امکانات این گوشی می‌توان به بلوتوث و چراغ‌قوه اشاره کرد؛ همچنین این مدل گوشی دارای تنوع رنگ بوده و در چهار رنگ مشکی، سرمه‌ای، نارنجی و طوسی به بازار عرضه شده است.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    128x59x13.8 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز اصلی (15 × 25 میلی‌متر)

  • وزن

    86 گرم
  • ساختار بدنه

    پلاستیک
  • ویژگی‌های خاص

    کلاسیک
    ,

    دارای صفحه کلید

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

7 گوشی موبایل نوکیا مدل 105 – 2019 TA-1174 DS دو سیم‌ کارت

گوشی موبایل کلاسیک «نوکیا 105 مدل 2019 دو سیم‌کارت» برای کاربرانی طراحی و تولید شده است که انتظار زیادی از گوشی‌های موبایل خود ندارند. مطمئناً کاربران گوشی‌های ساده و ارزان‌قیمتی چون نوکیا 105، تقاضای زیاد و دور از ذهنی از گوشی خود ندارند؛ زیرا اصلی‌ترین توقع این افراد از تلفن همراهشان، برقراری تماس و فرستادن پیامک به بهترین شکل ممکن است. نوکیا در طراحی 105، صفحه‌کلیدی قرار داده است که تایپ و ارسال پیامک با آن بسیار آسان خواهد بود؛ همچنین این محصول از دو سیم‌کارت در سایز اصلی پشتیبانی می‌کند و حدود 73 گرم وزن دارد. نوکیا، 105 را به نمایشگری 1.77اینچی مجهز کرده که از نوع LCD‌ بوده و در ساخت آن از فناوری‌ TFT‌ بهره گرفته شده است. این نمایشگر می‌تواند 64 هزار رنگ را نمایش دهد و با‌ توجه به ابعادش، تراکم پیکسلی 113 پیکسل بر هر اینچ را به تصویر بکشد. همان‌طورکه اشاره شد، شما به‌عنوان کاربر می‌توانید دو سیم‎کارت را در سایز اصلی درون شیارهای 105 قرار دهید و از آن برای برقراری ارتباط استفاده کنید. بد نیست بدانید این دو سیم‌کارت، فقط از شبکه‌ی 2G‌ پشتیبانی می‌کنند و به شبکه‌های دیگر اینترنت دسترسی ندارند. از دیگر راه‌های ارتباطی در محصول جدید نوکیا می‌توانیم به رادیو‌ FM‌ اشاره کنیم. مانند بسیاری از گوشی‌های کلاسیک دیگر نوکیا 105 هم دوربین ندارد. وظیفه‌ی تامین انرژی این مجموعه‌ امکانات در 105، به باتری لیتیوم‌یونی با ظرفیت 800 میلی‌آمپرساعت سپرده شده است که با یک‌بار شارژ کامل می‌تواند امکان 14 ساعت مکالمه را برای کاربران فراهم کند.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    14.4 × 49.2 × 119 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز اصلی (15 × 25 میلی‌متر)

  • وزن

    73 گرم
  • ساختار بدنه

    پلاستیک


  • مجهز چراغ قوه
  • ویژگی‌های خاص

    دارای صفحه کلید
    ,

    کلاسیک
    ,

    مناسب سالمندان

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

8 گوشی موبایل نوکیا مدل 2018 106 دو سیم‌ کارت

محصول ناموجود می باشد.

نوکیا ۱۰۶ جدید مجهز به یک صفحه نمایش ۱٫۸ اینچی بوده و یک باتری ۸۰۰ میلی آمپری وظیفه تامین انرژی این دستگاه کوچک را بر عهده دارد. این باتری قادر به ارائه انرژی لازم برای ۱۵٫۷ ساعت مکالمه و همچنین ۲۱ روز کارکرد دستگاه در حالت استندبای است که برای یک گوشی ساده رقم خوبی محسوب می شود. نوکیا 106 جدید معرفی شد؛ کوچولوی دست داشتنی 1 بدنه نوکیا ۱۰۶ از پلی کربنات با استحکام بالا تولید شده و رنگ آن در داخل ماده بوده که در نتیجه با استفاده طولانی مدت نیز آسیبی به آن وارد نخواهد شد. همچنین بدنه این گوشی دارای طراحی کوچک و بسیار خوش دست است که کار با آن را بسیار ساده می کند. نوکیا ۱۰۶ به طور پیش فرض بازی محبوب Snake Xenzia را اجرا می کند و همچنین نسخه آزمایشی بازی های Racing، Danger Dash، Tetris و… را در خود دارد که کاربر می تواند آنها را خریداری کند. نوکیا ۱۰۶ همچنین قادر است تا ۲۰۰۰ مخاطب و ۵۰۰ پیام متنی را ذخیره سازی کند، بنابراین شما در این زمینه هیچ مشکلی را احساس نخواهید کرد.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    111×49.5×14.4 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز اصلی (15 × 25 میلی‌متر)

  • وزن

    70 گرم
  • ساختار بدنه

    بدنه پلاستیکی


  • دارای چراغ‌قوه
  • ویژگی‌های خاص

    کلاسیک
    ,

    دارای صفحه کلید

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

9 گوشی موبایل ارد مدل Empire دو سیم کارت

محصول ناموجود می باشد.
هنوز افراد زیادی هستند که استفاده از یک موبایل کلاسیک را ترجیح می‌دهند و اصلی‌ترین قابلیت یک گوشی موبایل را تماس‌گرفتن و پیامک‌زدن می‌دانند. به همین دلیل شرکت‌های مختلف وجود دارند که در زمینه تولید گوشی‌ها با طراحی قدیم فعالیت می‌کنند. گوشی موبایل مدل Empire هم از مجموعه محصولات برند « ارد » (Orod) است که با طراحی کلاسیک وارد بازار شده است. این گوشی موبایل از یک بدنه و فریم فلزی و با طراحی خاص بهره می‌برد. عرض این گوشی بسیار کم و در حدود 42 میلی‌متر در نظر گرفته شده است. این گوشی از دو سیم‌کارت بهره می‌برد. صفحه‌نمایش این گوشی 1.77 اینچ و با فناوری TFT است. گوشی موبایل Empire از یک درگاه microUSB بهره می‌برد که با استفاده از شارژری که به همراه محصول ارائه شده است، می‌توان آن را شارژ کرد. انرژی مورد نیاز این گوشی، توسط یک باتری با ظرفیت 1000 میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود. گوشی موبایل ارد مدل Empire دارای ظاهری کلاسیک و با طراحی خاص است که بیشتر مناسب افرادی است که انتظار زیادی از یک گوشی موبایل ندارند.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    124x42x13 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز اصلی (15 × 25 میلی‌متر)

  • وزن

    117 گرم
  • ویژگی‌های خاص

    کلاسیک
    ,

    دارای صفحه کلید

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

10 گوشی موبایل انرجایزر مدل Energy E12 دو سیم کارت

گوشی موبایل «Energy E12» محصولی از شرکت انرجایزر (Energizer) است که برای کاربران گوشی‌های کلاسیک روانه بازار شده است. انرجایزر در طراحی ویژه‌ی Energy E12 صفحه‌کلیدی قرار داده که تایپ و ارسال پیامک به‌وسیله آن بسیار آسان خواهد بود؛ این صفه‌کلید امکان تایپ فارسی را هم فراهم می‌کند. همچنین این محصول از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. گوشی Energy E12 به نمایشگری 1.8 اینچی مجهز شده که از نوع LCD‌ است و در ساخت آن از فناوری‌ TFT‌ بهره گرفته شده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول انرجایزر می‌توانیم به بلوتوث نسخه‌ی 2.1 و رادیو‌ FM‌ اشاره کنیم. برخلاف بسیاری از محصولات کلاسیک، در Energy E12 دوربین سلفی وجود دارد و روی قاب پشتی آن سنسوری از نوع VGA نقش دوربین اصلی را ایفا می‌کند. وظیفه‌ی تامین انرژی این مجموعه‌ی امکانات  Energy E12، به باتری لیتیوم‌یونی با ظرفیت 1000 میلی‌آمپر ساعت سپرده شده که با یک‌بار شارژ کامل می‌تواند امکان  8  ساعت مکالمه را برای کاربر به‌همراه آورد.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    117.0×51.0x15.0 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز اصلی (15 × 25 میلی‌متر)

  • وزن

    91 گرم
  • ساختار بدنه

    دارای چراغ قوه
  • ویژگی‌های خاص

    دارای صفحه کلید
    ,

    مناسب سالمندان

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

11 گوشی موبایل ارد مدل 6303 دو سیم کارت

درحالی‌که این روزها بازار گوشی‌های موبایل با ارائه محصولاتی با امکانات و فناوری‌های مختلف داغ شده است، شرکت‌هایی هم وجود دارند که در زمینه تولید گوشی‌ها با طراحی کلاسیک فعالیت می‌کنند. این در حالی است که هنوز افراد زیادی هستند که استفاده از یک موبایل کلاسیک را ترجیح می‌دهند و اصلی‌ترین قابلیت یک گوشی موبایل را تماس‌گرفتن و پیامک‌زدن می‌دانند. گوشی موبایل مدل 6303 محصولی از برند « ارد » (Orod) است که با طراحی کلاسیک وارد بازار شده است. این گوشی از دو سیم‌کارت بهره می‌برد. صفحه‌نمایش آن 2.8 اینچ است. این گوشی دارای کلیدهای فیزیکی است که بافاصله از هم قرارگرفته‌اند. بهره‌گیری از فناوری بلوتوث، درگاه ارتباطی microUSB و رادیو از دیگر ویژگی‌های این گوشی است. انرژی مورد نیاز این گوشی، توسط یک باتری قدرتمند با ظرفیت 1400 میلی‌آمپر ساعت تأمین می‌شود. به‌طور کلی گوشی موبایل ارد مدل 6303 با طراحی ساده و کلاسیک است که ییشتر مناسب برای افرادی است که انتظار زیادی از یک گوشی موبایل ندارند.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    132x57x12 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز میکرو (12 × 15 میلی‌متر)

  • وزن

    115 گرم
  • ساختار بدنه

    قاب پشتی و فریم ساخته شده از پلاستیک
  • ویژگی‌های خاص

    کلاسیک
    ,

    دارای صفحه کلید
    ,

    مناسب سالمندان

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

12 گوشی موبایل ارد مدل 180s دو سیم کارت

اگر قصد تهیه گوشی کشویی دارید گوشی موبایل مدل 180S دو سیم کارت یکی از محصولات برند ارد گزینه مناسبی برایتان محسوب می‌شود. این گوشی در ابعاد  15 × 43 × 95 میلی‌متر و وزن 112 گرم به بازار عرضه شده. از ویژگی‌های این مدل می‌توان به کشویی بودن آن اشاره کرد. این مدل در سه رنگ مشکی و سفید و قرمز توسط برند ارد معرفی شده. این مدل قابلیت نصب دو سیم کارت با سایز اصلی (15 × 25 میلی‌متر) را دارد. گوشی موبایل ارد مدل 180S دو سیم کارت به پردازنده مرکزی spreadtrum6531 مجهز شده است. مقدار رم این مدل 32 مگابایت است. این مدل قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی از نوع microSD با حداکثر ظرفیت 8 گیگابایت را دارد. برای این مدل ارد از صفحه نمایش رنگی از نوع LCD استفاده کرده. این صفحه نمایشگر 1.8 اینچی دارای فناوری TFT است. صفحه نمایش گوشی موبایل ارد قابلیت نمایش 64 هزار رنگ را دارد.این محصول دارای شبکه‌ ارتباطی 2G است. از فن‌آوری‌های دیگر این گوشی می‌توان به بلوتوث و رادیو آن اشاره کرد. نسخه بلوتوث این گوشی 2 است.یکی از درگاه‌های ارتباطی استفاده شده برای این محصول microUSB v1.1 است. گوشی موبایل ارد مدل 180S به دوربین با کیفیت VGA و فلش LED مجهز شده. این مدل قابلیت فیلم‌برداری هم دارد.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    15 × 43 × 95 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز اصلی (15 × 25 میلی‌متر)

  • وزن

    112 گرم
  • ویژگی‌های خاص

    دارای صفحه کلید
    ,

    کلاسیک
    ,

    کشویی

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

13 گوشی موبایل تکنو مدل T473 دو سیم‌ کارت

محصول ناموجود می باشد.

گوشی موبایل «تکنو مدل T473 دو سیم‌کارت» (Tecno T473 Dual SIM)  محصولی ساده و ارزان‌قیمت است که در رسته‌ی گوشی‌های پایین‌رده قرار دارد؛ اما این گوشی یک پله بالاتر و فراتر از سایر رقیبان خود ایستاده است. این محصول تعداد زیادی از ویژگی‌های تلفن‌های هوشمند را در اختیار دارد و درمقابل، برخی مشخصات کلیدی اسمارت‌فون‌ها نظیر اتصال WiFi از این گوشی جا افتاده است؛ ازاین‌رو می‌توان لقب «تلفن نیمه‌هوشمند» را به این محصول داد. نمایشگر 2.8اینچی T473 از نوع LCD بوده و در ساخت آن از فناوری TFT استفاده شده است. این نمایشگر با توجه به ابعادش، تراکم پیکسلی 143 پیکسل بر هر اینچ را به تصویر می‌کشد و قابلیت نمایش 256هزار رنگ را دارد. شرکت تکنو در این محصول تراشه‌ی «MT6260A» را به خدمت گرفته است که 8 مگابایت رم، آن را در پردازش اطلاعات همراهی می‌کند. حافظه‌ی داخلی T473 میزان 16 مگابایت است؛ بنابراین نمی‌تواند فضای زیادی را برای ذخیره‌سازی حجم بالایی از اطلاعات در اختیار کاربران بگذارد. اما با استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی تا 64 گیگابایت می‌توانید این میزان را افزایش دهید. اگرچه وجود دوربین در محصولات پایین‌رده مزیت محسوب می‌شود، دوربین T473 کیفیت خوبی ندارد. دوربین اصلی این محصول سنسوری با رزولوشن VGA دارد که مجهز به فلش هم هست و می‌توانید با استفاده از آن به عکاسی و فیلم‌برداری بپردازید. دوربین سلفی هم فلش دارد و البته که عکس‌های بسیار معمولی‌ای می‌گیرد. به‌طورکلی این مدل  گوشی‌های موبایل تکنو را می‌توان مناسب افرادی دانست که نمی‌خواهند بابت تلفن همراه خود هزینه‌ی زیادی صرف کنند و از طرف دیگر، می‌خواهند تلفن همراهشان تعدادی از ویژگی‌های اسمارت‌فون‌ها را پشتیبانی کند. 

مشخصات کلی

  • ابعاد

    11.6 × 57 × 129 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز اصلی (15 × 25 میلی‌متر)

  • وزن

    104 گرم
  • ساختار بدنه

    پلاستیک
  • ویژگی‌های خاص

    کلاسیک
    ,

    دارای صفحه کلید

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

14 گوشی موبایل نوکیا مدل (2017)130 دو سیم کارت

گوشی موبایل کلاسیک «نوکیا (2017)130 دو سیم کارت» برای کاربرانی طراحی و تولید شده است که انتظار زیادی از گوشی‌های موبایل خود ندارند. مطمئنا کاربران گوشی‌های ساده و ارزان‌قیمتی چون نوکیا 130، تقاضای زیاد و دور از ذهنی از گوشی خود ندارند؛ زیرا اصلی‌ترین هدف این افراد از تلفن همراه خود، برقراری تماس و فرستادن پیامک به بهترین شکل ممکن است. نوکیا در طراحی 130، صفحه‌کلیدی قرار داده است که تایپ و ارسال پیامک با آن بسیار آسان خواهد بود؛ همچنین این محصول از دو سیم‌کارت در سایز اصلی پشتیبانی می‌کند و حدودا 70 گرم است. نوکیا، 130 را به نمایشگری 1.8اینچی مجهز کرده که از نوع LCD‌ بوده و در ساخت آن از فناوری‌ TFT‌ بهره گرفته شده است. این نمایشگر می‌تواند 65 هزار رنگ را نمایش دهد و با‌ توجه به ابعادش، تراکم پیکسلی 111 پیکسل بر هر اینچ را به تصویر بکشد. همان‌طورکه اشاره شد، شما به‌عنوان کاربر می‌توانید دو سیم‎کارت را در سایز اصلی درون شیارهای 130 قرار دهید و از آن برای برقراری ارتباط استفاده کنید. بد نیست بدانید این دو سیم‌کارت، فقط از شبکه 2G‌ پشتیبانی می‌کنند و به شبکه‌های دیگر اینترنت دسترسی ندارند. از دیگر راه‌های ارتباطی در محصول جدید نوکیا می‌توانیم به رادیو‌ FM‌ اشاره کنیم. یک دوربین با کیفیت VGA هم برای این گوشی در نظر گرفته شده و عکاسی احتمالا آخرین کاری است که کاربر با 130 می‌کند. وظیفه‌ی تامین انرژی این مجموعه‌ امکانات در 130، به باتری لیتیوم‌یونی با ظرفیت 1020 میلی‌آمپرساعت سپرده شده است که با یک‌بار شارژ کامل می‌تواند امکان 15 ساعت مکالمه را برای کاربران فراهم کند.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    13 × 45.5 × 106 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز اصلی (15 × 25 میلی‌متر)

  • وزن

    68.6 گرم
  • ساختار بدنه

    پلاستیک
  • ویژگی‌های خاص

    دارای صفحه کلید
    ,

    کلاسیک

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

15 گوشی موبایل سامسونگ مدل B310E دو سیم کارت

در دنیای امروز که گوشی‌های هوشمند بازار را قبضه کرده‌اند، هنوز هم گوشی‌های کلاسیک با محوریت تماس ساده‌ی تلفنی و ارسال پیامک تولید می‌شوند. این گوشی‌ها معمولا می‌توانند انتخاب خوبی به‌عنوان گوشی دوم باشند. گوشی «سامسونگ B310E دو سیم کارت» (Samsung B310E) از سری گوشی‌‌های کلاسیک سامسونگ است. گوشی‌های کلاسیک، معمولا نمایشگر رنگی ندارد. اما سامسونگ «B310E» نمایشگر رنگی 2.0 اینچی با فن‌آوری TFT دارد. همچنین این نمایشگر قابلیت نمایش طیف 64هزار رنگ را دارد و از رزولوشن 160 در 128 پیکسل پشتیبانی می‌کند. گوشی «B310E» با ابعاد‌ مناسب به راحتی در کیف‌های کوچک یا جیب لباس جا می‌شود. این گوشی که بدنه‌ی آن تمام پلاستیکی است، فقط 75 گرم وزن دارد. کلید‌های کی‌برد این گوشی هم از جنس پلاستیک هستند و روی آن‌ها حروف فارسی درج شده‌اند. علاوه بر این می‌توانید پیامک‌‌های فارسی با این گوشی به راحتی بخوانید و برای ارسال پیامک هم از زبان فارسی استفاده کنید. این گوشی از دو سیم‌کارت و شبکه‌ی 2G پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این دو سیم‌کارت و رادیو‌ی FM هم برای این گوشی درنظر گرفته شده است. مجهز شدن «B310E» به جک 3.5 میلی‌متری صدا، این امکان را می‌دهد تا بتوانید در هر مکان و زمانی به موسیقی‌های مورد علاقه‌تان گوش کنید. می‌توانید این موسیقی‌ها یا فایل‌های مدیای‌تان را روی کارت‌حافظه‌ی جانبی تا حجم 16گیگابایت ذخیره کنید و در این گوشی مورد استفاده قرار دهید. باتری لیتیوم-یونی با ظرفیت 800 میلی‌آمپرساعت برای این گوشی در نظر گرفته شده است که می‌تواند تا 11 ساعت مکالمه را با یکبار شارژ پشتیبانی کند.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    13.1 × 46.4 × 112.7 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز اصلی (15 × 25 میلی‌متر)

  • وزن

    75 گرم
  • ساختار بدنه

    پلاستیک
  • ویژگی‌های خاص

    دارای صفحه کلید
    ,

    کلاسیک

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

16 گوشی موبایل هیوندای مدل Seoul K5 دو سیم کارت

گوشی موبایل هیوندای مدل Seoul K5 دو سیم کارت محصولی از هیوندای با طراحی ساده، بدنه پلاستیکی خوش دست و همچنین با دارا بودن صفحه کلید، تایپ و ارسال پیامک را آسان می سازد. گوشی موبایل هیوندای مدل Seoul K5 دو سیم کارت یکی از کوچک‌ترین گوشی‌های موجود در بازار است که جای بسیار کمی می‌گیرد و حمل و نگهداری آن بسیار ساده و آسان است. این گوشی از دو سیم‌کارت در سایز اصلی پشتیبانی کرده و مجهز به دوربین VGA با کیفیت ۰.۰۳ و باتری لیتیوم‌یونی ۶۸۰ میلی‌آمپرساعت است.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    100x45x8 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    55 گرم
  • ساختار بدنه

    پلاستیکی
  • ویژگی‌های خاص

    کلاسیک
    ,

    دارای صفحه کلید
    ,

    مناسب سالمندان
    ,

    دارای بدنه مقاوم

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • شیار مجزا برای کارت حافظه

    دارد

17 گوشی موبایل اُرُد مدل F240D

با وجود فراگیر شدن گوشی‌های هوشمند، همچنان گوشی‌های دکمه‌ای و ساده‌ای هستند که پرطرفدارند و با قابلیت‌های ویژه خود، باعث جلب رضایت مخاطبین خود شده‌اند. حقیقت این است که گوشی‌های ساده علی‌رغم نداشتن امکانات سایر گوشی‌ها، کارایی‌های خاصی دارند که باعث می‌شود افراد با توجه به نیازشان، آن‌ها را به گوشی‌های هوشمند ترجیح دهند؛ مثل طول عمر زیاد باتری، وزن کم، دوام و استحکام زیاد.. گوشی OROD مدل F240D با ویژگی‌هایی نظیر دکمه‌های نرم، بزرگ و جدا از هم روی صفحه‌کلید، طراحی تاشو گوشی، نور مناسب نمایشگر و صدای واضح و رسا گوشی یکی از بهترین و کاراترین مدل‌های ارائه شده گوشی‌های دکمه‌ای در بازار است. گوشی OROD مدل F240D دارای دو صفحه نمایش است که نمایشگر اصلی آن 2.4 اینچ و نمایشگر دوم آن 1.44 اینچی است که از نوع LCD  بوده و فناوری TFT  درآنها به کار رفته و از نور مناسبی برخوردار است. یکی از ویژگی‌هایی اصلی این گوشی که آن را به  یک گوشی کارا تبدیل می‌کند، طراحی تاشوی آن است. صفحه‌کلید این گوشی به نحوی طراحی شده است که دکمه‌ها جدا ازهم باشند و باعث راحتی و سرعت هرچه بیشتر کاربر در هنگام تایپ شوند. این مدل گوشی از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. همچنین اعداد و حروف به ‌صورت درشت و واضح روی کلیدهای گوشی حک شده است که یکی از مزیت‌های برجسته این گوشی به حساب می‌آید. OROD مدل F240D از نظر ظاهر وابعاد نیز به نحوی طراحی شده است که بسیار چشم نواز و خوش‌دست است. از دیگر امکانات این گوشی می‌توان به بلوتوث ، استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی و امکان ضبط صدا اشاره نمود. همچنین به دوربینی باکیفیت VGA مجهز شده که به شما امکان فیلم‌برداری و عکاسی می‌دهد. اگر به دنبال گوشی دکمه‌ای سبک، خوش دست و با کاربری راحت هستید، این گوشی یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است. همچنین این گوشی قابلیت استفاده از رادیو بدون نیاز به هندزفری را دارد.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    20 × 50 × 100 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز اصلی (15 × 25 میلی‌متر)

  • وزن

    94.2 گرم
  • ساختار بدنه

    پلاستیک
  • ویژگی‌های خاص

    دارای صفحه کلید
    ,

    کلاسیک
    ,

    تاشو

  • تعداد سیم کارت

    تک سیم کارت

18 گوشی موبایل هیوندای مدل Seoul K3 دو سیم کارت

گوشی موبایل هیوندای مدل Seoul K3 دو سیم کارت محصولی از هیوندای با طراحی ساده، بدنه پلاستیکی خوش دست و همچنین با دارا بودن صفحه کلید، تایپ و ارسال پیامک را آسان می سازد. گوشی موبایل هیوندای مدل Seoul K3 دو سیم کارت یکی از کوچک‌ترین گوشی‌های موجود در بازار است که جای بسیار کمی می‌گیرد و حمل و نگهداری آن بسیار ساده و آسان است. این گوشی از دو سیم‌کارت در سایز اصلی پشتیبانی کرده و مجهز به دوربین VGA با کیفیت ۰.۳ و باتری لیتیوم‌یونی 1250 میلی‌آمپرساعت است.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    126x54x12 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    90 گرم
  • ساختار بدنه

    پلاستیک
  • ویژگی‌های خاص

    کلاسیک
    ,

    دارای صفحه کلید
    ,

    مناسب سالمندان
    ,

    دارای بدنه مقاوم

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

19 گوشی موبایل انرجایزر مدل Energy E11 دو سیم کارت

گوشی موبایل «Energy E11» محصولی از شرکت «انرجایزر» (Energizer) تولید کرده است و در اختیار کاربران گوشی‌های کلاسیک قرار داده است. انرجایزر در طراحی ویژه‌ی Energy E11 صفحه‌کلیدی قرار داده که تایپ و ارسال پیامک به‌وسیله آن بسیار آسان خواهد بود؛ این صفه‌کلید امکان تایپ فارسی را هم فراهم می‌کند. همچنین این محصول از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و حدود 90 گرم وزن دارد. گوشی Energy E11 را به نمایشگری 1.8اینچی مجهز کرده که از نوع LCD‌ است و در ساخت آن از فناوری‌ TFT‌ بهره گرفته شده است. این نمایشگر قابلیت نمایش 256 هزار رنگ را دارد و می‌تواند با‌ توجه به ابعادش تراکم پیکسلی 114 پیکسل بر هر اینچ را به تصویر بکشد. همان‌طورکه اشاره شد، شما به‌عنوان کاربر می‌توانید دو سیم‎کارت در سایز اصلی (مینی) را درون شیارهای Energy E11 قرار دهید و از آن برای برقراری ارتباط استفاده کنید. این محصول از شبکه‌ی G‌2 پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول جدید انرجایزر می‌توانیم به بلوتوث نسخه‌ی 2.0 و رادیو‌ FM‌ اشاره کنیم. برخلاف بسیاری از محصولات کلاسیک، در Energy E11 دوربین سلفی وجود دارد و روی قاب پشتی آن سنسوری از نوع VGA نقش دوربین اصلی را ایفا می‌کند. وظیفه‌ی تامین انرژی این مجموعه‌ی امکانات Energy E11، به باتری لیتیوم‌یونی با ظرفیت 1800 میلی‌آمپر ساعت سپرده شده که با یک‌بار شارژ کامل می‌تواند امکان  12.5 ساعت مکالمه را برای کاربر به‌همراه آورد.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    114.0×48.0x25.9 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز اصلی (15 × 25 میلی‌متر)

  • وزن

    90 گرم
  • ساختار بدنه

    دارای چراغ قوه
  • ویژگی‌های خاص

    دارای صفحه کلید
    ,

    مناسب سالمندان

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

20 گوشی موبایل نوکیا مدل 110-2019-TA-1192 DS دو سیم‌ کارت

کمپانی نوکیا بعنوان یکی از اصلی ترین تولید کنندگان تولید گوشی با فرم ساده، مدل (2019) 110 خود را به بازار عرضه نمود که در این مدل نیز سادگی طراحی و همین‌طور راحتی کار با آن یک موضوع کاملا مشهود می‌باشد. صفحه نمایش 1.77 اینچی با دقت تصویر 120×160 پیکسل و از نوع رنگی خازنی TFT برای این گوشی مناسب به نظر می‌رسد. مسلما از یک گوشی با این قیمت نمی‌توان انتظار وجود یک دوربین بسیار با کیفیت را داشت، لذا دوربین موجود بر روی این مدل از نوع QVGA است. این مدل به یک باتری لیتیوم یونی با قابلیت جدا شدن مجهز است. ظرفیت این باتری برابر با 800 میلی آمپرساعت است که انرژی مورد نیاز برای 14 ساعت مکالمه یا حدود 444ساعت حالنت آماده باش را فراهم می کند. نوکیا (2019) 110 را می‌توان در کل یک گوشی ارزان قیمت با امکانات تقریبا مناسب دانست که برای کسانی که می‌خواهند با حداقل هزینه صاحب یک گوشی خوش دست و با دوام گردند گزینه مناسبی است. دو سیم کارته بودن این گوشی از مزایای مهم آن به شمار می‌رود.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    115.2×49.9×14.3 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز اصلی (15 × 25 میلی‌متر)

  • وزن

    75 گرم
  • ساختار بدنه

    بدنه تهیه شده از پلاستیک
  • ویژگی‌های خاص

    کلاسیک
    ,

    دارای صفحه کلید

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • زمان معرفی

    سپتامبر 2019

21 گوشی موبایل زوم می مدل C98 دو سیم کارت

محصول ناموجود می باشد.
گوشی موبایل « زوم می » مدل « C98 » یکی از گوشی‌های ساده ولی با‌کیفیت تولید ایران است. شرکت زوم می که یکی از زیر مجموعه شرکت GLX است، شروع به ساخت گوشی‌های هوشمند ولی رده‌پایین کرده است و تمامی گوشی‌های هوشمند آن ساده ولی باکیفیت هستند و این روند در حال توسعه و پیشرفت است. یکی از گوشی‌های جدیدی که از طرف این شرکت راهی بازار شده، گوشی موبایل زوم می مدل C98 است که امکان نصب دو سیم‌کارت با سایز اصلی را دارد. برای این گوشی، کلیدهای فیزیکی بزرگ در نظر گرفته شده است که برای شماره گیری و نوشتن سریع پیام ها کاملا کاربردی است. انرژی این گوشی از طریق یک باتری لیتیوم-یون با ظرفیت 1000 میلی‌آمپر ساعت تأمین می‌شود. بهره‌گیری از چراغ‌قوه، رادیو و دکمه SOS از دیگر ویژگی‌های این محصول است. گوشی موبایل زوم می مدل C98 یک تلفن همراه ساده و شیک بوده در عین سادگی به‌خوبی می‌تواند تمامی کارایی که برای این نوع گوشی مورد انتظار است را انجام دهد.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    100x54x19 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز اصلی (15 × 25 میلی‌متر)

  • وزن

    95 گرم
  • ساختار بدنه

    بدنه ساخته شده از پلاستیک
  • ویژگی‌های خاص

    کلاسیک
    ,

    تاشو
    ,

    دارای صفحه کلید
    ,

    مناسب سالمندان

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • شیار مجزا برای کارت حافظه

    دارد