گوشی های ارزان قیمت از 1تا2 میلیون تومان

گوشی های ارزان قیمت با کیفیت در ذهن بسیاری از افراد معنی دوگانه ای مانند این که گوشی ارزان هیچ وقت کیفیت ندارند و یا خوب نیستند و جملاتی مشابه وجود دارد.اما برخلاف باور عموم مردم گوشی های ارزان دیگر مانند قبل گوشی ضعیف با توان کم نیستند.امروزه با خرید گوشی های اقتصادی هم می‌توان در اقتصاد خانواده صرفه جویی کرده و هم یک گوشی مناسب و با توان کاربری مناسبی پیدا کرد.بسیاری از افراد به دنبال خرید گوشی از یک تا دو میلیون تومان میباشند اما با توجه به تنوع این نوع گوشی ها در بازار انتخاب گزینه ی مناسب سخت شده است.امروز ما میخواهیم به شما گوشی های موبایل از یک تا دو میلیون تومان را معرفی کنیم تا خود شما با مقایسه این نوع گوشی ها هم یک گوشی اقتصادی و هم یک گوشی مناسب خریده و از خرید خود لذت ببرید.

1 گوشی موبایل انرجایزر مدل Energy E241S دو سیم کارت

گوشی موبایل «Energy E241S» محصولی از شرکت انرجایزر (Energizer) است که با طراحی گوشی‌های کلاسیک روانه بازار شده است. انرجایزر در طراحی ویژه‌ی Energy E241S صفحه‌کلیدی قرار داده که تایپ و ارسال پیامک به‌وسیله آن بسیار آسان خواهد بود؛ این صفه‌کلید امکان تایپ فارسی را هم فراهم می‌کند. همچنین این محصول از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. گوشی Energy E241S به نمایشگری 2.4 اینچی مجهز شده که از نوع LCD‌ است و در ساخت آن از فناوری‌ TFT‌ بهره گرفته شده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول انرجایزر می‌توانیم به بلوتوث نسخه‌ی 2.1 و رادیو‌ FM‌ اشاره کنیم. برخلاف بسیاری از محصولات کلاسیک، در Energy E241S دوربین سلفی وجود دارد و روی قاب پشتی آن سنسوری از نوع VGA نقش دوربین اصلی را ایفا می‌کند. علاوه بر این گوشی موبایل Energy E241S  از فناوری بلوتوث، Wi-Fi و شبکه های نسل چهارم پشتیبانی می کند. گفتنی است که تمام این سخت‌افزار توسط یک باتری پرقدرت لیتیوم یونی با ظرفیت 1900 میلی‌آمپرساعت تغذیه می‌شود.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    125.3x54x14.5 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز میکرو (12 × 15 میلی‌متر)

  • وزن

    95 گرم
  • ساختار بدنه

    بدنه یک‎پارچه از جنس پلاستیک
  • ویژگی‌های خاص

    دارای صفحه کلید
    ,

    مناسب سالمندان

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

2 گوشی موبایل نوکیا مدل 5310 TA-1212 DS دو سیم‌ کارت

گوشی موبایل مدل 5310 محصولی از برند «نوکیا» است که در اواسط مارس سال 2020 معرفی شد. این محصول از طراحی کلاسیک بهره می‌برد و برای کاربرانی طراحی و تولید شده است که انتظار زیادی از گوشی‌های موبایل خود ندارند. مطمئناً کاربران گوشی‌های ساده و ارزان‌قیمتی چون نوکیا 5310، تقاضای زیاد و دور از ذهنی از گوشی خود ندارند؛ زیرا اصلی‌ترین توقع این افراد از تلفن همراهشان، برقراری تماس و فرستادن پیامک به بهترین شکل ممکن است. نوکیا در طراحی 5310، صفحه‌کلیدی قرار داده است که تایپ و ارسال پیامک با آن بسیار آسان خواهد بود. همچنین این محصول طراحی جمع‌وجوری دارد و حدود 70 گرم وزن دارد. نوکیا، این مدل را به نمایشگری 2.4 اینچی مجهز کرده که از نوع LCD بوده و در ساخت آن از فناوری‌ TFT بهره گرفته شده است. این نمایشگر با‌ توجه به ابعادش، تراکم پیکسلی 167 پیکسل بر هر اینچ را به تصویر می‌کشد. مانند بسیاری از گوشی‌های کلاسیک دیگر، نوکیا 5310 از یک دوربین با کیفیت VGA بهره می‌برد و برای آن دوربین سلفی در نظر گرفته نشده است. وظیفه‌ی تأمین انرژی این مجموعه‌ امکانات در 5310، به باتری لیتیوم‌یونی با ظرفیت 1200 میلی‌آمپرساعت سپرده شده است.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    123.7×52.4×13.1 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز میکرو (12 × 15 میلی‌متر)

  • وزن

    88.2 گرم
  • ویژگی‌های خاص

    کلاسیک
    ,

    دارای صفحه کلید

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • شیار مجزا برای کارت حافظه

    ندارد

  • زمان معرفی

    19 مارس 2020

3 گوشی موبایل تکنو مدل F2 دو سیم‌ کارت ظرفیت 8 گیگابایت

محصول ناموجود می باشد.

گوشی موبایل «تکنو F2 دو سیم‌کارت» (Tecno F2 Dual SIM) با 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، 1 گیگابایت رم و پردازنده‌ای چهارهسته‌ای در میان محصولاتی قرار می‌گیرد که علی‌رغم برند نه‌چندان مطرح، از ویژگی‌های قابل قبولی برخوردار است. این محصول با بدنه‌ای پلاستیکی و پشتیبانی از دو سیم‌کارت در سایز میکرو روانه‌ی بازار شده است و از نسل سوم اینترنت پرسرعت یعنی 3G پشتیبانی می‌کند. صفحه‌نمایش 5.0 اینچی F2 از نوع LCD است و در ساخت آن از فناوری TFT استفاده شده است. این نمایشگر با وضوح تصویر 854 در 480 یا همان FWVGA، تراکم پیکسلی 196 پیکسل بر هر اینچ را به تصویر می‌کشد. در قاب جلو و پشت این محصول دو سنسور 5 و 2 مگاپیکسلی تعبیه شده‌ که از امکاناتی مانند قابلیت ثبت موقعیت‌های جغرافیایی و قابلیت تشخیص چهره (Face Detection) برخوردارند. پردازش اطلاعات در F2 بر عهده‌ی پردازنده‌ی 4هسته‌ای Mediatek MT6580 با سرعت 1.3 گیگاهرتز است. یک گیگابایت رم در کنار این مجموعه‌ی سخت‌افزاری قرار گرفته که درمجموع عملکرد نسبتاً روانی را برای این محصول به ارمغان می‌آورد. حافظه‌ی داخلی 8 گیگابایتی این گوشی موبایل نمی‌تواند پاسخ‌گوی نیاز کاربرانی باشد که می‌خواهند فایل‌های صوتی و تصویری فراوانی را در گوشی موبایل خود ذخیره کنند؛ البته باید بدانید که این گوشی از کارت حافظه‌ی جانبی هم پشتیبانی می‌کند. درنهایت باید اشاره کنیم باتری 2000 میلی‌آمپرساعتی این محصول از نوع لیتیوم‌یون است.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    9.7 × 74.2 × 145 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز میکرو (12 × 15 میلی‌متر)

  • وزن

    151.6 گرم
  • ساختار بدنه

    پلاستیک
  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت