چرا وردپرس به یک پلت فرم محبوب تبدیل شده است؟

وردپرس یکی از پلت فرم های محبوب برای طراحی سایت است که بسیاری از طراحانی که در این حوزه فعال هستند برای راه اندازی سایت ها از آن استفاده می کنند. امروزه، بسیاری از کسب و کارها به دنبال طراح سایت فروشگاهی و شرکت طراحی سایت تا کار طراحی سایت خود را به آن بسپارند و سریعا وارد دنیای اینترنت شوند. تقریبا تمامی کسب و کارها در دنیای اینترنت حضور دارند و همین امر نشان می دهد 90 مشتریان کسب و کارها از این فضا وارد می شوند. بنابراین، کسب و کارهایی که در اینترنت نباشند و برای طراحی سایت اقدام نکنند به زودی مشتریان زیادی را از دست می دهند.

سرعت بالا در راه اندازی

یکی از مهمترین مواردی که باعث شده است طراحان سایت از وردپرس برای راه اندازی سایت ها استفاده کنند سرعت بالای این پلت فرم است. به طور کلی، این پلتفرم یک سیستم مدیریت محتوای نسبتا آماده است که با استفاده از زبان PHP نوشته شده است. معمولا با استفاده از این پلت فرم می توان سایت را در مدت 7 تا 30 روز راه اندازی کرد و این موضوع برای بسیاری از کسب و کارها اهمیت زیادی دارد.

قابلیت نصب افزونه های متعدد

یکی دیگر از مواردی که باعث شده است استفاده از وردپرس مد نظر قرار گیرد قابلیت نصب افزونه های متعدد بر روی این پلتفرم است. افزونه ها برنامه های کوچکی هستند که قابلیت خاصی را به این سیستم می افزایند و باعث می شوند کارآیی آن افزایش پیدا کند. در نتیجه، کاربرانی که وارد سایت می شوند حس بهتری خواهند داشت و تعامل آنها با سایت افزایش پیدا می کند. همین امر می تواند باعث افزایش رتبه سایت شود و در پایان سایت در جایگاه مناسبی در نتایج جستجو نمایش داده می شود.

سئو بیس

در ادامه بحث مرتبط با قابلیت نصب افزونه های متعدد بر روی پلت فرم وردپرس باید بگوییم شما می توانید افزونه یوست را در وردپرس فعال سازید. افزونه یوست افزونه ای است که تمامی مواردی را که برای سئو محتوا مهم است و سبب می شود تا ربات های موتور جستجو به آن توجه داشته باشند به وبمستر قبل از بارگذاری محتوا گوشزد می کند. این امر باعث می شود تا محتوا در بهترین حالت بر روی سایت قرار گیرد و همین امر باعث می شود تا ربات ها رتبه خوبی را به محتوا بدهند.

وجود قالب های متنوع

یکی دیگر از مواردی که باعث شده است وردپرس به یک پلت فرم محبوب در میان برنامه نویسان تبدیل شود وجود قالب های متنوع بر روی این پلتفرم است. برنامه نویسان و طراحان سایت می توانند از هزاران قالبی که برای این پلت فرم وجود دارد یکی از آنها را انتخاب کنند و بر روی سایت پیاده سازی نمایند. این مسئله باعث می شود هر سایت با توجه به ماهیت کاری اش طراحی شود و این موضوع می تواند بر تعامل کاربران با سایت اثر بگذارد و نرخ پرش را به میزان زیادی کاهش دهد.

طراح سایت فروشگاهی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

طراح سایت فروشگاهی که می خواهد کار طراحی سایت با وردپرس را برای شما انجام دهد، باید ویژگی های متعددی داشته باشد تا بتواند این مسیر را با موفقیت به اتمام برساند:

  • طراح سایت فروشگاهی باید دانش و تخصص لازم را در این زمینه داشته باشد که شما از روی نمونه کارها می توانید به این موضوع پی ببرید.
  • طراح سایت فروشگاهی باید تعامل زیادی با کارفرما داشته باشد تا بتواند با چهارچوب فکری کارفرما آشنا شود.
  • طراح سایت فروشگاهی باید در هر مرحله از طراحی سایت روند را به کارفرما نشان دهد و نظراتش را جویا شود.

چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را پیدا کنیم؟

امروزه، کسب و کارها به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت هستند تا کار خود را به او بسپارند. برای پیدا کردن بهترین شرکت طراحی سایت می توانید در اینترنت جستجو کنید. پس از آنکه لیست خود را کامل کردید، باید نمونه کارهای شرکت طراحی سایت را به دقت مورد بررسی و تحلیل قرار دهید. پس از آن باید یک جلسه مشاوره با هر شرکت داشته باشید تا بتوانید با ساز و کار هر کدام از آنها آشنا شوید. در پایان می توانید بهترین شرکت را که با شرایط شما سازگار است انتخاب کنید و کار خود را به آن بسپارید.

برای طراحی سایت با وردپرس به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در این مورد که چرا وردپرس پلت فرم محبوبی است در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید این پلت فرم ویژگی های متعددی دارد که از مهمترین آنها می توان به سرعت بالا در راه اندازی، قابلیت نصب افزونه های متعدد، وجود قالب های متنوع و سئو بیس بودن اشاره کرد.شرکت طراحی سایت سی ام اس ایران (www.cms-iran.com) ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت به صورت کد نویسی اسن. این شرکت سایت های کاملا اختصاصی را برای کسب و کارهایی که به دنبال ایجاد یا گسترش فعالیت خود در فضای اینترنت هستند، طراحی می کند. سی ام اس ایران در کنار شماست تا با قدرت وارد دنیای اینترنت شوید.