قیمت ایمپلنت دندان در مطب دندانپزشکی

شاید برای بسیاری از افراد، بخش زیبایی دندان بسیار پر اهمیت است و هیچ ارزش دیگری را تا زمانی که سلامت آن را از دست ندهند، نداشته باشد اما هنگامی که سلامتی دندان از دست می رود و عواقب آن گریبانگیر فرد می شود تازه ارزش دندان ها را دانسته و حاضر است بیشترین هزینه را برای بازگشت دندان های خود نماید. هزینه ایمپلنت دندان با توجه به نوع کاشت و انواع مواد مصرفی ایمپلنت متفاوت بوده که در ادامه درمورد جزئیات آن صحبت خواهیم کرد.

پروسه ی ساخت دندان مصنوعی با روش های ساخت ایمپلنت متفاوت بوده و هیچگاه نمی توان هزینه ایمپلنت دندان را با دندان مصنوعی یکسان دانست چرا که مواد و روش ساخت دندان مصنوعی با ایمپلنت دندان یکسان نیست و در ایمپلنت دندان از آلیاژی به نام تیتانیوم به عنوان پایه دندان استفاده می کنند که این آلیاژ در دندان مصنوعی وجود ندارد.
همچنین در ایمپلنت دندان جنس ایمپلنت ها بسیار مشابه دندان های طبیعی بوده که پس از قرارگیری در دندان و پیچ شدن آنها نمی توان آن را از دندان طبیعی تفکیک کرد اما دندان مصنوعی بصورت موقت در دهان قرار می گیرد و هر لحظه که بخواهیم می توانیم آن را از دهان خارج کنیم.

در نتیجه هزینه ایمپلنت دندان با توجه به مهارت هایی که توسط دکتر دندانپزشک خواهد داشت و همچنین با توجه به نوع کاری که بر روی دهان انجام می شود بسیار بالاتر از دندان مصنوعی است که اگر بخواهیم با کیفیت ترین ایمپلنت دندان را نیز انجام دهیم این هزینه به مراتب بالاتر خواهد رفت.
اگر بخواهیم هزینه های انجام ایمپلنت را در مطب دندانپزشکی برای سالهای متوالی بررسی کنیم به راحتی می توان دریافت که با توجه به تقاضای زیاد این عمل، هزینه ایمپلنت دندان روز به روز افزایش یافته و روند صعودی را همواره در خود داشته است.

انواع ایمپلنت با توجه به جنس آن

همچنین انواع ایمپلنت ها با توجه به جنس، کشورهایی که آن را تولید می کنند و چگونگی عرضه و تقاضا با قیمت های مختلف ارائه می گردند و اگر بخواهیم با توجه به بودجه ی مورد نظر خود نوع ایمپلنت را مشخص کنیم می بایست به این آیتم ها توجه لازم را داشته باشیم.
برای اطلاع از انواع روش های ایمپلنت و قیمت ایمپلنت دندان می توانید به سایت drelhamvaziri.com مراجعه کرده و تمامی کارهای انجام شده را به عنوان نمونه کار مشاهده و برای دریافت قیمت ها با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

بخاطر داشته باشید که اگر سلامتی دهان و دندان وجود نداشته باشد انسان به راحتی قادر به انجام حتی ساده ترین کارهای خود نخواهد بود چرا که ورودی انرژی همه موجودات دهان بوده و کوچکترین سیستم هضم بدن دندان ها هستند.
در نتیجه اگر دندان های خود را از دست داده اید  نباید هزینه ایمپلنت دندان را برای خود به عنوان یک چالش ذهنی بدانید چرا که ارزش خود را بعد از کاشت ایمپلنت نشان خواهد داد و سلامتی کل بدن را رقم خواهد زد همچنین با افزایش زیبایی حس اعتماد به نفس و طراوت و تازگی را به شدت بالا خواهد برد.

انواع ایمپلنت با توجه به قیمت آنها

انواع ایمپلنت با توجه به مارک ایمپلنت و کشور سازنده و نیز امکانات و خدماتی که در کنار آن ارائه می گردد متفاوت بوده و میتوان آنها را در دسته های مختلف نام گذاری نموده که برخی از آنها را در ادامه معرفی خواهیم کرد.
ایمپلنت سون مدیکس به همراه روکش آن شامل هزینه متوسط بوده که در مطب دندانپزشکی انجام می شود و ایمپلنت اشترومن آی تی آی با روکش تیتانیومی نیز از گرانترین ایمپلنت ها در کلینیک های دندانپزشکی می باشد.
در حال حاضر کمترین هزینه ایمپلنت دندان و بیشترین هزینه ی مربوط به آن را می توان یک مبنای هزینه ای برای سایر ایمپلنت ها در نظر گرفت و انواع ایمپلنت ها را با توجه به این مورد مابین این دو هزینه قرارداد.
از سایر ایمپلنت ها می توان به ایمپلنت بیوتیک به همراه روکش نام برد که این ایمپلنت نیز کمترین هزینه را برای بیماران در بر خواهد داشت و ایمپلنت سون مدیکس با کمی اختلاف قیمتی با این ایمپلنت ارائه می شود.

سایر ایمپلنت ها با توجه به ضمانت آنها

از سایر ایمپلنت ها می توان به ایمپلنت نئودنت آکوا اشاره کرد که این ایمپلنت دارای 15 سال ضمانت است و ساخت کشور سوئیس و برزیل بوده که بصورت مشترک با کیفیت بالا ارائه می شود و می تواند یکی از ایمپلنت های با قیمت متوسط رو به بالا محسوب شود.
ایمپلنت دیگری که بسیار مورد توجه قرار گرفته ایمپلنت مگاژن بوده که این ایمپلنت ساخت کره و آلمان می باشد و قیمت بسیار مناسبی باتوجه به کیفیت داشته و می توان آن را به عنوان یک ایمپلنت درجه یک با قیمت متوسط روبه پایین هم دانست.

همچنین این ایمپلنت دارای 20 سال ضمانت کیفیت و سلامتی بوده و از این بابت بهترین گزینه برای افرادی است که نگران عدم کیفیت ایمپلنت خود در کنار نگرانی از هزینه ایمپلنت دندان هستند.
از بهترین ایمپلنت های موجود در بازار ایمپلنت های سوئیسی هستند که کیفیت و دوام بالایی داشته و از این رو قیمت بالاتری نیز به خود اختصاص داده و تضمین بهتری را هم برای جنس خود ارائه می کنند.


در توضیحات ارائه شده در بالا نکاتی در خصوص هزینه ایمپلنت دندان و انواع آن با مارک های مختلف بصورت مختصر و مفید داده شد ولی برای اطلاع دقیق تر می توانید به سایت دکتر الهام وزیری مراجعه کرده تا تمامی خدمات و محصولات موجود در خصوص ایمپلنت دندان را مشاهده کرده و اطلاعات دقیق تری را بدست آورید.

همچنین اگر نیاز به مشاوره ی تخصصی در خصوص انواع کاشت ایمپلنت دندان داشته باشید می توانید با شماره تماس های موجود در سایت www.drelhamvaziri.com  یا شماره تلفن 02126400524 تماس حاصل کرده تا علاوه بر دریافت مشاوره رایگان بتوانید وقت مورد نظر خود را جهت انجام عمل ایمپلنت دندان تعیین کنید و هزینه های ویزیت دندانپزشکی را نیز از مشاوران سایت پرس و جو نمایید.
همواره داشتن دندان های زیبا از پر اهمیت ترین مسائل حیاتی انسانها محسوب می شود که ارزش دادن به آنها می تواند منجر به سلامتی روحی و جسمی انسان در طول زندگی زیستی خود شود.

برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر با ما در ارتباط باشید :

02126400524
www.drelhamvaziri.com