ثبت نام کنکور فنی حرفه ای 99

ثبت نام کنکور فنی حرفه ای 97

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص تاريخ ثبت ‌نام پذيرش در دوره هاي كارداني نظام جديد دانشگاه فني و حرفه اي سال 1397 در سایت سنجش در تایخ 13/ 12 /96 به این صورت اعلام شده است :

بدين وسيله به اطلاع كليه متقاضيان ثبت‌نام و پذيرش در دوره‌هاي كارداني نظام جديد دانشگاه فني و حرفه‌اي سال 1397 مي‌رساند كه با توجه به مصوبه دهمين جلسه شوراي سنجش و پذيرش دانشجو مورخ 96/11/30، پذيرش براي كليه رشته‌هاي دوره‌هاي مذكور در سال 1397 صرفاً براساس سوابق تحصيلي (معدل كل ديپلم) خواهد بود و با توجه به اعلام دفتر گسترش آموزش عالي اين پذيرش منحصراً براي دانشگاه فني و حرفه‌اي صورت خواهد پذيرفت.

زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای و کاردانش 97

لذا با توجه به مراتب فوق ثبت‌نام و انتخاب رشته براي دوره‌هاي مذكور بصورت اينترنتي از روز يكشنبه مورخ 97/03/06 آغاز و در روز شنبه مورخ 97/03/12 پايان مي‌پذيرد. كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنما (كه همزمان با ثبت‌نام از طريق پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني:  www.sanjesh.org قابل دسترسي مي‌باشد) و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام به پايگاه اطلاع رساني اشاره شده مراجعه و نسبت به ثبت‌نام وانتخاب رشته براي پذيرش در دوره‌هاي فوق اقدام نمايند.

ضمناً به اطلاع می رساند با توجه به تغییر نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش برای تحصیلات متوسطه، نحوه پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی در سال 1398، در زمان مقرر اطلاع رسانی خواهد شد.

برخی از سوالات رایج کاربران در رابطه با آزمون فنی و حرفه ای را همراه با پاسخ آن در بخش سامانه های الکترونیکی گرد آوری کرده ایم با ما همراه باشید تا پاسخ به سوالات خود را بیابید .

در سال 1397 کنکور فنی و حرفه ای و کاردانش حذف می شود ؟

در رابطه با برگزاری کنکور با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش مشخص است که کنکور برگزار خواهدشد اما اینکه چه رشته ای بر مبنای معدل و چه رشته ای با آزمون پذیرفته شود ، مشخص نیست .

زمان ثبت نام و کنکور فنی حرفه ای و کاردانش 97

همان طور که در اطلاعیه ی سازمان سنجش گفته شده زمان ثبت نام برای کنکور از یکشنبه 6/3/97 تا شنبه 12/3/97 می باشد اما زمان برگزاری کنکور هنوز به طور دقیق مشخص نشده است .

چه روش مطالعه و تست زنی برای کنکور 97 فنی حرفه ای مناسب است ؟

در رابطه با روش مطالعه داوطلبین استرس زیادی دارند که چطوری مطالعه کنند که بهترین نتیجه را بگیرند . ما در بخش آموزش نودی بهترین روش های مطالعه برای کنکور که یکی از آن ها روش های مطالعه هشت مرحله ای یا PQ6R است را قرار داده ایم . برای مطالعه روی لینک های زیر کلیک کنید . مطالعه ی این مقالات به ترتیت توصیه می شود .

  1. روش های مطالعه
  2. روش های صحیح مطالعه برای کنکور
  3. روش های صحیح مطالعه
  4. روش های مطالعه برای کنکور

در هنگام مطالعه برای کنکور چه مواردی را برای تقویت حافظه باید انجام بدهیم ؟ برای پاسخ به این سوال روی لینک کلیک کنید .