با محصولات متوسطه اول حرف آخر برای تیزهوشان آماده شوید !

دوره متوسطه اول

متوسطه دوره اول در واقع حد فاصل بین ابتدایی (یعنی شروع یادگیری مهارت ها و مطالب درسی) و متوسطه دوره دوم (یعنی زمان نتیجه گیری از مطالعات و یادگیری ها) می باشد. متوسطه دوره اول در واقع پیش نیاز دروس متوسطه دوره دوم بوده و دانش آموزان یک فرصت مناسب دارند تا بتوانند روش های مطالعه دروس را به طور کامل فرا بگیرند و بتوانند مسیر موفقیت های بعدی خود را هموارتر کنند.

حرف آخر

موسسه علمی آموزشی حرف آخر ، با ضبط ویدیو های آموزشی متناسب با تمامی دروس برای داوطلبان کنکوری کار خود را آغاز کرد و با توجه به اینکه دانش آموزان متوسطه دوم و داوطلبان کنکور، رضایت حداکثری از این محصولات داشتند، موسسه برای کمک به سایر دانش آموزان در سایر پایه ها اقدام به تهیه و ضبط ویدیو های آموزشی با کیفیت برای دانش آموزان متوسطه دوره اول کرده است.

در این آموزش ها از جدیدترین روش ها با بالاترین کیفیت استفاده شده تا ویدیوهای مفیدی برای دانش‌آموزان آماده شده و در اختیار آنها قرار گیرد.

روش تدریس در موسسه حرف آخر به نحوی می باشد که هر دو نیمکره مغز دانش آموز را درگیر کرده و مطالب به سرعت در ذهن تثبیت می شوند. این روش تدریس به داوطلبان و دانش آموزان کمک می کند تا درصد فراموشی خود را به حداقل برسانند. در ویدیوهای آموزشی حرف آخر دروس با استفاده از انیمیشن ها، تصاویر و ویدیوهای جذاب آموزشی و همچنین استفاده از الگوها به طور کامل و مفهومی به دانش آموزان آموزش داده شده است که باعث می شود دانش آموزان بتوانند عمق مطلب درسی را درک کرده و صرفا آن را حفظ نکنند. این درک مطالب درسی باعث می شود درس به طور کامل در ذهن دانش آموزان تثبیت شده و به علت استفاده از انیمیشن ها و تصاویر مختلف در حافظه تصویری دانش آموزان ثبت شود.

محصولات متوسطه اول حرف آخر

پایه هفتم و راه حل حرف آخر

پایه هفتم در واقع شروع مقطع متوسطه می باشد. بدیهی است که به دلیل تغییر مقطع دانش آموزان با افت کوچکی در این پایه مواجه می شوند. این افت درسی برای دانش آموزان و خانواده های آنان بسیار نگران کننده می باشد. برای جلوگیری از این افت و رفع آن، بهتر است که از روش های نوین آموزش استفاده شود. آموزش دقیق و اصولی از این افت پیشگیری خواهد کرد.

همان طور که می دانید ؛ دروس متوسطه دوره اول نسبت به ابتدایی پیچیدگی های بیشتری دارد و همچنین اضافه شدن دو درس عربی و زبان انگلیسی به مجموعه کتاب های دانش آموزان نگرانی آن ها را بیش از پیش خواهد کرد.

 

برای دریافت این پکیج از طریق لینک کوتاه شده وارد سایت شوید و خرید خود را انجام دهید.

https://bit.ly/3nKZ3xl

البته موسسه حرف آخر برای همه این مسائل تدبیری اندیشیده و محصولاتی متناسب و کامل برای دانش آموزان پایه هفتم، تدارک دیده است. موسسه حرف آخر برای دروس علوم تجربی، ریاضی، فارسی، پیام های آسمانی، زبان انگلیسی و درس عربی ویدیو های آموزشی با کیفیت و  کامل و جامعی را تهیه کرده که همه دانش آموزان می توانند به آن دسترسی داشته باشند و سطح درسی خود را بهبود ببخشند.

پایه هشتم و راه حل حرف آخر

در پایه هشتم دانش آموزان به یک وضعیت نسبتاً پایدار دست پیدا می کنند و این پایداری وضعیت بهترین موقعیت برای یادگیری انواع روش های مطالعه دروس را برای دانش آموزان فراهم می کند.

 

برای دریافت این پکیج از طریق لینک کوتاه شده وارد سایت شوید و خرید خود را انجام دهید.

https://bit.ly/3GVAWDG

دانش آموزان در پایه هشتم نگرانی ها و ناآگاهی های پایه هفتم را نداشته و به اندازه پایه نهم نگرانی و درگیری برای انتخاب رشته و آزمون های ورودی مدارس متوسطه دوره دوم را نیز نخواهند داشت. دانش آموزان می توانند در ویدیو های آموزشی حرف آخر به طور کامل روش مطالعه هر درس را فرا بگیرند و با تکرار و تمرین به تسلط کامل در این دروس برسند.

دروسی که موسسه حرف آخر ویدیو های آن را برای دانش آموزان پایه هشتم آماده کرده است، عبارتند از: درس علوم تجربی، ریاضی، فارسی، پیام های آسمان و زبان انگلیسی!

پایه نهم و راه حل حرف آخر

پایه نهم در واقع اختتامیه متوسطه دوره اول می باشد. دانش‌آموزان در این پایه باید نمرات بسیار خوبی را کسب کنند، چون انتخاب رشته دلخواه دانش آموزان به معدل بالای آنها بستگی دارد. اگر دانش آموزی بخواهد که با خیال راحت رشته مورد نظر خود را انتخاب کند، باید نمرات بسیار خوبی را در پایه نهم کسب کند. چون نمرات پایه نهم تاثیر بسیار زیادی بر انتخاب رشته متوسطه دوره دوم دارد.

علاوه بر این دانش آموزان بسیاری خواهان شرکت در آزمون های ورودی مدارس خاص می باشند که در پایان پایه نهم این آزمون ها برگزار شده و دانش آموزان می‌توانند در آن ها شرکت کنند.

برای دریافت این پکیج از طریق لینک کوتاه شده وارد سایت شوید و خرید خود را انجام دهید.

https://bit.ly/3qStVOf

برای یادگیری روش های مطالعه و تست زنی برای موفقیت در این آزمون ها و کسب بهترین نمرات در آزمون های مدرسه دانش آموزان می ‌توانند از ویدیو های آموزشی کامل و جامع موسسه حرف آخر استفاده کرده و هیچ نگرانی بابت نمرات و آزمون ها نداشته باشند. آموزش های کامل و جامع پایه نهم در موسسه حرف آخر برای پایه نهم در درس های علوم تجربی، ریاضی، فارسی، پیام های آسمان و زبان انگلیسی موجود می باشد.

فروش ویژه و کد تخفیف حرف آخر

در فروشگاه اینترنتی حرف آخر شما می‌توانید منابع تخفیف دار را مشاهده کنید. به طور کلی محصولات و هدیه های حرف آخر با تخفیف به فروش می‌رسند. همچنین برای دسترسی به لیست قیمت کامل دروس و محصولات متوسطه اول حرف آخر و تخفیفات موجود وارد صفحه زیر شوید.

صفحه: لیست قیمت محصولات حرف آخر

منابع:

حرف آخر مهر

https://harfhakhar.com

https://harfeakhar.cc

https://harfeakhar.com

https://harfehakhar.org

https://harfeakharmehr.com