دانلود سریال خارجی جدید با زیرنویس فارسی

برای گذران وقت دانلود سریال از بهترین کیس هاست چراکه با داستان های طولانی شما را به دنبال خود می کشاند. شاید بارها شده که خوابتان نمی برد و حوصله تان حسابی سر می رفت حتی یک اثر سینمایی تماشا کرده اید اما باز وقتتان را پی نمی کند و دوست دارید سرگرم یک داستان مهیج و پیچیده شوید. سریال های خارجی ترسناک و اکشن برای سرگرم شدن از گزینه های مناسب برای شماست. البته باید منبعی و چند سریال جالب برای تماشا بشناسید تا نیازی به جستجوی زیاد نداشته باشید.

1- صلح طلب

سریال صلح طلب یا پیس‌میکر (Peacemaker) یک مجموعه ابرقهرمانی، اکشن، ماجراجویی، جنایی، فانتزی، علمی تخیلی و کمدی محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک جیمز گان و برد اندرسون و نویسندگی جیمز گان است که فصل اول آن در قالب 8 قسمت در سال 2022 میلادی توسط سه کمپانی DC Entertainment و The Safran Company و Troll Court Entertainment تولید و منتشر می‌شود؛ بازیگرانی چون؛ جان سینا، جنیفر هلند، فردی استروما، رابرت پاتریک، کریستوفر هیردال، استیو ایجی، آنی چانگ در این فیلم بازی می کنند؛ این مجموعه که براساس شخصیت پیس‌میکر Peacemaker کمپانی دی‌ سی کامیکس ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 13 ژانویه سال 2022 میلادی توسط سرویس ویدئویی HBO Max به صورت اینترنتی در کشور آمریکا شروع به پخش کرد و تا 17 فوریه نیز ادامه خواهد داشت؛ سریال صلح طلب همزمان در کشورهای آرژانتین، اسپانیا، فیلیپین، سنگاپور و سوئد نیز منتشر گردید؛ این سریال اسپین آف فیلم جوخه انتحار The Suicide Squad محصول سال 2021 میلادی محسوب می‌شود که بعد از حوادث فیلم رخ داده و به بررسی ریشه‌های شخصیت پیس‌میکر که معتقد به دستیابی به صلح به هر قیمتی است، می‌پردازد؛ سریال صلح طلب پس از پخش با نظرات مثبت بسیار زیادی از سوی مخاطبان و منتقدین روبرو شد و اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران به ویژه جان سینا، نحوه کارگردانی، داستان جذاب و همچنین فیلمنامه را مورد ستایش قرار دادند. در مورد ابرقهرمانی به نام پیس‌میکر (با بازی جان سینا) است که معتقد به دستیابی به صلح به هر قیمتی می‌باشد و برای او اصلا مهم نیست که در راه رسیدن به این هدف چند نفر را باید به قتل برساند.

2- سوپرمن و لوئیس

سوپرمن و لوئیس (Superman and Lois) یک سریال اکشن، ماجراجویی و درام، محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک گرگ برلانتی و تاد هلبینگ است که فصل اول آن در سال ۲۰۲۱ توسط دو کمپانی مطرح DC Entertainment و Warner Bros منتشر شد؛ در این سریال بازیگرانی چون تایلر هوچلین، الیزابت تولاچ، الکس گارفین، جردن الساس، ایند ناوارت، استیسی فاربر در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ فصل اول این سریال که در ۱۵ قسمت و براساس شخصیت های کمیک کمپانی دی سی ساخته شده است اولین بار در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۲۱ توسط شبکه The CW در آمریکا منتشر شد؛ سازندگان این سریال اعلام کرده اند که فصل دوم سوپرمن و لوئیس نیز در دست ساخت قرار دارد. در مورد زندگی یکی از بزرگ ترین و معروف ترین ابر قهرمانان جهان یعنی سوپرمن و همسرش لوئیس است؛ آن ها باید به عنوان والدینی شاغل و معروف با تمام چالش ها، فشارها و استرس های بزرگ کردن دو فرزندخود کنار آمده و از طرفی دیگر به وظیفه مهم دیگر خود یعنی نجات دنیا نیز بپردازند.

3- وانداویژن

مینی سریال وانداویژن (WandaVision‎) اثری اکشن، ماجراجویی، کمدی، درام، فانتزی و علمی تخیلی محصول کشور آمریکا است که جک شفر برای دیزنی پلاس ساخته و بر اساس شخصیت‌های مارول کامیکس واندا ماکسیموف و اسکارلت ویچ و ویژن ساخته شده‌است؛ این مجموعه در دنیای سینمایی مارول (MCU) تنظیم شده و داستانش را با فیلم‌های فرانچایز به اشتراک می‌گذارد؛ وقایع این سریال پس از فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی ۲۰۱۹ رخ می‌دهد و اسپین آف از دنیای سینمائی مارول محسوب میشود؛ این سریال توسط مارول استودیوز ساخته شده‌است و شفر به عنوان شورانر و مت شکمن به عنوان کارگردان مشغول به کار هستند؛ الیزابت اولسن و پل بتانی نقشهای خود را به ترتیب ماکسیموف و ویژن را از مجموعه فیلم‌ها تکرار می‌کنند؛ تیونا پاریس، کت دنینگ، رندال پارک و کاترین هان نیز ستارگان این سریال هستند. بعد از اتفاقات فیلم انتقام جویان: بازی پایانی (۲۰۱۹)، واندا مکسیموف و ویژن یک زندگی آرمانی را در شهر وست ویو آغاز می کنند و سعی دارند قدرت های خود را مخفی کنند. وقتی با دهه های جدید و استعاره های تلویزیونی مواجه می شوند، حس می کنند اوضاع آن طور که به نظر می رسد، نیست.

4- اهل جهنم

سریال اهل جهنم (Hellbound TV Series) با عنوان اصلی Jiok سریالی ترسناک، جنایی، فانتزی، معمایی، هیجان انگیز و دراماتیک محصول کشور کره جنوبی به کارگردانی یان سنگ هو است که فصل اول آن از سال 2021 در سرویس نتفلیکس پخش شد، از ز فیلم‌های معروف این کارگردان می‌توان به کارگردانی قطار بوسان اشاره کرد، در سریال اهل جهنم ستارگانی چون یو آه این، کیم هیون جو، پارک جونگ مین، چیس ماسر، وون جین آه، ویکتوریا گریس، هریسن زو، یانگ ایک جون، ریو کیونگ سو، کیم دو یون، ری لی و کیم شین روک بازی کرده اند، چنانچه به فیلم های ترسناک کره ای علاقمندید. مردم با پدیده ای ماوراءالطبیعی مواجه می‌شوند، طوری که با مشخص شدن زمان مرگشان، موجوداتی ترسناک ظاهر شده و آنها را به جهنم می‌ برند.

دانلود سریال اهل جهنم با زیرنویس فارسی