ایمپلنتیا بهترین مرکز ایمپلنت تهران

داشتن لبخندی زیبا برای همه افراد دل نشین می باشد. لبخند زیبا با دندان های سالم اعتماد به نفس را به افراد هدیه می کند و موجب بهبود ارتباط افراد با دیگران می شود. اگر به هر دلیلی دندان های خود را از دست دادید، قطعا ایمپلنت دندان می توان جایگزین مناسبی برای دندان های از دست رفته شما باشد.اگر ساکن تهران هستید و به دنبال بهترین مرکز ایمپلنت تهران می باشید، می توانید  با مراجعه به ایمپلنتیا بهترین مرکز ایمپلنت تهران و با مشاوره رایگان از بهترین ایمپلنت برای داشتن لبخندی زیبا برخوردار شوید.

 

چرا ایمپلنتیا بهترین مرکز ایمپلنت تهران می باشد؟

زیرا این مرکز با ارائه خدمات متفاوتی نظیر جراحی لثه، ترمیم تخصصی دندان ها، اصلاح طرح لبخند ، جراحی فک و صوت و ایمپلنت دندان ،هم چنین پروتز های دندانی و ایمپلنت با متخصصین مجرب و با مهارت ، آماده خدمت رسانی می باشد.

این مرکز از مشاوره رایگان برای مراجعه کنندگان برخوردار است . داشتن اتاق جراحی مجزا و استفاده از برند های مطرح دنیا در تجهیزات دندان پزشکی از نکاتی است که کلینیک ایمپلنتیا را از سایر کلینیک های دندانپزشکی متمایز ساخته است.

دندانپزشکانی که در کلینیک ایمپلنتیا فعالیت دارند از مهارت ، تجربه و سرعت بالا برخوردار بوده و با مهارت های ارتباطی  و گفت و گو با مراجعه کنندگان و دادن اطلاعات تخصصی به زبان ساده رضایت آن ها را به خود جلب می نمایند.

هم چنین ایمپلنتیا بهترین مرکز ایمپلنت تهران با دسترسی آسان امکان مراجعه را برای شهروندان تهرانی تسهیل نموده است. پس اگر ساکن تهران یا شمال تهران هستید و قصد ایمپلنت دندان های خود و یا سایر خدمات دندان پزشکی را دارید، حتما این مرکز را در اولویت خود قرار دهید. و از میزان رضایت مراجعه کنندگان و ارائه خدمات توسط کلینیک ایمپلنتیا سوال کنید تا بتوانید با خیالی آسوده سلامت و زیبایی دندان های خود را به این مجموعه بسپارید.

نحوه انجام ایمپلنت دندان در ایمپلنتیا بهترین مرکز ایمپلنت تهران چگونه می باشد؟

مراحل کاشت ایمپلنت دندان با معاینه آغاز می شود زیرا قبل از هر اقدامی لازم است وضعیت استخوان  و دهان و دندان های بیمار بررسی و معاینه شود. هم  چنین لازم است  برای چک کردن ارتفاع و عرض استخوان ها  عکس های CBCT گرفته شود. بعد از بررسی و معاینات صورت گرفته  ممکن است در برخی افراد نیاز به جراحی های اصلاحی قبل از انجام کاشت باشد.

در زمان کاشت ایمپلنت در ایمپلنتیا بهترین کلینیک ایمپلنت در تهران ضخامت استخوان های فک مورد بررسی قرار می گیرد ، تا اگر به هر دلیلی  در ناحیه مورد نظر تحلیل استخوان اتفاق افتاده باشد، از پودر های استخوانی برای رسیدن به ضخامت لازم مورد استفاده شود.

مواد سازنده ایمپلنت دندان از موادهای مختلفی ساخته می شود از جمله این موارد می توان به تیتانیوم ، زیکونیا و سرامیک اشاره کرد که در ساخت ایمپلنت ها کاربرد دارد. اما بیشترین استفاده را در حال حاضر تیتانیوم دارد. اجزای تشکیل دهنده ایمپلنت دندان اباتمنت، فیکسچر، تاج دندان  می باشد.

ایمپلنت ها انواع مختلفی دارند. برای آشنایی با انواع مختلف آن می توانید مقاله تهیه شده توسط تیم کلینیک دندانپزشکی ایمپلنتیا را مطالعه بفرمایید.

اوردنچر: اوردنچرها  ساختاری شبیه به دندان های مصنوعی دارند با این تفاوت که روی پایه لمینت قرار داده می شوند در صورتی که سایر دندان های مصنوعی روی لثه جای گذاری می شد و قرار می گرفت.

نوع All one 4: روشی ابتکاری برای افرادی که استخوان های فک ان ها فضای کمی دارد و یا تراکم مناسبی  برای کاشت 4 ایمپلنت  در آن ها امکان پذیر نیست. در این تکنیک از 4 ایمپلنت با زاویه هایی که از پیش تعیین شده است در 4 قسمت  از استخوان فک که دارای بیشترین فضا و فشردگی هستند جای گذاری می شود و سپس پروتز های  را به راحتی روی آن ها قرار می دهند.

ایمپلنت دیجیتال یا ایمپلنت فوری: برای استفاده از این روش از تکنولوژی  و مدل سازی های 3 بعدی توسط کامپیوتر کمک گرفته می شود.  با انجام مدل سازی های 3 بعدی، حالت استخوان فک و قرار گیری رشته های عصبی مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد. در صورتی که دندانپزشک از این روش استفاده کند می تواند با کمترین میزان شکاف  کاشت ایمپلنت را برای بیمار انجام دهد.  زیرا اطلاعات و شرایط ساختاری فک و رشته های عصبی دهان بیمار به طور دقیقی در اختیار پزشک معالج قرار می گیرد.  با استفاده از این تکنیک  تمامی اجزای ایمپلنت دندان در یک جلسه در جای خود قرار می گیرند.  از مزایای این روش می توان به قرار دهی راحت تاج دندان در همان جلسه  و عدم استفاده از بخیه اشاره کرد.

ایمپلنت سنتی یا استاندارد:  در روش سنتی به فاصله زمانی 6 ماه و دو مرحله  کاشت ایمپلنت دندان صورت می گیرد. که این فاصله زمانی با توجه به بهبودی زخم ها و شرایط فردی بیمار می تواند متفاوت باشد.

لازم به ذکر است قبل از کاشت ایمپلنت در برخی افراد لازم است جراحی های اصلاحی صورت بگیرد تا خللی در روند کاشت ایمپلنت ایجاد نشود. در صورتی که تراکم لازم به دلیل تحلیل رفتن استخوان های فرد موجود نباشد و یا ارتفاع آن برای کاشت پایه مناسب نباشد، قبل از کاشت باید اقدام به پیوند استخوان با استفاده از پودر استخوان نمود. هم چنین در برخی افراد ممکن است سینوس فک بالا به استخوان فک آن ها نزدیک باشد در این شرایط ارتفاع  استخوان فک برای کاشت پایه ایمپلنت مناسب نبوده و لازم به  ایجاد حفره های کوچک با بلند کردن بافت لثه توسط جراح دندانپزشک می باشد، که جراح موجب ایجاد فاصله در استخوان های فک می شود. و برای پر کردن فضاهای خالی از پودر استخوان کمک می گیرد.

بنابراین همانطور که توضیح داده شد انجام ایمپلنت نیاز به متخصصی با مهارت بالا نیاز دارد . اگر کاشت ایمپلنت دندان به درستی انجام شود می تواند جایگزین  دائمی مناسبی برای دندان های شما باشد. هم چنین لازم است  از مواد مرغوبی ساخته شده باشد  تا کاملا مشابه دندان های طبیعی فرد شود. همه این موارد در ایمپلنتیا بهترین مرکز ایمپلنت تهران با روش های اصولی قابل انجام است. در انتخاب بهترین کلینیک برای کاشت ایمپلنت دندان دقت کنید ؛ زیرا اگر کاشت  ایمپلنت به صورت درستی صورت نگیرد علاوه بر از دست رفتن هزینه ، عوارض و خطراتی مثل عفونت ، عقب رفتگی لثه ، شل شدن ایمپلنت ، آسیب دیدگی عصب و یا بافت ها  و مواردی این چنینی را در پی خواهد داشت.