روش های مخ زنی در فضای مجازی

فضای مرتبط با زندگی مدرن و دیجیتال اکنون کمی تغییر کرده است. اگر به جوانان نسل قبل نگاه می‌کردیم، باید به فکر گفتگو با یکدیگر و شروع دوستی با به اشتراک گذاشتن شماره تلفن یا قرارداد های محرمانه می‌ افتادند. اما امروز باید از طریق پیام رسان های مختلف مانند تلگرام و اینستاگرام برای عزیزان خود پیام ارسال کنید. اما در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه به طور موثر مخ بزنید. در دنیای مدرن امروزی، توانایی دوست‌ یابی آنلاین یکی از مهارت‌ هایی است که همه به آن نیاز دارند.

در گذشته مجبور بودید شماره تلفن کسی را بردارید و برای دوست یابی سوال بپرسید و خودتان باید این کار را انجام می دادید. اما اکنون روش وبگردی از طریق تلگرام یا دایرکت اینستاگرام رایج شده است. تاثیر جلسه اول کمی کمرنگ شد و برای مخ زدن باید کمی صبور باشید. زیرا لازم است ابتدا با ارسال پیام به طرف مقابل در تلگرام و اینستاگرام جذابیت خود را ثابت کنید و سپس رابطه دوستانه شما شکل کامل پیدا کند.

شاید برای برخی افراد معاشقه در فضای مجازی کار سختی به نظر برسد، اما می توانیم به شما بگوییم که این طور نیست و بسیاری از افراد از این طریق دوستان جدیدی پیدا می کنند. شاید افرادی که توانایی مخ زدن در فضای مجازی را دارند کار را برای این افراد سخت کرده و گوی سبقت را از آن ها گرفته اند. برخی افراد نمی توانند مهربانی خود را از طریق چت و آنلاین نشان دهند و خنده دار به نظر نمی رسند، اما در واقع افراد بسیار مهربان و بامزه ای هستند.

اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید باید بگوییم که مشکل شما عدم مهارت در روش های جذابی و مخ زنی در فضای مجازی است که در این مقاله به آن پرداخته ایم. آیا واقعا می خواهید بهترین فردی را که می شناسید جذب کنید و دوستی خود را شروع کنید؟ اولین قدم یک دوستی از طریق فضای مجازی است و سپس یک تماس تلفنی و به تدریج ارتباط عاطفی شما. جذب کردن دختر زیاد سخت نیست و نیاز به کمی آموزش و مهارت دارد، ما این جا هستیم تا در این زمینه به شما کمک کنیم.

 

مطالب مرنبط: روش های ابراز علاقه به همسر در فضای مجازی

 

  1. از شکلک ها و ایموجی ها به خوبی استفاده کنید

گفتگو های مناسب با دختر با استفاده از شکلک های مناسب ایجاد می شود. اگر در زمان چت کردن با یک دختر از شکلک ها استفاده نکنید، ازتباط شما خسته کننده خواهد شد. استفاده از شکلک‌ ها در اشکال مختلف، به‌ ویژه در مکان‌ هایی که نمی‌ دانید او را جذب کرده‌اید یا خیر، مخ زنی را آسان می‌ کند. به عنوان مثال، ارسال تعداد زیادی شکلک های خنده دار به فرد این احساس را می دهد که شما فردی بامزه و بسیار موفق هستید.

 

  1. فراموش نکنید که در این مسیر از گیف ها کمک بخواهید

راه دیگر برای مخ زنی استفاده از گیف و انیمیشن است. گیف های زیادی در تلگرام و واتساپ وجود دارد که می توانید در حین مکالمه آن ها را ذخیره کرده و برای افراد دیگر ارسال کنید. به خصوص زمانی که می خواهید روی پیام های دیگران نظر بدهید، از شما خواسته می شود که از گیف های هیجان انگیز و جذاب استفاده کنید و بیشتر گیف هایی که حالت چهره را نشان می دهند، جذاب تر خواهند بود.

  1. در مورد خودتان بگویید

پرسیدن سوالات شخصی یکی از احمقانه‌ ترین راه‌ ها مخ زنی در فضای مجازی است، اما تنها زمانی جواب می‌ دهد که بدانید طرف مقابل شما را دوست دارد. در مورد چیز هایی که دیگران را علاقه مند می کند صحبت کنید. برای انجام این کار، ابتدا در مورد موضوعات مختلف صحبت کنید و ببینید به چه چیزی علاقه دارد و آن را ادامه دهید و در مورد موضوعات مورد علاقه خود صحبت نکنید. به عنوان مثال، اگر طرف مقابل شما به فیلم و سریال علاقه مند است و شما نمی دانید، ابتدا در مورد سؤالات مختلف مربوط به موسیقی، سرگرمی، یادگیری و تماشای فیلم بحث کنید و زمانی که متوجه علاقه طرف مقابل خود به فیلم و سریال شدید صحبت های خود را به ایت سمت سوق دهید. این یکی از اثبات شده ترین راه های مخ زنی در تلگرام و اینستاگرام است

 

  1. اصلا بی ادب نباش

شوخی های بی مورد و بی ادبانه، بسیاری از حرکات نادرست در ابتدای گفتگو و شروع یک آشنایی هستند. شاید اگر این کار را انجام دهید، به طرف مقابلتان این احساس را بدهید که دوستی شما خالی از احساسات واقعی است و به خوبی پیش نخواهد رفت.

 

مطالب مرتبط: بهترین و ساده ترین راه حذف دسته جمعی فالوورهای فیک

 

  1. تعارفات مناسب داشته باشید

تعریف کردن یک راه واضح برای مخ زنی است، اما باید بدانید که چگونه این کار را انجام دهید. با تعریف و تمجید از طرف مقابل مهربانی نشان می دهید، اما در عین حال نشان می دهید که به  طرف مقابل نیاز دارید. تعارف شما باید خیلی سبک و در میانه بحث های تان در مورد ویژگی های طرف مقابل باشد. اگرچه معنای پیام شما واضح است، اما سعی کنید آن را خیلی واضح و در یک جمله خلاصه نکنید.

 

  1. چند مکالمه شخصی داشته باشید

از پرسیدن چند سوال در مورد زندگی طرف مقابل نترسید. چند سوال شخصی بپرسید و البته نه پشت سر هم یا در مورد رابطه قبلی طرف مقابل. در عوض، بهتر است در مورد اخلاق و ارزش های شخصی آن ها بپرسید و بحث را به پرسش و پاسخ های متعدد منتقل کنید.