بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای استفاده خانگی

افراد بسیاری علی الخصوص بانوان همواره به دنبال راهی به منظور از میان برداشتن موهای زائد خود می باشند. در حقیقت راه های بسیاری با هدف از میان برداشتن آنان وجود دارد که یکی از آنان  ،  لیزر درمانی می باشد که در اصل هزینه ی بالایی به دنبال دارد ؛  اما با بهره گیری از دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی ، افراد می توانند تا این کار را با هزینه ای بسیار کمتر انجام بدهند.

همچنین بخوانید : بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست خشک

لازم به ذکر می باشد که این نوع دستگاه ها  به آسانی در دست جای می گیرند اما امکان دارد تا اندکی سنگین باشد.

همجنین شدت و اثر دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی در مقایسه با دستگاه های لیزر درمانی کمتر است تا بدین ترتیب افراد به پوست و بدن خود آسیب نرسانند ؛  لذا با هدف گرفتن نتیجه ی دلخواه از آن ، ضروری است تا تعداد جلسات بیشتری را عملیات لیزر را بر روی پوست انجام داد. معمولا این دستگاه را آن دسته افرادی خریداری می نمایند که آموزشی در این باره ندیده اند و نیز مبتدی می باشند ؛ لذا شدت آن کمتر است.

ضروری است تا به این نکته توجه نمایید که نباید از این دستگاه به منظور کودکان ، محل تاتو ، ابرو ، آلت تناسلی ، گوش ، نوک پستان ، صورت مردان ، خال و … بهره ببرید.

مزیت های بهره گیری از دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی

در حقیقت از مهم ترین و اصلی ترین دلایل و علت های روی آوردن افراد بسیار به این دستگاه ها ، هزینه نهایی بسیار کمتر آنان در مقایسه با لیزر درمانی است ؛ بدین ترتیب که با توجه به تعداد جلسه ای که به منظور لیزر درمانی ضروری می باشد ؛  انجام دادن آن در حقیقت هزینه ی زیادی را حاصل می کند اما با دارا بودن دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی می توان به مقدار بسیاری این هزینه ها را کم کرد.

همچنین بخوانید : بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای پوست سبزه

همجنین از دیگر مزیت های این نوع دستگاه ها ، سهولت در بهره گیری و جابجایی آن است ؛ به گونه ای که دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی را می توان به آسانی حمل نمود و در هر زمان و مکانی که نیاز بود ؛ از آن بهره برد.

همچنین اختصاصی بودن این نوع دستگاه نیز از سایر مزایای آن است. ترجیح اکثر افراد بر این است که دستگاه مخصوص به خود را داشته باشند.

به علاوه اینکه دردی که با بهره گیری از دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی حس می گردد ؛  کمتر از لیزر درمانی می باشد ؛ چراکه همانگونه که بیان شد ؛  شدت اثر گذاری آن کمتر می باشد.

همچنین شما در طولانی مدت می توانید به صورت واضح کم شدن مو را بر روی پوست خود مشاهده نمایید ؛ به گونه ای که زمان اثر گذاری این نوع دستگاه در مقایسه با لیزر درمانی اندکی بیشتر است.

همچنین بخوانید : بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط