مالک هوش مصنوعی Midjourney

مالک اصلی و بنیانگذار سایت Midjourney فردی به نام دیوید هولز است که توانسته است سایتی بر مبنای هوش مصنوعی ابدا کند.  Midjourney، توسط دیوید هولز، یکی از بنیانگذاران Leap Motion در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا تاسیس شد. پلتفرم تولید تصویر Midjourney اولین بار در 12 ژوئیه 2022 وارد نسخه آزمایشی باز شد.

 

مید جرنی یک محرک کلیدی در فناوری نوظهور استفاده از هوش مصنوعی (AI) برای ایجاد تصاویر بصری از پیام‌های متنی است. این استارت‌آپ مستقر در سانفرانسیسکو اخیراً به‌عنوان موتور پشتیبان اثر هنری که در رقابت منصفانه ایالت کلرادو برنده جایزه شد، در خبرها بود، و بعید است که این آخرین مشکل مهمی باشد که هنر هوش مصنوعی در سال‌های آینده با آن مواجه خواهد شد.

مالک هوش مصنوعی openai را می توانید در نودی بخوانید.

Midjourney یک محرک کلیدی در فناوری نوظهور استفاده از هوش مصنوعی (AI) برای ایجاد تصاویر بصری از پیام‌های متنی است. این استارت‌آپ مستقر در سانفرانسیسکو اخیراً به عنوان موتور پشت سر اثر هنری برنده جایزه در یک مسابقه عادلانه ایالتی کلرادو در اخبار بود و مطمئناً این آخرین مشکل مهمی است که هنر هوش مصنوعی در سال‌های آینده با آن مواجه خواهد شد.

 

Midjourney با تاکید بر زیبایی شناسی تصویری در تصاویری که تولید می کند، خود را از دیگران در فضا متمایز می کند. این پلتفرم سعی نمی‌کند تصاویر واقعی واقعی خلق کند که ممکن است با عکس اشتباه گرفته شوند، و مدیرعامل دیوید هولز می‌گوید که از کیفیت باورنکردنی دیپ‌فیک‌ها و دیگر کارهایی که واقعیت را خیلی نزدیک شبیه‌سازی می‌کنند، بسیار ناراحت است. در عوض، هولز می‌گوید Midjourney برای رها کردن خلاقیت افراد روزمره طراحی شده است و ابزارهایی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد تا عکس‌های زیبا را فقط با توصیف آن‌ها بسازند.