چگونه از پینترست ویدیو دانلود کنیم؟

اگر در پینترست هستید، به راحتی می توانید در تمام مفاهیم، ​​ایده ها و داستان هایی که بین سایر سازندگان به اشتراک گذاشته می شود گم شوید. چه بخواهید تصاویر، ویدیو ها یا داستان های خود را به اشتراک بگذارید یا نه، بدون شک ذخیره آن چه از دیگران آموخته اید مفید است. مطمئنا، می ‌توانید پست ‌ها را در هر تابلوی پینترست که ممکن است داشته باشید ذخیره کنید. اما، دانلود آن ها در دسکتاپ یا دستگاه تلفن همراه خود ممکن است در دراز مدت برای شما قابل دسترس تر باشد.

در این مقاله به نحوه ذخیره و دانلود ویدیو های پینترست می پردازیم.

پین های ویدیویی پینترست چیست؟

پین ‌های ویدیویی پینترست پین ‌هایی هستند که به شما امکان می‌ دهند پیام یا داستان خود را با استفاده از عناصر بصری و صوتی به طور جامع‌ تری منتقل کنید و می ‌توانند حداکثر 15 دقیقه باشند. همچنین می ‌توانید تبلیغات ویدیویی را در پینترست آپلود کنید تا سرنخ‌ های بیشتری را جذب کنید یا آگاهی از نام تجاری خود را برای کسب و کار خود افزایش دهید.

به خاطر داشته باشید که آمار فیس بوک در مورد 85 درصد از مردمی که ویدیو های خود را بدون صدا تماشا می کنند و این که چگونه می تواند به راحتی به سایر شبکه های اجتماعی مانند پینترست منتقل شود. استفاده از زیرنویس‌ ها را برای کسانی که ویدیو های شما را بدون صدا تماشا می ‌کنند یا به دلیل ناتوانی در شنوایی نمی‌ توانند تماشا کنند، در نظر بگیرید.

در این مقاله نحوه ذخیره و دانلود ویدیو ها از پینترست را به شما نشان خواهم داد.

 

مطالب مرتبط: چگونه از اینستاگرام دانلود کنیم؟

 

ذخیره پین ​​های ویدیو در پینترست

در تلفن خود، دو راه دارید که می توانید پین های ویدیو را در پینترست ذخیره کنید.

  • گزینه 1: می توانید صفحه نمایش خود را در جایی که پست قرار دارد لمس کرده و نگه دارید و از گزینه هایی که ظاهر می شوند ذخیره کنید.
  • گزینه 2: همچنین می توانید تنها با ضربه زدن بر روی صفحه نمایش خود و زدن دکمه قرمز ذخیره، پست را در تلفن خود باز کنید.

در دسکتاپ خود، می ‌توانید با باز کردن پست و کلیک کردن بر روی دکمه قرمز «ذخیره» در گوشه سمت راست بالای پست، یک پین ویدیو را در نمایه یا صفحه پینترست خود ذخیره کنید.

دانلود ویدیو های پینترست در تلفن همراه

دلایل زیادی وجود دارد که بخواهید ویدیو ها را از پینترست در تلفن خود بارگیری کنید. ممکن است بخواهید آن را برای بعدا در فایل ‌ها یا رول دوربین خود ذخیره کنید، ویدیو را شخصا با دیگران به اشتراک بگذارید یا حتی ویدیو را در جای دیگری آپلود کنید (اما فراموش نکنید که به سازنده ویدیو اعتبار دهید!)

به این ترتیب می توانید پین های ویدیویی پینترست را در گوشی خود دانلود کنید.

مرحله 1: پست را در پینترست باز کنید.

هنگامی که پست ویدیویی را در پینترست باز می کنید، نمادی را که فلش رو به بالا در پایین صفحه گوشی خود قرار دارد انتخاب کنید و “Copy Link” را انتخاب کنید. با این کار پیوند به پست کپی می شود که برای مراحل بعدی به آن نیاز داریم.

مرحله 2: به پینترست  Video Downloader بروید

در مرورگر وب سایت خود (Safari، Google Chrome و غیره) به پینترست videodownloader.com بروید و پیوند پست را در نوار قرار دهید.

مرحله 3: روی دکمه «دانلود فایل ویدیویی» ضربه بزنید و نگه دارید.

پس از اتمام دانلود، روی دکمه «دانلود فایل ویدیویی» ضربه بزنید و نگه دارید و «دانلود فایل پیوندی» را در منوی کشویی انتخاب کنید. با این کار فایل ویدیوی شما به طور خودکار در پوشه Downloads ذخیره می شود.

مرحله 4: کار شما تمام شد!

همان طور که در بالا مشاهده شد، ویدیوی شما اکنون در پوشه Downloads ذخیره شده است.

 

مطالب مرتبط: چطور با استفاده از اپلیکیشن از یوتیوب فیلم دانلود کنیم؟

 

دانلود ویدیو ها از پینترست به دسکتاپ

ذخیره پین ​​های ویدیویی از پینترست در دسکتاپ به نگه داشتن ویدیو برای مدت طولانی تری کمک می کند، زیرا ممکن است بخواهید آن را در سوابق خود در یک درایو فلش یا حتی در فضای ابری خود ذخیره کنید. در این بخش، گام به گام نحوه بارگیری ویدیو ها از پینترست در دسکتاپ خود را برای حفظ امنیت توضیح خواهیم داد.

مرحله 1: پست را در پینترست باز کنید و پیوند را کپی کنید.

پست را در پینترست باز کنید و پیوند آن پست را از نوار URL در بالای مرورگر وب خود کپی کنید.

مرحله 2: به پینترست  Video Downloader بروید

در تب دیگری، با تایپ پینترست videodownloader.com در نوار URL، به دانلودر ویدیوی پینترست بروید و با کلیک راست و انتخاب «جای‌ گذاری پیوند»، پیوند پست را در نوار قرار دهید.

مرحله 3: روی دکمه سبز رنگ دانلود فایل ویدئویی کلیک کنید.

پس از آپلود لینک ویدیوی شما، روی دکمه سبز رنگ «دانلود فایل ویدیویی» کلیک کنید. با این کار پنجره جدیدی باز می شود که ویدیوی شما در آن بارگیری شده است.

مرحله 4: کلیک راست کرده و Save As را انتخاب کنید.

در پنجره جدیدی که باز شده است، در هر نقطه از صفحه که ویدیوی شما در آن قرار دارد کلیک راست کنید تا منوی کشویی باز شود، سپس روی « Save As» کلیک کنید.

مرحله 5: روی «ذخیره» کلیک کنید و کارتان تمام شد!

بسته به قصد خود، می توانید نام فایل ویدیویی خود را تغییر دهید یا آن را همان طور که هست نگه دارید. هنگامی که از نام فایل ویدئویی راضی شدید، روی ذخیره کلیک کنید و کار تمام است! فایل شما باید در هر جایی که مکان را تعیین کرده اید ذخیره شود.