معرفی بهترین بخش ها و بازی های شهربازی ارم

.

مکان‌های تفریحی زیادی در تهران وجود دارد که می‌توانید یک روز شاد و مفرح را در آن‌ها بگذرانید. اما شهربازی همیشه در راس تفریحات و جاذبه‌های تهرانگردی قرار می‌گیرد. این مکان یکی از نوستالژیک‌ترین مکان‌ها برای همه افراد است و از کودک تا بزرگسال شهربازی را دوست دارند. شهر تهران شهربازی روباز و سرپوشیده زیاد دارد اما بهترین و قدیمی‌ترین آن، شهربازی پارک ارم است.

شهربازی پارک ارم یکی از بهترین شهربازی‌های روباز تهران است که در غرب تهران و مجموعه ارم سبز قرار گرفته است. این شهربازی امکانات متنوعی برای تمام سنین دارد و با هر سنی می‌توانید به پارک ارم بروید. در ادامه به معرفی برخی از بخش‌ها و بازی‌های شهربازی ارم می‌پردازیم، تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید.

معرفی مجموعه ارم سبز

پارک ارم در 4 کیلومتری اتوبان تهران به کرج قرار دارد. این مجموعه بزرگ‌ترین شهربازی در تهران است. مجموعه ارم سبز وسعتی بیش از 75 هکتار دارد و از یک باغ وحش و سه شهربازی تشکیل شده است. باغ وحش پارک ارم بیش از 120 گونه جانوری دارد. سه شهربازی این مجموعه نیز حدود 74 دستگاه بازی دارد.

علاوه بر وسایل بازی، در مجموعه ارم سبز جاذبه‌های دیگری مثل دریاچه مخصوص قایقرانی، استخر روباز ارم، شهربازی سرپوشیده و رستوران‌های متنوعی دارد. این پارک در سال 1350 توسط رحیم علی خرم تاسیس شد به همین علت قبل از انقلاب به آن پارک خرم گفته می‌شد. بخش‌های عمده و اصلی پارک ارم شامل باغ وحش، شهربازی یک، شهربازی دو و شهربازی شماره سه است.

وسایل بازی شهربازی 1

این بخش مناسب کودکان است و وسایل بازی مخصوص تفریح کودکان در آن قرار گرفته است. شهربازی شماره یک در بخش غربی پارک ارم است و برخی از وسایل آن شامل قوی گردان، رالی کودک، یوروبانجی، جامپینگ، اسب گردان، اسکیت هوایی، کشتی صبا، تونل وحشت، ترن هوایی، استخر توپ، سورتمه، ماشین بازی، سرسره بادی، بازی کامپیوتری و تاب زنجیری بزرگسالان است. یکی از ویژگی‌های اصلی این شهربازی وجود بازی‌های کامپیوتری است که 15 دستگاه متنوع دارد.

وسایل شهربازی شماره 2

شهربازی شماره دو پارک ارم امکانات تفریحی و رفاهی زیادی دارد و در آن فضای سبز بیشتر است. یکی از هیجان‌انگیزترین وسایل بازی در این قسمت سقوط آزاد است. این وسیله بازی بسیار ترسناک و جالب است و تجربه سقوط از ارتفاع 85 متری را برای شما فراهم می‌کند. سقوط آزاد برای افراد بالای 12سال مجاز است و به کل تهران دید دارد. به صورت کلی شهربازی شماره دو انواع وسایل بازی هیجانی و جذاب را برای سنین بالاتر دارد. برخی از وسایل بازی در این شهربازی شامل چرخ و فلک، ماشین برقی، کشتی امیر، استخر توپ، فریز بی کودکان، مونوریل، سینما 4 بعدی، قطار شادی، موتور کودکان و اسب گردان است.

وسایل شهربازی شماره 3

یکی از کوچک‌ترین بخش‌ها در پارک ارم، شهربازی شماره سه است. این شهربازی در کنار شهربازی 2 قرار گرفته است و سایل زیادی ندارد. برخی از وسایل بازی این شهربازی شامل اسکیت هوایی، رالی بنزینی، غول تاب، تاب پرنده، ترن هوایی بزرگسالان، آبشار و کریزی موس است. یک بخش دیگر از پارک ارم قلعه شادی است و در آن ماشین برقی، اسب گردان و سفینه برای کودکان وجود دارد.

باغ وحش پارک ارم

باغ وحش ارم یکی دیگر ازجاذبه‌های تفریحی در مجموعه ارم سبز است که می‌توانید هنگام رفتن به شهربازی از باغ وحش هم بازدید کنید. در این باغ وحش بیش از 121 گونه جانوری نگهداری می‌شود و تنوع چشمگیری دارد. علاوه بر حیوانات داخلی، حیواناتی از دیگر نقاط جهان مانند آفریقا هم در باغ وحش پارک ارم وجود دارد.

حیواناتی نظیر مارال، شیر آفریقایی، شیر ایرانی، گوزن زرد، گوزن زرد اروپایی، پلنگ ایرانی، شتر دو کوهان، گورخر، اسب، کانگورو، زرافه، ببر بنگال ایرانی، ببرهای سیبری، شانپانزه، ببر سیبری، فیل سریلانکایی، سنجاب، کفتار، گرگ، روباه، خرس قهوه‌ای گیلان در باغ وحش ارم نگهداری می‌شوند. خزندگانی مثل مار پیتون، تمساح پوزه کوتاه و لاک پشت هم در این باغ وحش نگهداری می‌شوند.

خرید بلیط شهربازی ارم

.

برای خرید بلیط شهربازی ارم و تمام وسایل بازی این مجموعه می‌توانید از تخفیفان اقدام کنید. سایت تخفیفان بلیط مجموعه تفریحی ارم سبز را در تمام بخش‌های آن با تخفیف در اختیار کاربران قرار می‌دهد. می‌توانید بلیط وسایل بازی هیجان‌انگیز شهربازی ارم، باغ وحش ارم و دیگر تفریحات این مجموعه را با تخفیف و هزینه پایین‌تر بخرید و از یک روز متفاوت و ترسناک لذت ببرید.