دانلود سریال جدید خارجی

سریال در تلویزیون، رادیو و رسانه خانگی، یک برنامهٔ ادامه‌ دار است که پی ‌درپی و به صورت قسمت به قسمت پخش می ‌شود. سریال‌ ها به‌ طور معمول از قوس داستانی اصلی پیروی می ‌کنند، سریال ‌ها اساساً برمبنای پنهان کردن داستان استوار هستند، تا بتوانند با این کار مخاطبان خود را که به‌ صورت فصلی و دوره ‌ای این مجموعه را پیگیری می ‌کنند حفظ کنند. برخی سریال‌ ها، در پایان هر قسمت پخش‌ شده خود، خلاصه ‌ای از قسمت پیشین و بعدی را پخش می‌کنند. در سریال‌ هایی که در رسانه خانگی پخش می ‌شوند، به‌ جای انتشار هر چند روز/هفته یک قسمت ممکن است یک فصل کامل یا یک نیم فصل یا چندین قسمت در یک روز منتشر شود. سریال‌ های کوتاه ‌تر که با عنوان تله ‌نوولا شناخته می ‌شوند نیز بیشتر در آمریکای لاتین به زبان اسپانیایی و پرتغالی تولید می‌ شده ‌اند؛ اما امروزه دانلود سریال جدید خارجی در بین افراد طرفداران زیادی پیدا کرده است، لذا تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا بهترین سریال ها را به شما معرفی کنیم.

سریال آندور Andor 2022

سریال آندور محصول سال 2022 کشور آمریکا ساخته شده توسط تونی گیلروی است، این سریال در تاریخ 21 سپتامبر 2022 اولین قسمت از آن نیز از پلتفرم دیزنی پلاس منتشر گردید، و قرار است که به صورت هفتگی در این پلتفرم قسمت های جدید آن منتشر شود. فصل اول سریال آندور 2022 شامل 12 قسمت می باشد که تا 23 نوامبر 2022 پخش آن نیز ادامه خواهد داشت. دیزنی پلاس در ابتدای انتشار این سریال سه قسمت نخست از فصل اول را در 21 سپتامبر نیز منتشر نمود که با استقبال خوب تماشاگران نیز مواجه شد و پس از پخش 3 قسمت ابتدایی سریال Andor کاربران به این سریال امتیاز 8.3 را نیز اعطا نموند. داستان این سریال بر پایه داستان های جنگ ستارگان اثر جرج لوکاس اقتباس شده است و این مجموعه که داستانش به پنج سال قبل از وقایع و اتفاقات رخ داده در مجموعه روگ وان 2016 باز میگردد به ائتلاف شورشی در مخالفت با امپراتوری کهکشانی تشکیل می‌شود، می‌پردازد. این سریال که محصول گمپانی لوکاس فیلم نیز می باشد تمام مراحل فیلمبرداری و سکانس های آن نیز در شهرک کلیولیز واقع در شهر لانکاشر انگلستان انجام شده است و هنرپیشگانی همچون جنویو اورایلی، دیه گو لونا، الکس فرنس، کلیمنس شیک، آنتون ساندرز، الکساندر تی. بومن در این سریال به هنرنمایی پرداخته اند.

سریال Lord of the rings

یکی دیگر از سریال های مهیج امسال، سریال ارباب حلقه هاست، در این سریال که یکی از پرخرج ترین سریال های دنیا محسوب می شود، بازیگران فوق العاده ای بازی کرده اند، این درام حماسی هزاران سال پیش از «هابیت» و «ارباب حلقه‌ها» تالکین روی می ‌دهد و بینندگان را به دورانی می‌برد که قدرت‌ های بزرگی در دنیا شکل گرفتند و همچنین حکومت‌ هایی ظهور و سقوط کردند که باورش برای مردم غیرممکن بود، قهرمانان غیرمنتظره آزموده شدند، امید در آستانه فروپاشی بود و بزرگ‌ ترین شخصیت شروری که بر قلم تالکین جاری شده دنیا را تهدید به فروغلتیدن در ظلمت می‌ کرد؛ اما این سریال مهیج نیاز به دوبله فارسی دارد، همین امر باعث شد افراد بسیار زیاد طرفدار این سریال شوند و به دنبال دانلود سریال Lord of the rings دوبله بودند.

سریال زنان کوچک Little Women 2022

سریال زنان کوچک محصول سال 2022 کشور کره جنوبی به کارگردانی کیم هی-وون و نویسندگی داستان و فیلمنامه چونگ سو-کیونگ است، داستان این سریال بر پایه یک رمان به نام زنان کوچک اثر لوییزا می الکات الهام گرفته و ساخته شده است این رمان در سال 1868 میلادی منتشر شده است. حال کیم هی-وون به همراه چونگ سو-کیونگ این کتاب را به تصویر کشیده اند که در آن هنرپیشگانی چون گو ـ یون کیم، وی ها ـ جون، کانگ هون، نام جی هیون، کیم می سوک، جی هو پارک، جی ـ وان اوهم و کی به هنرنمایی پرداخته اند. اولین قسمت از این مجموعه در تاریخ 27 آگوست 2022 از شبکه تی وی ان کره جنوبی منتشر گردید و بعد از آن نیز در پلتفرم نتفلیکس نیز منتشر گردید. فصل اول مجموعه Little Women شامل 12 قسمت می باشد؛ خلاصه داستان : سه خواهر که زندگی آرام اما فقیرانه ای دارند درگیر ماجرایی می شوند که آنها را در مقابل ثروتمند ترین خانواده شهر قرار می دهد و…

سریال تو خاص نیستی You’re Nothing Special 2022

سریال تو خاص نیستی محصول سال 2022 کشور اسپانیا به کارگردانی لارا اِم است. کامپوس و اینما تورنته، این سریال در تاریخ 6 سپتامبر 2022 از سرویس استریم نت فلیکس نیز منتشر گردید، همچنین این سریال دراسپانیا استقبال زیادی داشته است و می توان عنوان کرد که دیدن این سریال می تواند أوقات فراغت شما را پر کند. این سریال که محصول کمپانی اوریا فیلم می باشد تمام مراحل فیلمبرداری و سکانس های آن نیز در شهر ناوارا، در شمال اسپانیا انجام شده است و هنرپیشگانی چون اسکار دو لا فونته، الیا گالرا، دیلیا بروفائو، اندرو گریس، جوردی آگیلار، ماریا مرکادو، جیمی وانگ در این سریال به هنرنمایی پرداخته اند؛ خلاصه داستان : سریال تو خاص نیستی 2022 آمیا از بارسلونا به زادگاه مادرش که شهر کوچکی است نقل مکان می کند. در آنجا متوجه می شود که قدرت های خاصی دارد و…

سریال House of the dragon

سریال خاندان اژدها با نام انگلیسی House of the Dragon محصول سال 2022 شبکه hbomax می باشد که این شبکه با سریال تاج و تخت خود توانست هر روز روکورد جدیدی در نمایش شبکه های کابلی را جا به جا کند حال تصمیم گرفته به سراغ پیش درآمدی از خانواده دنریس تارگرین (مادر اژدها) برود این وقایع 200 سال پیش از بازی تاج و تخت روایت می شود شاید روزی که hbo خبر از ساخت اسپین آفی از سریال بازی تاج و تخت را داد آن روز هوادارن این سریال سر از پا نمی شناختند؛ اما قطعا دانلود سریال House of the dragon دوبله می تواند تجربه ای تازه را برای شما جهت تماشا این سریال رقم بزند.