چرا رزرو هتل آپارتمان گزینه مناسبی برای سفرهای کاری شما است؟

تعداد افرادی که مدام در حال سفرهای کاری هستند، کم نیست. هتل آپارتمان‌های مبله و مجهز این روزها بیشتر مورد توجه و علاقه مسافران کاری است. جالب است بدانید تعداد آن‌ها کم هم نیست و به راحتی امکان رزرو دارید. برای مثال هنگام رزرو هتل تبریز خواهید دید حدود یک سوم آن‌ها در قالب هتل آپارتمان در حال فعالیت هستند. با ما همراه شوید تا بدانید چرا هتل آپارتمان‌ها برای شما انتخاب مناسب‌تری هستند.

سلف کترینگ؛ وقتی خودتان آشپز هستید

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های ماندن در هتل آپارتمان‌ها مانند هتل آپارتمان تاج محل تهران به جای هتل‌ها این است که آشپزخانه کاملا مجهز دارند. این یعنی چه؟ یعنی شما می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید؛ چون دیگر لازم نیست از بیرون غذا سفارش دهید یا به سراغ غذاهای خیابانی نه چندان سالم بروید. به علاوه پختن غذاهای سالم آن هم در آپارتمان شخصی خودتان بیش از پیش حس بودن در خانه را به شما القا می‌کند. البته آشپزی باعث می‌شود وضعیت جسمی و ذهنی‌تان هم بهتر بماند. درست است که برای کار و تجارت سفر می‌کنید، اما باید مراقب ذهن و جسم خود هم باشید. به نظر می‌رسد بهترین راه هم آشپزی کردن باشد!

موقعیت مکانی خوب هتل آپارتمان‌ها

هتل آپارتمان‌ها اغلب درست در مرکز شهر یا خیلی نزدیک به مناطق تجاری و اداری ساخته شده‌اند. همین دلیل کافی است تا در شمار بهترین اقامتگاه‌ها برای سفرهای کاری قرار گیرند. به طور خلاصه: اگر در هتل آپارتمان‌ها بمانید، نه فقط به مراکز اداری و تجاری شهر دسترسی آسان خواهید داشت؛ بلکه به مراکز خرید، سینما، کافه، رستوران و مکان‌هایی از این دست هم نزدیک خواهید بود. اگر در میان هتل‌های تهران یا هتل اصفهان جستجو کرده باشید، حتما هتل آپارتمان‌هایی را می‌بینید که در یک موقعیت مکانی ایده آل قرار گرفته اند؛ مثل هتل آپارتمان پارتیکان در میدان نقش جهان.

هتل آپارتمان‌ها با اقامت‌های طولانی مدت مشکلی ندارند

یکی از موضوعات آزاردهنده در مورد سفرهای کاری این است که ممکن است اقامتتان طولانی شود؛ بدون اینکه انتظار آن را داشته باشید. در چنین شرایطی اقامت در هتل آپارتمان به نفع شما تمام خواهد شد. انعطاف پذیری که ماندن در هتل آپارتمان برای شما به همراه خواهد داشت یعنی دیگری نیازی به حداقل مدت اقامت ندارید.

این همان چیزی است که بسیاری از هتل‌ها برای رزرو از شما می‌خواهند. به ویژه اگر سفر کاری شما به صورت گروهی است، می‌توانید چند آپارتمان را برای هر عضو گروه، آن هم در طولانی مدت رزرو کنید. بد نیست بدانید که اگر نیاز دارید که با همکاران خود به صورت گروهی کار کنید؛ برخی هتل آپارتمان‌ها این امکان را به شما می‌دهند که اتاق‌های خاصی را برای مدت طولانی رزرو کنید. در این صورت دیگر لازم نیست که حریم شخصی یکدیگر را هم نقض کنید.

هیچ جا خانه نمی‌شود

یکی از بدترین جنبه‌های سفرهای کاری این است که مجبور هستید برای مدتی از خانه و خانواده دور باشید. ممکن است دلتنگی برای خانواده تمرکز شما بر روی کارتان را هم دچار اختلال کند. شاید یکی از دلایل کاهش محبوبیت هتل‌ها در میان مسافران کاری هم همین باشد. فضای هتل‌ها زیاد از حد غیر شخصی و غیر صمیمی است و این یعنی حس انزوا و تنهایی بیشتر. ممکن است حس غربت در یک شهر دیگر به شدت شما را آزار دهد. اینجاست که ماندن در یک هتل آپارتمان می‌تواند حس بودن در خانه خودتان را به شما بدهد.

وقتی یک هتل آپارتمان رزرو می کنید، حس می‌کنید در پایان یک روز کاری باید به خانه برگردید؛ نه به هتلی در یک شهر غریب. علاوه بر این ماندن در هتل برای مدت طولانی به شما حس زندانی بودن می‌دهد؛ چون مجبور هستید در یک اتاق کوچک خود را حبس کنید. بر عکس هتل آپارتمان‌ها به شما این امکان را می‌دهند که  چند اتاق خواب و یک اتاق نشیمن تمام مبله با فضای بیشتر در اختیار داشته باشید که شباهت زیادی با خانه خودتان دارد.

رزرو هتل آپارتمان در جااینجاس با تخفیف‌های ویژه

با توصیفاتی که در بالا از شرایط هتل آپارتمان‌ها کردیم، شاید شما هم در سفر کاری بعدی خود به رزرو آن‌ها ترغیب شده باشید. به همین جهت می‌توانید وارد صفحه هتل‌های شهر مورد نظر خود در جااینجاس شوید. سپس با استفاده از فیلتر رسته، گزینه هتل آپارتمان را تیک بزنید تا جستجوی شما محدود به هتل آپارتمان شود. لیستی از هتل آپارتمان‌ها به شما نمایش داده خواهد شد. سپس با ورود به صفحه هر هتل می‌توانید مشخصات کامل آن را بررسی نموده و درنهایت گزینه مورد نظر را آنلاین رزرو کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت www.jainjas.com  مراجعه نمایید.