گوشی های موبایل از 3 تا 4 میلیون تومان

گوشی موبایل امروزه به یک تکنولوژی جدا ناپذیر در زندگی ما تبدیل شده است و زندگی برخی از ما بدون گوشی موبایل با سختی مواجه میشود برای انجام کار های روزمره از قبیل تماس ها،کارهای بانکی و کارهای اداری،مرور اخبار روز جهان و ایران،بازی ها و….اهمیت گوشی موبایل آنچنان زیاد شده که شرکت های بزرگ تولید کننده موبایل به تولید گوشی های متنوع با کاربرد و کیفیت متفاوت شده اند در این بین نیز قیمت برخی از گوشی ها تا چندین میلیون تومان نیز افزایش یافته است. با این حال بسیاری از افراد به دنبال گوشی موبایل با رنج قیمتی خاصی هستند ما نیز در جهت تسهیل گردش در بازار گوشی های متنوعی را از رنج قیمتی 3 تا 4 میلیون تومان جمع آوری کرده ایم تا شما خود با مقایسه هر چه بهتر این گوشی ها ،گوشی مناسب و مورد نظر خود را پیدا کنید.

1 گوشی موبایل جی پلاس مدل Q10 GMC-636 دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت

2465000 خرید

گوشی موبایل مدل «Q10» محصولی از برند «جی‌پلاس» (GPlus) است که با صفحه‌نمایش تمام‌صفحه روانه بازار شده است که نشانی از یک محصول مدرن است. جی‌پلاس در تولید این گوشی جدیدترین گوشی خود از نمایشگرهای موسوم به قطره‌ای سامسونگ الهام گرفته است. این صفحه‌نمایش دارای پنل IPS است و اندازه‌ای 6.26 اینچی دارد. رم 3 گیگاباتی در کنار حافظه داخلی 32 گیگاباتی مجموع حافظه این محصول را  تشکیل داده‌اند. البته امکان افزایش ظرفیت به کمک کارت حافظه‌ی جانبی وجود دارد و می‌توانید با استفاده از کارت حافظه microSD ظرفیت را تا 256 گیگابایت دیگر افزایش دهید. جی‌پلاس در این گوشی از دو دوربین اصلی استفاده کرده است. دوربین اول این محصول دارای رزولوشن 13 مگاپیکسلی است و تصاویری عریض  را به کاربر هدیه می‌دهد. دوربین دوم هم از نوع حسگر عمق است و با استفاده از آن می‌توان به عکس‌ها عمق داد و برای مثال عکس‌های پرتره گرفت.  این سنسور در کنار فلشی از نوع LED و امکاناتی مانند قابلیت اتوماتیک برای فوکوس خودکار، قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus) و قابلیت تشخیص چهره (Face Detection) می‌توانند پاسخ‌گوی نیازهای مختلف کاربران باشند. قابلیت‌های این دوربین به همین‌جا ختم نمی‌شود و شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها با رزولوشن FullHD با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کنید. دوربین 5مگاپیکسلی سلفی Q10 هم با دریچه‌ی دیافراگم f/3.0 در این گوشی موبایل قرار گرفته است. از دیگر امکانات این گوشی خاص می‌توان به قابلیت تشخیص اثرانگشت برای امنیت بیشتر گوشی و اندروید نسخه‌ی 9.0 پای اشاره کرد. درنهایت گفتنی است منبع تغذیه‌کننده‌ی کیو 10 هم  باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی است در زیر قاب پشتی این گوشی موبایل مخفی شده است و شما به‌عنوان کاربر به آن دسترسی ندارید. این محصول برند جی‌پلاس با داشتن تراشه 12 نانومتری مدیاتک و پردازنده 4هسته‌ای برای آن دسته از کاربران مناسب است که به دنبال گوشی مقرون‌به‌صرفه اما مدرن برای انجام کارهای روزمره هستند.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    159×77.7×8.6 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    175 گرم
  • ویژگی‌های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت
    ,

    فبلت

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

2 گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A01 SM-A015F/DS دو سیم کارت ظرفیت 16 گیگابایت

2515000 خرید
گوشی موبایل «Galaxy A01» محصول مقرون به صرفه سامسونگ است که با صفحه‌نمایش تمام‌صفحه Infinity-V روانه بازار شده است. مانند دیگر محصولات سری A، سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به گوشی داده است. این محصول سامسونگ با نسخه سیستم‌عامل اندروید Android 10 روانه بازار شده است تا از هر نظر گوشی مدرن به‌حساب بیاید. صفحه‌نمایش استفاده‌شده در این گوشی 5.7 اینچ با رزولوشن 1520 در 720 پیکسل است که با استفاده از فناوری PLS TFT تصاویر شفاف و بی‌نظیری را به نمایش می‌گذارد. این صفحه‌نمایش در هر اینچ 301 پیکسل را نشان می‌دهد . تراشه‌ی این محصول اسنپ‌دراگون 439 از تراشه‌های 12 نانومتری سامسونگ است که به همراه 2 گیگابایت رم عرضه می‌شود تا نشان‌دهنده میان‌رده و مقرون‌به‌صرفه بودن گوشی باشد. تراشه‌ی گرافیکی Adreno 505 هم برای پخش ویدئو و بازی‌های سبک در این محصول درنظر گرفته شده است. این گوشی در ظرفیت 16 گیگابایتی عرضه شده است و با استفاده از یک کارت حافظه‌ی جانبی قادر خواهید بود حافظه داخلی را افزایش دهید. دوربین اصلی A10 سنسور 13 مگاپیکسلی دارد و از فلش LED برخوردار است. سنسور 2 مگاپیکسلی دیگر از نوع حسگر عمق است و در کنار این دوربین اصلی مجموعه دوربین‌های قاب پشتی A10 را تشکیل داده‌اند. دوربین سلفی 5مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی و درگاه شارژ microUSB از دیگر ویژگی‌های این تازه‌وارد است. بنابراین، اگر به دنبال گوشی مقرون‌به‌صرفه با طراحی مدرن هستید، این محصول برند سامسونگ را به عنوان یکی انتخابی کاربردی درنظر داشته باشید.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    146.2×70.9×8.3 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    149 گرم
  • ساختار بدنه

    قاب جلو: شیشه‌ای


  • قاب پشیتی: پلاستیک

  • فریم: از جنس آلومینیوم

  • دارای دو شیار سیم‌کارت و یک شیار مجزا برای کارت حافظه
  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • زمان معرفی

    دسامبر 2019

3 گوشی موبایل نوکیا مدل 2.2 دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت

محصول ناموجود می باشد.

«نوکیا 2.2 دو سیم‌کارت» (Nokia 2.2 Dual SIM) عنوان مدل جدید گوشی موبایل نوکیاست که با پشتیبانی از دو سیم‌کارت، حافظه‌ی 32 گیگابایت و 3 گیگابایت رم تولید و عرضه شده است. نوکیا در این محصول تراشه‌ی مدیاتک MT6761 Helio A22 را به خدمت گرفته که در مرکز آن پردازنده‌ای چهارهسته‌ای با سرعت 2.0 گیگاهرتز به پردازش اطلاعات مشغول است. سه گیگابایت رم در کنار این مجموعه‌ی سخت‌افزاری قرار گرفته که درمجموع عملکرد روانی را برای این محصول به ارمغان آورده است. صفحه‌نمایش 5.71اینچی نوکیا 2.2، با وضوح تصویر 1080×1920 یا همان FullHD، تراکم پیکسلی 295 پیکسل بر هر اینچ را به تصویر می‌کشد. شرکت نوکیا برای این نمایشگر که از نوع LCD است، پنل IPS در نظر گرفته است. اگر شما هم از علاقه‌مندان به عکاسی با گوشی موبایل هستید، باید بدانید دوربین اصلی نوکیا 2.2 به سنسوری 13 مگاپیکسل مجهز شده است. این دوربین در کنار سنسور 5مگاپیکسلی دوربین سلفی امکانات مختلفی مانند قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (TouchFocus)، قابلیت تشخیص چهره (Face Detection)، قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) و HDR را فراهم آورده‌ که می‌تواند بسیاری از نیازهای کاربران را پاسخ‌گو باشد. همان‌طورکه گفته شد، حافظه‌ی داخلی 32گیگابایتی در نوکیا 2.2 به کار رفته است که برای ذخیره‌سازی کافی به نظر می‌رسد؛ البته پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی تا 400 گیگابایت هم می‌تواند فضای بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد و نگرانی آن‌ها را در مورد ذخیره‌سازی حجم بالای اطلاعات برای همیشه رفع کند. سیستم‌عامل نسخه‌ی 9.0 اندروید به صورت پیش‌فرض در این مدل از گوشی‌های موبایل نوکیا ایفای نقش می‌کند که با مجموعه‌ی کاملی از امکانات یک گوشی اندرویدی مانند MMS، ایمیل، برنامه‌ی ویرایش عکس، سرویس‌های گوگل شامل Google Search ،Google Maps ،Gmail  و YouTube قابلیت استفاده از سرویس شبکه‌های اجتماعی، قابلیت نمایش اسناد مایکروسافت آفیس، قابلیت نمایش فایل‌های متنی PDF و مرورگر HTML5 تجربه‌ی کاربری بهتری را پیش روی کاربران می‌گذارد. در پایان بد نیست بدانید زیر قاب پشتی این محصول یک باتری 3000میلی‌آمپرساعتی از نوع لیتیوم‌یون قرار دارد که انرژی موردنیاز گوشی را برای انجام کارهای روزانه فراهم کند.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    9.3 × 70.6 × 146 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    153 گرم
  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

4 گوشی موبایل آنر مدل 8S KSA-LX9 دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت

محصول ناموجود می باشد.
گوشی موبایل Honor 8S دارای صفحه نمایش ۵.۷۱ اینچی است. این گوشی هوشمند از پنل صفحه نمایش ال سی دی بهره می برد و دارای نسبت تصویر ۱۹ به ۹ است. در بخش پردازنده این دستگاه از چیپست ۱۲ نانومتری MT6761 Helio A22 بهره می برد، این پردازنده ۴ هسته ای با فرکانس ۲ در کنار سیستم عامل اندروید ۹ می تواند بسیاری از کارهای روزانه یک کاربر عادی را برطرف کند. گوشی موبایل یاد شده دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با رم نرم افزاری ۲ گیگابایتی است. در قسمت دوربین honor 8s از یک لنز 13.0 مگاپیکسلی استفاده شده و همچنین برای دوربین سلفی آن نیز لنزی با کیفیت 5.0 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است و همچنین این گوشی دارای باتری باظرفیت 3020 میلی آمپر ساعت می باشد.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    147.1×70.8×8.5 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    146 گرم
  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

5 گوشی موبایل هوآوی مدل Y5 2019 AMN-LX9 دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت

محصول ناموجود می باشد.
همانطور که از عنوان گوشی میان‌رده‌ «Y5 2019» پیداست، هوآوی این گوشی را سال 2019 معرفی کرد تا به عنوان یک گوشی میان رده پاسخگوی نیاز افرادی باشد که نمی‌خواهند هزینه زیادی برای گوشی صرف کنند. این گوشی دوسیم‌کارته به سیستم‌عامل اندروید پای مجهز است و پردازنده‌ی 4 هسته با فرکانس 2 گیگاهرتز را در کنار 2 گیگابایت حافظه‌ی رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. دوربین با سنسور 13 مگاپیکسل و قابلیت اتصال به شبکه‌ی اینترنت 4G از دیگر ویژگی‌های آن است. اگر از طرفداران عکاسی با موبایل هستید، باید بدانید که سنسور 13 مگاپیکسلی این گوشی که قابلیت فوکوس خودکار و فلاش LED دارد. دوربین سلفی هم سنسوری 5 مگاپیکسلی دارد. نمایشگر 5.71 اینچی این گوشی رزولوشن 1520×720 پیکسلی دارد و تصاویری با کیفیت‌ HD را در معرض دید کاربران قرار خواهد داد. این نمایشگر از نوع‌ LCD است. در این مدل، از چیپست ‌ MT6761 Helio A22 مدیاتک با فرکانس 2 گیگاهرتز استفاده شده است و پردازنده‌ی گرافیکی آن هم‌ «PowerVR GE8320»‌ است. با نصب کارت حافظه‌ «microSD»‌ می‌توان 1 ترابایت فضای اضافی برای نگهداری اطلاعات یا آرشیوکردن عکس، فیلم یا فایل‌های موسیقی در اختیار داشت. Y5 2019 در رنگ‌های مشکی و آبی و قهوه ای عرضه شده است و ظرفیتش باتری 3020 میلی‌آمپر ساعت است. این محصول را می‌توان از خوش‌قیمت ترین محصولات هوآوی دانست. بدنه Y5 2019 از جنس چرم مصنوعی Faux است که در دو رنگ مشکی و کرم به علاقه مندان عرضه می شود همچنین در رنگ آبی نیز به فروش می رسد که پنل پشتی این رنگ از پلاستیک ساخته شده است.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    8.5x70x147 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    146 گرم
  • ساختار بدنه

    پنل پشتی در دو رنگ مشکی و کرم جنس چرم مصنوعی Faux است و در رنگ آبی از پلاستیک ساخته شده است.
  • ویژگی‌های خاص

    مناسب عکاسی

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • زمان معرفی

    24 آوریل 2019

6 گوشی موبایل هوآوی مدل Y6 Prime 2019 MRD-LX1F دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت

3490000 خرید
این مدل از بدنه پلاستیکی ساخته شده در حالی که پنل جلو آن از جنس شیشه است. ابعاد آن 156.3× 73.5×8 میلی متر و وزن آن 150گرم است. این موبایل در ماه مارس 2019 عرضه شده و بدون شک می تواند با مشخصاتی که دارد به مدل مقرون به صرفه و پرفروش سال تبدیل شود. از نظر آپشن های رنگی هم شامل رنگ مشکی، آبی فیروزه ای و قهوه ای است. رنگ قهوه ای و مشکی این مدل لایه ای از چرم مصنوعی پوشیده شده که جلوه خاصی را به آن بخشیده است . از درگاه اختصاصی کارت حافظه برخوردار بوده از این رو، این امکان به وجود آمده که همزمان از دو سیم کارت به همراه کارت حافظه استفاده کرد. از طرفی دیگر از جک 3.5 میلی متری هدفون نیز پشتیبانی کرده بنابراین بدون نیاز به مبدل می توان به انواع هدفون و هندزفری غیر بلوتوثی متصل شد که از جمله امتیازات فروش آن در نظر گرفته می شود. یکی دیگر از ویژگی های خوب آن برخورداری از یک پنل 6.09 اینچی است که آن را برای تماشای مالتی مدیا ایده ال کرده است. این پنل از جنس IPS LCD بوده و رزولوشن 720×1560 پیکسل و کیفیت تصویر HD+ را ارائه داده است. روشنایی صفحه رضایت بخش بوده و رضایت خاطر کاربران را جلب کرده است. در رابطه با کیفیت صدای آن می بایست خاطر نشان کرد که این مدل از یک میکروفن اختصاصی برای کاهش نویز صدا استفاده کرده بنابراین کیفیت صدای رضایت بخشی را ارائه داده است. این نمایشگر از بریدگی O شکل استفاده کرده که دوربین سلفی را در خود جای داده است. صفحه نمایش بزرگ به نسبت صفحه نمایش به بدنه 87% زاویه دید بسیار خوبی را برای تماشای عکس ها و ویدئوها و کتاب های مورد علاقه کاربران ارائه می دهد. همچنین این پنل دارای فیلتر پرتوهای مضر آبی است. که می تواند ویژگی بسیار کاربردی برای آن دسته افرادی در نظر گرفته شود که استفاده بیشتری در شب از گوشی خود دارند.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    156.3×73.5×8 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    150 گرم
  • ساختار بدنه

    شیشه و پلاستیک
  • ویژگی‌های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت
    ,

    فبلت

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

7 گوشی موبایل آنر مدل 8A دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت

2799000 خرید

در میان محصولات جدید آنر، مدل «Honor 8A» ‌ با نمایشگر 6.09اینچی، 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، 2 گیگابایت رم و دوربین 13‌مگاپیکسلی در قاب پشت محصولی میان‌رده به شمار می‌آید. این محصول که 150 گرم وزن دارد، از دو سیم‌کارت در قطع نانو پشتیبانی می‌کند. ضخامت آنر 8A کم‌تر از 8 میلی‌متر است. برای این محصول، تراشه‌ی 12 نانومتری مدیاتک به نام MT6765 Helio P35 در‌نظر گرفته‌ شده است که با دو پردازنده‌ی چهارهسته‌ای (درمجموع 8 هسته) در مرکز خود، وظیفه‌ی پردازش اطلاعات را بر‌عهده دارد. دو گیگابایت رم در کنار این مجموعه‌ی سخت‌افزاری قرار ‌گرفته که می‌تواند در بهبود عملکرد پردازنده، نقش بسزایی ایفا کند. صفحه‌نمایش آنر 8A وضوح تصویر 720 در 1560 و تراکم پیکسلی 282 پیکسل بر هر اینچ را به تصویر می‌کشد. روی قاب پشتی آنر 8A، یک سنسور 13 ‌مگاپیکسلی قرار دارد که در کنار سنسور 8‌مگاپیکسلی دوربین سلفی امکانات مختلفی مانند قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها‌ (Geo-Tagging)، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه‌ (TouchFocus)، قابلیت تشخیص چهره (Face Detection)،‌ قابلیت عکاسی پانوراما‌ (‌Panorama‌)‌ و‌ HDR‌ دارد که می‌تواند پاسخ‌گوی بسیاری از نیازهای علاقه‌مندان به عکاسی با موبایل باشد. سیستم‌عامل نسخه‌ی 9.0 اندروید به‌صورت پیش‌فرض در این مدل از گوشی‌های موبایل آنر ایفای نقش می‌کند که با مجموعه‌ی کاملی از امکانات یک گوشی اندرویدی مانند‌ MMS، ایمیل، برنامه‌ی ویرایش عکس، سرویس‌های گوگل شامل Google Search‌ ،Google Maps‌ ،Gmail‌ و‌ YouTube قابلیت استفاده از سرویس شبکه‌های اجتماعی، قابلیت نمایش اسناد مایکروسافت آفیس، قابلیت نمایش فایل‌های متنی‌ PDF‌ و مرورگر‌ HTML5 تجربه‌ی کاربری بهتری را برای شما ایجاد می‌کند. گفتنی است منبع تغذیه در محصول جدید آنر، یک باتری 3020 میلی‌آمپر ساعتی است که برای محصولی با این امکانات فنی، مناسب به ‌نظر می‌رسد.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    8 × 73.5 × 156.3 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    150 گرم
  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

8 گوشی موبایل آنر مدل 8A دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

محصول ناموجود می باشد.
در میان محصولات جدید آنر، مدل «Honor 8A» ‌ با نمایشگر 6.09اینچی، 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، 3 گیگابایت رم و دوربین 13‌مگاپیکسلی در قاب پشت محصولی به‌همراه سنسور اثر انگشت (Fingerprint) میان‌رده به شمار می‌آید. این محصول که 150 گرم وزن دارد، از دو سیم‌کارت در قطع نانو پشتیبانی می‌کند. ضخامت آنر 8A کم‌تر از 8 میلی‌متر است. برای این محصول، تراشه‌ی 12 نانومتری مدیاتک به نام MT6765 Helio P35 در‌نظر گرفته‌ شده است که با دو پردازنده‌ی چهارهسته‌ای (درمجموع 8 هسته) در مرکز خود، وظیفه‌ی پردازش اطلاعات را بر‌عهده دارد. دو گیگابایت رم در کنار این مجموعه‌ی سخت‌افزاری قرار ‌گرفته که می‌تواند در بهبود عملکرد پردازنده، نقش بسزایی ایفا کند. صفحه‌نمایش آنر 8A وضوح تصویر 720 در 1560 و تراکم پیکسلی 282 پیکسل بر هر اینچ را به تصویر می‌کشد. روی قاب پشتی آنر 8A، یک سنسور 13 ‌مگاپیکسلی قرار دارد که در کنار سنسور 8‌مگاپیکسلی دوربین سلفی امکانات مختلفی مانند قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها‌ (Geo-Tagging)، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه‌ (TouchFocus)، قابلیت تشخیص چهره (Face Detection)،‌ قابلیت عکاسی پانوراما‌ (‌Panorama‌)‌ و‌ HDR‌ دارد که می‌تواند پاسخ‌گوی بسیاری از نیازهای علاقه‌مندان به عکاسی با موبایل باشد. سیستم‌عامل نسخه‌ی 9.0 اندروید به‌صورت پیش‌فرض در این مدل از گوشی‌های موبایل آنر ایفای نقش می‌کند که با مجموعه‌ی کاملی از امکانات یک گوشی اندرویدی مانند‌ MMS، ایمیل، برنامه‌ی ویرایش عکس، سرویس‌های گوگل شامل Google Search‌ ،Google Maps‌ ،Gmail‌ و‌ YouTube قابلیت استفاده از سرویس شبکه‌های اجتماعی، قابلیت نمایش اسناد مایکروسافت آفیس، قابلیت نمایش فایل‌های متنی‌ PDF‌ و مرورگر‌ HTML5 تجربه‌ی کاربری بهتری را برای شما ایجاد می‌کند. گفتنی است منبع تغذیه در محصول جدید آنر، یک باتری 3020 میلی‌آمپر ساعتی است که برای محصولی با این امکانات فنی، مناسب به ‌نظر می‌رسد.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    156.3×73.5×8 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    150 گرم
  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • زمان معرفی

    ژانویه 2019