گوشی های ارزان قیمت با رم 8

حافظه دسترسی تصادفی یا رَم RAM گوشی موبایل نوعی حافظه برای ذخیره‌سازی موقت اطلاعات رایانه ای میباشد.یک رم به داده‌های ذخیره شده این امکان را می‌دهد تا مستقیماً در هر مرحله تصادفی در دسترس بوده و در مقابل دیگر رسانه‌های ذخیره داده مثل هارد دیسک‌ها، سی دی‌ها، دی وی دی‌ها و نوارهای مغناطیسی و نیز انواع حافظه‌های ابتدایی مثل حافظه درام اطلاعات را به خاطر محدودیت طراحی مکانیکی به‌طور متوالی در مراحل از پیش تعیین شده می‌خواند و ثبت می‌کند بنابراین زمان دسترسی به داده‌ها به مکان آن بستگی دارد.
رم و یا RAM در گوشی های موبایل بسیار کاربرد دارد و بسیاری از افراد به دنبال گوشی های با رم مناسب و مورد نیاز خود میباشند از این رو ما نیز به معرفی برخی از گوشی های بارم 8 گیگابایت میپردازیم.

1 گوشی موبایل هوآوی مدل Nova 7i JNY-LX1 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت

محصول ناموجود می باشد.
شرکت هوآوی اخیراً گوشی‌ جدید خود را با نام «Nova 7i» معرفی کرد که می‌توان آن را یکی از زیباترین گوشی‌های 4 دوربین دانست. در این گوشی از یک صفحه‌نمایش 6.4 اینچی با فناوری IPS استفاده شده است که تقریباً 83.5 درصد از بدنه را تشکیل داده است. این نمایشگر از رزولوشن بالایی برخوردار است؛ به‌طوری‌که حدود 398 پیکسل را در هر اینچ جا داده است. این گوشی از یک دوربین اصلی چهارگانه بهره می‌برد که شامل یک لنز عریض 48 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی ، یک لنز تله فوتو 2 مگاپیکسلی و یک سنسورعمق 2 مگاپیکسلی است. هوآوی برای دوربین سلفی این مدل هم از یک سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده کرده است. در بخش سخت افزار هم Nova 7i به چیپست Kirin 810 مجهز شده است و یک پردازنده قدرتمند 8 هسته‌ای و 8 گیگابایت رم آن را همراهی می‌کنند. سنسور اثر انگشت در گوشی Nova 7i بر روی لبه کناری قرار گرفته است تا دسترسی به آن آسان‌تر باشد. منبع تغذیه این گوشی هم یک باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت 4200 میلی‌آمپر ساعت است که شارژ سریع باتری با توان 40 وات پشتیبانی می‌کند.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    159.2×76.3×8.7 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    183 گرم
  • ساختار بدنه

    شیشه و پلاستیک (قاب پشتی و فریم از جنس پلاستیک و قاب جلویی از جنس شیشه)
  • ویژگی‌های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت
    ,

    فبلت
    ,

    مناسب عکاسی

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • شیار مجزا برای کارت حافظه

    ندارد

  • زمان معرفی

    30 ژانویه 2020
  • مدل

    (هند) Nova 7i – India

2 گوشی موبایل هوآوی مدل Nova 7i دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت به همراه شارژر همراه کینگ استار مدل KP10017 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

محصول ناموجود می باشد.
شرکت هوآوی اخیراً گوشی‌ جدید خود را با نام «Nova 7i» معرفی کرد که می‌توان آن را یکی از زیباترین گوشی‌های 4 دوربین دانست. در این گوشی از یک صفحه‌نمایش 6.4 اینچی با فناوری IPS استفاده شده است که تقریباً 83.5 درصد از بدنه را تشکیل داده است. این نمایشگر از رزولوشن بالایی برخوردار است؛ به‌طوری‌که حدود 398 پیکسل را در هر اینچ جا داده است. این گوشی از یک دوربین اصلی چهارگانه بهره می‌برد که شامل یک لنز عریض 48 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی ، یک لنز تله فوتو 2 مگاپیکسلی و یک سنسورعمق 2 مگاپیکسلی است. هوآوی برای دوربین سلفی این مدل هم از یک سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده کرده است. در بخش سخت افزار هم Nova 7i به چیپست Kirin 810 مجهز شده است و یک پردازنده قدرتمند 8 هسته‌ای و 8 گیگابایت رم آن را همراهی می‌کنند. سنسور اثر انگشت در گوشی Nova 7i بر روی لبه کناری قرار گرفته است تا دسترسی به آن آسان‌تر باشد. منبع تغذیه این گوشی هم یک باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت 4200 میلی‌آمپر ساعت است که شارژ سریع باتری با توان 40 وات پشتیبانی می‌کند. به‌همراه این گوشی میان‌رده شرکت هوآوی، شارژر همراه کینگ استار مدل KP10017 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت هم به شما ارائه می‌شود که ساخته شده از از پلاستیک ABS بوده و دارای درگاه‌های خروجی USB و درگاه ورودی microUSB است.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    159.2×76.3×8.7 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    183 گرم
  • ساختار بدنه

    شیشه و پلاستیک (قاب پشتی و فریم از جنس پلاستیک و قاب جلویی از جنس شیشه)
  • ویژگی‌های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت
    ,

    فبلت
    ,

    مناسب عکاسی

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • شیار مجزا برای کارت حافظه

    ندارد

  • زمان معرفی

    30 ژانویه 2020
  • مدل

    (هند) Nova 7i – India

3 گوشی موبایل هوآوی مدل Y9a FRL-L22 دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت

7300000 خرید
گوشی مدل « Y9a FRL-L22 » از سری محصولات شرکت مطرح هوآوی است که در تاریخ 7 سپتامبر 2020 روانه بازار شده است. حسگر دوربین سلفی هم در این گوشی با استفاده از موتوری کوچک در زمان گرفتن سلفی بالا می‌آید. نمایشگر این محصول دارای رزولوشن بالایی است؛ به‌طوری‌که در اندازه‌ی 6.63 اینچی‌اش، حدود 397 پیکسل را در هر اینچ جا داده است. نمایشگر تمام‌صفحه در گوشی Y9a هوآوی تعبیه شده که این صفحه‌نمایش قاب جلویی را پوشانده و هیچ بریدگی‌ای در آن دیده نمی‌شود. ویژگی دیگر Y9a حسگر اثرانگشت تعبیه شده در لبه قاب آن است. این فناوری خطوط انگشت شما را با استفاده از فناوری جدید شناسایی می­‌کند و تنها با لمس انگشت شما قفل گوشی را باز می‌کند. علاوه بر این حسگر، چهار دوربین که در یکی سنسور 64 مگاپیکسلی, 8 مگاپیکسل و در دوتای دیگر سنسورهای 2 مگاپیکسل قرار دارد در قسمت پشتی این گوشی جای گرفته‌اند. دوربین‌ خاص سلفی Y9a هم به سنسور 16 مگاپیکسلی مجهز شده است. قابلیت اتصال به شبکه‌ ارتباطی 4G با سرعت کاملاً مطلوب، بلوتوث نسخه­‌ی 5.1، نسخه­‌ی 10 از اندروید و امکان عکاسی HDR و پانوراما از دیگر ویژگی‌های جدید این گوشی هستند. ازنظر سخت‌افزاری هم این گوشی از تراشه‌ی Mediatek Helio G80 بهره می‌­برد که در آن پردازنده‌‌ای هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند قرارگرفته تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت‌‌های به‌روز که هوآوی این روزها روی آن تمرکز خاصی دارد، پشتیبانی کند. گوشی Y9a محصولی بسیار زیبا و با امکانات فراوان است که به عنوان گوشی مدرن و باتری پرقدرت به بازار عرضه شده است. این گوشی دارای فناوری و قابلیت مخصوص خود برند هوآوی بوده که با نام HMS است. این سرویس مخصوص هوآوی بوده و می‌تواند جایگزین سرویس های گوگل از جمله جی‌میل، پلی‌استور و بسیاری دیگر شود.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    163.5×76.5×9 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    197 گرم
  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • زمان معرفی

    7 سپتامبر 2020

4 گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A51 SM-A515F/DSN دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت

8250000 خرید
شرکت سامسونگ گوشی موبایل Galaxy A51 با رم 8 گیگابایتی را از تاریخ 12 دسامبر 2019 روانه بازار کرده است. این محصول دارای صفحه‌نمایش سوپر آمولد است و ظاهر زیبایی دارد. سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به گوشی داده است. این محصول سامسونگ با نسخه 10 از سیستم‌عامل اندروید روانه بازار شده است تا از هر نظر گوشی مدرن به‌حساب بیاید. صفحه‌نمایش استفاده‌شده در این گوشی 6.5 اینچ با رزولوشن FullHD+ است که با استفاده از فناوری Super AMOLED و پنل OLED تصاویر شفاف و بی‌نظیری را به نمایش می‌گذارد. این صفحه‌نمایش در هر اینچ 405 پیکسل را نشان می‌دهد که این یعنی جزئیات و وضوح تصویر عالی است. همچنین روکش این نمایشگر لایه‌ی محافظ Corning Gorilla Glass است که از خط‌وخش و ضربه جلوگیری می‌کند. تراشه‌ی این محصول، Exynos 9611 از تراشه‌های 10 نانومتری سامسونگ است که به همراه 8 گیگابایت رم عرضه می‌شود. تراشه‌ی گرافیکی Mali-G72 MP3 هم برای پخش ویدئو و بازی مناسب است. این گوشی در دو ظرفیت 64 و 128 گیگابایتی عرضه شده است و با استفاده از یک کارت حافظه‌ی جانبی قادر خواهید بود حافظه داخلی را تا یک ترابایت دیگر هم افزایش دهید. دوربین اصلی A51 سنسور 48مگاپیکسلی دارد و از نوع عریض (Wide) است. یک سنسور 12مگاپیکسلی و دو سنسور 5 دیگر هم در کنار این دوربین اصلی مجموعه دوربین‌های قاب پشتی A51 را تشکیل داده‌اند. دوربین سلفی 32مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 15 واتی، درگاه USB Type-C و حسگر اثرانگشت در زیر قاب اصلی هم از دیگر ویژگی‌های این تازه‌وارد است. سامسونگ در ساخت این گوشی از جدیدترین فناوری‌های ساخت گوشی استفاده کرده است تا میان‌رده‌ای با قابلیت‌های نزدیک به یک بالارده خوش‌ساخت را روانه بازار کند.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    158.5×73.6×7.9 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    172 گرم
  • ساختار بدنه

    قاب جلو شیشه + قاب پشت و فریم پلاستیکی
  • ویژگی‌های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت
    ,

    فبلت
    ,

    مناسب عکاسی
    ,

    مناسب عکاسی سلفی

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • زمان معرفی

    12 دسامبر 2019

5 گوشی موبایل هوآوی مدل Nova 5T YAL-L21 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت

9388000 خرید
هوآوی اخیرا گوشی‌ را طراحی کرده که شاید بتوان آن را یکی از زیباترین گوشی‌های 4 دوربین دانست. بسیاری از قسمت­‌های Nova 5T، دست‌خوش تغییرات بزرگی شده‌­ که می‌تواند طرف­داران هوآوی را هیجان­‌زده کند. نمایشگری که با پنل­ LCD ساخته‌شده و فناوری به‌کاررفته در آن IPS است. این نمایشگر رزولوشن بالایی در مقایسه با گوشی‌های همرده دارد؛ به‌طوری‌که در اندازه‌ی 6.26 اینچی‌اش، حدود 412 پیکسل را در هر اینچ جا داده است. این اولین‌بار است که در گوشی‌های هوآوی نمایشگر تقریبا تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده است.  ابن گوشی به 4 دوربین اصلی با رزولوشون  48 مگاپیکسل، 16 مگاپیکسل و دو دوربین 2 مگاپیکسل مجهز شده است. شما قادرید با استفاده از حسگر‌های دوربین این گوشی تصاویر ماکرو هم ثبت کنید. برا این مدل حسگر اثر انگشت در کناره گوشی تعبیه شده است. دوربین سلفی این مدل رزولوشن برابر با 32 مگاپیکسل دارد. این میزان باعث شده تا کیفیت عکس‌هایتان بی‌نظیر باشد.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    154.3x74x7.8 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    174 گرم
  • ساختار بدنه

    قاب پشتی و جلو از جنس شیشه با فریم آلمینیومی
  • ویژگی‌های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

6 گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A71 SM-A715F/DS دو سیم‌کارت ظرفیت 128 گیگابایت همراه با رم 8 گیگابایت

9890000 خرید
گوشی موبایل گلکسی A71 سامسونگ یکی از قدرتمندترین محصولات میان‌رده موجود در بازار است که حسگر انگشت زیرصفحه نمایش و دوربین چهار‌گانه روانه بازار شده است. سامسونگ سال 2019 را با متنوع کردن هرچند بیشتر سری گوشی‌های A خود آغاز کرد. این سری از تولیدات سامسونگ به داشتن صفحه‌نمایش بسیار با کیفیت AMOLED و دوربین‌هایی با امکانات بالا شهرت دارند. گوشی موبایل Galaxy A71 با صفحه‌نمایش سوپر آمولد طراحی شده است و ظاهر هم زیبایی دارد. سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به گوشی داده است. این محصول سامسونگ با جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید روانه بازار شده است تا از هر نظر گوشی مدرن به‌حساب بیاید. صفحه‌نمایش استفاده‌شده در این گوشی 6.7 اینچ با رزولوشن FullHD+ است که با استفاده از فناوری Super AMOLED و پنل OLED تصاویر شفاف و بی‌نظیری را به نمایش می‌گذارد. این صفحه‌نمایش در هر اینچ 393 پیکسل را نشان می‌دهد که این یعنی جزئیات و وضوح تصویر عالی است. همچنین روکش این نمایشگر لایه‌ی محافظ Corning Gorilla Glass 3 است که از خط‌وخش و ضربه جلوگیری می‌کند. تراشه‌ی این محصول،Qualcomm SDM730 Snapdragon 730 از تراشه‌های 8 نانومتری کوالکام است که به همراه 8 گیگابایت رم عرضه می‌شود. این تراشه برای بازکردن چندین برنامه به صورت هم‌زمان و تماشای ویدئو کاملاً مناسب است. تراشه‌ی گرافیکی Adreno 618 هم برای پخش ویدئو و بازی در این محصول درنظر گرفته شده است. این گوشی در ظرفیت 128 گیگابایتی عرضه شده است و با استفاده از یک کارت حافظه‌ی جانبی قادر خواهید بود حافظه داخلی را تا یک ترابایت دیگر هم افزایش دهید. دوربین اصلی A71 سنسور 64 مگاپیکسلی دارد و فلش LED برخوردار است. سنسور 12 مگاپیکسلی دیگر از نوع فوق عریض (Ultrawide) و سنسور 5 مگاپیکسلی عمق و لنز ماکرو هم در کنار این دوربین اصلی مجموعه دوربین‌های قاب پشتی A71 را تشکیل داده‌اند. دوربین سلفی 32مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 25 واتی، درگاه USB Type-C و حسگر اثرانگشت اپتیکال در زیر صفحه‌نمایش هم از دیگر ویژگی‌های این تازه‌وارد است.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    163.6x76x7.7 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    179 گرم
  • ساختار بدنه

    قاب جلو ساخته شده از شیشه‌


  • فریم و قاب پشتی ساخته شده از پلاستیک
  • ویژگی‌های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت
    ,

    فبلت
    ,

    مناسب عکاسی
    ,

    مناسب عکاسی سلفی
    ,

    مناسب بازی

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • زمان معرفی

    12 دسامبر 2019
  • مدل

    (جهانی) Galaxy A71 SM-A715F/DS – Global

7 گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note10 Lite SM-N770F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت

14990000 خرید
گوشی موبایل Galaxy Note 10 Lite محصولی دیگر از خط تولید موفق Note است که با ویژگی‌های یک پرچم‌دار روانه بازار شده است. سامسونگ سعی کرده است در تولید این محصول ویژگی‌های پرطرفدار Note 10 مانند نمایشگر تمام‌صفحه آمولد و باتری قدرتمند را نگه دارد اما این محصول را به شکلی مقرون‌به‌صرفه عرضه کند. حسگر اثر انگشت این گوشی هم مانند برادران بزرگترش در زیر صفحه‌نمایش کار گذاشته شده است و عملکرد کاملاً مطلوبی دارد. صفحه‌نمایش استفاده‌شده در این گوشی 6.7 اینچی به پنل سوپرآمولد پلاس مجهز شده است. این صفحه‌نمایش در هر اینچ 394 پیکسل را نشان می‌دهد که به معنی مشاهده مطلوب جزئیات از سوی کاربر است. تراشه‌ی این محصول اگزنوس 9810 است که به‌عنوان تراشه‌ای 10 نانومتری عملکردی بهینه دارد. دوربین گلکسی Note 10 لایت از ترکیب سه سنسور 12 مگاپیکسلی تشکیل شده و به فلش LED مجهز شده است. گلکسی نوت 10 لایت، دوربین سلفی سنسوری 32 مگاپیکسلی دارد و می‌تواند عکس‌های عریضی بگیرد؛ قابلیت عکاسی HDR هم یکی دیگر از ویژگی‌های دوربین سلفی است. این دستگاه در رنگ‌های مختلف برای کاربرانی با سلایق مختلف به بازار عرضه شده است. پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 25 واتی، درگاه USB Type-C و حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر از دیگر ویژگی‌های این تازه‌وارد خانواده سامسونگ است. سامسونگ با عرضه Note 10 لایت در نمایشگاه CES 2020 برای بار دیگر نشان داد که در سال‌های اخیر به دنبال ایجاد تنوع بیشتر در محصولات خود است تا بتواند بازار گسترده‌تری از کاربران را به خود اختصاص دهد.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    163.7×76.1×8.7 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    199 گرم
  • ساختار بدنه

    دارای قلم لمسی (با بلوتوث داخلی، شتاب سنج و ژیروسکوپ)
  • ویژگی‌های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت
    ,

    دارای قلم
    ,

    مناسب عکاسی
    ,

    مناسب عکاسی سلفی

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

8 گوشی موبایل هوآوی مدل P30 Pro VOG-L29 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت

محصول ناموجود می باشد.
این گوشی توسط دیجی‌کالا با تایید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان عرضه می‌شود و برچسب قیمت مصرف‌کننده دارد. این گوشی‌ با قیمت کنترل‌شده وارد کشور شده و فقط برای عرضه به مصرف‌کننده نهایی تامین شده‌ است. به علت محدودیت در تعداد این گوشی‌ها و به منظور توزیع عادلانه در سراسر کشور، سازوکار مشخص و شفافی به شرح زیر طراحی شده است:

– هر کاربر فقط می‌تواند یک عدد از این گوشی‌ها را خریداری کند
– برای جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی، مشخصات خریدار با کنترل و تطبیق شماره موبایل، مشخصات کارت بانکی، آدرس و کد ملی بررسی خواهد شد.
– در صورت هرگونه تخطی از شرایط فوق، سفارش لغو و وجه پرداختی عودت خواهد شد.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    158×73.4×8.4 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    192 گرم
  • ساختار بدنه

    شیشه و فلز (قاب دور از جنس آلومینیوم و قاب پشتی و جلویی از جنس شیشه)


  • دارای استاندراد IP68 برای مقاومت در برابر آب (به مدت 30 دقیقه در عمق 2 متری)
  • ویژگی‌های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت
    ,

    مناسب عکاسی
    ,

    مناسب عکاسی سلفی
    ,

    مناسب بازی
    ,

    مقاوم در برابر آب
    ,

    مجهز به حس‌گر تشخیص چهره

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

9 گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 Plus SM-G985F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت

محصول ناموجود می باشد.
چندسالی است که معرفی سری محصولات بالارده «Galaxy S» در صدر اخبار مهم برای طرفداران دنیای فناوری اطلاعات قرار گرفته‌اند. گوشی موبایل «Samsung Galaxy S20 Plus» در فوریه 2020 روانه بازار شد تا ادامه دهنده راه این پرچم‌داران سامسونگ باشد. شاید مهم‌ترین تفاوت این محصول با برادر بزرگ‌ترش (Galaxy S20 Ultra) نبود سنسور پریسکوپ و باتری کمی‌ کوچکتر باشد. روکش محافظ Corning Gorilla Glass 6 این گوشی درکنار گواهینامه IP68 نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد. حسگر اثر انگشت این گوشی از نوع اولتراسونیک است و در زیر صفحه‌نمایش کار گذاشته شده است تا به‌‌سختی بتوان از عملکرد آن ایرادی گرفت. صفحه‌نمایشی با فناوری جدید Dynamic AMOLED 2X و تراکم پیکسلی 525 پیکسل هم با جزئیات و وضوح تصویر عالی ترجمه می‌شود. تراشه‌ی این محصول، اگزنوس 990 سامسونگ است که به‌عنوان تراشه‌ای 7 نانومتری عملکرد فوق‌العاده بهینه‌ای دارد. این تراشه که به همراه 8 گیگابایت رم عرضه می‌شود، یکی از قوی‌ترین تراشه‌های موجود در حال حاضر است و برای انجام بازی‌های سنگین و باز کردن چندین برنامه به‌صورت هم‌زمان و تماشای ویدئو کاملاً مناسب است و کم نمی‌آورد. تراشه‌ی گرافیکی Mali-G77 MP11 هم برای پخش ویدئو و بازی مناسب است.
در این محصول هم دوربین قاب پشتی از چهار سنسور پرقدرت تشکیل شده است. سنسورهایی با رزولوشن 12، 64، 12 و حسگر TOF که هر آنچه از دوربین یک گوشی موبایل انتظار دارید را برآورده می‌کند. وجود درگاه USB Type-C، امکان شارژ بی‌سیم با سرعت بسیار بالا، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع PD و باتری پرقدرت 4500 میلی‌آمپرساعتی از دیگر ویژگی‌های این پرچم‌دار سامسونگ است. این محصول خوش‌ساخت سامسونگ ازنظر ابعاد از نسخه Ultra کوچکتر و از S20 بزرگتر است اما سخت‌افزار مشابهی با برادر بزرگ‌تر خود دارد. اگر بخواهیم به سخت‌افزار گلکسی اس 20 پلاس نگاهی داشته باشیم، با یکی از دوست‌داشتنی‌ترین محصولات موجود در بازار روبرو می‌شویم که به‌نظر می‌رسد سهم قابل‌توجهی از بازار گوشی‌های بالارده را به خود اختصاص خواهد داد.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    161.9×73.7×7.8 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    188 گرم
  • ساختار بدنه

    بدنه‌ای از جنس فلز و شیشه (محافظ گوریلا گلس 6 روی قاب جلو و پشت + فریم فلزی)


  • پشتیبانی از Samsung Pay برای پرداخت با استفاده از کارت‌های اعتباری Visa و MasterCard

  • دارای گواهینامه IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب تا عمق 1.5 متر و به مدت 30 دقیقه

  • کاربرد شیار دوم برای سیم‌کارت یا کارت حافظه‌ی جانبی
  • ویژگی‌های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت
    ,

    فبلت
    ,

    مناسب عکاسی
    ,

    مناسب عکاسی سلفی
    ,

    مناسب بازی
    ,

    مقاوم در برابر آب

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • زمان معرفی

    فوریه 2020

10 گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note20 SM-N980F/DS دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت

19599000 خرید
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note20 SM-N980F/DS دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت یکی از شگفت‌انگیزترین گوشی‌های کمپانی بزرگ سامسونگ است که با رونمایی آن، همه افرادی که از طرفداران سامسونگ هستند را شگفت‌زده کرده است. این گوشی تحول بسیار بزرگی در تصویربرداری، قدرت پردازش منطقی، محاسباتی، گرافیکی و وظایف اینترنتی از قبیل بازی، سوشیال و بسیاری دیگر ایجاد کرده است. این گوشی دارای قلمی هوشمند است که کار با آن بسیار ساده و درعین‌حال شما را شگفت‌زده می‌کند. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note20 SM-N980F/DS دارای گواهینامه IP68 بوده که نشان‌دهنده مقاوم در برابر گردوغبار و آب تا عمق ۱.۵ متر و به مدت ۳۰ دقیقه است. حافظه‌هایی که در این گوشی به‌کار رفته است دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی هستند. ۲۵۶ گیگابایت برای حافظه‌داخلی و ۸ گیگابایت حافظه RAM می‌تواند همه‌کارهای همزمان سنگین شما را به‌راحتی انجام دهد. این گوشی سامسونگ دارای فناوری ارتباطی شبکه 5G یا نسل پنجم است که اتفاقی بسیار بزرگ و پرقدرت در بهبود سرعت دانلود و آپلود است. این گوشی می‌تواند با کیفیت 8K تصویربرداری کند.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    161.6×75.2×8.3 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    192 گرم
  • ساختار بدنه

    قاب جلو ساخته شده از جنس شیشه (با محافظ گوریلا گلس ۵) (Gorilla Glass 5)


  • قاب پشتی ساخته شده از جنس پلاستیک

  • پشتیبانی از Samsung Pay برای پرداخت با استفاده از کارت‌های اعتباری Visa و MasterCard

  • دارای گواهینامه IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب تا عمق 1.5 متر و به مدت 30 دقیقه

  • کاربرد شیار دوم برای سیم‌کارت یا کارت حافظه‌ی جانبی

  • قلم نوری با تاخیر 26 میلی ثانیه (26ms Latency)
  • ویژگی‌های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت
    ,

    دارای قلم
    ,

    فبلت
    ,

    مناسب عکاسی
    ,

    مناسب عکاسی سلفی
    ,

    مناسب بازی
    ,

    مقاوم در برابر آب
    ,

    مجهز به حس‌گر تشخیص چهره

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • زمان معرفی

    5 آگوست 2020
  • مدل

    (جهانی) Galaxy Note20 SM-N985F/DS – Global

11 گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Flip SM-F700F/DS تک سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت

18599000 خرید
گوشی موبایل «Galaxy Z Flip» در فوریه 2020 به بازار عرضه شد تا تنوع محصولات سامسونگ را هرچه بیشتر کند. این گوشی تاشو طراحی نوینی دارد که آن را به محصولی خاص تبدیل کرده است. نمایشگر این گوشی در زمان باز شدن 6.7 انیچ اندازه دارد و در زمان بسته بشدن در یک دست جا می‌شود. علاوه‌براین، یک نمایشگر کوچک هم روی بدنه گوشی جاسازی شده است تا زمان بسته شدن گوشی هم کاربر از اعلان‌ها مطلع شود. صفحه‌نمایشی با فناوری جدید Dynamic AMOLED و تراکم پیکسلی 425 پیکسل هم نشان از جزئیات بالای نمایشگر این محصول دارد. تراشه‌ی این محصول، اسنپ‌دراگون 855+ است که به‌عنوان تراشه‌ای 7 نانومتری عملکرد فوق‌العاده بهینه‌ای دارد. این تراشه که به همراه 8 گیگابایت رم عرضه می‌شود، برای انجام کارهای روزمره و باز کردن چندین برنامه به‌صورت هم‌زمان و تماشای ویدئو کاملاً مناسب است و کم نمی‌آورد. تراشه‌ی گرافیکی Adreno 640 هم برای پخش ویدئو و بازی مناسب است.
در این محصول هم دوربین قاب پشتی از دو سنسور پرقدرت تشکیل شده است. سنسورهایی با رزولوشن 12 مگاپیکسل که خروجی تصاویر مطلوبی دارند. وجود درگاه USB Type-C، امکان شارژ بی‌سیم با سرعت بسیار بالا، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 15 واتی و باتری پرقدرت 3300 میلی‌آمپرساعتی از دیگر ویژگی‌های این گوشی خاص سامسونگ است. این محصول خوش‌ساخت سامسونگ ترکیبی از نوستالژی و مدرنیته است و به نظر می‌رسد به همراه Razer 2019 موتورولا، طراحی جدیدی از گوشی را به مخاطبان عرضه خواهند کرد.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    167.3×73.6×7.2 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    183 گرم
  • ساختار بدنه

    ابعاد در حالت بسته: 87.4 × 73.6 × 17.3 میلی‌متر


  • بدنه‌ای از جنس فلز و شیشه (محافظ گوریلا گلس 6 روی قاب جلو و پشت + فریم فلزی)

  • پشتیبانی از Samsung Pay برای پرداخت با استفاده از کارت‌های اعتباری Visa و MasterCard

  • پشتیبانی از eSIM
  • ویژگی‌های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت
    ,

    تاشو
    ,

    مناسب عکاسی
    ,

    مناسب عکاسی سلفی

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • زمان معرفی

    11 فوریه 2020
  • مدل

    (جهانی) Galaxy Z Flip SM-F700F/DS – Global