گوشی های ارزان قیمت از 1 تا 3 میلیون تومان

گوشی ارزان قیمت با کیفیت در ذهن بسیاری از عموم مردم معنی دوگانه ای مانند این که گوشی ارزان هیچ وقت خوب نیست و یا از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند و جملاتی مشابه وجود دارد.اما برخلاف باور عموم گوشی های ارزان دیگر مانند قبل گوشی ضعیف با توان کم نیستند.امروزه با خرید گوشی های اقتصادی هم می‌توان در اقتصاد خانواده صرفه جویی کرد و هم یک گوشی مناسب و با توان کاربری مناسبی پیدا کرد.بسیاری از افراد به دنبال خرید گوشی موبایل از یک میلیون تا سه میلیون تومان میباشند اما با توجه به تنوع این نوع گوشی ها در بازار انتخاب گزینه مناسب سخت شده است.امروز ما میخواهیم به شما گوشی های موبایل از یک میلیون تا سه میلیون تومان را معرفی کنیم تا خود شما با مقایسه این نوع گوشی ها هم یک گوشی اقتصادی و هم یک گوشی مناسب خریده و از خرید خود لذت ببرید.

1 گوشی موبایل انرجایزر مدل Energy E241S دو سیم کارت

گوشی موبایل «Energy E241S» محصولی از شرکت انرجایزر (Energizer) است که با طراحی گوشی‌های کلاسیک روانه بازار شده است. انرجایزر در طراحی ویژه‌ی Energy E241S صفحه‌کلیدی قرار داده که تایپ و ارسال پیامک به‌وسیله آن بسیار آسان خواهد بود؛ این صفه‌کلید امکان تایپ فارسی را هم فراهم می‌کند. همچنین این محصول از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. گوشی Energy E241S به نمایشگری 2.4 اینچی مجهز شده که از نوع LCD‌ است و در ساخت آن از فناوری‌ TFT‌ بهره گرفته شده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول انرجایزر می‌توانیم به بلوتوث نسخه‌ی 2.1 و رادیو‌ FM‌ اشاره کنیم. برخلاف بسیاری از محصولات کلاسیک، در Energy E241S دوربین سلفی وجود دارد و روی قاب پشتی آن سنسوری از نوع VGA نقش دوربین اصلی را ایفا می‌کند. علاوه بر این گوشی موبایل Energy E241S  از فناوری بلوتوث، Wi-Fi و شبکه های نسل چهارم پشتیبانی می کند. گفتنی است که تمام این سخت‌افزار توسط یک باتری پرقدرت لیتیوم یونی با ظرفیت 1900 میلی‌آمپرساعت تغذیه می‌شود.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    125.3x54x14.5 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز میکرو (12 × 15 میلی‌متر)

  • وزن

    95 گرم
  • ساختار بدنه

    بدنه یک‎پارچه از جنس پلاستیک
  • ویژگی‌های خاص

    دارای صفحه کلید
    ,

    مناسب سالمندان

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

2 گوشی موبایل نوکیا مدل 5310 TA-1212 DS دو سیم‌ کارت

گوشی موبایل مدل 5310 محصولی از برند «نوکیا» است که در اواسط مارس سال 2020 معرفی شد. این محصول از طراحی کلاسیک بهره می‌برد و برای کاربرانی طراحی و تولید شده است که انتظار زیادی از گوشی‌های موبایل خود ندارند. مطمئناً کاربران گوشی‌های ساده و ارزان‌قیمتی چون نوکیا 5310، تقاضای زیاد و دور از ذهنی از گوشی خود ندارند؛ زیرا اصلی‌ترین توقع این افراد از تلفن همراهشان، برقراری تماس و فرستادن پیامک به بهترین شکل ممکن است. نوکیا در طراحی 5310، صفحه‌کلیدی قرار داده است که تایپ و ارسال پیامک با آن بسیار آسان خواهد بود. همچنین این محصول طراحی جمع‌وجوری دارد و حدود 70 گرم وزن دارد. نوکیا، این مدل را به نمایشگری 2.4 اینچی مجهز کرده که از نوع LCD بوده و در ساخت آن از فناوری‌ TFT بهره گرفته شده است. این نمایشگر با‌ توجه به ابعادش، تراکم پیکسلی 167 پیکسل بر هر اینچ را به تصویر می‌کشد. مانند بسیاری از گوشی‌های کلاسیک دیگر، نوکیا 5310 از یک دوربین با کیفیت VGA بهره می‌برد و برای آن دوربین سلفی در نظر گرفته نشده است. وظیفه‌ی تأمین انرژی این مجموعه‌ امکانات در 5310، به باتری لیتیوم‌یونی با ظرفیت 1200 میلی‌آمپرساعت سپرده شده است.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    123.7×52.4×13.1 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز میکرو (12 × 15 میلی‌متر)

  • وزن

    88.2 گرم
  • ویژگی‌های خاص

    کلاسیک
    ,

    دارای صفحه کلید

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • شیار مجزا برای کارت حافظه

    ندارد

  • زمان معرفی

    19 مارس 2020

3 گوشی موبایل تکنو مدل F2 دو سیم‌ کارت ظرفیت 8 گیگابایت

محصول ناموجود می باشد.

گوشی موبایل «تکنو F2 دو سیم‌کارت» (Tecno F2 Dual SIM) با 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، 1 گیگابایت رم و پردازنده‌ای چهارهسته‌ای در میان محصولاتی قرار می‌گیرد که علی‌رغم برند نه‌چندان مطرح، از ویژگی‌های قابل قبولی برخوردار است. این محصول با بدنه‌ای پلاستیکی و پشتیبانی از دو سیم‌کارت در سایز میکرو روانه‌ی بازار شده است و از نسل سوم اینترنت پرسرعت یعنی 3G پشتیبانی می‌کند. صفحه‌نمایش 5.0 اینچی F2 از نوع LCD است و در ساخت آن از فناوری TFT استفاده شده است. این نمایشگر با وضوح تصویر 854 در 480 یا همان FWVGA، تراکم پیکسلی 196 پیکسل بر هر اینچ را به تصویر می‌کشد. در قاب جلو و پشت این محصول دو سنسور 5 و 2 مگاپیکسلی تعبیه شده‌ که از امکاناتی مانند قابلیت ثبت موقعیت‌های جغرافیایی و قابلیت تشخیص چهره (Face Detection) برخوردارند. پردازش اطلاعات در F2 بر عهده‌ی پردازنده‌ی 4هسته‌ای Mediatek MT6580 با سرعت 1.3 گیگاهرتز است. یک گیگابایت رم در کنار این مجموعه‌ی سخت‌افزاری قرار گرفته که درمجموع عملکرد نسبتاً روانی را برای این محصول به ارمغان می‌آورد. حافظه‌ی داخلی 8 گیگابایتی این گوشی موبایل نمی‌تواند پاسخ‌گوی نیاز کاربرانی باشد که می‌خواهند فایل‌های صوتی و تصویری فراوانی را در گوشی موبایل خود ذخیره کنند؛ البته باید بدانید که این گوشی از کارت حافظه‌ی جانبی هم پشتیبانی می‌کند. درنهایت باید اشاره کنیم باتری 2000 میلی‌آمپرساعتی این محصول از نوع لیتیوم‌یون است.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    9.7 × 74.2 × 145 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز میکرو (12 × 15 میلی‌متر)

  • وزن

    151.6 گرم
  • ساختار بدنه

    پلاستیک
  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

4 گوشی موبایل انرجایزر مدل Energy E500S دو سیم کارت ظرفیت 8 گیگابایت

1429000 خرید
گوشی موبایل «Energy E500S» از سری تولیدات شرکت «انرجایزر» (Energizer) است. این محصول یکی از گوشی‌های اندرویدی این شرکت است که در آوریل ۲۰۱۸ به بازار عرضه شده است. این گوشی بدنه‌ای کاملا پلاستیکی دارد که دلیلی برای سبکی و هزینه مقرون‌به‌صرفه آن است. برای این محصول صفحه‌نمایشی 5‌اینچی با دقت‌ FWVGA (معادل 480×854 پیکسل) در نظر گرفته شده است. درباره‌ی روکش محافظ روی صفحه‌نمایش این گوشی چیزی گفته نشده، پس بهتر است هنگام کارکردن با آن احتیاط کنید. قاب پشت گوشی به‌صورت یک‌دست طراحی شده و الگویی نقطه‌ای روی آن دیده می‌شود. گوشی انرژی E500S از تراشه‌ی 28 نانومتری‌ MT6737M ساخت شرکت مدیاتک، یک گیگابایت رم و هشت گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده می‌کند؛ بنابراین یک گوشی میان‌رده محسوب می‌شود. این گوشی به‌طور پیش‌فرض از اندروید نسخه‌ی 8.0 برخوردار است که از رابط کاربری استاندارد اندروید، بدون هیچ تغییر یا برنامه‌ی اضافی استفاده می‌کند. دوربین اصلی Energy E500S از حسگری 8 مگاپیکسلی‌ استفاده می‌کند که به فلش LED مجهز شده است. دوربین جلویی هم که حسگری 5 مگاپیکسلی دارد. تمام این سخت‌افزار توسط یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2000 میلی‌آمپرساعت تغذیه می‌شود که می‌توانید با بازکردن قاب پشتی آن را جدا کنید. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به بلوتوث 4.2 و پشتیبانی از کارت‌حافظه‌ی‌ MicroSD‌ تا ظرفیت حداکثر 32  گیگابایت اشاره کرد.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    8.6×71.5×139.8 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز میکرو (12 × 15 میلی‌متر)
    ,

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    127 گرم
  • ساختار بدنه

    دارای دو شیار سیم‌کارت (یک شیار سایز میکرو و یک شیار سایز نانو) و شیار کارت حافظه‌ی جانبی
  • ویژگی‌های خاص

    دارای بدنه مقاوم

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

5 گوشی موبایل نوکیا مدل Nokia 2720 Flip دو سیم کارت

1898800 خرید

«نوکیا» تولیدکننده‌ی گوشی‌های موبایل کلاسیک قدیمی، به‌تازگی محصولی را با عنوان «Nokia 2720 Flip»‌ تولید کرده است و اختیار کاربران قرار داده است. این محصول گوشی کلاسیک با امکاناتی مدرن است و در آن امکان استفاده از شبکه‌های اجتماعی، گوش دادن به موسیقی، نصب کارت حافظه و گوش دادن به موسیقی وجود دارد. نوکیا در طراحی ویژه‌ی 2720  صفحه‌کلیدی قرار داده که تایپ و ارسال پیامک به‌وسیله آن بسیار آسان است؛ همچنین این محصول از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و حدود 118 گرم وزن دارد. نوکیا 2720  گوشی تاشو است که نمایشگر اصلی 2.8‌اینچی دارد و در ساخت آن از فناوری‌ TFT‌ بهره گرفته شده است. این نمایشگر قابلیت نمایش 256 هزار رنگ را دارد و می‌تواند با‌ توجه به ابعادش تراکم پیکسلی 143 پیکسل بر هر اینچ را به تصویر بکشد. همان‌طورکه اشاره شد، شما به‌عنوان کاربر می‌توانید دو سیم‎کارت در سایز مایکرو را درون شیارهای 3310 قرار دهید و از آن برای برقراری ارتباط استفاده کنید. گفتنی است این گوشی از شبکه ارتباطی 4G و فناوری بی‌سیم وای‌فای هم برخوردار است.  این گوشی خوش‌ساخت دارای یک کلید مخصوص تماس اظطراری است که آن را برای سالمندان مناسب کرده است. از دیگر راه‌های ارتباطی در محصول جدید نوکیا می‌توانیم به EDGE، بلوتوث نسخه‌ی 4.2 و رادیو‌ FM‌ اشاره کنیم. مانند بسیاری از محصولات کلاسیک، در 2720  هم خبری از دوربین سلفی نیست و روی قاب پشتی آن سنسوری دو مگاپیکسل نقش دوربین اصلی را ایفا می‌کند. این دوربین به فلشی از نوع‌ LED‌ مجهز شده و قابلیت فیلم‌برداری هم دارد. وظیفه‌ی تامین انرژی این مجموعه‌ی امکانات 2720  فلیپ، به باتری 1500 میلی‌آمپر ساعت سپرده شده که با یک‌بار شارژ کامل می‌تواند ساعت‌ها مکالمه را برای کاربران فراهم کند.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    11.6 × 54.5 × 192.7 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    118 گرم
  • ساختار بدنه

    پلاستیک
  • ویژگی‌های خاص

    دارای صفحه کلید
    ,

    کلاسیک
    ,

    مناسب سالمندان
    ,

    تاشو

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

6 گوشی موبایل نوکیا مدل C1 TA-1165 دوسیم کارت ظرفیت 16 گیگابایت

1412000 خرید
نوکیا C1 عنوان مدل جدید گوشی موبایل نوکیا است که با پشتیبانی از دو سیم‌کارت، حافظه‌ 16 گیگابایت و 1 گیگابایت رم تولید و عرضه شده است. نوکیا در این محصول از یک پردازنده مرکزی چهارهسته‌ای با سرعت 1.3 گیگاهرتز استفاده کرده است. صفحه‌نمایش 5.45 اینچی نوکیا C1، با رزولوشن 960 × 480 پیکسل ، تراکم پیکسلی 197 پیکسل بر هر اینچ را به تصویر می‌کشد. این صفحه نمایش 72.7 درصد از بدنه گوشی را پوشانده است. شرکت نوکیا برای این نمایشگر که از نوع LCD است، پنل IPS در نظر گرفته است. دوربین اصلی نوکیا C1 به سنسوری 5 مگاپیکسل با دریچه‌ دیافراگم f/2.4 مجهز شده است و می تواند ویدوهایی با کیفیت 720p و سرعت 30 فریم بر ثانیه را ضبط کند. زیر قاب پشتی این محصول یک باتری 2500 میلی‌آمپرساعتی از نوع لیتیوم‌یون قرار دارد که انرژی موردنیاز گوشی را برای انجام کارهای روزانه فراهم کند.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    147.6×71.4×8.7 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    155 گرم
  • ساختار بدنه

    بدنه و فریم ساخته شده از پلاستیک
  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • زمان معرفی

    دسامبر 2019

7 گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A01 Core SM-A013G/DS دو سیم کارت ظرفیت 16 گیگابایت

1955000 خرید
گوشی موبایل «Galaxy A01 Core» محصول مقرون به صرفه سامسونگ است که در رتبه‎‌بندی محصولات مقرون‌به‌صرفه این شرکت قرار می‌گیرد. این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و حتی فریم آن هم پلاستیکی است تا به یک گوشی اقتصادی تمام‌عیار تبدیل شود. این محصول سامسونگ با نسخه سیستم‌عامل اندروید Android 10 روانه بازار شده است و از ویرایش Go این نسخه پشتیبانی می‌کند تا باوجود رم 1 گیگابایتی، سرعت عملکرد مطلوبی داشته باشد. صفحه‌نمایش استفاده‌شده در این گوشی 5.3 اینچ با رزولوشن 1480 در 720 پیکسل است که با استفاده از فناوری PLS TFT تصاویر را به نمایش می‌گذارد. این صفحه‌نمایش در هر اینچ 311 پیکسل را نشان می‌دهد. تراشه‌ی گلکسی A01 Core مدیاتک MT6739 از تراشه‌های 28نانومتری است که به همراه 1 گیگابایت رم عرضه می‌شود. تراشه‌ی گرافیکی PowerVR GE8100 هم برای پخش ویدئو و بازی‌های سبک در این محصول درنظر گرفته شده است. این گوشی در ظرفیت 16 گیگابایتی عرضه شده است و با استفاده از یک کارت حافظه‌ی جانبی قادر خواهید بود حافظه داخلی را افزایش دهید. گوشی موبایل A01 Core یک سنسور دوربین 8مگاپیکسلی دارد و در قاب پشتی آن خبری از پنل‌های چند دوربینه نیست. دوربین سلفی 5مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به خدمت گرفته شده است. باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از درگاه شارژ microUSB از دیگر ویژگی‌های این تازه‌وارد است. بنابراین، اگر به دنبال گوشی بسیار مقرون‌به‌صرفه با طراحی مدرن هستید، این محصول برند سامسونگ را به عنوان یکی انتخابی کاربردی درنظر داشته باشید.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    141.7×67.5×8.6 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    150 گرم
  • ساختار بدنه

    قاب پشیتی: پلاستیک


  • فریم: پلاستیک
  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • شیار مجزا برای کارت حافظه

    دارد

  • زمان معرفی

    جولای 2020
  • مدل

    SM-A013G/DS (International) – نسخه جهانی

8 گوشی موبایل هوآوی مدل Y5 lite 2018 دو سیم کارت ظرفیت 16 گیگابایت

2448000 خرید

همانطور که از عنوان گوشی میان‌رده‌ «Y5 Lite 2018» پیداست، هوآوی این گوشی را سال 2018 معرفی کرد تا به عنوان یک گوشی پایین رده پاسخگوی نیاز افرادی باشد که نمی‌خواهند هزینه زیادی برای گوشی صرف کنند. این گوشی دوسیم‌کارته به سیستم‌عامل اندروید اوریو مجهز است و پردازنده‌ای 1.5‌گیگاهرتزی را در کنار 1 گیگابایت حافظه‌ی رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. دوربین با سنسور 8 مگاپیکسل و قابلیت اتصال به شبکه‌ی اینترنت 4G از دیگر ویژگی‌های آن است. اگر از طرفداران عکاسی با موبایل هستید، باید بدانید که سنسور 8 مگاپیکسلی این گوشی که قابلیت فوکوس خودکار و فلاش LED دارد. دوربین سلفی هم سنسوری 5 مگاپیکسلی دارد. البته برای دوربین سلفی این گوشی هم فلاش درنظر گرفته شده است. نمایشگر 5.45 اینچی این گوشی رزولوشن 1440×720 پیکسلی دارد و تصاویری با کیفیت‌ HD را در معرض دید کاربران قرار خواهد داد. این نمایشگر از نوع‌ LCD است. در این مدل، از چیپست ‌ MT6739 مدیاتک با فرکانس 1.5 گیگاهرتز استفاده شده است و پردازنده‌ی گرافیکی آن هم‌ «PowerVR GE8100»‌ است. با نصب کارت حافظه‌ «microSD»‌ می‌توان 256 گیگابایت فضای اضافی برای نگهداری اطلاعات یا آرشیوکردن عکس، فیلم یا فایل‌های موسیقی در اختیار داشت. در آخر باید گفت Y5 Lite 2018 که در رنگ‌های مشکی و آبی عرضه شده است، باتری دارد که ظرفیتش 3020 میلی‌آمپرساعت است. این محصول را می‌توان از خوش‌قیمت ترین محصولات هوآوی دانست.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    8.3 × 70.9 × 146.5 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    142 گرم
  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

9 گوشی موبایل نوکیا مدل Nokia C2 TA-1204 DS دو سیم کارت ظرفیت 16 گیگابایت

1738000 خرید
گوشی موبایل «C2» از سری محصولات جدید و خوش‌ساختی است که از سوی شرکت مطرح «نوکیا» (Nokia) روانه بازار شده است. صفحه‌نمایش این گوشی موبایل در اندازه 5.7 اینچ است و از فناوری IPS بهره می برد. این صفحه‌نمایش قسمت زیادی از قاب جلوی محصول را پوشانده است اما هنوز هم در قسمت بالا و پایین حاشیه‌هایی وجود دارند. نوکیا در این محصول خود از یک دوربین 5 مگاپیکسلی استفاده کرده است. دوربین سلفی این محصول هم به سنسوری 5مگاپیکسلی مجهز شده است. قابلیت اتصال به شبکه­‌های 4G، بلوتوث نسخه­‌ی 4.2، نسخه­‌ی 9 از اندروید و باتری 2800 میلی آمپرساعتی از دیگر ویژگی­‌های این گوشی جدید هستند. این محصول به عنوان یک گوشی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه به آن دسته از کاربران توصیه می‌شود که گوشی مدرن اما اقتصادی می‌خواهند.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    154.8×75.6×8.9 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    161 گرم
  • ساختار بدنه

    فریم ساخته شده از پلاستیک


  • قاب پشتی از جنس پلاستیک

  • قاب جلو از جنس شیشه
  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • شیار مجزا برای کارت حافظه

    دارد

  • زمان معرفی

    16 مارس 2020
  • مدل

    TA-1204 DS (Global) جهانی

10 گوشی موبایل جی پلاس مدل T10 GMC-515 دو سیم کارت ظرفیت 16 گیگابایت

1830000 خرید

گوشی موبایل مدل «T10» محصولی  مقرون‌به‌صرفه و کاربردی از برند «جی‌پلاس» (GPlus) است که با حسگر اثرانگشت در قاب پشتی روانه بازار شده است که نشانی از یک محصول مدرن است. جی‌پلاس در این محصول خود امکان استفاده از دو سیم‌کارت را قرار داده و از پردازنده 1.6 گیگاهرتزی A55  بهره گرفته‌ است. این گوشی دارای صفحه‌نمایش 5.5 اینچی است و 295 پیکسل بر اینچ تراکم پیکسلی دارد که خروجی تصویر رضایت‌بخشی را تضمین می‌کند. رم 2 گیگاباتی در کنار حافظه داخلی 16 گیگاباتی مجموع حافظه این محصول را  تشکیل داده‌اند. البته امکان افزایش ظرفیت به کمک کارت حافظه‌ی جانبی وجود دارد و می‌توانید با استفاده از کارت حافظه microSD ظرفیت را تا 128 گیگابایت دیگر افزایش دهید. جی‌پلاس در این گوشی از دو دوربین اصلی استفاده کرده است. دوربین اول این محصول دارای رزولوشن 13 مگاپیکسلی است و تصاویری عریض  را به کاربر هدیه می‌دهد. دوربین دوم هم از نوع حسگر عمق است و با استفاده از آن می‌توان به عکس‌ها عمق داد و برای مثال عکس‌های پرتره گرفت.  این سنسور در کنار فلشی از نوع LED و امکاناتی مانند قابلیت اتوماتیک برای فوکوس خودکار، قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus) و قابلیت تشخیص چهره (Face Detection) می‌توانند پاسخ‌گوی نیازهای مختلف کاربران باشند. قابلیت‌های این دوربین به همین‌جا ختم نمی‌شود و شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها با رزولوشن FullHD با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کنید. دوربین 5مگاپیکسلی سلفی T10 هم با دریچه‌ی دیافراگم f/2.2 در این گوشی موبایل قرار گرفته است. از دیگر امکانات این گوشی خاص می‌توان به قابلیت تشخیص اثرانگشت برای امنیت بیشتر گوشی و اندروید نسخه‌ی 9.0 پای اشاره کرد. درنهایت گفتنی است منبع تغذیه‌کننده‌ی تی 10 هم  باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی است در زیر قاب پشتی این گوشی موبایل مخفی شده است و شما به‌عنوان کاربر به آن دسترسی ندارید. این محصول برند جی‌پلاس با داشتن تراشه 28 نانومتری مدیاتک و پردازنده 8هسته‌ای A55 برای آن دسته از کاربران مناسب است که به دنبال گوشی کارراه‌انداز برای انجام کارهای روزمره هستند و نمی‌خواهند هزینه زیادی برای گوشی موبایل صرف کنند.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    8.9 × 71.4 × 147.9 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

  • وزن

    150 گرم
  • ویژگی‌های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت