با این 5 مدل کفش زنانه استایل بهاری جذابی داشته باشید

فصل بهار با عطر و بوی خوش وارد می شود و ما با روی باز از آن استقبال می کنیم. زمین بار دیگر تجدید می شود و ما همچنین. کم کم لباس ها و کفش های سنگین را کنار میزاریم و سبک تر و راحتتر در کوچه های مملو از عطر بهار قدم برمی داریم. اما فصل بهار با گرم و سرد شدن های یهویی همیشه ما رو غافلگیر می کند و نمیدانیم چطور لباس بپوشیم. من در این مقاله قصد دارم 5 جفت کفش مناسب و راحت زنانه برای فصل بهار را به شما پیشنهاد می کنم. این مدل کفش ها را به راحتی می توانید با لباس های سبک بهاری ست کنید و از استایل جذاب خودتان لذت ببرید.

چرا کفش های فصل بهار دوست داشتنی هستند؟

بهار فصل مناسبی برای سبک کردن لباس‌هایتان است، دوباره شروع به خالی کردن پاها و دست‌هایتان می  کنید. شما می خواهید به تمام معنا همراه با طبیعت نفس بکشید. پاهای زیبای شما هم همین چیز را از شما می خواهد! همانطور که دوست دارم به شما بگویم، راز یک استایل استادانه نیز در یک جفت کفش مناسب نهفته است. پاهای شما را می پوشاند و فرم زیبایی به پاهای شما می بخشد. نکته مهم این است که در کفش خود احساس خوبی داشته باشید و در لباس خود احساس راحتی کنید و همه اینها با هم هماهنگ باشند.

بنابراین بهار زمان مناسبی برای انتخاب یک جفت کفش سبک، راحت و شیک می باشد. همچنین زمانی است که لباس هایی را که ماهها هست آنها را نپوشیده اید را دوباره به تن کنید.

5 مدل کفش مناسب فصل بهار

1-کتونی

کفش های کتونی زنانه چه در رنگ سفید باشند و چه رنگارنگ، استایل جذاب و راحتی را برای شما به ارمغان می آورند. همه خانم ها میدانند که این کتونی ها به ویژه کتونی های سبک سفید با استایل بهاری چه راحت با انواع سبک های لباس کنار می آیند و دل ما را خوش می کنند.

2-پامپ های همیشه جاودانه

فقط یک خانم می داند که نبود کفش پامپ در جا کفشی خانم ها چه خلائی ایجاد می کند. این کفش های همیشه ستودنی پامپ تقریبا برای تمام فصول و اکثر استایل ها به داد خانم ها می رسند. فصل بهار که دیگه با این کفش ها گل میکند برای ما! شما می توانید با توجه با سبک لباس خودتان انواع مدل های پنچه نوک تیز یا گرد، انواع رنگ های روشن و تیره و پاشنه بلند یا کوتاه را انتخاب کنید.

3- کفش دربی زنانه

کفش  دربی آروم آروم پا تو استایل خانم ها گذاشت و البته خانم ها هم استقبال خوبی از آن داشته اند. کفش دربی زنانه مناسب استایل های رسمی شیک زنانه می باشد. این مدل کفش برای فصل بهار هم بسیار مناسب می باشد.

4- کفش های اسپادریل

خانم های شیک پوشی که به فکر راحتی و شیک بودن هستند، اسپادریل یکی از انتخاب های آنها برای ست کردن با لباس های زیبای بهاری می باشد. کفش های اسپادریل هم مدل های تخت و هم پاشنه بلند آن موجود می باشد که دست خانم ها را برای هر سبک لباس باز میگذارد. خوش به حال ما!

جنس اسپادریل ها از انواع نخ، پنبه ،کتان و سایر الیاف های مصنوعی می باشد. این کفش ها بر خلاف ظاهرشان، خیلی بادوام هستند. اگر در هنگام قدم زدن در کوچه های بهاری بودی و بارون بارید، نگران کثیف شدن کفش اسپادریل رنگ روشن خود نشو… از قدم زدن با آن ها در عطر بهار و بارون لذت ببر که به راحتی این کفش ها قابل شستشو هستند.

  5- صندل

با انواع مدل صندل های پاشنه بلند، پاشنه کوتاه، گوه ای و … پاهایتان واقعا تغییر فصل و پشت سرگذاشتن زمستان را احساس می کنند. تنوع صندل ها بسیار زیاد می باشد و شما می توانید با توجه به مدل لباستان صندل مناسب را انتخاب کنید. در هنگام خرید صندل دقت نمایید که صندل مناسب و راحت و با کیفیت را انتخاب کنید. در بین انواع صندل ها، صندل مدل لاانگشتی کمترین راحتی را خواهند داشت و صندل های طبی راحتترین مدل صندل ها می باشند.

فصل بهار همیشه ما را با باران های یهویی اش غافلگیر می کند و نیم بوت ها همچنان در فصل بهار قابل استفاده می باشند.

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و مناسب ترین کفش را برای استایل بهاریتان انتخاب کنید.