راه ‌اندازی پنل پیامکی برای کسب و کارهای اینستاگرامی!

در سال‌های اخیر، اینستاگرام به یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در بین ایرانیان تبدیل شده است؛ این قضیه تا آنجا پیش رفته که حتی کسب و کارها و فروشگاه‌های بزرگ نیز با شروع فعالیت خود در اینستاگرام و راه‌اندازی پنل پیامکی بازدهی خود را به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش داده‌اند. حال شاید از خود بپرسید که پنل پیامک چیست؟ این پنل‌ها چه تاثیری روی کسب و کار اینستاگرامی ما دارند؟

ما در این مقاله می‌خواهیم کمی در مورد پنل اس ام اس و نقش آن در افزایش بازدهی و میزان فروش محصولات صحبت کنیم؛ پس اگر شما هم به این موضوع علاقه‌مند هستید، ادامه مقاله را از دست ندهید.

قابلیت‌های پنل پیامک در کسب و کارهای اینستاگرامی

خیلی‌ها تصور می‌کنند که ارسال پیامک بدون موبایل امکان‌پذیر نیست؛ اما امروزه از کامپیوتر و لپ تاپ هم می‌توان برای ارسال اس ام اس استفاده کرد. علاوه بر آن، بازاریابی پیامکی و ارسال انبوه اس ام اس نیز از طریق پنل پیامکی انجام می‌شود که بهترین گزینه برای کسب و کارهای اینستاگرامی است! این پنل‌ها در حقیقت نوعی سامانه اینترنتی هستند که با کمک آن‌ها می‌توانید کارهای زیر را به راحتی انجام دهید.

1- ارسال هدفمند پیامک

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های پنل اس ام اس، قابلیت ارسال پیامک به صورت هدفمند است. این یعنی شما می‌توانید پیام‌های تبلیغاتی خود را بر اساس کد پستی، شغل، سن و جنسیت ارسال کنید و از این طریق، بازدهی فروش خود را افزایش دهید.

2- ارسال پیامک‌های مناسبتی

تجربه نشان داده است که برای ارتباط بهتر با مخاطب و مشتریان بهتر است از پیام‌های مناسبتی استفاده کنید. این پیام‌ها اغلب به صورت آماده و از قبل تعریف شده هستند که از طریق پنل پیامکی ارسال می‌شوند. به عنوان مثال، ارسال پیامک تولد به مخاطبان باعث ایجاد حس دوستی و صمیمیت خواهد شد.

3- ارسال لینک اینستاگرام از طریق پیامک

اگر بخواهید پیج اینستاگرام خود را به دیگران معرفی کنید می‌توانید از همین پنل‌های اس ام اس استفاده کنید. تجربه نشان داده است که ارسال لینک اینستاگرام از طریق پیامک باعث رشد فالوورها و در نتیجه افزایش میزان فروش خواهد شد. علاوه بر آن، برای انتقال مشتریان خود از فروشگاه اینترنتی به صفحه اینستاگرام نیز می‌توانید پنل پیامک را راه‌ اندازی کنید!

4- برگزاری نظرسنجی و مسابقه پیامکی

گاهی اوقات مشتریان اینستاگرامی بسیار دقیق‌تر و بهتر از شما می‌توانند کسب و کارتان را آنالیز کرده و نقاط ضعف و قوت آن را بشناسند. بنابراین، توصیه می‌کنیم که انتقادات و پیشنهادات مشتریان را جدی بگیرید و سرلوحه کار خود قرار دهید. برگزاری نظرسنجی از طریق پنل ارسال پیامک نیز به همین دلیل گسترش پیدا کرده است.

شاید برایتان جالب باشد که موارد گفته شده تنها بخش اندکی از قابلیت‌های پنل اس ام اس است. چراکه این پنل‌ها به دلیل ارسال انبوه پیامک می‌توانند نقش ویژه‌ای در بازاریابی پیامکی داشته باشند و از این جهت، راه‌اندازی آن‌ها برای کسب و کارهای اینستاگرامی ضروری به نظر می‌رسد. در بخش بعدی با این ضرورت‌ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

استفاده از پنل اس ام اس چه ضرورتی دارد؟

بسیاری از افراد پس از آشنایی با پنل پیامکی این سوال را از خود می‌پرسند که چرا باید از این پنل‌ها استفاده کنیم؟ آیا روش‌های ساده‌تری برای جذب مخاطب وجود ندارد؟ برای پاسخ به این دسته از افراد باید بگوییم که خرید پنل پیامک ساده‌ترین و ارزان‌ترین راه تبلیغات است که بازدهی قابل توجهی نیز دارد. به همین دلیل، برای شروع کسب و کار در اینستاگرام نیز باید به فکر خرید این پنل‌ها باشیم. از جمله ضرورت‌های استفاده از پنل پیامکی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- میزان تعامل و ارتباط با مشتری را افزایش می‌دهد

همان‌طور که گفتیم، استفاده از سامانه‌های ارسال پیامک باعث افزایش تعامل و ارتباط با مخاطبان می‌شود. ارسال پیام‌های مناسبتی، تبریک تولد و پیام‌های تشکر پس از خرید نیز دقیقاً همین کارکرد را دارند. علاوه بر آن، برگزاری مسابقه پیامکی و نظرسنجی‌ها نیز برای افزایش تعامل با مشتری انجام می‌شود.

2- باعث کاهش هزینه‌های تبلیغات و بازاریابی می‌شود

هزینه‌های تبلیغات در بیلبوردهای شهری و آگهی‌های تلویزیونی آنقدر بالاست که یک کسب و کار کوچک در اینستاگرام هرگز نمی‌تواند این هزینه‌ها را پرداخت کند. در حالی که خرید پنل پیامک هزینه چندانی نداشته و بازدهی عجیب و غریبی نیز به دنبال دارد! بنابراین، اگر به دنبال تبلیغات ارزان و با کیفیت هستید، بهتر است به خرید پنل پیامک فکر کنید!

3- اعتماد مشتری برای خرید از پیج اینستاگرام را بیشتر می‌کند

متاسفانه برخی از سودجویان و کلاهبرداران با استفاده از صفحات فیک اینستاگرام، ضررهای مالی فراوانی را به مخاطبان وارد کرده و منجر به از بین رفتن اعتماد مشتری شده‌اند. در چنین شرایطی، اگر بخواهید کسب و کارتان را در اینستاگرام گسترش دهید، باید این اعتماد را به مشتری برگردانید! به همین منظور می‌توانید از پنل اس ام اس استفاده کنید.

4- بازدهی و میزان فروش را افزایش می‌دهد

تبلیغات موثر و پربازده یکی از اصلی‌ترین دلایل موفقیت در کسب و کارهای آنلاین است. ارسال گروهی و هدفمند پیامک نیز اگر توسط سامانه‌های پیامکی مطمئن انجام شود، می‌تواند کسب و کار شما را متحول کند. این سامانه‌ها باید قابلیت‌های کافی برای هدف‌گیری مخاطب را داشته باشند و بتوانند راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه بدهند. در ادامه یکی از بهترین پنل‌های ارسال پیامک در ایران را به شما معرفی خواهیم کرد.

ملی پیامک؛ ارائه دهنده بهترین پنل پیامک با قیمت مناسب!

ملی پیامک یک سامانه اینترنتی است که برای ارسال گروهی پیامک و انجام بازاریابی پیامکی طراحی شده است. از جمله قابلیت‌های پنل ملی پیامک می‌توان به ارسال هدفمند اس ام اس بر اساس کد پستی، جنسیت و سن اشاره کرد. علاوه بر آن، داشتن بانک شماره جامع و به روز نیز موفقیت در تبلیغات پیامکی را تضمین کرده است.

حالا اگر می‌خواهید با پنل‌های جذاب ملی پیامک بیشتر آشنا شوید و کسب و کار اینستاگرامی خود را گسترش دهید، همین الان وارد سایت ملی پیامک به آدرس www.melipayamak.com شده و سوالات خود را از کارشناسان مربوطه به شماره 02163404 بپرسید.