کتایون ریاحی دورهمی

کتایون ریاحی دورهمی

پنج شنبه شب به مناسبت روز مادر مقرر بود که برنامه ی دورهمی با حضور کتایون ریاحی پخش شود که پس از سی دقیقه تاخیر یکی دیگر از برنامه های دورهمی بازپخش شد . کاربران بسیاری این سوال را مطرح کرده اند که چرا دورهمی با حضور کتایون ریاحی پخش نشد . با ما همراه باشید .

کتایون ریاحی دورهمی

علت پخش نشدن برنامه دورهمی چه بود؟

پس از عدم پخش برنامه شایعه ای در دنیای مجازی مبنی بر پخش نشدن دورهمی به علت پوشش کتایون ریاحی منتشر نشد ؛ منبع این شایعه یک کانال سینما که به یک نشریه وابسته است ، بود . این کانال یک کانال غیر رسمی و ثبت نشده در دنیای سینماست . البته این شایعه به قدری وسعت یافت که بیشتر خبرهای درج شده در دنیای مجازی را به خود اختصاص داد . و مسأله حجاب بیش از عدم پخش دورهمی مورد توجه قرار گرفت .

پس از عدم پخش دورهمی با حضور کتایون ریاحی و حامد همایون ، کتایون ریاحی در صفحه ی اینستاگرام خود چنین نوشت :

“«اینجانب کتایون ریاحى از طریق این پیام مکتوب رسماً به شما اعلام می‌دارم به هیچ عنوان با پخش قسمت مربوط به خود در برنامه دور همى در ساعاتِ بازپخش و تکرارِ این برنامه از شبکه نسیم صدا و سیماى جمهورى اسلامى ایران رضایت نداشته و در صورت پخش، شکایت خودرا از طریق مراجع ذى‌صلاح و قانون پیگیرى خواهم کرد، مگر اینکه در ساعت عُرف و معمولِ برنامه، همچون روالِ همیشگى، پخش و در ساعاتِ مقرر تکرار، بازپخش شود، لذا با توجه به عدم پاسخگویى آقایان مسئول در برنامه از جمله تهیه‌کننده، کارگردان، مجرى و مدیر شبکه، و با توجه به شرایط دشوار شخص بنده در زمان حضور و ضبط برنامه و با در نظر گرفتن مناسبتِ مبارکِ این روز و نیتِ خیر اینجانب نسبت به هموطنانم، هرگونه اعمالِ نظر و انجامِ امرى غیر از این خواسته بحق، به‌منزله حقنه اجحاف به میهمان برنامه تلقى خواهد شد و من سکوت نخواهم کرد. امید است بیش از اینها شاهد رفتار حرفه‌اى در برنامه‌اى با این میزان مخاطب باشیم. رسانه  ملى جاى آزمون و خطاى مدیریت نیست… صداى یک ملت است. نبرید از بُن ، نفس‌ها را…»”

کتایون ریاحی دورهمی

روابط عمومی شبکه ی نسیم به دلیل واکنش خانم ریاحی به اجبار به صورت رسمی دلیل عدم پخش برنامه دورهمی را به این صورت اعلام کردند که مشکل صدا و نویز در برنامه وجود داشته که هنوز هم مشکل رفع نگردیده است . و روابط عمومی شبکه نسیم مجبور شد اعلام کند که پخش برنامه در روزهای آتی ممکن خواهد بود . اما به دلیل عکس های پوشیده ی خانم ریاحی بسیاری از رسانه ها عدم پخش برنامه را دستاویزی برای هجوم به مسئله ی حجاب قرار دادند . در کلیپ زیر می توانید نوع پوشش خانوم ریاحی را مشاهده کنید . دیگر اخبار دنیای بازیگران را در این صفحه دنبال کنید .