چگونه از خرد کن بهترین استفاده را داشته باشیم؟

زمانی که از یک خرد کن استفاده می کنیم باید این را بدانیم از لحاظ سرعت و دقت یک دستگاه خرد کن با دست انسان قابل مقایسه نیست در این مقاله سعی بر این داریم که توضیح دهیم چگونه از خرد کن بهترین استفاده را داشته باشیم؟ تا بتوانیم از این دستگاه استفاده لازم و کافی را داشته باشیم.

زمان خرید خرد کن باید بدانید که این دستگاه یکی از پرکاربردترین دستگاه ها در آشپز خانه است البته شاید به این فکر کنید که وجود این دستگاه در آشپزخانه زیاد مهم و ضروری نباشد اما می توان به جرات گفت که استفاده این دستگاه در آشپزخانه در کیفیت غذا و پخت و پز تاثیر دارد و زمان پخت و پز را هم کاهش می دهد.از جمله نکاتی که در زمان خرید این دستگاه باید به آن دقت کنید کیفیت و است.

 

راهنمای استفاده از خردکن

این دستگاه دارای یک موتور بسیار قدرتمند است که به کمک ابزار آلات جانبی می تواند چند عملکرد اساسی از جمله خرد کردن مواد غذایی را انجام دهد.این موتور قدرتمند می تواند مواد خوراکی را به شکل های مختلفی در آورد و در اشکال مختلفی برش بزند.تیغه های این دستگاه در سایز های مختلف و شکل های مختلف هستند تا بتوانند مواد غذایی را به اشکال مختلف خرد کنند.

بعضی از خرد کن ها زمانی که شما نیاز به تهیه ی خمیر دارید به شما کمک می کند و نیازی نیست که شما با دست خمیر را ورز دهید و برای پخت آماده کنید دستگاه به شما کمک می کند و خمیر را برای پخت آماده می کند.

 

اگر بخواهیم دستگاه را در یک جمله تعریف کنیم می توانیم به آن لقب دستگاه همه کاره را بدهیم

که می تواند به راحتی و به سرعت مواد خوراکی را تکه تکه کند یا پوره کند.حتی بعضی از دستگاه های خرد کن می تواند به عنوان آبمیوه گیری برای مرکبات نیز استفاده شوند.

بعضی از دستگاه های خرد کن با وجود اینکه از تیغه های ساده استفاده می کنند اما تیغه های مخصوصی برای خرد کردن گوشت قرمز و سفید دارند و به خرد کردن گوشت نیز کمک می کند.

اگر تا الان این وسیله را خریداری نکرده اید و تصمیم به خرید آن دارید توصیه می کنیم  که راهنمای خرید را مطالعه کنید و سپس تصمیم به خرید آن بگیرید در ادامه شما را با چند کاربرد این دستگاه آشنا می کنیم.

یکی از مزیت های این دستگاه این است که به دلیل وجود تیغه ها می توانید گوشت های خود را تکه کنید و از چرخ گوشت دیگر استفاده نکنید در برخی از رسپی های پخت غذا گوشت به صورت تکه شده است نه به صورت چرخ شده که این دستگاه برای خرد کردن انواع گوشت به شما کمک می کند.

گوشت بر خلاف سبزیجات دارای بافتی سخت است و برای پخت غذاهایی باید به تکه های کوچک و بزرگ تقسیم کرد و در غذا استفاده کرد.البته که میزان گوشتی را که خرد می کنیم به محفظه دستگاه شما بستگی دارد.فقط کافی است که قبل از اینکه داخل دستگاه بریزید گوشت های خود را به چند تکه تقسیم کنید و سپس داخل دستگاه بریزید این کار باعث میشود که فشار کمتری به موتور دستگاه وارد شود.

تهیه انواع سالاد

یکی دیگر از کاربردهای این دستگاه برای تهیه ی سالاد و سس است . شما می توانید انواع سالاد سبزیجات را با تیغه های مختلف این دستگاه خرد کنید تا کاملا تک تکه و خرد شود.سبزیجاتی مانند سیب زمینی ،هویج ،خیار ،گوجه ،کاهو ،انواع کلم و….. همچنین برای خرد کردن میوه ها نیز مناسب است مانند سیب و موز و گلابی و …… را مخلوط و خرد می کند.

با استفاده از این دستگاه می توانید یک سس خوشمزه برای سالاد نیز تهیه کنید از آنجایی که برای تهیه ی

غذا نیاز به سرعت دارید این دستگاه به شما کمک می کند که سرعت عمل شما بالا رود.

تهیه مواد شیرینی

برای تهیه خمیر مواد غذایی و شیرینی بعضی از این دستگاه ها نیز دارای خمیر زن می باشند که می توانند به شما برای تهیه خمیر کمک کنند و دیگر نیازی نیست که شما مدت زمان زیادی را صرف ورز دادن خمیر کنید سرعت این دستگاه برای خمیر زدن نیز به شما در تهیه هرچه سریعتر غذا و یا شیرینی کمک می کند.

کلام آخر

در این مقاله سعی بر این داشتیم که شما را برای استفاده از خرد کن راهنمایی کنیم زمانی که شما تصمیم به خرید این دستگاه میگیرید به چند نکته باید توجه کنید قیمت خرد کن ، کیفیت و برند دستگاه که از نکات مهم است ما به شما پیشنهاد میکنیم که قیمت خرد کن عرشیا را که جز برند های خوب و با کیفیت است را خریداری کنید شما می توانید این دستگاه را با مراجعه به سایت بازرگانی آسا با ضمانت کیفیت و خدمات پس از فروش خریداری کنید و این دستگاه پر کاربرد را در آشپزخانه داشته باشید.