چطور در گوگل عکس بگذاریم

گوگل یک موتور جست و جو گر آمریکایی است که همه افراد حتی یک بار هم که شده نام آن را شنیده اند  و از آن استفاده کرده اند اما چگونه می توان عکس خودتان را در گوگل درج کنید؟ نکته جالب گوگل اینجاست که نمی توان چیزی را به صورت مستقیم در گوگل بارگذاری کنید. در این مقاله از سایت نودی به بررسی راه های گذاشتن عکس در گوگل خواهیم پرداخت.

روش های بارگذاری عکس در گوگل

روش های مختلفی برای بارگذاری عکس در گوگل وجود دارد اما همانطور که گفتیم به صورت مستقیم  نمی توان عکس ها را در گوگل آپلود کرد. در این مقاله به بررسی روش ها و راه های بارگذاری عکس در گوکل خواهیم پرداخت.

  • ساخت وب سایت: می توانید برای خود یک وب سایت ایجاد کنید و در آن عکس های خودتان را آپلود کنید.
  • ساخت بلاگ در سایت های وبلاگ نویسی: سرویس های وبلاگ نویسی فارسی رایگان هستند و انواع مختلفی از آنها در اینترنت وجود دارد که به طور رایگان می توانید استفاده کنید. برای این کار کافی است ساخت وبلاگ در گوگل را سرچ کنید و یک وبلاگ در سرویس های موجود ایجاد نمایید. سپس هر چند وقت یکبار یا به صورت روزانه متن و عکس های دلخواهتان را به آن اضافه کنید.
  • ثبت عکس در برنامه گوگل پلاس: در این روش باید حساب Gmail خود را به گوگل پلاس لینک کنید. در گوگل پلاس به راحتی اطلاعات پروفایل و تصویر خود را ثبت کنید تا بعد از مدت کوتاهی اطلاعات شما در نتایج گوگل به نمایش در بیاید. این روش سریعتر و بهتر از بلاگر می باشد اما نیاز به وبلاگ نویسی دارد.

بیشتر بخوانید: متاورس را از کجا شروع کنیم؟

کلام آخر

به طور خلاصه باید گفت که برای این عکس شما در گوگل دیده شود باید آن را در مقابل چشمان گوگل با ترفند های بالا قرار دهید تا عکس شما در نتایج گوگل قرار بگیرد. شما هم می توانید تجربیات و راه های دیگر آپلود عکس در گوگل را برای ما در سایت نودی کامنت کنید.