چرا سهام عدالت من واریز نشده

چرا سهام عدالت من واریز نشده

با توجه به اینکه نظام بانکی از ابتدا تمهیدات مورد نیاز را برای واریز سود سهام عدالت دریافت کرده بود این سوال در ذهن پیش می آید که عدم پرداخت به موقع سهام عدالت به حساب مشمولان به چه دلیلی است ؟ بسیاری از کاربران نودی این سوال را جستجو کرده اند که چرا سهام عدالت من واریز نشده و یا علت عدم واریز سهام عدالت برخی مشمولان چه بود ؟ با مجله خبری نودی همراه باشید .

چرا سهام عدالت برخی مشمولان واریز نشد

مشاور رئیس کل بانک مرکزی و مدیر عامل بانک پارسیان درباره ی آمادگی بانک ها در پرداخت سهام عدالت چنین گفته بود :” نظام بانکی از قبل تهمیدات لازم را برای دستگاه‌ها در خصوص واریز سود سهام عدالت فراهم کرده است. بر همین اساس تمهیدات لازم بر اساس اعلام دستگاه‌ها ایجاد و حساب‌ها برای پرداخت سود سهام عدالت آماده شده و قاعدتاً امکان واریز و برداشت سود سهام عدالت فراهم است. :

چرا سهام عدالت من واریز نشده

وی در ادامه افزود : “همچنین بانک‌ها آمادگی دارند تا در صورت درخواست سازمان خصوصی‌سازی مبنی بر فراهم کردن امکانات جدید موارد را فراهم کنند تا پرداخت‌ها به‌درستی فراهم شود.”

پرویزیان در مورد شماره حساب ها که سود سهام عدالت مشمولان به آن واریز می شود ، چنین گفت :” شماره حساب‌ها از ماه‌ها قبل به نظام بانکی برای پرداخت اعلام شده است.”

به گفته پرویزیان هیچ مشکل فنی برای واریز سود سهام عدالت مشمولان وجود ندارد و منابع سهام عدالت به حساب بانک ها واریز شده است .

بنابراین دلیل عدم پرداخت سود سهام عدالت به برخی از مشمولان چه بوده است ؟ آیا مربوط به تعلل سیستم بانکی برای دریافت سود بیشتر بوده است یا در جای دیگری مشکل را باید جست و جو کرد ؟

چرا سهام عدالت من واریز نشده

وزیر امور اقتصاد و دارایی ، مسعود کرباسیان در  رابطه عدم پرداخت سود برخی مشمولان اعلام کردند که هنوز 14 میلیون مشمول سهام عدالت کد شبای خود را اعلام نکرده اند که ممکن است به همین علت باشد که نتوانسته اند سود سهام خود را دریافت کنند.

منبع : تسنیم