هزینه تولید محتوا متنی سایت؛ بهترین قیمت و تعرفه خدمات تولید محتوا

دغدغه بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی هزینه تولید محتوا متنی سایت است؛ این افراد تمایل دارند در ازای پولی که پرداخت می کنند محتوایی ارزشمند و با کیفیت و مطابق با اصول سئو دریافت کنند. آن ها تعرفه خدمات تولید محتوا را برای پیدا کردن بهترین قیمت محتوا را در اینترنت جستجو می کنند. صاحبان کسب و کارها باید توجه کنند که تعرفه تولید محتوا به عواملی چون پلتفرم مورد استفاده، شرکت ارائه دهنده خدمات تولید محتوا و یا فریلنسری که با او کار می کند دارد.

هزینه تولید محتوا متنی سایت

بازه قیمتی تولید محتوا با توجه به معیارهایی گوناگونی می تواند از کلمه 10 تومان تا 200 تومان متغییر باشد. این قیمت در بین برندهای مختلف کمی متفاوت است و تضمین کننده کیفیت محتوای تولیدی خواهد بود. برای تولید محتوا نمی توان به عنوان یک کالای مشخص، قیمت ثابتی در نظر گرفت و عوامل متعددی را باید مورد توجه قرار داد. برای تعیین قیمت و برآورد هزینه تولید محتوا متنی سایت فاکتورهای مختلفی به شرح زیر دخیل اند:

  • سطح کیفیت و ویراستاری محتوا
  • مطابقت با اصول و استانداردهای سئو
  • تجربه و مهارت تولید کننده محتوا
  • موضوع محتوا
  • میزات تخصصی بودن محتوا
  • زمان محتوا
  • تعداد نویسندگان محتوا
  • میزان تخصص فرد یا تیم برای بازاریابی محتوا
  • میزان کارآمدی و مفید بودن محتوا در سایت

تعرفه خدمات تولید محتوا متنی سایت

فاکتورهایی مانند نوع محتوا ترجمه؛ تالیفی و بازنویسی و تعداد کلمات می تواند روی تعرفه خدمات تولید محتوا مؤثر باشد. هزینه تولید محتوای متنی در مقایسه با محتواهایی صوتی، تصویری و ویدئویی کمتر است؛ بنابراین بیشتر مشاغل آنلاین ترجیح می دهند در سایت خود قسمتی را به وبلاگ اختصاص دهند و در فواصل زمانی معین مقالات و مطالبی را منتشر کنند تا بتوانند مخاطبان بیشتری را جذب سایت و کسب وکار خود نمایند. شرکت ها و افراد فعال در این حوزه تعرفه خدمات تولید محتوا متفاوتی دارند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

  1. افراد برند : کسانی که در یک زمینه به صورت تخصصی به تولید محتوا می پردازند و در تولید محتوا آن حوزه خاص به شهرت رسیده اند قیمت گذاری هزینه تولید محتوا را به صورت پروژه ای تعیین می کنند. زیرا محتوای تولیدی این افراد برند از کیفیت و ارزش بالایی برخوردار است و قیمت گذاری به ازای هر کلمه امکان پذیر نیست.
  2. فریلنسرها: نویسندگان آزاد از طریق بازاریابی محتوایی و افزایش مهارت های شخصی تولید محتواهایی با سطح کیفیت متفاوت و سفارشی ارائه می دهند. شاید بتوان گفت فریلنسرها تعرفه خدمات تولید محتوای ارزانی را نسبت به شرکت های فعال در این حوزه دارند.
  3. شرکت های متمرکز بر کمیت: استراتژی بازاریابی این شرکت ها بر اساس قیمت کمتر و فروش بیشتر است و کیفیت محتوا به نویسنده بستگی دارد.
  4. شرکت های متمرکز بر کیفیت: استراتژی بازاریابی این شرکت ها بر اساس کیفیت بالاتر و برند سازی است. سازمان ها و افرادی که برای موفقیت در بازاریابی محتوایی برنامه ای بلند مدت دارند سفارش محتوای خود را به این شرکت ها واگذار می کنند.

نحوه صرفه جویی در هزینه تولید محتوا

برنامه ریزی برای تولید محتوا می تواند در موفقیت و صرفه جویی در هزینه تولید محتوا بسیار اهمیت داشته باشد. شاید در ابتدا هزینه تولید محتوا برای برخی از کسب و کارها زیاد به چشم بیاید ولی با گذشت زمان، داشتن برنامه منظم تولید محتوا و بازاریابی درست محتوا و سئو در نتیجه فروش و سود افزایش می یابد و منجر کاهش و صرفه جویی در هزینه های تولید محتوا خواهد شد. در صورتی که هدف شما از تولید محتوا دستیابی به اهداف بازاریابی و فروش بالا باشد نباید نگران قیمت تولید محتوا حرفه ای باشید.

اهمیت هزینه برای تولید محتوا

بسیاری از مدیران کسب و کارها برای اینکه در هزینه های مربوط به محتوای سایت صرفه جویی کنند به دنبال افرادی هستند که قیمت تولید محتوا ارزانی دارند. این افراد باید بدانند که محتواهای بی کیفیت و غیر حرفه ای می تواند به سئو سایت و رتبه آن در نتایج گوگل حتی زحماتی که برای طراحی سایت کشیده اند لطمه وارد کند و سبب کاهش اعتماد مشتریان به کسب و کار آن ها شود. در بسیاری موارد این افراد مجبور می شوند دوباره برای ویرایش و بازنویسی محتواها هزینه زیادی را پرداخت نمایند. پس بهترین کار این است که از هزینه کردن برای تولید محتوای با کیفیت نترسید و محتوای خود را به دست افراد حرفه ای و با تجربه بسپارید تا نتیجه ای عالی را بدست آورید.

جمع بندی

همه افرادی که به نحوی در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعال اند می دانند که محتوا در سایت چیز دیگری است و به عقیده بسیاری از آن ها محتوا پادشاه هست. برای موفقیت یک سایت و افزایش رتبه آن در نتایج گوگل باید حساب دیگری برای بازاریابی اینترنتی در نظر بگیرید. بنابراین هزینه تولید محتوا متنی سایت یکی از مهم ترین سرمایه گذاری هایی است که کسب و کارهای اینترنتی باید برای آن اهمیت ویژه ای قائل شوند.

برچسب ها : تولید محتوا,شرکت تولید محتوا,بهترین شرکت تولید محتوا,تولید محتوا تضمینی,تولید محتوا با کیفیت