معرفی مرکز خرید مریم کیش

مرکز خرید مریم یکی از بازارهای روباز و قدیمی کیش است که امروزه تا حدودی مسقف شده و نمای زیبایی دارد. در فضای این بازار شما می‌توانید از رستوران و کافی شاپ های رو باز آن هم استفاده کنید و در حین خرید لحظاتی را به استراحت اختصاص دهید.

تاریخچه بازار مریم کیش

مرکز خرید مریم یکی از قدیمی‌ترین بازارها و مراکز خرید در کیش است. این مرکز خرید در سال 1369 تاسیس شد. این بازار پس از انقلاب از اولین بازارهایی است که در جزیره کیش افتتاح شده است و با وجود قدیمی بودن، نمای تمیزی دارد. تصور نکنید که به دلیل قدیمی بودن بازار مریم قرار است با پاساژی مخروبه مواجه شوید. مرکز خرید مریم یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید به صرفه و قیمت مناسب در کیش است.

معماری پاساژ مریم

این بازار در یک طبقه ساخته شده و مساحت آن حدودا 6 هزار متر مربع است. فضای این بازار بسیار زیبا و دل نشین است. به دلیل گل کاری‌ها و نورپردازی زیبای بازار محیط آن با اغلب بازارهای لوکس و مدرن کیش متفاوت است. نرده‌های چوبی مقابل مغازه‌ها و پوشیده شدن بخشی از سقف بازار با چترهای رنگی محیط زیبایی را برای عکس گرفتن فراهم کرده است.

موقعیت مکانی مرکز خرید مریم کیش

موقعیت مکانی بازار مریم در جزیره کیش بسیار مطلوب است. این بازار در میدان سنایی واقع است. خرید از این بازار و دسترسی به آن بیش از همه برای مسافرانی که در هتل‌های گراند، فلامینگو، میراژ، ایران و گامبرون اقامت دارند مناسب است. همچنین پس از خرید از این بازار می‌توانید به راحتی خود را به ساحل برسانید و یا به اسکله تفریحی کیش مراجعه کنید و به تفریح یا استراحت مشغول شوید.

دسترسی به مکان‌های نزدیک بازار مریم

با مراجعه به بازار مریم کیش می‌توانید در همان نزدیکی و در رستوران البیک، رستوران 96، کافه توتی فروتی و… غذا بخورید و رفع خستگی کنید.

در صورتی که با تور کیش از تهران به این جزیره سفر کرده باشید، باید بدانید که هزینه تاکسی در کیش نسبتا بالاست. به همین جهت بهتر است زمانی که تصمیم می‌گیرید از محل اقامت خود به بخشی از جزیره بروید با تمامی مناطق آن محله آشنایی داشته باشید تا بدون نیاز به جابجایی مجدد با تاکسی و هزینه کردن، به مکان‌های دیگر نیز دسترسی پیدا کنید.

یکی از بخش‌های مهم سفر خرید کردن است اما تنها بخش نمی‌تواند باشد. در صورتی که بخواهید از بازار مریم خرید کنید و پس از آن زمان خود را به تفریح اختصاص دهید می‌توانید به مکان‌های تفریحی در نزدیکی این مرکز خرید مراجعه کنید. برخی از امکان تفریحی در محدوده بازار مریم شامل موارد زیر است:

  • پارک آهوان کیش
  • مجتمع تفریحی کشتی ایرانی
  • راما اسپا
  • کشتی آکواریوم
  • و غیره.

مزیت خرید از بازار مریم کیش

سبک نورپردازی منحصر به فرد این بازار در شب از جاذبه‌های این بازار است. علاوه بر این در این بازار می‌توانید کالاهای باکیفیت و قیمت مناسبی را تهیه کنید. به همین منظور است که در طی سالیان افرادی که با تور کیش از اصفهان برای سیاحت، تفریح یا خرید سفر می‌کنند، از مرکز خرید مریم کیش بازدید می‌کنند.

با مراجعه به این مرکز خرید می‌توانید انواع پوشاک زنانه و مردانه، مواد غذایی، چمدان، کیف و کفش، لوازم خانگی، عطر و ادکلن، شکلات و غیره را تهیه کنید. مرکز خرید مریم کیش دارای 52 غرفه است که محصولاتش علاوه بر تنوع، قیمت مناسبی هم دارد.

امکانات رفاهی بازار مریم

همانطور که گفتیم در این مرکز خرد یک رستوران گردان و تعدادی کافی شاپ وجود دارد که به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما برای صرف غذا یا استراحت به این مجموعه‌ها سر بزنید.

در فضای زیبای این بازار صندلی‌هایی جهت استراحت شما وجود دارد که برای رفاه بیشتر مسافران و کیشوندان در نظر گرفته شده است.

غرفه‌های بازار مریم به صورت مسقف طراحی شده‌اند که در هر وضعیت آب و هوایی افراد بتوانند با خیال راحت خرید خود را انجام دهند و نگران خیس شدن در هوای بارانی و یا اذیت شدن از تابش خورشید در هوای آفتابی نباشند.

ساعت کاری پاساژ مریم در کیش

ساعت کاری بازار مریم همه روزه از ساعت 10 صبح تا 1 بعد از ظهر و 4 عصر تا 10 است و شما می‌توانید با مراجعه به این مرکز خرید تمامی خریدهای خود را از نمایندگی‌های برندهای معتبر دنیا و سایر فروشگاه‌های بازار انجام دهید. در پایان ساعت کاری بازار، در آخر شب مراسم قرعه کشی همراه با موسیقی، برنامه‌های مفرح و موسیقی برگزار می‌شود و به مسافران و خریداران این بازار جوایز و هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.