طرز تهیه زرشک پلو با مرغ مجلسی، هویج پلو با گوشت و مرغ، لوبیا پلو با گوشت چرخ کرده

پلو ها یکی از غذاهای بسیار خوشمزه و سنتی ما ایرانی ها هستند که به روش های مختلفی تهیه می شوند و برنج یکی از ارکان اصلی پلو ها می باشد. شما می توانید پلو ها را با انواع گوشت ها و مرغ و حتی بوقلمون یا به صورت گیاهی برای کسانی که گوشت و مرغ مصرف نمی کنند تهیه کنید. اما در تهیه پلو ها معمولا از سبزیجات یا حبوبات خاصی استفاده می شود و بعضی از دستور ها در همه جای ایران با رسپی ثابت تهیه می شود و شما می توانید مواد گوشتی یا مرغ را لای پلو دم بگذارید و یا در انتها به همراه پلو سرو کنید و به دلخواه با خلال ها و یا پیاز داغ و یا زرشک تزیین کنید. شما می توانید پلو ها را برای شام یا نهار به عنوان وعده اصلی تهیه کنید. امروز تصمیم گرفتیم سه نوع از بهترین و محبوب ترین پلو ها را به شما آموزش دهیم که عبارت است از زرشک پلو با مرغ، هویج پلو، لوبیا پلو همراه ما باشید.

طرز تهیه زرشک پلو با مرغ

زرشک پلو با مرغ یا مرغ مجلسی یکی از غذا های محبوب و مورد علاقه ما ایرانی ها می باشد که عضو اصلی بیشتر مهمانی و مراسمات عروسی و مذهبی می باشد. این پلو خوشمزه از مرغ و برنج زعفرانی به همراه سس مخصوص ربی تهیه می شود که شما می توانید به دلخواه از سینه یا ران مرغ استفاده کنید. اما برای مشاهده دستور تهیه زرشک پلو با مرغ به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

 

طرز تهیه هویج پلو

هویج پلو یکی از پلو های بسیار خوشمزه و معروف است که شما می توانید به راحتی در خانه به روش های مختلفی تهیه کنید. هویج پلو معمولا با مرغ ریش ریش یا حلزونی تهیه می شود و شما می توانید مواد میانی را بین پلو قرار دهید و یا در انتها روی برنج قرار دهید و با کمی زرشک تزیین کنید. اما برای مشاهده دستور تهیه هویج پلو به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

 

 

طرز تهیه لوبیا پلو

لوبیا پلو یکی از محبوب ترین و خوشمزه ترین پلو ها ایرانی می باشد که به روش های مختلفی تهیه می شوند و می توانید با گوشت چرخ کرده یا تکه ای و یا حتی مرغ تهیه کنید. این پلو خوشمزه با لوبیا سبز تهیه می شود و شما می توانید از ته دیگ دلخواه برای تهیه این پلو استفاده کنید، استفاده از ادویه پلویی طعم و عطر فوق العاده ای به این پلو می دهد. اما برای مشاهده دستور تهیه لوبیا پلو به سایت آلامتو مراجعه کنید.