سریال های نوروز 99

سریال های نوروز 97

یکی از بحث های داغ مردم هر سال قبل از عید سریال های نوروزی جهت سرگرمی هستند که قرار است در سال جدید در تلویزیون پخش شوند . در سال های قبلی ، زیاد شاهد سریال های جذاب و مناسب نبودیم اما گویا امسال قرار است شبکه های تلویزیونی رونق تازه ای به سریال ها بدهند و شور و حال جالبی برای مخاطبان تلویزیونی رقم بزنند . از تبلیغات و تیزرهای برنامه ها و سریال های مفرح و سرگرم کننده ی امسال اینطور برداشت می شود که سریال ها امسال واقعا پر مخاطب خواهند شد .

در تعطیلات عید نورروز چه سریال هایی پخش میشود؟

هر ساله مضمون سریال های نوروزی معمولا طنز در نظر گرفته می شوند ، با این وجود و با توجه به  این که هنوز هیچ خبر قطعی مبنی بر پخش سریال ها  و برنامه ها داده نشده است ، نمی توان دقیق در مورد سریال های نوروز 97 توضیح داد . اما با این حال در این مقاله گزارشی تهیه کرده ایم تا سریال های شبکه های مختلف که احتمالا در نوروز 97 پخش خواهد شد را معرفی کنیم .

 

سریال های نوروز 97

شبکه یک سیما سریال پایتخت 5

چهار فصل قبلی پایتخت مخاطبان بسیاری را به سمت خود جلب کرد و توانست رضایت آن ها بدست بیاورد و اکنون در آستانه پخش شدن فصل پنجم مخاطبان این سریال منتظرند تا به تماشای این فصل بنشینند با وجود اینکه کمی از جزییات آن مطلع هستند .

کارگردان این سریال محبوب تلویزیونی سیروس مقدم ، از مشهورترین کارگردان های سریال های تلویزیونی است که سال قبل هم سریال علی البدل را به نمایش گذاشت . 5 فصل از سریالی خاص مورد استقبال قرار گرفته که رکوردی بی سابقه است و شاید سال آینده شاهد فصل ششم هم باشیم .

شروع فیلم برداری این سریال در اردیبهشت ماه و در استان مازندارن آغاز شد و در تهران و ترکیه به پایان رسید . سرمایه گذاری روی این سریال توسط سازمان سینمایی اوج صورت گرفته ، شاید به همین دلیل است که به داعش ختم می شود . پخش این سریال از شبکه یک تا حدودی قطعی شده است .

شبکه دو سیما و سریال نوروزی تعطیلات رویایی

تعطیلات رویایی توسط علیرضا امینی که  از سریال میلیاردر در سال 91 ، سریال دیگری ارائه نکرده بود ،کارگردانی شده است . این مجموعه  در شیراز  آغاز به فیلم برداری شد و در ابتدا سریال افتاده ها نام داشت . گروه سازندگان تعطیلات رویایی و کارگردان آن امینی همچنان مشغول به کارند تا این سریال طنز را برای پخش نوروزی در شبکه ی دو آماده کنند تا این شبکه هم مانند بقیه شبکه میزبان مردم پای تلویزیون باشد .

بازیگران این سریال طنز علی صادقی، لاله اسکندری، علی اوجی، رضا یزدانی، خواننده پاپ-راک، خاطره حاتمی، سولماز آقمقانی، مریم معصومی، فاطمه هاشمی، فرهاد بشارتی، ارسلان قاسمی، ژاله درستکار، مهدی افشار، مرتضی علی آبادی، محمدرضا شریفی نیا، محمود عزیزی، افسانه بایگان و افسر اسدی هستند که گروه جالبی را برای طنز تشکیل داده اند .

داستان این سریال به صورت خلاصه این گونه است : “«تعطیلات رویایی» داستان دو برادر است که هر کدام در مسیر علم و ثروت به موفقیت‌هایی رسیده‌اند و در ایام نوروز با خانواده‌هایشان در مهمانسرایی در مشهد اقامت می‌کنند که با ورود یک مسافر خارجی حوادث جالب و شیرینی برایشان رقم می‌خورد. برادر کوچکتر از وضعیت مالی بهتری برخوردار می باشد. برادر کوچکتر که وضعیت مالی خوبی دارد، سال گذشته خانواده برادر خود را به ترکیه دعوت کرده و امسال برادر بزرگتر که یک معلم بازنشسته می باشد قصد دعوت خانواده برادر خود به جزیره کیش را دارد که همین تصمیم داستان‌های جالبی را در قصه رقم می‌زند.”

شبکه سه سیما و سریال نوروزی دیوار به دیوار 2 

با استقبال و محبوبیت سریال دیوار به دیوار تصمیم گرفته شد که فصل دوم آن ساخته شود و در ایام نوروز پخش شود . کارگردان این سریال سامان مقدم است که فیلم سینمایی پرفروش نهنگ عنبر 1 و 2 را در کارنامه ی خود دارد و با این فیلم سامان مقدم نشان داد که مخاطب را می شناسد . این چنین برداشت می شود که با توجه به شناختی که از مخاطب و دنیای او دارد سریال دیوار به دیوار 2 هم بتواند مورد استقبال مردم قرار بگیرد.

بازیگران این مجموعه تلویزیونی رویا تیموریان، پژمان جمشیدی، گوهر خیراندیش، فرهاد آئیش، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، یاسمینا باهر، شمسی فضل اللهی، رضا ناجی، مهوش وقاری، امیر مهدی ژوله و … هستند.

از تفاوت های این سریال با فصل قبلی این است که قصه ی آن دنباله دار است و علی رغم فصل یک که در  هر قسمت قصه ای جداگانه رقم می می خورد ، در فصل دو داستان به صورت دنباله دار اتفاق می افتد .

داستان این سریال به این صورت است که در فصل قبلی سریال که در نوروز 96 روی آنتن رفت ، داستان 5 خانواده را بیان می کرد که بنا به دلایلی مجبور شدند با هم به مدت سه ماه در یک منزل زندگی کنند . در صورتی که از قبل هیچ آشنایی با هم نداشتند  و….

سریال های نوروز 97

شبکه سه سیما و سریال عیدانه آرماندو

این شبکه دو سریال آرماندو و دیوار به دیوار 2 را برای پخش نوروزی آماده دارد و به همین دلیل تا لحظات آخر بر سر دو راهی پخش یکی از آنها مانده بود . البته هر دو سریال برای روی آنتن رفتن در نوروز 97 اعلام شده اند .

کارگردان سریال آرماندو احسان عبدی پور است که پیش تر نام او با کارگردانی فیلم های سینمایی تنهای تنهای تنها و تیک آف به گوشمان خورده بود اما با سریال آرماندو عبدی پور تصمیم گرفته است سریال تلویزیونی برای پخش نوروزی بسازد و از این طریق شانس خود را بیازماید ..

از ترکیب بازیگران سریال آرماندو چنین برداشت می شود که این سریال هم موضوع طنز دارد و برای پخش نوروزی مناسب است . بازیگران این سریال حمیدرضا آذرنگ، مرجانه گلچین، الیکا عبدالرزاقى، علیرضا استادى، على مسعودى، سحر ولدبیگى، على اوجى، فریبا طالبى، مجید پتکى، شهربانو موسوی  هستند.

خلاصه داستان به این صورت است که :” آرمان پسر خوش دل و مهربانی است که تلاش می‌کند مشکلات خواهر و فرزندان خواهرش را برطرف کند، او در این  مسیر درگیر موقعیت‌هایی جذاب و نفس‌گیر می‌شود.”

شبکه پنج و سریال نوروزی هیات مدیره

سریال های نوروزی 97 رونق تازه ای به تلویزیون می دهند زیرا شبکه پنج که کمتر به تولید سریال جدید می پردازد ، سریال هیات مدیره را برای پخش آماده کرده است تا تلویزیون به تماما به استقبال سال نو برود .

کارگردانی این سریال 100 قسمتی را مازیار میری که بیشتر فعالیت هایش در سینما بوده است بر عهده دارد که البته 15 قسمت از آن قرار است در ایام نوروز پخش شود . بازیگران این سریال ثریا قاسمی، مریم امیرجلالی، حدیث میرامینی، زهرا داوودنژاد، احسان کرمی و لیلی رشیدی می باشند که فضای سریال را زنانه ساخته است که به همین دلیل مجموعه ای متفاوت محسوب می شود . داستان هم در مورد اتفاقات آپارتمانی است که هیات مدیره اش خانم ها هستند .

بحث داغ کلاه قرمزی

غیر از سریال های تلویزیونی که قرار است از شبکه های مختلف پخش شود ، بحث داغی در مورد پخش شدن مجموعه کلاه قرمزی وجود دارد که سال قبل به دلیل حرف و حدیث بسیار و اختلاف های بین سازندگان و مدیران تلویزیونی این مجموعه پخش نشد. امسال نیز هنوز مشخص نشده است که آیا این مجموعه محبوب پخش خواهد شد یا خیر