راه اندازی پمپ بنزین در کانادا

برای راه اندازی پمپ بنزین در کانادا باید یک سری الزامات را رعایت کنید. در صورتی که با خرید پمپ بنزین در کانادا و یا راه اندازی پمپ بنزین در کانادا آشنایی کامل ندارید با ما همراه باشید تا شما را در ای زمینه راهنمایی کنیم.

خرید پمپ بنزین و مراکز فروش سوخت در کانادا

ساختار پمپ بنزین ها در کانادا کاملا از ایران متفاوت است. پمپ بنزین های کانادا معمولا به عنوان مراکز خدماتی کوچکی شناخته می شوند که در کنار کار اصلی خود یعنی تامین سوخت، دارای خدماتی مانند فروشگاه مواد غذایی، ابزارآلات یا رستوران های کوچک هم هستند.

هزینه خرید یا راه اندازی پمپ بنزین در کانادا

متغیر بودن قیمت سوخت در استان های مختلف کانادا و مجهز بودن پمپ بنزین های این کشور به چنین خدماتی، آن ها را به بیزینس های بسیار درآمدزایی تبدیل کرده است که البته، عموما هزینه خرید بسیار سنگینی دارند که می تواند به بیش از ۶ میلیون دلار هم برسد. میانگین قیمت خرید پمپ بزنین و مراکز فروش سوخت در کانادا را می توان ۴ میلیون دلار در نظر گرفت.

برای راه اندازی هر کسب و کار در کانادا، باید ابتدا بیزینس پلنی را ارائه بدهید، راه اندازی پمپ بنزین هم از این قاعده مستثنی نیست و قبل از هرکاری باید یک بیزینس پلن مناسب را آماده کنید.

نکات قابل توجه برای نگارش بیزینس پلن راه اندازی پمپ بنزین در کانادا

  • واقع بین باشید: هنگامی که بیزینس پلن خود را تهیه و تنظیم می کنید، باید نکاتی را در آن درج کنید که حقیقت دارند. نباید صرفا جهت جلب توجه سرمایه گذار یا ECDC آن را نگارش کنید. هرگونه اغراق و بزرگ نمایی در بیزینس پلن راه اندازی پمپ بنزین در کانادا نه تنها کمکی به شما نخواهد کرد، بلکه موجب شک سرمایه گذار خواهد شد.
  • شرایط مالی خود را مخفی نکنید: اگر کسب و کار پمپ بنزین دارای مشکل مالی است یا فروش آن دچار نوسان می باشد یا درآمد شما در هر بازه زمانی متغیر است، از درج کردن این موارد در آن اجتناب نکنید. مطمئن باشید که با شفاف سازی، نتایج بسیار بهتری به دست خواهید آورد چرا که جذب سرمایه گذار می تواند این مشکلات را برطرف کند. اما اگر آن ها را پنهان کنید، هیچ کمکی به بیزینس خود نکرده اید.
  • شرایط و اطلاعات مدیران شرکت را مخفی نکنید: اینکه مدیران کسب و کار یا خود شما چه شرایطی دارید را پنهان نکنید.

روش های خرید بیزینس پمپ بنزین در کانادا

  • خرید کسب و کار فعال در کانادا
    در این روش، سرمایه گذاران خارجی اقدام به خرید یکی از کسب و کارهای آماده در کانادا می کنند که در حال فعالیت است. برای مثال شما یک پمپ بنزین که قبلا راه اندازی شده است را خریداری می کنید.
  • خرید سرقفلی بیزینس پمپ بنزین
    این روش با نام خرید فرانچایز هم شناخته می شود. در این روش، سرمایه گذار برای خرید یک کسب و کار خاص برای مثال پمپ بنزین در یکی از شهرهای کانادا که دارای برند معتبر و شناخته شده ای می باشد، اقدام می کند. به این صورت که اگر بیزینس مورد نظر در یکی از شهرهای کانادا نمایندگی یا شعبه نداشته باشد، سرمایه ‌گذار خارجی آن را خریداری و در شهر مورد نظر راه ‌اندازی می‌کند.
  • راه اندازی کسب و کار پمپ بنزین در کانادا
    اگر ایده پرداز هستید و توانایی ایجاد یک نوآوری جدید را در حوزه فعالیت خود دارید، می توانید ایده های تجاری خود را در کانادا عملی کنید. پس می توانید صفر تاصد کار را خودتان انجام دهید و پمپ بنزین مورد نظر خودتان را راه اندازی کنید.

ایالت کبک برای راه اندازی پمپ بنزین در کانادا

کبک به عنوان دومین استان پر جمعیت کانادا معرفی شده و همچنین از نظر کیفیت بالای زندگی در بین مهاجران شهرت فراوانی دارد. پارک ها و فضاهای سبز در این منطقه مناظر طبیعی چشم نوازی را برای ساکنان این استان ایجاد کرده است. همچنین، هزینه های تهیه مسکن نیز در مونترال کبک پایین تر از متوسط هزینه تهیه مسکن در کانادا است.

هزینه سرمایه گذاری در کبک و خرید یا راه اندازی پمپ بنزین در این ایالت نسبت به سایر ایالت ها بالاتر است اما به این معنا نیست که کار محالی باشد. با توجه به این که مردم کبک به زبان فرانسه صحبت می کنند در صورتی که با زبان فرانسوی تا حدودی آشنا هستید، سرمایه گذاری در کبک و خرید یا راه اندازی پمپ بنزین در این ایالت می تواند برای شما سودبخش باشد و منجر به اقامت دائم شما در کانادا شود.

بیشتر بدانید: gheymat dollar canada

 

وکیل مهاجرت برای خرید یا راه اندازی بیزینس پمپ بنزین در کانادا

به منظور صرفه جویی در زمان و هزینه های احتمالی و به منظور جلوگیری از بروز هر گونه اشتباه در فرآیند مهاجرت و خرید و یا راه اندازی پمپ بنزین، توصیه می کنیم حتما از مشاوره یک وکیل مهاجرت به کانادا استفاده کنید. این موضوع نیز خود نیازمند صرف زمان بسیار زیادی است.

هزینه ویزا برای راه اندازی یا خرید پمپ بنزین در کانادا

هزینه ویزای راه اندازی پمپ بنزین که در دسته ویزای سرمایه گذاری قرار می گیرد، در هر استان متفاوت است.

یکی از کم هزینه ترین روش های اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا، کارآفرینی در استان نوا اسکوشیا است که به متقاضیان اجازه می دهد با مبلغ ۱۵۰ هزار دلار این کار را انجام دهند. البته، استان نیوبرانزویک هم در سال های گذشته، با پرداخت ۱۰۰هزار دلار، اقامت دائم می داد. اما اکنون این برنامه را تغییر داده و به جای اقامت دائم، ورک پرمیت صادر می کند تا پس از شروع کسب و کار، وضعیت اقامت متقاضی را بررسی کند.
در هر صورت، توجه داشته باشید که رقم های ذکر شده، کم ترین مقدار لازم برای اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا هستند و نمی توانید این مبالغ را به تمام استان های دیگر نیز تعمیم دهید چرا که برخی از استان ها مانند انتاریو ممکن است نیاز به ۱۰ میلیون دلار سرمایه گذاری داشته باشند. علاوه بر این، باید یک سری هزینه های دیگر هم برای پیشبرد پروسه در نظر داشته باشید که می توانند رقم این مبلغ را حتی بیشتر از این هم افزایش دهند.