راهکارهای نوین در مبلمان اداری به نقل از ژاویز

مبلمان اداری مناسب و شکیل یکی از قوی ترین راه ها برای بهبود عملکرد کارکنان و همچنین کمک به افزایش عملکرد آنها و ایجاد یک محیط کاری متفکرانه است. تغییرات در محیط کار، میز اداری ، میز مدیریت ، میز کنفرانس و استفاده از سایر تجهیزات مناسب اداری، علاوه بر بهبود کارایی کارکنان، سلامت و رفاه کارکنان را نیز در بر خواهد داشت.

امروزه در شرکت های مختلف (به خصوص شرکت های خصوصی) کار بیشتر به صورت گروهی انجام می شود و به همین دلیل اتاق جداگانه ای وجود ندارد و کارکنان در یک فضای مشترک کار می کنند و نیاز به میز کنفرانس برای جلسات نیاز است. اگر می خواهید محیط اداری خود را مدرن کنید، ابتدا بهتر است به تغییر طراحی دکوراسیون و همچنین مبلمان اداری خود توجه کنید.

مشاوران ژاویز قصد دارند با ارائه این توضیحات بهترین مبلمان اداری  را برای طراحی و تغییر دکوراسیون محیط اداری در اختیار شما قرار دهند.

راهکار های نوین در طراحی محیط اداری

  • رعایت اصل انعطاف پذیریی : رعایت اصل اصلی و مهم انعطاف پذیری طراحی دکوراسیون می باشدکه ژاویز با کارشناسان خود این مهم رو برای مشتریان خود فراهم می آورد.
  • بررسی موقعیت و ویژگی های خاص و منحصر به فرد هر محیط اداری:هر محیط اداری متناسب به سبک فعالیت و زمینه ی فعالیت خصوصیات مختص خود را دارد که برای طراحی مناسب، نیاز است دیزاینی مناسب با سبک مجموعه ی خود و منحصر به فرد برای شرکت خود انتخاب کنید.
  • استفاده از رنگ های مناسب: انتخاب رنگ یکی دیگر از نکات مهم برای طراحی اداری است که آن را متناسب با نقشه ی ساختمان، نورگیری فضا و ضمینه ی فعالیت و تم رنگی مجموعه ،باید بهترین رنگ انتخاب بشود تا بهترین بهره وری را داشته باشد.
  • انتخاب مبلمان اداری مناسب:برای انتخاب مدل مبلمان باید بسیار خلاقانه بتوانید از بین مدل های فراوانی که وجود دارد برای خرید بهترین نوع را انتخاب کنید که در عین صرفه جویی در فضا با سایز المانهای دیزاین شما همخانی داشته باشد و شأن مجموعه ی شمارا نیز حفظ و به نمایش بگذارد.
  • به وجود آوردن فضایی امن برای کارکنان:برای راندمان بیشتر کارکنان ایجاد این فضا برای آرامش کارمندان بسیار مهم است و با یک مدیریت مناسب با استفاده از مبلمان اداری خوب می شود این نیاز رو محقق کنید.
  • حذف دیوارها و پارتیشن اداری:در زمان های قدیم بیشتر شرکت ها علاقه به جدا سازی تیم در یک مجموعه با استفاده از پارتیشن اداری بسیار دیده می شد ولی امروز برای تعامل بیشتر کارکنان یک مجموعه پیشنهای بر مبنای استفاده از طرح های نوین برای ارتباط کارمندان و بهره وری بیشتر آنها ارائه می شود.
  • انتخاب زاویه دید مناسب:انتخاب زاویه دید مناسب افراد یک تیم نسبت به هم محیط و هم چنین زاویه دید نفر متقابل اثرات بسیار مثبتی به روی ذهن هر دو طرف دار به این صورت که باعث افزایش اعتماد به نفس و ارتباط بین کارمندان میشود و همچنین باعث ایجاد اعتماد برای مشتری مجموعه می شود.

بهترین ایده برای داشتن محیط اداری

بهتر است بعد از تغییراتی که در دکوراسیون داخلی خود ایجاد کرده اید مبلمان اداری شرکت را نیز به عنوان میز کارمندی و همچنین صندلی اداری تعویض کنید. این تغییر باید به گونه ای باشد که کارکنان علاوه بر هماهنگی با دکوراسیون داخلی شرکت، هنگام استفاده از میز مدرن خود احساس راحتی کنند.

از جمله ویژگی هایی که در خرید مبلمان اداری باید به آن توجه کنید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مبلمان اداری که انتخاب می کنید باید راحت و نشان استاندارد را هم داشته باشد.
  • مبلمان اداری باید به گونه ای باشد که حتی اگر فضای محدودی دارید، کارمندان بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.
  • مبلمان اداری انتخابی باید با دکوراسیون داخلی هماهنگ باشد تا فضای دلپذیری را هم برای کارکنان و هم برای مشتریان فراهم کند.
  • از یک میز مناسب برای محیط اداری مدرن استفاده کنید.

عناصر دیگری که می توانند باعث شوند محیط اداری مدرن تری طراحی کنید

همانطور که در بالا گفتیم، تنها با کمی تغییر در دکوراسیون داخلی می توانید محیط اداری خود را مدرن کنید. به عنوان مثال، اگر شرکت بودجه مناسبی داشت، بهتر بود محیط اداری خود را به سمت فناوری بیشتری سوق دهید. استفاده از فناوری های جدید علاوه بر افزایش کارایی شرکت، باعث ایجاد هیجان در کارکنان و افزایش خلاقیت آنها می شود.

Office-furniture-layout

عناصر دیگری که می توانید برای تغییر دکوراسیون داخلی محیط شرکت استفاده کنید یکی از موارد زیر است:

  • از نور کافی و مناسب برای محیط کسب و کار استفاده کنید
  • طراحی بیوگرافی محیط اداری (استفاده از تاسیسات ساختمانی)
  • اصلاح انواع روکش، پارتیشن اداری قدیمی در فضای شرکت به پارتیشن اداری مدرن

محیط شرکت را به گونه ای طراحی کنید که تمامی پرسنل علاوه بر از بین بردن حس کار در محلی خسته کننده ، خود را در خانه احساس کنند و در آنجا احساس راحتی کنند.

منبع: https://javizco.com