خرید پوشاک گرم مردانه در طرح ها و مدل های متنوع

زمستان که می‌رسد، بازار خرید پوشاک گرم مردانه و زنانه، بچه‌گانه و نوزاد گرمِ گرم می‌شود. تصور کنید که می‌خواهید به این بهانه، برای همسر، فرزند یا برادرتان لباسی گرم به عنوان هدیه، تهیه کنید. شاید در ظاهر، تنوع پوشاک مردانه نسبت به پوشاک زنانه کم‌تر باشد، اما زمانی که برای خرید راهی بازار می‌شوید، آنجاست که احتمالا بین این همه تنوع، مدل، جنس و رنگ لباس‌های زمستانی، سردرگم شوید و چالشی بزرگ برایتان ایجاد شود؛ که بالاخره کدام را خریداری کنید. مژده که این مطلب برای شماست! شمایی که همین الان در این سردرگمی هستید و دلتان می‌خواهد بهترین و مناسب‌ترین را هدیه دهید، اما هنوز نتوانستید تصمیم درستی بگیرید.

انواع لباس گرم مردانه

لباس‌های مردانه به ویژه اگر مخصوص فصول سرد سال طراحی و تولید شده باشند، زمانی که به درستی با یکدیگر ست شوند، استایل جذاب و شیکی را ایجاد می‌کنند. هر لباسی جذابیت خاص خودش را دارد و در صورتی که متناسب با مکان و زمان پوشیده شود، به تن خواهد نشست و استایل را جذاب‌تر از همیشه خواهد ساخت. کافی است با انواع لباس گرم مردانه آشنا شوید، زمان درست استفاده از هرکدام را بدانید و با توجه به نیازتان، بهترین را انتخاب کنید.

هودی مردانه

هودی مردانه یکی از لباس‌های گرم مناسب پاییز و زمستان است؛ پوشاکی که امروزه به‌ویژه در بین جوانان از محبوبیت زیادی برخوردار است. مدل‌های متنوعی از این لباس گرم در طرح‌، رنگ و جنس‌های مختلف وارد بازار شده است که گاهی خرید و انتخاب را مشکل می‌کند.
هودی مردانه از قسمت جلو بسته است، کلاه دارد و با اینکه از جنسی نرم و لطیف تولید می‌شود، به خوبی گرما را حفظ می‌کند. بیشتر کسانی که استایل راحت و زیبا را می‌پسندند، از هودی‌ها استقبال می‌کنند. معمولا هودی مردانه را بیشتر در جمع خانوادگی، دوستانه و موقعیت‌های غیررسمی می‌پوشند.

خرید و قیمت هودی مردانه و پسرانه کلاه دار و اسپرت

 

سویشرت مردانه

سویشرت مردانه هم یکی از لباس‌های پرطرفدار امروزی است که نه تنها آقایان، بلکه خانم‌ها هم آن را دوست دارند. در واقع جنسیت نمی‌شناسد و مثل هودی، مناسب خانم‌ها و آقایان است. اما شاید شباهت‌های ظاهری این دو کمی شما را دچار تردید کند که کدام مناسب‌تر است.

در واقع هیچ کدام به دیگری ارجحیت یا برتری ندارد. هر دو مناسب پاییز و زمستان هستند و تنها تفاوتشان در کلاه و قسمت جلوی لباس است. سویشرت بدون کلاه است و در قسمت جلو برخلاف هودی، با زیپ یا دکمه باز و بسته می‌شود. ممکن است در برخی موارد به جای سویشرت کلمه جامپر (Jumper) را شنیده باشید؛ در واقع به سویشرت مردانه در زبان انگلیسی جامپر گفته می‌شود. از ویژگی‌های مثبت سویشرت مردانه، ست کردن آن با انواع لباس‌هاست که باعث محبوبیتش هم شده است.

کاپشن مردانه

کاپشن مردانه، بیشتر مناسب استفاده در روزهای بسیار سرد زمستان است. خصوصا اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که آب‌وهوای بسیار سرد و زمستان‌های سخت دارد. کاپشن مردانه با عایق مقاومی که در تولید آن استفاده می‌شود، کمک می‌کند تا از سرما، باد، برف و باران در امان باشید.

در صورتی‌که بخواهید بهترین کاپشن مردانه را خریداری کنید، باید حتما پوسته بیرونی آن ضد آب باشد تا بدن شما را خشک نگه دارد. از مهم‌ترین ویژگی مثبت این پوشاک گرم مردانه، می‌توان به قابلیت استفاده در مجالس رسمی و غیر رسمی اشاره کرد. تنوع قابل قبولی از کاپشن مردانه در طرح، رنگبندی و جنس، تولید و به بازار عرضه شده است که تمامی سلایق را پوشش می‌دهد.

قیمت کاپشن چرم و اسپرت مردانه، بارانی و پالتو مردانه

بافت و ژاکت مردانه

بافت و ژاکت مردانه هم طرفداران خود را دارد. این لباس بیشتر توسط کسانی که به استایل‌های کلاسیک علاقه‌مندند، انتخاب و خریداری می‌شود. اغلب جنس آن از کاموا پشم است و طرح‌های برجسته و طنابی که در بافتشان به کار برده شده است، جذابیتشان را بیشتر می‌کند. این لباس گرم زمستانی، در انواع یقه گرد، یقه دار، یقه ایستاده و… تولید می‌شود و تنوع رنگ، طراح و مدل، دست علاقه‌مندان به این پوشاک را برای انتخاب، باز گذاشته است.

بافت و ژاکت مردانه را هم می‌توان در مراسم رسمی پوشید و هم می‌توان در مجالس و دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی، آن‌ها را برای داشتن ظاهری شیک و در عین حال گرم، انتخاب کرد.

کلاه و شال گردن مردانه

کلاه و شال گردن مردانه، اگر به درستی با لباس‌های دیگر ست شوند، استایلی جذاب و بسیار شیک را رقم می‌زنند. متاسفانه در برخی موارد، هدف از خریدن کلاه، حفظ سر از سرمای زمستان است و بی‌توجه به تفاوتی که در ظاهرمان ایجاد می‌کند، آن را انتخاب و خریداری می‌کنیم. اما اگر در هنگام پوشیدن کلاه، نگاهی هم به سایر لباس‌هایی که می‌پوشید داشته باشید، زمانی که خود را در آینه نگاه می‌کنید، با ظاهری شلخته و زشت مواجه نمی‌شوید. کافی است استایل لباس را کاملا رسمی انتخاب نکنید؛

البته این در مورد شالگردن کمی متفاوت است. شالگردن را می‌توان با لباس‌های کاملا رسمی، ست کرد و در عین حال، ظاهری زیبا و شیک داشت. کافی است با توجه به استایلتان، رنگ، طرح، اندازه و ضخامت شالگردنتان را انتخاب کنید.

قیمت پلیور، بافت و ژاکت مردانه یقه هفت، اسکی و زیپ دار

پالتو مردانه

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که معمولا آقایان با آن مواجه هستند، انتخاب یک پالتو مردانه مناسب و شیک است؛ البته آن دسته از آقایانی با این مشکل روبه‌رو هستند که زیاد اهل مد نیستند و اطلاعات چندانی هم در این زمینه ندارند. پالتو مردانه برای علاقه‌مندان به استایل رسمی و شیک مناسب است. معمولا کسانی که نمی‌خواهند کاپشن‌های کوتاه یا اسپرت بپوشند، بیشتر کت‌وشلوار پوش هستند و لباسشان رسمی است، ترجیح می‌دهند به سراغ خرید پالتو مردانه بروند.

کافی است جنس، سایز، رنگ و بلندی یا کوتاهی پالتو را با لباسی که قرار است زیر آن بپوشید، در نظر بگیرید. در این صورت، حتما استایلی زیبا و شیک خواهید داشت.

ایمالز، بهترین بستر برای انتخاب و خرید لباس گرم مردانه

پس از اطلاع از انواع پوشاک گرم مردانه، نوبت به خرید می‌رسد. اینکه از کجا خرید کنید، خود چالشی است که این روزها همه را درگیر کرده است. قیمت، کیفیت، جنس، برند و از همه مهم‌تر زمانی که برای خرید صرف می‌شود، همه دست در دست هم داده‌اند تا ایمالز را انتخاب کنید. ایمالز بهترین بستر برای انتخاب و مقایسه لباس گرم زمستانی مردانه، زنانه، بچه گانه و نوزادان است. از بین تنوع طرح، رنگ، مدل و قیمت، بدون آنکه حتی دقیقه‌ای را در خیابان‌ها سرگردان باشید، در خانه یا محل کارتان با خیالی راحت از طریق گوشی موبایل، لپ تاپ، کامپیوتر و هر وسیله‌ای که شما را به اینترنت متصل می‌کند، لباس مورد نظرتان را انتخاب کنید. ایمالز تمامی سلایق را با هر توان مالی پوشش می‌دهد و شما خریدی راحت و امن را تجربه خواهید کرد.