خدمات حقوقی آنلاین

امروزه با رشد روزافزون مشکلات اجتماعی و به تبع آن رشد انسان مدرن ، مسائل درون خانواده ای نیز افزایش پیدا کرده است . انسان مدرن بیش از گذشته به فردیت خود توجه دارد و همین امر گاهی مواضعی پیش می آورد که فرد در زندگی خانوادگی خود نیز به فردیت بیش از زوجیت خود اهمیت می دهد . به همین علت در کشور ما که در حال گذار از سنت به مدرنیته است ، مسائلی چون مسئله طلاق بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و آن قبح و زشتی اولیه را که در زندگی های سنتی داشت ، از دست داده است.

نگاهی به آمار طلاق در کشور ، مشخص می کند که امروزه از هر 4 ازدواج 3 تای آن به طلاق می انجامد. جدای از تمام مباحث حقوقی آسیب هایی که این مسئله به بار می آورد ، توجه ما در این مقاله به این است که هزینه ای که هر زوج برای طلاق بر دوش دولت می گذارند روز به روز در حال افزایش است . در کشورهایی مثل آمریکا نیز چنین مسائلی پیش آمد که برای حل این مشکل سیستمی طراحی شد که افراد بتوانند به جای مراجعه حضوری به دادگاه ها و صرف هزینه و وقت از طریق اینترنت اوراق هویت و ازدواج خود را ارسال کنند و صلاحیت آنها برای طلاق احراز شود . وکیل آنلاین وب سایت گروه وکلای آریا دادیار با شرح این سیستم تلاش دارد که پیشنهادی برای جامعه حقوقی ایران ارائه دهد تا اینگونه از صرف هزینه و وقت در هنگام طلاق جلوگیری شود .

چگونگی کار سیستم

طلاق یک دوره زمانی استرس زا در زندگی شما است. شما می توانید پول زیادی را برای استخدام یک وکیل صرف کنید و یا بتوانید طلاق خود را آنلاین و از طریق یک موسسه معتبر اداره کنید. برای ثبت درخواست طلاق آنلاین، می خواهید اطمینان حاصل کنید که وضعیت شما نوعی است که با استفاده از فرم های طلاق آنلاین ، نتایجی را که می خواهید دریافت می کنید. چگونه می توانید تصمیم بگیرید که آیا استفاده از اسناد طلاق آنلاین مناسب شماست؟

کجا می توانید اسناد طلاق آنلاین را پیدا کنید؟

اغلب شما می توانید از وب سایت های دولتی از پرونده هایی که نیاز دارید استفاده کنید. این مسئله اغلب آزاد و بدون مشکل است ، اما در هر ایالت ( و در برخی موارد هر یک از شهرستانها ) نوع طلاق شما متفاوت است. به عنوان مثال، اگر طلاق توافقی  شما شامل فرزندان کوچک باشد ، اغلب فرم ها و برنامه های مختلفی وجود دارد که مورد نیاز است. حرکت به وسیله این الزامات پیچیده می تواند آن قدر وقت گیر باشد که بسیاری از افراد تصمیم به استفاده از یک موسسه می کنند تا بتوانند فرم های مورد نیاز خود را دریافت کنند.

سایت های زیادی وجود دارند که اسناد مورد نیاز طلاق را برای شما آماده می کنند. برخی از سایت ها به طور خاص به ایالت محل زندگی شما متصل می شوند در حالی که سایت های دیگر اسناد جامع  طلاق را ارائه می دهند که ممکن است برای ایالت شما مناسب نباشد. برخی از سایت ها یک وکیل طلاق دارند و یا اسناد طلاق  را بررسی می کنند. سایت هایی نیز وجود دارند که تمام این پروسه را خود به تنهایی انجام می دهند.

چه کسی می تواند برای دریافت اسناد طلاق آنلاین پرونده تشکیل دهد؟

ببینید آیا طلاق شما واقعا طلاق بدون تردید و بدون بازگشت است. داشتن پرونده طلاق بدون شک برای ثبت یک طلاق آنلاین لازم است. طلاق توافقی، چیزی است که حداقل بیشتر مسائل مهم بین شما و همسرتان توافق شده است. این مسائل شامل موارد زیر می شود:

  • نگهداری از کودک و حمایت از او
  • نفقه
  • ملاقات ها
  • تقسیم بدهی
  • تقسیم مالکیت واقعی و شخصی.

اگر شما و همسرتان بر سر تمام این مسائل موافقت کرده باشید، شما کاندید خوبی برای ثبت طلاق آنلاین هستید. اگر شما با تمام مسائل موافق نیستید، اما برای بسیاری از آنها موافقت کرده اید، ممکن است بخواهید ببینید آیا قبل از استخدام یک وکیل طلاق می توانید آنها را حل و فصل کنید.

اگر، با این حال، شما حداقل یک مسئله مهم و یا حتی برخی از مسائل جزئی است که نمی توانید بر سر آن ها توافق کنید، شما می توانید با یک وکیل متخصص در مسائل طلاق مشورت کنید. همین امر برای شرایطی است که شما و همسرتان دائما در حال مشاجره هستید و یا اینکه به طور کلی با یکدیگر قطع ارتباط کرده و صحبت نمی کنید و مشاوره حقوقی با وکیل در این شرایط بسیار مهم است.

یکی دیگر از موضوعات خدمات آنلاین استفاده از وکیل در حوزه دیوان عدالت می باشد که توسط وکلای مجرب دیوان گروه وکلای آریا دادیار پاسخگو شما عزیزان می باشند.