تلویزیون های ارزان قیمت

تماشای فیلم ،سریال و حتی کارتون و انیمیشن یکی از محبوبیت های بسیار جذاب در طول روز برای هر فردی میباشد و یکی از سرگرمی ها برای ایامی که فارغ از مشغله ی کاری و تحصیلی میباشیم بسیار مناسب است. تلویزیون های دیجیتال امروزه بسیار گسترده و با امکانات مناسب تولید و عرضه می شوند. با این حال نمیتوان از خیر این سرگرمی محبوب در طول روز گذشت به همین خاطر بسیاری از افراد به دنبال تلویزیون با قیمت اقتصادی و مناسب میگردند به هر حال مانیز امروز به معرفی و آشنایی شما در جهت تلویزیون های ارزان موجود در بازار میپردازیم تا شما نیز از این سرگرمی جذاب بهترین استفاده و بهره را ببرید این تلویزیون ها از فروشگاه های معتبر سراسر ایران برای شما جمع آوری شده است.

1 تلویزیون ال ای دی شهاب مدل LED24SH201N1 سایز 24 اینچ

محصول ناموجود می باشد.
تلویزیون مدل « LED24SH201N1 » از محصولات برند «شهاب» است که با سایز 24 اینچ طراحی و تولید شده است. صفحه این تلویزیون 24 اینچی از نوع تخت است و رزولوشن 1366 در 768 پیکسلی است. این تلویزیون با ابعاد آن متناسب است و تصویری مناسب را به نمایش می‌گذارد. بنا به سلیقه‌ خود، می‌توانید یکی از حالت‌های تصویر را انتخاب کرده و از تماشای آن لذت ببرید. تلویزیون LED24SH201N1 برای سهولت کار کاربران، به درگاه USB مجهز است که امکان اشتراک‌گذاری فایل‌های متنوع را فراهم می‌کند. همچنین با استفاده از درگاه HDMI این تلویزیون می‌توانید لپ‌تاپ ، کامپیوتر، دستگاه‌های پخش‌کننده DVD و دستگاه‌های دیجیتال دیگر را به تلویزیون متصل کنید. شرکت شهاب همچنین برای تلویزیون LED24SH201N1 یک خروجی صدای دیجیتال هم در نظر گرفته است؛ به این ترتیب می‌توانید با استفاده از یک کابل کواکسیال تلویزیون خود را به وسیله‌ای با قابلیت دریافت صدای دیجیتال متصل کنید. قابلیت ضبط تصاویر در حافظه خارجی، ماشین زمان، راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها (EPG) و تلتکس از دیگر امکانات این تلویزیون است. بنابراین، اگر می‌خواهید با صرف هزینه کم‌تر تلویزیونی با کیفیت برای فضاهای کوچک یا اتاق خود داشته باشید، تلویزیون LED24SH201N1 را به عنوان یکی از انتخاب‌های خود مدنظر قرار دهید.

صفحه نمایش

  • سایز صفحه

    24 اینچ

  • تکنولوژی صفحه

    LED

  • نوع صفحه

    تخت

2 تلویزیون ال ای دی مسترتک مدل MT2402HD سایز 24 اینچ

2850000 خرید

مدل «MT2402HD» یکی از تلویزیون‌های شرکت «مسترتک» (Mastertech) است که تصاویر را در قاب 24 اینچ نمایش می‌دهد. صفحه نمایش این مدل از نوع LRED است و تصاویر در آن با کیفیت Full HD نشان داده می‌شوند. در قلب این تلویزیون یک گیرنده دیجیتال داخلی تعبیه شده است. به لطف این گیرنده دیگر نیازی به خرید یک دستگاه دیجیتال جداگانه ندارید و می‌توانید تمامی شبکه‌های تلویزیونی را در اختیار داشته باشید. این مدل از انواع فرمت‌های پخش صوتی و تصویری رایج پشتیبانی می‌کند. در این مدل هم درگاه USB و HDMI تعبیه‌شده تا بتوانید کنسول بازی، لپ‌تاپ، فلش مموری و… را به تلویزیون متصل کنید. گفتنی است توان خروجی هر بلندگو در این محصول 5 وات است که با استفاده از سیستم‌ صوتی دوکاناله خروجی صدای این تلویزیون را شکل داده است.

صفحه نمایش

  • سایز صفحه

    24 اینچ

  • تکنولوژی صفحه

    LED

  • نوع صفحه

    تخت

3 تلویزیون ال ای دی هاردستون مدل 32BG4961 سایز 32 اینچ

4200000 خرید
تلویزیون ال ای دی مدل «32BG4961» تصویر را با کیفیت HD نمایش می‌دهد و تجربه‌ای واقعی از تماشا کردن تلویزیون برای کاربر به ارمغان می‌آورد. کیفیت تصویر تلویزیون‌های HD نسبت به تلویزیون‌های Full HD رزولوشن پایین‌تری دارند اما همچنان به دلیل قیمت پایین طرفداران خود را دارند. شرکت سازنده برای مدل 32BG4961 یک سیستم صوتی 20 واتی در نظر گرفته شده که می‌تواند پاسخگوی نیازهای اولیه‌ی کاربر باشد. البته این تلویزیون از استاندارد دالبی هم پشتیبانی می‌کند و کاربر می‌تواند با استفاده از یک سیستم صوتی پیشرفته، تجربه‌ای سینمایی از تماشا کردن فیلم در خانه داشته باشد. طراحی ظاهری تلویزیون هم در نوع خود زیبا است و قاب نازک آن باعث شده تصویری تقریبا بدون حاشیه برای کاربر ارائه شود. درگاه‌های ارتباطی متنوع این مدل هم آزادی عمل زیادی در اختیار کاربر قرار داده‌اند. با وجود پورت‌های USB، HDMI و کامپوننت کاربر می‌تواند دستگاه‌های پخش مختلف را به تلویزیون متصل کند. همچنین می‌تواند از طریق فلش مموری یا هارد اکسترنال انواع فایل‌های صوتی و تصویری را در تلویزیون پخش کند. وجود گیرنده‌ی دیجیتال یکی دیگر از نکات مثبت این تلویزیون است که امکان دسترسی به کانال‌های داخلی را تنها با استفاده از یک آنتن رومیزی فراهم کرده است.

 

صفحه نمایش

  • سایز صفحه

    32 اینچ

  • تکنولوژی صفحه

    LED

  • نوع صفحه

    تخت

4 تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 32XT530 سایز 32 اینچ

محصول ناموجود می باشد.

تلویزیون‌ «ایکس‌ویژن» (X.Vision) مدل «32XT530 » از محصولات ساده‌ و کاربردی این کمپانی است. این مدل با پنل 32 اینچی، برای سالن‌های کوچک، اتاق خواب یا اتاق کودک شما مناسب است. کیفیت تصویر این مدل HD است و می‌توان گفت، باتوجه به صفحه‌نمایش کوچکش، تصاویر را در بهترین حالت ممکن نمایش می‌دهد. هر بلندگوی این مدل دارای 8 وات قدرت خروجی است و درمجموع 16 وات صدا تولید می‌کنند که این میزان صدا با سایز این مدل، متناسب است. سیستم صوتی بلندگوها استریوست و صداها تفکیک‌شده به گوش می‌رسند. در رابطه با درگاه‌های ارتباطی این محصول، باید گفت که این مدل به 2 درگاه USB مجهز است که با آن می‌توانید فلش‌مموری یا هارد اکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های موجود در آن‌ها استفاده کنید. بعلاوه دو پورت‌ HDMI برای اتصال تلویزیون به سایر دستگاه‌های صوتی‌و‌تصویری در‌نظر گرفته شده‌ است. از طریق درگاه  HDMI، می‌توانید تصاویر را با کیفیت بالاتری از دستگاه به تلویزیون منتقل کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های پرکاربرد این مدل، قابلیت اتصال آن به دیوار است. کاربران می‌توانند بنا به سلیقه یا شرایط، تلویزیون را روی میز قرار دهند یا به دیوار متصل کنند. این مدل به یک گیرنده‌ی دیجیتال داخلی مجهز است که می‌تواند برای شما تمامی شبکه‌های دیجیتالی را دریافت و پخش کند. این امر باعث می‌شود تا نیازی به تهیه‌ دستگاه های جداگانه نداشته باشید. این تلویزیون از فرمت‌های صوتی‌و‌تصویری بسیار متنوعی پشتیبانی می‌کند که آن را به یک مدیاپلیر تبدیل کرده است. درمجموع با تهیه‌ی این تلویزیون مقرون‌به‌صرفه، می‌توانید صاحب یک مرکز سرگرمی کوچک در منزل خود شوید.

صفحه نمایش

  • سایز صفحه

    32 اینچ

  • تکنولوژی صفحه

    LED

  • نوع صفحه

    تخت

5 تلویزیون ال ای دی پانورامیک مدل PA-32BA1633 سایز 32 اینچ

محصول ناموجود می باشد.
تلویزیون مدل PA-32BA1633 محصولی از برند پانورامیک (Panoramic) است که با سایز 32 اینچ به بازار عرضه شده است. این تلویزیون از تکنولوژی LED برخوردار است. تصویرتلویزیون PA-32BA1633 با کیفیت تصویر HD است. این تلویزیون دارای دو درگاه USB است که می‎توان از طریق آن فایل‎های صوتی و تصویری را از طریق فلش و هارد اکسترنال روی تلویزیون اجرا کرد و یا برنامه‎های تلویزیونی را روی آن‎ها ذخیره کرد. این تلویزیون همچنین از درگاه‌های کامپوننت، کامپوزیت و دو درگاه HDMI هم بهره می‌برد که بسیار کاربردی است. سیستم صوتی تلویزیون دو کاناله است و توان خروجی کلی آن برابر با 20 وات است. گیرنده دیجیتال داخلی، شما را از خرید یک دستگاه جداگانه معاف می‌سازد و می‌توانید از شبکه‌های دیجیتالی صداوسیما به‌راحتی استفاده کنید. برای سهولت در استفاده از این مدل، به همراه آن یک عدد ریموت‌ کنترل ارائه می‌شود. به‌طورکلی، اگر می‌خواهید با صرف هزینه کم‌تر تلویزیونی با کیفیت برای فضاهای متوسط مانند سالن داشته باشید، تلویزیون پانورامیک مدل PA-32BA1633 را به‌عنوان یکی از انتخاب‌های خود مدنظر قرار دهید.

صفحه نمایش

  • سایز صفحه

    32 اینچ

  • تکنولوژی صفحه

    LED

  • نوع صفحه

    تخت

6 تلویزیون ال ای دی بنس مدل BS-3280-HB سایز 32 اینچ

محصول ناموجود می باشد.
تلویزیون‌ها را می‌توان به دو دسته هوشمند و ساده تقسیم کرد. برای افرادی که از امکانات هوشمند استفاده نمی‌کنند تهیه تلویزیون ساده مقرون به‌صرفه‌تر است. اگر قصد تهیه تلویزیون با سایز متوسط برای خانه‌تان را دارید، تلویزیون ال ای دی مدل BS-3280-HB سایز 32 اینچ یکی از گزینه‌هایتان است. نوع صفحه این مدل تخت و فنّاوری به کار رفته در آن LED است. این تلویزیون از کیفیت HD با رزولوشن 768 × 1366 پیکسل پشتیبانی می‌کند. یکی از ویژگی‌های این محصول، زاویه دید مناسب است. سیستم صوتی استفاده‌شده در این تلویزیون توان خروجی برابر با 16 وات دارد. این میزان برای تلویزیونی با این ابعاد قابل‌قبول است. یکی دیگر از ویژگی‌های این مدل دو درگاه USB2.0 است. شما می‌توانید هارد یا فلشتان را به‌منظور تماشای فیلم یا سریال به این درگاه متصل کنید. این تلویزیون برای افرادی که فضای کوچک یا متوسط دارند انتخاب مناسبی است. شما می‌توانید از طریق درگاه HDMI کنسول یل پخش کننده‌تان را به این تلویزیون متصل کنید. پنل این تلویزیون از فناوری IPS پشتیبانی می‌کند. این مدل توانسته رده انرژی A را کسب کند و همین باعث شده تا در دسته تلویزیون‌های کم‌مصرف قرار بگیرید.

صفحه نمایش

  • سایز صفحه

    32 اینچ

  • تکنولوژی صفحه

    LED

  • نوع صفحه

    تخت

7 تلویزیون ال ای دی تی سی ال مدل 32D3000i سایز 32 اینچ

4650000 خرید
تلویزیون ال ای دی تی سی ال مدل 32D3000i سایز 32 اینچ از محصولات برند «تی سی ال» (TCL) است که متناسب با نیاز طیف وسیعی از مشتریان، تولید و روانه‌ی بازار شده است. این محصول با ابعاد 49 اینچی، متناسب با سالن‌های متوسط ساخته شده است. می‌توانید این محصول را به‌وسیله‌ی پایه‌ی آن، روی میز تلویزیون قرار داده یا برای استفاده‌ی بیشتر از محیط اتاق، به دیوار متصل کنید. برای توضیح راجع‌به مشخصات این مدل باید گفت که تکنولوژی به‌کاررفته در صفحه‌ی این محصول، همانند تلویزیون‌های مدرن LED است. کیفیت تصویر این مدل HD Plus است که در صفحه‌ای تخت نمایش داده می‌شود؛ به‌علاوه این مدل قادر است کیفیت تصویر را ارتقا داده و خیالتان را بابت فیلم‌ها و برنامه‌های قدیمی‌تر آرشیوتان راحت کند. رزولوشن 768 × 1366 پیکسلی این تلویزیون با ابعاد آن متناسب است و تصویری مناسب را به نمایش می‌گذارد. بنا به سلیقه‌ی خود، می‌توانید یکی از حالت‌های تصویر را انتخاب کرده و از تماشای آن لذت ببرید؛ همچنین زاویه‌ی گسترده‌ی دید این مدل، به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به‌راحتی در حالت‌های مختلف به آن نگاه کنید.  گفتنی است که این تلویزیون خروجی صدای 10 واتی دارد که برای یک سالن کوچک مناسب به‌نظر می‌رسد اما همیشه می‌توانید با استفاده از خروجی صدای دیجیتال این محصول، اسپیکر یا ساندبار را به تلویزیون وصل کنید و از صدای خروجی مطلوب لذت ببرید. همچنین، این محصول شرکت تی سی ال به فناوری صوتی Dolby و Surround مجهز شده است. اگر این مقدار صدا شما را راضی نمی‌کند، می‌توانید با اتصال بلندگو از طریق خروجی صوتی این مدل، به میزان دلخواه قدرت صدای آن را تقویت کنید. این تلویزیون به یک گیرنده‌ی دیجیتال داخلی مجهز است؛ این قطعه درواقع یک واسطه بین آنتن و تلویزیون محسوب شده و با تقویت کیفیت صفحه، تصویر بهتری را نمایش می‌دهد. این مدل برای سهولت کار کاربران، به درگاه USB و HDMI مجهز است که امکان اشتراک‌گذاری فایل‌های متنوع را فراهم می‌کند. این محصول شرکت تی سی ال دارای طراحی بسیار باریک و زیبایی است که بر ارزش خرید آن افزوده است.

صفحه نمایش

  • سایز صفحه

    32 اینچ

  • تکنولوژی صفحه

    LED

  • نوع صفحه

    تخت

8 تلویزیون فیلیپس مدل 32pht4002 سایز 32 اینچ

محصول ناموجود می باشد.
تلویزیون «32pht4002 » از سری محصولات HD برند « فیلیپس » (Philips) است که متناسب با نیاز طیف وسیعی از مشتریان، تولید و روانه‌ی بازار شده است. این محصول در اندازه 32 اینچی عرضه‌شده و متناسب با سالن‌های کوچک است. شما قادر خواهیدبود این محصول را به‌وسیله‌ی پایه‌ی آن، روی میز تلویزیون قرار دهید. تکنولوژی به‌کاررفته در صفحه‌ی این محصول، همانند تلویزیون‌های مدرن LED است. کیفیت تصویر این مدل HD بوده که در صفحه‌ای تخت نمایش داده می‌شود. رزولوشن  1366 × 768 پیکسلی این تلویزیون با ابعاد آن متناسب است و تصویری مناسب را به نمایش می‌گذارد. گفتنی است که این تلویزیون به اسپیکر با توان خروجی کلی صدا 12 وات مجهز است. این مدل برای سهولت کار کاربران، دارای درگاه USB و HDMI است. فیلیپس برای این مدل یک عدد درگاه USB و دو عدد درگاه HDMI در نظر گرفته است. از اقلام همراه این محصول می‌توان به ریموت کنترلر، دو عدد باتری قلمی، دفترچه راهنما اشاره کرد.

صفحه نمایش

  • سایز صفحه

    32 اینچ

  • تکنولوژی صفحه

    LED

  • نوع صفحه

    تخت

9 تلویزیون ال ای دی هیوندای مدل 3220 سایز 32 اینچ

محصول ناموجود می باشد.
محصول «3220» از تلویزیون‌های شرکت هیوندای در رده تلویزیون‌های تخت قرار می‌گیرد که متناسب با نیاز طیف وسیعی از مشتریان، تولید و روانه‌ی بازار شده است. این محصول با ابعاد 32 اینچی، متناسب با سالن‌های کوچک و اتاق‌خواب است. می‌توانید این محصول را به‌وسیله‌ی پایه‌ی آن، روی میز تلویزیون قرار داده یا برای استفاده‌ی بیشتر از محیط اتاق، به دیوار متصل کنید. برای توضیح راجع‌به مشخصات این مدل باید گفت که تکنولوژی به‌کاررفته در صفحه‌ی این محصول، همانند تلویزیون‌های مدرن است. کیفیت تصویر این مدل Full HD است که در صفحه‌ای تخت نمایش داده می‌شود؛ به‌علاوه این مدل قادر است کیفیت تصویر را ارتقا داده و خیالتان را بابت فیلم‌ها و برنامه‌های قدیمی‌تر آرشیوتان راحت کند. رزولوشن 1080 × 1920 پیکسلی این تلویزیون با ابعاد آن متناسب بوده و تصویری مناسب را به نمایش می‌گذارد. بنا به سلیقه‌ی خود، می‌توانید یکی از حالت‌های تصویر را انتخاب کرده و از تماشای آن لذت ببرید. گفتنی است این تلویزیون به دو اسپیکر مجهز شده است که توان خروجی صدای هرکدام حدود 10 وات است و درمجموع صدای بلندی را تولید می‌کند. اگر این مقدار صدا شما را راضی نمی‌کند، می‌توانید با اتصال دو بلندگو از طریق سیستم صوتی دوکاناله‌ی این مدل، به میزان دلخواه قدرت صدای آن را تقویت کنید. این تلویزیون به یک گیرنده‌ی دیجیتال داخلی مجهز است؛ این قطعه درواقع یک واسطه بین آنتن و تلویزیون محسوب شده و با تقویت کیفیت صفحه، تصویر بهتری را نمایش می‌دهد. این مدل برای سهولت کار کاربران، به درگاه USB و HDMI مجهز است که امکان اشتراک‌گذاری فایل‌های متنوع را فراهم می‌کند.

صفحه نمایش

  • سایز صفحه

    32 اینچ

  • تکنولوژی صفحه

    LED

  • نوع صفحه

    تخت

10 تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SA220 سایز 32 اینچ

محصول ناموجود می باشد.
تلویزیون یکی از مهمترین و پرمصرف ترین وسایل برقی‌ای است که برای کاربردهای زیادی استفاده شده و تقریبا در تمامی منازل در ابعاد و برندها و مدل‌های مختلف یافت می شود. تلویزیون اسنوا مدل SA220 سایز 32 اینچ دارای پنل VA برای افزایش کیفیت تصویر است که همراه با روزولوشن Full HD با مقدار عددی 1080 x 1920 پیکسل می تواند تصاویر خوبی را برای شما به ارمغان آورد. در کنار این کیفیت تصویر، دو عدد اسپیکر 25 واتی در پایین قاب این دستگاه تعبیه شده است که می‌تواند خروجی صدای دالبی و دالبی دیجیتال را برای شما فراهم ساخته و مشاهده فیلم‌های با کیفیت را دو چندان لذت پخش نماید. صفحه نمایش این تلویزیون LED بوده که در مصرف برق صرفه جو و تولید گرمای پایینی را به همراه طول عمر بالا دارا است.

صفحه نمایش

  • سایز صفحه

    32 اینچ

  • تکنولوژی صفحه

    LED

  • نوع صفحه

    تخت

11 تلویزیون ال ای دی دوو مدل 32H1800 اینچ

محصول ناموجود می باشد.

تلویزیون ال ای دی «دوو» مدل «DLE-32H1800» در سایز 32اینچ تولید شده است. این مدل دارای کیفیت تصویر HD است و صفحه نمایش تخت دارد که امکان تماشای تصاویر باکیفیتی را برایتان فراهم می‌کند؛ همچنین رزولوشن 720×1280 و نسبت تصویر 16:9 (نسبت تصویر رایج تلویزیون‌ها)، تصویری واضح را با ابعادی مناسب نمایش می‌دهد. این تلویزیون یک مدیا پلیر است و از فرمت‌های صوتی و تصویری مختلف پشتیبانی می‌کند. درگاه‌های ارتباطی متنوع این محصول، اشتراک‌ گذاری فایل‌ها و اتصال دستگاه‌های دیگر را به این تلویزیون ممکن ساخته‌اند. این مدل یک پورت USB و سه عدد پورت HDMI دارد. از طریق پورت USB می‌توان یک درایو حافظه مانند فلش مموری را به تلویزیون متصل کرد و از فایل‌های خود استفاده کرد.

صفحه نمایش

  • سایز صفحه

    32 اینچ

  • تکنولوژی صفحه

    LED

  • نوع صفحه

    تخت

12 تلویزیون ال ای دی مارشال مدل ME-3241 سایز 32 اینچ

محصول ناموجود می باشد.

صفحه نمایش

  • سایز صفحه

    32 اینچ

  • تکنولوژی صفحه

    LED

  • نوع صفحه

    تخت

13 تلویزیون ال ای دی فیلیپس مدل pft5063 سایز 40 اینچ

5500000 خرید

صفحه نمایش

  • سایز صفحه

    40 اینچ

  • تکنولوژی صفحه

    LED

  • نوع صفحه

    تخت

14 تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل 40JH512N سایز 40 اینچ

محصول ناموجود می باشد.

تلویزیون مدل 40JH512N از سری تلویزیون‌های 40 اینچی برند جی پلاس (Gplus) است. این تلویزیون از تکنولوژی LED برخوردار است و با نمایش تصویری با کیفیت Full HD، نیاز مخاطبان را برطرف می‌کند.  پشتیبانی این تلویزیون از فرمت‌های تصویری متنوع، باعث می‌شود تا کاربران بتوانند با خیالی آسوده از اکثر فایل‌های خود استفاده کنند. این تلویزیون به همراه یک ریموت کنترل طراحی شده است که کارایی بسیار ساده‌ای دارد. این تلویزیون مجهز به دو عدد اسپیکر با توان 16 واتی را برای کاربر به همراه دارد. از امکانات بسیار پر کاربرد این مدل، گیرنده‌ی دیجیتال داخلی آن است. این دستگاه باعث می‌شود که بتوانید شبکه‌های دیجیتالی را روی تلویزیون خود دریافت کنید. همچنین این تلویزیون از فرمت‌های رایج صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند تا کاربران بتوانند از فایل‌های خود به‌راحتی استفاده کنند. بنابراین، اگر می‌خواهید با صرف هزینه کم‌تر تلویزیونی با کیفیت برای فضاهای متوسط مانند سالن داشته باشید، تلویزیون 40JH512N  برند جی پلاس را به عنوان یکی از انتخاب‌های خود مدنظر قرار دهید. گفتنی است این محصول دارای امکان کاهش نویز تصویر و تقویت سیگنال دریافتی است که ارزش خرید بالایی را برای این محصول به همراه دارند.

صفحه نمایش

  • سایز صفحه

    40 اینچ

  • تکنولوژی صفحه

    LED

  • نوع صفحه

    تخت

15 تلویزیون ال ای دی فیلیپس مدل 40PFT5583 سایز 40 اینچ

محصول ناموجود می باشد.
تلویزیون مدل «40PFT5583» محصولی از برند فیلیپس (Philips) است که با سایز 40 اینچ به بازار عرضه شده است. این تلویزیون از فناوری LED برخوردار است. تصویر تلویزیون 40PFT5583 با کیفیت تصویر Full HD است. این تلویزیون دارای یک درگاه USB است که می‎توان از طریق آن فایل‎‌های صوتی و تصویری را از طریق فلش و هارد اکسترنال روی تلویزیون اجرا کرد و یا برنامه‌های تلویزیونی را روی آن‎ها ذخیره کرد. این تلویزیون همچنین از دو درگاه HDMI هم بهره می‌برد که برای اتصال لپ‌تاپ، کنسول بازی و سایر لوازم دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. سیستم صوتی تلویزیون دو کاناله است و توان خروجی کلی آن برابر با 12 وات است. این محصول از شرکت فیلیپس دارای فناوری Easylink است. با استفاده از آن شما می‌توانید با استفاده از درگاه HDMI-CEC دستگاه‌های مختلف مانند پخش‌کننده صوتی، دستگاه پخش DVD و … را به تلویزیون خود متصل کنید و تنها با استفاده از یک ریموت کنترل، آن‌ها را مدیریت کنید. گیرنده دیجیتال داخلی، شما را از خرید یک دستگاه جداگانه معاف می‌سازد و می‌توانید از شبکه‌های دیجیتالی صداوسیما به‌راحتی استفاده کنید. برای سهولت در استفاده از این مدل، به همراه آن یک عدد ریموت‌ کنترل ارائه می‌شود.

صفحه نمایش

  • سایز صفحه

    40 اینچ

  • تکنولوژی صفحه

    LED

  • نوع صفحه

    تخت

16 تلویزیون ال ای دی فیلیپس مدل 43PFT4002 سایز 43 اینچ

محصول ناموجود می باشد.
مدل «43PFT4002» تلویزیونی میان‌رده و بسیار خوش‎‌ساخت از «فیلیپس» (Philips) است. صفحه‌نمایش این تلویزیون تخت و در سایز 43اینچی طراحی شده است. این سایز برای فضاهای متوسط، کافی خواهد بود. کیفیت‌تصویر Full HD آن برای کاربرانی که محتوای باکیفیت و حجیم استفاده نمی‌کنند، مناسب است. این کیفیت با رزولوشن 1080×1920 پیکسلی شناخته می‌شود که متناسب با صفحه‌نمایش در نظر گرفته شده است. نسبت‌تصویر این تلویزیون 16:9 است که ابعاد رایجی برای تمامی صفحه‌نمایش‌ها به‌حساب می‌آید. توجه داشته باشید که برای گیمرهایی هم که کنسول غیر 4K استفاده می‌کنند، این تلویزیون بسیار پذیرفتنی است. صدای تولیدشده از 43PFT4002، به‌لطف دو بلندگوی 8واتی درمجموع به 16 وات می‌رسد. درگاه‌های ارتباطی متنوع این محصول، باعث شده‌اند تا کارایی بیشتری برایش فراهم شود. این محصول فیلیپس دو عدد پورت USB و سه عدد HDMI دارد. می‌توانید فلش‌مموری یا هارداکسترنال خود را به این تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های شخصی‌تان استفاده کنید. این تلویزیون به هر پخش‌کننده‌ی صوتی و تصویری دیگری قابل‌اتصال است و برای کاربر راحتی زیادی از این بابت فراهم می‌کند. می‌توانید از طریق پورت HDMI نیز لپ‌تاپتان را به آن متصل کرده و تصاویر را در صفحه‌نمایش 43اینچی‌اش ببینید. این تلویزیون از فرمت‌های صوتی و تصویری بسیار متنوعی پشتیبانی می‌کند که آن را به یک مدیاپلیر تبدیل کرده است. می‌توانید با خیال کاملاً آسوده از تمامی فایل‌های خود استفاده کنید. گیرنده‌ی ‌دیجیتال داخلی این تلویزیون، امکان دریافت تمامی شبکه‌های صداوسیما را فراهم می‌کند. درواقع تنها با نصب یک آنتن به این تلویزیون، تمامی شبکه‌های تلویزیونی قابل‌دسترس خواهند بود. 43PFT4002 از زیرنویس‌هایی با پسوند SRT نیز پشتیبانی می‌کند. درصورتی‌که فایل زیرنویس همراه فیلم ذخیره شده باشد، تلویزیون قادر به نمایش آن خواهد بود. این تلویزیون به همراه یک ریموت‌کنترل عادی عرضه می‌‎شود.

صفحه نمایش

  • سایز صفحه

    43 اینچ

  • تکنولوژی صفحه

    LED

  • نوع صفحه

    تخت

17 تلویزیون ال ای دی لایف مدل LI-43BD354 سایز 43 اینچ

محصول ناموجود می باشد.
تلویزیون 43 اینچ لایف ساخت ایران میباشد که با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و الگو برداری مهندسی ساخت کشور کره سعی نموده با کیفیت ترین تلویزیون LED را ارائه نماید,تلویزیون لایف دارای وضوح رنگ کاملا واقعی میباشد که تصاویر را به همان شکل واقعی بدون تغییر رنگ اضافه و مصنوعی به نمایش میگذارد,تلویزیون ال ای دی لایف از تکنولوژی پنل IPS بهره گرفته که علاوه بر وضوح تصویر فوق العاده باعث مقاوم شدن در برابر ضربه نیز میشود از امکانات این ال ای دی میتوان به گیرنده دیجیتال,پورت USB,پورت HDMIو پرت اپتیکال نیز اشاره نمود.

صفحه نمایش

  • سایز صفحه

    43 اینچ

  • تکنولوژی صفحه

    LED

  • نوع صفحه

    تخت

18 تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 43XK580 سایز ۴۳ اینچ

6930000 خرید
تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 43XK580 سایز ۴۳ اینچ محصولی بسیار خوش‌چهره و بادوام و خوش‌ساخت از این برند است که امکانات متعددی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. کیفیت‌تصویر این تلویزیون Full HD است و تصاویر را با وضوح و شفافیت بسیار خوبی نمایش می‌دهد. زاویه‌دید وسیعی دارد و امکان تماشای صفحه‌نمایش را از محدوده‌ وسیعی فراهم می‌کند. نسبت تصویر آن 16:9 است و تصویر را با ابعاد متناسبی به پخش می‌گذارد. سیستم‌صوتی تلویزیون 43XK580 دوکاناله است و به‌واسطه‌ی دو بلندگوی 10واتی، در مجموع 20 وات صدا تولید می‌کند. شرکت سازنده برای این مدل، دو عدد درگاه USB در نظر گرفته شده است. با استفاده از این 2 پورت می‌توانید فلش‌مموری و هارد اکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های موجود در آن‌ها استفاده کنید. برای اتصال پخش‌کننده‌ها به این تلویزیون می‌توانید از بین درگاه HDMI، کامپوننت و کامپوزیت یکی را انتخاب کنید. درگاه HDMI قادر است تصاویر را با کیفیت Full HD به صفحه‌نمایش منتقل کند. از دیگر ویژگی‌های جالب این مدل، می‌توان به قابلیت ماشین زمان (Time Shift) اشاره کرد؛ کارایی این قابلیت به این صورت است که با ذخیره‌کردن برنامه‌ درحال‌پخش، می‌توانید به لحظات قبلی بازگردید. فرمت‌های تصویری قابل‌پشتیبانی این مدل بسیار متنوع است و به شما کمک می‌کند که به‌راحتی، فایل‌های دلخواه خود را به‌وسیله‌ی درگاه ارتباطی موردنظر پخش ‌کنید. این تلویزیون به‌همراه یک عدد ریموت‌کنترل ارائه می‌شود که کارایی بسیار ساده‌ای دارد.

صفحه نمایش

  • سایز صفحه

    43 اینچ

  • تکنولوژی صفحه

    LED

  • نوع صفحه

    تخت

19 تلویزیون ال ای دی هوشمند فیلیپس مدل 40PFT5883 سایز 40 اینچ

5935000 خرید
تلویزیون مدل «40PFT5883 » محصولی از برند فیلیپس (Philips) است که با سایز 40 اینچ به بازار عرضه شده است. این تلویزیون از فنّاوری LED برخوردار است. تصویر تلویزیون 40PFT5883 با کیفیت تصویر Full HD است.  این تلویزیون به همراه پایه‌های رومیزی ارائه شده است. اما استاندارد VESA با ابعاد 75 در 75 میلی‌متر هم برای این مدل در نظر گرفته شده است و در صورت نیاز می‌توان آن را به دیوار هم متصل کرد. این تلویزیون دارای دو درگاه USB است که می‎توان از طریق آن فایل‎های صوتی و تصویری را از طریق فلش و هارد اکسترنال روی تلویزیون اجرا کرد و یا برنامه‌های تلویزیونی را روی آن‎ها ذخیره کرد. این تلویزیون همچنین از دو درگاه HDMI هم بهره می‌برد که برای اتصال لپ‌تاپ، کنسول بازی و سایر لوازم دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. سیستم صوتی تلویزیون دو کاناله است و توان خروجی کلی آن برابر با 12 وات است. این محصول از شرکت فیلیپس دارای فناوری Easylink است. با استفاده از آن شما می‌توانید با استفاده از درگاه HDMI-CEC دستگاه‌های مختلف مانند پخش‌کننده صوتی، ، دستگاه پخش DVD و … را به تلویزیون خود متصل کنید و تنها با استفاده از یک ریموت کنترل، آن‌ها را مدیریت کنید. گیرنده دیجیتال داخلی، شما را از خرید یک دستگاه جداگانه معاف می‌سازد و می‌توانید از شبکه‌های دیجیتالی صداوسیما به‌راحتی استفاده کنید. برای سهولت در استفاده از این مدل، به همراه آن یک عدد ریموت‌ کنترل ارائه می‌شود.

صفحه نمایش

  • سایز صفحه

    40 اینچ

  • تکنولوژی صفحه

    LED

  • نوع صفحه

    تخت

20 تلویزیون ال ای دی تی سی ال مدل 43D3000i سایز 43 اینچ

6400000 خرید
تلویزیون ال ای دی تی سی ال مدل 43D3000i سایز 43 اینچ از محصولات برند «تی سی ال» (TCL) است که متناسب با نیاز طیف وسیعی از مشتریان، تولید و روانه‌ی بازار شده است. این محصول با ابعاد 43اینچی، متناسب با سالن‌های متوسط ساخته شده است. می‌توانید این محصول را به‌وسیله‌ی پایه‌ی آن، روی میز تلویزیون قرار داده یا برای استفاده‌ی بیشتر از محیط اتاق، به دیوار متصل کنید. برای توضیح راجع‌به مشخصات این مدل باید گفت که تکنولوژی به‌کاررفته در صفحه‌ی این محصول، همانند تلویزیون‌های مدرن LED است. کیفیت تصویر این مدل Full HD است که در صفحه‌ای تخت نمایش داده می‌شود؛ به‌علاوه این مدل قادر است کیفیت تصویر را ارتقا داده و خیالتان را بابت فیلم‌ها و برنامه‌های قدیمی‌تر آرشیوتان راحت کند. رزولوشن 1080 × 1920 پیکسلی این تلویزیون با ابعاد آن متناسب است و تصویری مناسب را به نمایش می‌گذارد. بنا به سلیقه‌ی خود، می‌توانید یکی از حالت‌های تصویر را انتخاب کرده و از تماشای آن لذت ببرید؛ همچنین زاویه‌ی گسترده‌ی دید این مدل، به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به‌راحتی در حالت‌های مختلف به آن نگاه کنید.  گفتنی است که این تلویزیون خروجی صدای 16 واتی دارد که برای یک سالن متوسط مناسب به‌نظر می‌رسد اما همیشه می‌توانید با استفاده از خروجی صدای دیجیتال این محصول، اسپیکر یا ساندبار را به تلویزیون وصل کنید و از صدای خروجی مطلوب لذت ببرید. همچنین، این محصول شرکت تی سی ال به فناوری صوتی Dolby و Surround مجهز شده است. اگر این مقدار صدا شما را راضی نمی‌کند، می‌توانید با اتصال بلندگو از طریق خروجی صوتی این مدل، به میزان دلخواه قدرت صدای آن را تقویت کنید.  این تلویزیون به یک گیرنده‌ی دیجیتال داخلی مجهز است؛ این قطعه درواقع یک واسطه بین آنتن و تلویزیون محسوب شده و با تقویت کیفیت صفحه، تصویر بهتری را نمایش می‌دهد. این مدل برای سهولت کار کاربران، به درگاه USB و HDMI مجهز است که امکان اشتراک‌گذاری فایل‌های متنوع را فراهم می‌کند. این محصول شرکت تی سی ال دارای طراحی بسیار باریک و زیبایی است که بر ارزش خرید آن افزوده است. تلویزیون ال ای دی تی سی ال مدل 43D3000i سایز 43 اینچ انتخابی بسیار مناسب از نظر کیفیت تصویر، اندازه صفحه‌نمایش و هزینه باشد.

صفحه نمایش

  • سایز صفحه

    43 اینچ

  • تکنولوژی صفحه

    LED

  • نوع صفحه

    تخت

21 تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-43SA1580T سایز 43 اینچ

محصول ناموجود می باشد.
تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-43SA1560T سایز 43 اینچ محصولی بادوام و خوش‌ساخت و باکیفیت از این برند است که امکانات متعددی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. کیفیت‌تصویر این تلویزیون Full HD است و تصاویر را با وضوح و شفافیت بسیار بالایی نمایش می‌دهد. زاویه‌دید 178 درجه و وسیعی دارد و امکان تماشای صفحه‌نمایش را از محدوده‌ وسیعی فراهم می‌کند. نسبت تصویر آن 16:9 است و تصویر را با ابعاد متناسبی به پخش می‌گذارد. سیستم‌صوتی تلویزیون SSD-43SA1560T دوکاناله است و با کمک دو بلندگوی 10 وات، در مجموع 20 وات صدا تولید می‌کند. شرکت اسنوا برای این مدل، دو عدد درگاه USB در نظر گرفته شده است. با استفاده از این 2 پورت می‌توانید فلش‌مموری و هارد اکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های موجود در آن‌ها استفاده کنید. برای اتصال پخش‌کننده‌ها به این تلویزیون می‌توانید از بین درگاه‌های HDMI، کامپوزیت و کامپوزیت یکی را انتخاب کنید. درگاه HDMI قادر است تصاویر را با کیفیت Full HD به صفحه‌نمایش منتقل کند. از دیگر ویژگی‌های جالب این مدل، می‌توان به قابلیت ماشین زمان (Time Shift) اشاره کرد؛ کارایی این قابلیت به این صورت است که با ذخیره‌کردن برنامه‌ درحال‌پخش، می‌توانید به لحظات قبلی بازگردید. فرمت‌های تصویری قابل‌پشتیبانی این مدل بسیار متنوع است و به شما کمک می‌کند که به‌راحتی، فایل‌های دلخواه خود را به‌وسیله‌ی درگاه ارتباطی موردنظر پخش ‌کنید. این تلویزیون به‌همراه یک عدد ریموت‌کنترل هوشمند ارائه می‌شود که کارایی بسیار بالایی دارد. تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-43SA1560T سایز 43 اینچ دارای سیستم‌عامل اندروید 8 بوده که با پردازنده چهارهسته‌ای که به همراه دارد می‌تواند هوشمندی را در تلویزیون‌ها به شما ارائه دهد.

صفحه نمایش

  • سایز صفحه

    43 اینچ

  • تکنولوژی صفحه

    LED

  • نوع صفحه

    تخت