تفاوت خرید جم فری فایر با ایدی و بدون ایدی

در خرید جم فری فایر با ایدی نسبت به حالت معمولی و بدون ایدی اطلاعات حساب شما همچنان محفوظ خواهد ماند. تنها کافی است نام کاربری و آیدی شما به سایت خرید بازی فری فایر با ایدی تحویل داده شود. در حالی که در حالت عادی و بدون ایدی، شما باید مشخصات حساب یا اکانت خود اعم از فیسبوک، جی میل یا اکانت VK خود را در اختیار سایت قرار دهید  تا سایت بتواند با استفاده از اطلاعات شما فرایند خرید را انجام دهد.

البته نکته حائز اهمیت و به عبارتی تفاوت دیگر این است که خرید جم فری فایر با ایدی گران‌ تر از خرید جم بدون ایدی است که نشان می دهد خرید جم در روش بدون ایدی مقرون به صرفه تر است.

سرعت دریافت جم در روش خرید با ایدی بسیار سریع تر اتفاق می افتد و در عین حال، تعداد جمی که به شما داده می‌شود گاهی بیشتر است و به اندازه دو برابر حالت معمولی نیز خواهد رسید.

در حالت خرید جم بدون ایدی، بازی شما با مشکل مواجه نخواهد شد و بازی شما تا انتها ایمن خواهد بود. گاهی با خرید جم، هدایایی از طرف بازی به شما داده خواهد شد.

آموزش خرید جم فری فایر با ایدی

در این روش تنها کافی است نام کاربری و آیدی خود را در دسترس داشته باشید. به سایت مورد نظر مراجعه کنید و با وارد کردن ایدی کامل و دقیق جم مورد نظر را بخرید. سپس، جم ها توسط پشتیبان سایت به بازی شما اضافه خواهند شد.

البته، باید این نکته را در نظر بگیرید که خرید جم فری فایر با ایدی برای کشور ما که تحت تحریم است کمی سخت تر است. چون دسترسی ما به صورت مستقیم به سایت فری فایر امکان پذیر نیست و برای رفع این مشکل، سایت های واسطه ای به وجود آمده اند که می توانند فرایند خرید را برای ما انجام دهند.

نکته مهم این است که از صحت و ایمن بودن و داشتن نماد الکترونیک این سایت ها اطمینان حاصل کنید و سپس، خرید خود را انجام دهید. از آنجایی که، جم در طول بازی کمک بسیار زیادی به روند بازی می کند، خرید آن اهمیت زیادی دارد.

اما، دلیل اهمیت جم و خرید آن در چیست؟ با استفاده از جم می ‌توانید نیروهای کمکی چون اسلحه، پوسته ها، حیوان خانگی و چیزهای دیگری را خریداری کنید. این نیروهای کمکی هنگام بازی برای شما مفید خواهند بود و سرعت بازی شما را افزایش خواهند داد.

نحوه دریافت آیدی برای خرید جم

برای دریافت ایدی باید ابتدا، وارد صفحه اصلی بازی شوید. روی عکس پروفایل خود کلیک کنید. سپس، روی کادری که در سمت چپ تصویر قرار گرفته بزنید و اعدادی روی آن قرار دارد را نگاه کنید. بر قسمت راست اعداد کلیک کنید تا بدون هیچ مشکل و ایرادی اعداد را دانه به دانه کپی کند.

سپس، آن را بر روی کادری که در سایت خرید جم فری فایر موجود است، پیست کنید. در گام بعدی، نام خود را در قسمتی که در تصویر نمایش داده شده است، وارد کنید.