بیوگرافی احمد سلو و لیست آهنگ ها از میفا موزیک

احمد سلو یک خواننده محبوب ایرانی به شمار می ‌آید که در تاریخ ۱۱ آبان ۱۳۶۷ به دنیا آمد. در واقع نام اصلی خواننده احمدرضا شهریاری بوده اما نام هنری آن احمد سلو است. این خواننده از دوران کودکی علاقه بسیار زیادی به موسیقی داشت و در سن ۱۸ سالگی توانست وارد عرصه موسیقی شود. شایان ذکر است این خواننده معروف ایرانی فعالیت‌ های بسیار زیاد و گسترده ای را در حوزه موسیقی داشته است. علاوه بر این، به عنوان یک آهنگساز حرفه ‌ای نیز شناخته می ‌شود. در سال ‌های ۱۳۸۳ و ۱۳۸۴ فعالیت موسیقی و یادگیری مهارت های آهنگسازی به واسطه این خواننده معروف آغاز شد و موسیقی را از استادان زیادی فرا گرفت. پس از گذشت دو سال توانست در زمینه موسیقی فعالیت حرفه ‌ای خود را آغاز کند. در حال حاضر این خواننده یکی از معروف ترین و خوش نام ترین خواننده های ایرانی به شمار می ‌آید.

احمد سلو و همسرش

شایعات زیادی مبنی بر ازدواج احمد سلو وجود دارد اما در حال حاضر اطلاعات کامل و موثقی در این رابطه نیست. تاکنون نیز عکسی از او و همسرش در فضای مجازی منتشر نشده است. همچنین به دلیل موثق نبودن پیج خبری در رابطه با ازدواج این خواننده معروف ایرانی به نظر می رسد که احمد سلو همچنان مجرد باشد.

پیج احمد سلو خواننده

این خواننده معروف دارای پیج اینستاگرام (ahmad.solo) و بسیاری از شبکه های اجتماعی دیگر است. به همین دلیل برخی از موزیک ویدیو های معروف آن در شبکه های اجتماعی نیز پخش می شوند. در حال حاضر تعداد فالوور های احمد سلو بسیار زیاد است. علاوه بر این میزان استقبال همشهریان از موزیک های خاطره انگیز این خواننده همچنان ادامه دارد. وب سایت میفا موزیک امکان دانلود آهنگ جدید احمد سلو را فراهم کرده است.

بیوگرافی احمدرضا شهریاری

احمدرضا شهریاری یکی از خوانندگان بسیار مطرح و معروفی است که در عرصه موسیقی بسیار خوش درخشیده است. وی در 11 آبان سال ۱۳۶۷ به دنیا آمد و کار خود را با آهنگسازی آغاز نمود و پس از آن اقدام به خوانندگی کرد اما همچنان کار آهنگسازی را نیز ادامه می دهد علاقه شخصی احمدرضا شهریاری به موسیقی به دوران کودکی باز می گردد و به دلیل صدای بسیار خوب خود توانست در ساخت موزیک بسیار موفق باشد.

در حال حاضر آلبوم ها و آهنگ های بسیار زیادی از این خواننده وجود دارند که بسیاری از آن ها یاد و خاطره های دوران مختلفی را برای هر فرد زنده می کنند. این خواننده معروفیت و محبوبیت زیادی هم در ایران و هم در خارج از ایران دارد به طوری که بسیاری از طرفداران او پیش از انتشار آلبوم برای دریافت موزیک های وی لحظه شماری می نمایند.

بیوگرافی احمد سلو ویکی پدیا

احمدرضا شهریاری یکی از خوانندگانی است که بیوگرافی وی در سایت معروف ویکی ‌پدیا قرار داده شده است. به همین منظور می توانید اطلاعات مفید و موثقی را از این خواننده داشته باشید. در حال حاضر به دلیل حضور و فعالیت گسترده این خواننده می‌توانید تمامی موزیک ها و موزیک ویدیو های وی را به صورت کاملاً قانونی از میفا موزیک دریافت کنید. یکی از بهترین راه های دانلود محصولات باکیفیت هنری استفاده از این سایت است زیرا آلبوم های تمامی خواننده های مطرح و معروف ایرانی وجود دارند که یکی از این خواننده ها احمد سلو است و شما می‌ توانید به سادگی با تمامی موزیک های قدیمی و جدید این خواننده را دریافت کنید.

آهنگ های احمد سلو

در سال ۱۳۹۲ این خواننده معروف با شرکتی به نام مهر میهن قرارداد بست و موفق شد تا اولین آلبوم خود را منتشر کند. هم اکنون آهنگ ها و موسیقی های بسیار زیادی از این خواننده وجود دارند. شایان ذکر است احمد سلو پس از گرفتن مجوز های لازم از مرکز موسیقی و سازمان وزارت ارشاد توانست اولین نسخه از آلبوم خود را به نام “آخرین بار”روانه بازار نماید. این آهنگ اولین نسخه از کار هنری این خواننده معروف بود که بسیار نیز مورد توجه و استقبال قرار گرفت. پس از آن آلبوم ها و آهنگ های زیادی از این خواننده منتشر شد.

برخی از معروف ترین آلبوم های احمد شهریاری شامل زخم کاری است. علاوه بر این، آلبومی به نام شاه دیسلاو، یکی از خاطره انگیزترین آلبوم های موجود از این خواننده ایرانی به شمار می ‌آید. شایان ذکر است آلبوم درد دل و پادشاه احساس نیز از آلبوم های بسیار معروف و محبوب احمد سلو محسوب می شوند. پس از آن احمدرضا شهریاری اقدام به انتشار آلبوم رگبار و خدای احساس کرد. علاوه بر تمامی موارد فوق آلبومی تحت‌ عنوان روانی را به بازار منتشر کرد که یکی از بهترین و  پر سر و صداترین آلبوم های این خواننده شد. در حال حاضر آهنگ های جدیدی از وی منتشر شده که آغوش و رد تماس نام آن ها است.

بسیاری از علاقه مندان و دوستداران این خواننده محبوب در انتظار انتشار آهنگ های جدید آن هستند؛ به همین دلیل بلافاصله پس از انتشار اقدام به دانلود آهنگ می کنند. در نظر داشته باشید که نیاز است تا نسخه اورجینال آهنگ های این خواننده را دریافت کنید تا بتوانید در روند ادامه تولید محصولات با کیفیت نقش مهم و بسزایی را ایفا کرده باشید. به دلیل مهارت و قابلیت های احمد شهریاری در حال حاضر موزیک ویدیوهای وی نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و علاقه مندان و طرفداران او علاوه بر داخل ایران، در خارج از ایران نیز اقدام به دانلود آهنگ های جدید این خواننده می کنند.

کلام پایانی

احمدرضا شهریاری که با نام هنری احمد سلو شناخته می‌ شود یکی از خوانندگان مطرح و معروف ایرانی است که دارای آلبوم های بسیار به یاد ماندنی و خاطره انگیز ماانند زخم کاری و شاه دیسلاو بوده که طرفداران زیادی دارند. این خواننده معروف در ابتدا کار خود را با آهنگسازی شروع کرد و پس از ۲ سال اقدام به انتشار اولین آلبوم خود به نام “آخرین بار”نمود. هم اکنون موزیک ویدیو ها و آهنگ هایی از وی منتشر شده است که می توانید اقدام به دریافت و دانلود آن ها کنید.

لیست چند موزیک احمد سلو :

ساعت عاشقی / وارث / نت سل / مرداب / بند / دل / رز / غرق / یخ / چاره / رها / قهر / عاشقم/ قلب / بغل 2 /قهرمان / فیک / شوک / سیزده / مثلا / زوم / دلبر جان / چپ / چشات / تمومش کن / تبریز / زیبای بی عاطفه …

جستجوی کاربران برای این مطلب: