بآشگاه مشتریان آگاه؛ محیطی پویا برای تسلط به بورس!

هر کارگزار بورسی برای جذب مشتری، خدماتی را ارائه می‌کند تا مشتریان با بهره‌مندی از این خدمات و تخفیفات، تسهیلات بیشتری دریافت کنند و در معاملات خود از آن بهره ببرند. کارگزاری آگاه نیز در همین راستا خدماتی را در قالب باشگاه مشتریان آگاه ارائه داده است که در این مقاله قصد داریم به معرفی این خدمات و معرفی باشگاه آگاه بپردازیم. با ما باشید.

بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه چیست؟

خدمات کارگزاری‌ها متفاوت است و هر کارگزاری خدمات خود را در سایت خود اطلاع رسانی می‌کند. آگاه از طریق سایت بآشگاه به نشانی www.bashgah.com خدماتش را به مشتریان خود ارائه کرده است. بنابراین اگر از کارگزاری آگاه کد معاملاتی دریافت کرده‌اید یا به عبارت دیگر مشتری کارگزاری آگاه هستید، نیازی به ثبت نام مجدد در سایت بآشگاه ندارید و شما با اطلاعات کاربری که در سامانه آگاه اکسپرس ثبت کرده‌اید و در سامانه معاملاتی آنلاین هم از آن استفاده می‌کنید، می‌توانید در سایت بآشگاه وارد شده و از همه مزایای موجود در سایت استفاده کنید.

منظور از امتیاز و ریال بآشگاه چیست؟

تمامی فعالیت‌ مشتریان در سایت بآشگاه برای جمع‌آوری امتیاز و ریال بآشگاه برای بهره‌ندی از خدمات آگاه است. افزایش امتیاز در بآشگاه به منظور افزایش سطح یا قله‌های بآشگاه صورت می‌پذیرد. قله‌های بآشگاه از سطح کاربر تا سطح 10 تعریف شده است و در هر سطح، تخفیفات و تسهیلاتی در نظر گرفته شده است. به این صورت که مشتریان با کسب و افزایش امتیاز در حساب کاربری خود می‌توانند به سطوح بالاتر دست پیدا کنند. حال اگر سوال شما این است که به چه روش‌های می‌توان امتیاز و ریال بآشگاه را افزایش داد؟ ادامه مطلب را بخوانید.

راه‌های افزایش امتیاز در حساب بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه

برای افزایش امتیاز حساب بآشگاه مشتریان آگاه لازم است چند مرحله را طی کنید. اول ورود به بآشگاه است که به یمن خوش‌آمدگویی به شما 300 امتیاز تعلق می‌گیرد. شرکت در مسابقات روزانه بآشگاه از منوی مسابقات، ثبت معرفی معرف در حساب بآشگاه، کسب زیرمجموعه برای خود در حساب بآشگاه و ورود روزانه به حساب بآشگاه، هر کدام از این کارها امتیازاتی دارد که می‌توانید با انجام آن‌ها امتیازاتش را به دست آورید.

راه‌های افزایش ریال بآشگاه در حساب بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه

برای افزایش ریال بآشگاه در حساب بآشگاه مشتریان آگاه لازم است چند مرحله را طی کنید. اول ورود به بآشگاه است که به یمن خوش‌آمدگویی به شما 10 هزار تومان تعلق می‌گیرد. واریز خودکار تخفیف کارمزد معاملات بنا به سطح بآشگاه، دریافت هدیه 50 هزارتومانی به واسطه اولین درآمدزایی 100هزارتومانی زیرمجموعه مستقیم نیز باعث افزایش ریال بآشگاه می‌شود.

شرح خدمات در سایت بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه

گفتیم که چطور می‌شود امتیاز و ریال بآشگاه را افزایش داد و با نحوه جمع‌آوری آن‌ها‌ به صورت کامل آشنا شدیم. در ادامه قصد داریم به معرفی خدمات موجود در سایت باشگاه بپردازیم.

بسته‌های اعتباری

یکی از خدمات ممتاز کارگزاری آگاه بسته‌های اعتباری آن است که همه مشتریان با توجه به شروط لازم، می‌توانند از این بسته‌های اعتباری بهره‌مند شوند. برای استفاده از بسته‌های اعتباری باید 3 شرط مهم را رعایت کنید:

  • داشتن ریال بآشگاه در حساب کاربری برای خرید بسته‌های اعتباری
  • امضای قرارداد اعتباری در یکی از شعب کارگزاری آگاه
  • داشتن ارزش تضمین به اندازه مکفی در پرتفوی بورسی

وام قرض‌الحسنه

برای استفاده از وام قرض‌الحسنه در حساب بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه لازم است که سه شرط زیر رعایت شود:

  • سطح بآشگاه 5 به بالا
  • امضای قرارداد اعتباری در یکی از شعب کارگزاری آگاه
  • داشتن ارزش تضمین به اندازه مکفی در پرتفوی بورسی

بسته‌‌های مشاوره‌ای – تحلیلی

برای دریافت بسته‌های مشاوره‌ای و تحلیلی نیز همانند سایر بخش‌ها، می‌توان از موجودی بآشگاه یا حساب کاربری سایت همفکران اقدام کرد.

اگر موجودی ریالی کاربر در بآشگاه کافی باشد، می‌تواند با انتخاب پرداخت از ریال بآشگاه، بسته خود را خریداری کند. در غیر این صورت می‌تواند بسته مورد نظرش را انتخاب و گزینه پرداخت را کلیک کند.

گزارش

گزارش تراز ریال و هزینه و گزارش امتیازات، گزارش درخواست بسته‌های اعتباری و گزارش کلاس‌های ثبت‌نامی را می‌توانید در تب عملیات مشاهده کنید.

تازه‌های بلاگ

در بخش تازه‌های بلاگ، به مطالب و مقاله‌هایی در خصوص بازار سرمایه از سطح مبتدی تا حرفه‌ای دسترسی خواهید داشت. به منظور افزایش دانش بورسی هموطنان، همه این مقاله‌ها به صورت رایگان در این بخش قرار دارد. همچنین شما در این بخش می‌توانید به ویدیوهای آموزشی رایگان، مطالب مربوز به آزادسازی سهام عدالت، مدیریت دارایی آگاه و … نیز دسترسی داشته باشید.

مسابقه

در بآشگاه مشتریان آگاه بخش مسابقات با هدف ایجاد رقابتی دوستانه بین اعضا شکل گرفته است. اعضا علاوه بر سنجش دانش و علم بورسی خود، در این بخش این امکان را دارند که امتیاز کسب کنند. اگر پاسخ صحیح را ارسال کنند امتیاز خود را افزایش می‌دهند. سوالات مسابقه در سطح عمومی یا تخصصی و طبق رویدادهای اقتصادی، اجتماعی یا فرهنگی – ورزشی هفته مطرح می‌شود.

مهلت پاسخگویی به مسابقه نیز زمان مشخصی دارد که در بالای پنجره مربوط به هر سوال نمایش داده می‌شود و پس از پایان مهلت مسابقه، پاسخی پذیرفته نخواهد شد. هر یک از اعضا نیز تنها یک‌بار امکان شرکت در هر مسابقه را دارند و در صورت ارسا‌ل پاسخ یک سوال، امکان اصلاح یا پاسخگویی مجددد وجود ندارد. نکته دیگر این که پاسخگویی به سوالات مسابقه محدودیتی برای اعضا ندارد و هر عضو در هر سطح امکان حضور در تمامی مسابقات را دارد.

قرعه کشی

در منوی قرعه‌کشی این امکان فراهم شده که با داشتن کوپن‌های قرعه‌کشی، شانس خود را امتحان کنیم. توجه کنید که در روزها و مناسبت‌های خاص در صفحه قرعه‌کشی توپ رنگی نمایش داده می‌شود تا به سادگی و با کلیک بر روی آن، امکان شرکت در قرعه‌کشی را به صورت رایگان داشته باشید.

جمع بندی

در این مقاله به معرفی باشگاه مشتریان آگاه پرداختیم تا علاقه‌مندان به حضور در بازار سرمایه با توجه به خدمات ارائه شده در باشگاه بتوانند

از مزایای معاملاتی ساده و سودمند بهره‌مند شوند.