افتتاح حساب بانکی در ترکیه برای ایرانیان با الو اپلای!

در روزهایی که به دلیل شرایط اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور ایران، ارزش پول ملی کشورمان در سراشیبی افت ارزش قرار گرفته، دسترسی به یک منبع درآمد دلاری به امری اجتناب ناپذیر تبدیل شده است. علاوه‌بر آن که بر اساس آمارهای رسمی، توجه بسیاری از اتباع ایرانی به سمت مهاجرت جلب شده، برخی از این افراد توان مالی لازم برای انجام چنین کاری را ندارند و با توجه به محدودیت‌های فعلی امکان دسترسی به پلتفرم‌های پرداخت بین‌المللی نظیر پی‌پال نیز از آن‌ها سلب شده است. در چنین شرایطی افتتاح حساب بانکی در کشور ترکیه و رسیدن به یک درآمد دلاری می‌تواند شرایط را تغییر داده و حتی مقدمه‌ای برای فراهم شدن امکان مهاجرت یا گسترش کسب‌وکار شما باشد؛ اما چگونه می‌توان در کشور ترکیه اقدام به افتتاح حساب کرد؟ در حال حاضر کمک گرفتن از موسسات مهاجرتی معتبر ایرانی فعال در کشور ترکیه نظیر الو اپلای می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای اتباع ایرانی باشد؛ بنابراین اگر شما هم در این زمینه کنجکاو هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

نحوه افتتاح حساب بانکی در کشور ترکیه برای اتباع ایرانی

اگر در حوزه‌های اقتصادی و کسب درآمد دلاری فعال هستید حتما تاکنون با سدی به نام تحریم مواجه شده‌اید که مانع از دستیابی شما به سودهای کلان و درآمد دلاری شده است؛ امری که با توجه به گسترش روزانه دامنه تحریم‌های مالی علیه کشور ایران بسیار مبتلابه گردیده است. از مسدود و بلوکه شدن حساب در صرافی‌های بین‌المللی رمزاری نظیر بایننس گرفته تا مسدود شدن حساب پی‌پال، معتبرترین پلتفرم پرداخت ارزی بین‌المللی، همگی به مسئله تحریم‌های مالی باز می‌گردد و از سوی دیگر با عدم الحاق نظام بانک‌داری جمهوری اسلامی ایران به سیستم بانک‌داری بین‌المللی و عدم دسترسی اتباع ایرانی به حساب مسترکارت، در عمل امکان رسیدن به کسب درآمد دلاری (که با توجه به افت شدید ارزش پول ملی یک نیاز مبرم تلقی می‌شود) از ایرانیان سلب شده است.

اما خوشبختانه کشور ترکیه برخلاف بسیاری از کشورهای دیگر، امکان افتتاح حساب برای اتباع کشور خارجی من جمله ایران را فراهم کرده است و برای چنین کاری نیازی به داشتن اقامت یا تابعیت این کشور نخواهید داشت. با توجه به این که حساب ارزی کشور ترکیه دارای کد سوئیفت می‌باشد، تمامی مشکلات موجود برسر کسب درآمد دلاری شما به طور کامل برطرف می‌گردد و پس از آن قادر خواهید بود با قبول پروژه‌های دورکاری از کشورهای مختلف و دریافت دستمز دلاری به درآمد بسیار خوبی دسترسی پیدا نمایید. پیش تر در مقاله ای درباره مراحل و شرایط افتتاح حساب در ترکیه آماده کرده ایم میتوانید آن را مطالعه فرمائید برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

البته مسلما با توجه به پیچیدگی‌های فرآیند افتتاح حساب در کشور خارجی که کشور ترکیه نیز از این قاعده مستثنی نیست، توصیه ما به شما این است که از خدمات مجموعه‌های معتبر مهاجرتی فعال و متخصص در این حوزه نظیر موسسه الو اپلای کمک بگیرید؛ چراکه به هنگام افتتاح حساب به اطلاعاتی نظیر آدرس محل سکونت، کد مالیاتی مختص اتباع خارجی و برخی اطلاعات دیگر نیاز پیدا خواهید کرد که کمک چنین موسسه‌ای می‌تواند برای شما بسیار مفید واقع گردد. ناگفته نماند که با کمک چنین موسسات معتبری در حال حاضر حتی امکان افتتاح حساب بانکی به صورت غیرحضوری نیز برای اتباع ایرانی فراهم شده است.

آشنایی بیشتر با خدمات موسسه مهاجرتی الو اپلای

موسسه مهاجرتی الو اپلای یکی از بهترین موسسات فعال در حوزه ارائه خدمات مهاجرتی و اقامتی اتباع ایرانی در کشور ترکیه می‌باشد که حوزه خدمات خویش را متناسب با نیاز ایرانیان در کشور ترکیه در زمینه‌های متنوع توسعه داده است و در حال حاضر با کمک این موسسه امکان خرید ملک، خرید ماشین یا کرایه آن، ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، دریافت اقامت، تحصیل، برگزاری مراسم عروسی و ثبت ازدواج، اخذ شهروندی ترکیه برای اتباع ایرانی فراهم شده است که با توجه به تنوع خدمات این موسسه در ادامه به بررسی تفصیلی دو مورد از مهم‌ترین خدمات جانبی این موسسه یعنی ثبت شرکت و برگزاری مراسم عروسی در کشور ترکیه می‌پردازیم:

برگزاری مراسم عروسی در کشور ترکیه

برگزاری عروسی در یک کشور خارجی و در یک لوکیشن منحصربه‌فرد می‌تواند به راحتی مهم‌ترین شب زندگی شما را به یکی از بهترین خاطرات زندگی مشترک‌تان تبدیل نماید؛ مسلما چنین کاری با توجه به شرایط ارزی کشور کمی دور از ذهن و شاید رویایی به نظر می‌رسد! اما واقعیت امر از این قرار است که برگزاری یک مراسم عروسی در این کشور به لحاظ هزینه، دارای هزینه‌هایی به مراتب مقرون به صرفه‌تر از برگزاری آن در کشور ایران دارد!

علاوه بر آن که شما می‌توانید مراسم عروسی خود را در یک کشتی، ساحل یا یک عمارت مجلل در قلب ترکیه برگزار نمایید، امکان دریافت سند بین‌المللی ازدواج نیز برای شما فراهم می‌گردد که مورد قبول تمامی کشورهای پیشرفته قرار دارد. با توجه به این شرایط فوق‌العاده مجموعه الو اپلای یکی از خدمات فرعی خویش را برگزاری مراسم عروسی در کشور ترکیه قرار داده و شما به هنگام عقد قرارداد با این مجموعه دیگر نگرانی خاصی از بابت مکان عروسی، میکاپ‌کار، لباس عروسی، رزرو هتل و غیره نخواهید داشت. پیشنهاد میکنیم مقاله “شرایط و مراحل ثبت ازدواج در ترکیه” که پیش تر تهیه شده است را هم مطالعه فرمایید.

ثبت شرکت در ترکیه

یکی از راه‌های ساده دریافت اقامت دائم کشور ترکیه ثبت شرکت در این کشور است. شما با کمک کارشناسان مجرب موسسه الو اپلای، قادر خواهید بود شرکت خود را در هر زمینه‌ای که فعالیت دارد به ثبت برسانید و با رد کردن بیمه به مدت 5 سال، اقامت دایم این کشور که به لحاظ اقتصادی در بین 20 کشور برتر جهان قرار دارد را دریافت نمایید. خوشبختانه با توجه به سیاست جذب حداکثری سرمایه‌گذاران خارجی موجود در کشور ترکیه، قوانین این کشور از انعطاف بسیار خوبی در برابر سرمایه‌گذاران خارجی برخوردار هستند و برای ثبت یک شرکت شخصی 5 هزار لیر کفایت می‌کند؛ اما مسلما ثبت چنین شرکتی با توجه به پیچیدگی‌های حقوقی که دارد، نیازمند دریافت کمک از کارشناسان مجرب است و موسسه الو اپلای با واقف بودن نسبت به این مهم، خدمات امکان ثبت شرکت در کشور ترکیه را برای اتباع ایرانی فراهم کرده است. برای مطالعه درباره مقدمات ثبت شرکت در ترکیه میتوانید رو این لینک کلیک کنید.

الو اپلای؛ بهترین موسسه مهاجرتی فعال در حوزه افتتاح حساب بانکی در ترکیه

همان طور که در مطالب فوق مشاهده کردید، با توجه به وجود تحریم‌های مالی دسترسی به یک حساب بانکی بین‌المللی برای اتباع ایرانی به یک نیاز ضروری تبدیل شده است که خوشبختانه با توجه به قوانین منعطف کشور ترکیه در این حوزه در حال حاضر امکان افتتاح حساب برای ایرانیان در کشور ترکیه فراهم شده و شما با کمک مجموعه الو اپلای که بهترین موسسه مهاجرتی فعال در ترکیه است می‌توانید اقدام به افتتاح حساب کرده و از مزایای داشتن یک حساب بین‌المللی بهره ببرید؛ بنابراین، اگر شما هم به دنبال دستیابی به منبع درآمد دلاری هستید یا قصد ثبت شرکت و برگزاری مراسم ازدواج و خرید ملک در کشور ترکیه را دارید، توصیه ما به شما این است که حتما از خدمات الو اپلای کمک بگیرید.