تاریخ انتشار : یکشنبه 10 آوریل 2022 - 10:43
1460 بازدید
کد خبر : 6339

چطور از یوتیوب پول در بیاوریم؟

چطور از یوتیوب پول در بیاوریم؟

احتمالاً در مورد نحوه و راه های کسب درآمد از یوتیوب شنیده اید و با توجه به شرایط خود، آیا به مشارکت و کسب درآمد از یوتیوب فکر کرده اید؟ اگرچه کسب هزاران دلار از این طریق چندان واقع بینانه نیست، اما می تواند روند کسب از یوتیوب را شروع کرد به ویژه اگر اعضا

چطور-از-یوتیوب-پول-در-بیاوریم؟ چطور از یوتیوب پول در بیاوریم؟

احتمالاً در مورد نحوه و راه های کسب درآمد از یوتیوب شنیده اید و با توجه به شرایط خود، آیا به مشارکت و کسب درآمد از یوتیوب فکر کرده اید؟ اگرچه کسب هزاران دلار از این طریق چندان واقع بینانه نیست، اما می تواند روند کسب از یوتیوب را شروع کرد به ویژه اگر اعضا یا منبعی از مخاطب برای افزایش بازدید از ویدیو های خود داشته باشید.

 در این مقاله به بررسی روش های کسب درآمد از یوتیوب که شبکه ای به اشتراک گذاری ویدیو است خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید : چگونه از یوتیوب کسب درآمد کنیم؟

میزان درآمد از یوتیوب

قبل از این که تولید محتوا برای یوتیوب را آغار کنید باید بدانید که یوتیوب چقدر درآمد می دهد در این قسمت از مقاله به بررسی بیشتر این مسئله خواهیم پرداخت.

Viral اصطلاحی است که برای ویدیو های پر بازدید و محبوب در یوتیوب به کار برده می شود و باید اول از همه بدانید که برای وایرال شدن ویدیو هایتان راه ساده ای پیش رو ندارید بلکه یوتیوب مکانی است که میلیون ها کاربر از سراسر جهان در آن فعالیت دارند و ساخت محتوای منحص به فرد و جذاب در چنین اجتماعی کار ساده ای نیست. بنابراین پیش از هر چیز باید برای فعالیت در این شبکه هدف و موضوعی داشته باشید که طرفدار داشته باشد!

با توجه به درآمدی که کسب درآمد از یوتیوب به ازای هر کلیک نصیب شما می کند، شاید بتوان به طور تقریبی گفت که به ازای هر 1000 بازدید می توانید 1.50 دلار دریافت کنید. به عبارتی دیگر اگر کانال شما یک میلیون بازدید داشته باشد 1500 دلار درآمد خواهید داشت.

چرا-یوتیوب-به-شما-پول-پرداخت-می-کند؟ چطور از یوتیوب پول در بیاوریم؟

چرا یوتیوب به شما پول پرداخت می کند؟

یوتیوب یک پلتفرم اشتراک ویدیو است که تحت نظر گوگل به فعالیت خود ادامه می دهد همچنین این سوشال در ویدیو هایی که کاربران به اشتراک گذاشته است تبلیغاتی را پخش می کنند که بخشی از هزینه های این تبلیغات را به کاربران پرداخت می کند به همین دلیل این پلتفرم بسیار سود آور است در ادامه به بررسی بیشتر نحوه کسب و کار خواهیم پرداخت.

  • تبلیغات: همانطور که گفتیم یوتیوب به کاربران خود هزینه های تبلیغاتی که در فیلم های آن پخش می کنند پول پرداخت می کند.
  • فروش محصول: شما به راحتی می توانید دوره ها و محصولات خود را به وسیله تولید محتوا در یوتیوب به فروش برسانید.
  • گرفتن حق عضویت از سابسکرایبا: یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از یوتیوب این است که می‌توانید در ازای ارائه محتوای خاصی، از سابسکرایبر‌ها یا همان فالوورها حق عضویت بگیرید. مثلا یوتیوبرها از کاربران خود حق عضویت گرفته، در قبالش محتواهایی مربوط به زندگی شخصی خودشان در یوتیوب می‌گذارند (مانند بلاگرهای اینستاگرام) یا از فعالیت مفیدی فیلم گرفته و در معرض دید سابسکرایبرهای خود قرار می‌دهند. مبلغ این حق عضویت 4.99 دلار در هر ماه است که البته می‌توانید بر اساس محتوایی که در اختیار کاربرانتان قرار می‌دهید، مبلغ را هم تغییر دهید. یوتیوب در قبال هر حق عضویت 30 درصد کارمزد برداشت می‌کند.
  • نشان دادن چت و استیکر در لایو: این روش به این صورت است، که وقتی شما لایو برگزار می‌کنید، یعنی به طور زنده با سابسکرایبرهای خود در اتباط هستید، آن‌ها مبلغی به شما پرداخت می‌کنند تا پیامشان یا استیکر آن‌ها با ظاهر خاص و مدت زمان مشخصی بالای صفحه لایو شما دیده شود. یوتیوب از این مقدار 30 درصد را برداشت کرده و 70 درصد آن به شما تعلق می‌گیرد. فعال کردن این تنظیمات هم از قسمت monetization انجام می‌شود.

کلام آخر

پیش تر به بررسی راه های درآمد داشتن از یوتیوب پرداختیم شما هم می توانید تجربیات و نظرات خودتان را در این مورد برای ما در سایت نودی کامنت کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

RSS عکس های جدیدRSS ویدائوRSS مسترسئوکارلینک های مرتبطپیوندهاRSS آکادمی ایران اسکین کرRSS ایران کریر فیلیمو