روش های فروش
بهترین روش های فروش و راههایی برای افزایش فروش گفته می شود که فروش هرگز کار آسانی نبوده است و در شرایط بازار رقابتی حاکم بر سراسر جهان کنونی بسیار هم دشوار است. در این مقاله بر روش های فروش که به وسیله ی آن بتوانید فروش موفقی داشته باشید، تمرکز می شود. عامل اول
بهترین روش های فروش و راههایی برای افزایش فروش
گفته می شود که فروش هرگز کار آسانی نبوده است و در شرایط بازار رقابتی حاکم بر سراسر جهان کنونی بسیار هم دشوار است. در این مقاله بر روش های فروش که به وسیله ی آن بتوانید فروش موفقی داشته باشید، تمرکز می شود.
عامل اول
طرز برخورد درستی داشته باشید
باید به کار فروش درست توجه کرد. این کار پویاست، یعنی بر زمینه ای از تغییر عمل می کند. بازارها، رقابت و اقتصاد همه در معرض تغییر هستند و به همین ترتیب مشتریان نیز که از همه مهمتر هستند، تغییر می یابند. آنها روزبه روز تقاضاهای بیشتری دارند. و نظر خود را تغییر می دهند. بنابراین آنچه در کار فروش بهتر از همه نتیحه می دهد تنها یک روش نیست. در کار فروش باید روش های مناسب از روشهای مختلف را به کار گرفت. بهترین فروشندگان کسانی هستند که این واقعیت را می پذیرند. کسی که می تواند بیشترین کمک را بکند تا فروش شما بالا برود، خود شما هستید.
عامل دوم
خود انگیخته باشید
عوامل معینی وجود دارند که عملا به خود انگیختگی کمک می کنند. فروشنده ی عاقل از این عوامل بهره می گیرد تا طرز فکر خود را ارتقا دهد و به بهبود عملکرد خویش کمک کند. در اینجا دو روش برای کمک به خود انگیختگی را بیان می کنیم: اعتماد به نفس و پایمردی.
اعتماد به نفس به باورهای ما مربوط می شود. آشنایی کامل با محصولی که عرضه می کنید، داشتن هدف های روشن و آماده ساختن وسایل کمکی فروش اعتماد به نفس شما را افزایش می دهند.
پایمردی را در نظر بگیریم؛ اگر شما بیشتر کار کنید و بیش از دیگران فعالیت نمایید می دانید که احتمال بسیار بیشتری وجود دارد که به هدف های فروش خود برسید.
عامل سوم
مصمم شوید که مداوما روش های خود را دقیق و جدید نمایید
یک امر ساده و بسیار مهم این است که باید تجربه کسب کرد و در بهترین حالت ، انباشت آن را شتاب بخشید. به هر تماسی که می گیرید به عنوان فرصتی برای یادگیری بنگرید که به شما کمک خواهد کرد تا تماس های آینده را بهتر و موثرتر برقرار کنید و طبق این اصل عمل کنید که حتی بهترین کارکرد را نیز می توان بهبود بخشید.
روش کار خود را دقیق کنید و از یکنواخت شدن آن و تکرار بی پایان جملات مشابه که گویی برای همه ی مشتریان مختلفی که با آنها روبه رو می شویم قابل استفاده است، پرهیز کنید.
عامل چهارم
وظایف خود را انجام دهید
به نظر نمی رسد در کار فروش کسی از فکر برنامه ریزی خوشش بیاید، اما چشم پوشی از آن به زیان خود شماست. بنابراین همیشه خود را آماده نمایید. فروشنده ای که چنین می کند اولین گام را در موفقیت در بین رقبا برداشته است. گاهی آماده سازی فقط چند دقیقه تفکر بیش از حضور در جلسه است.
عامل پنجم
هدف های روشنی را معین کنید
هر نشست به قصد فروش نیازمند اهداف روشنی است. اگر درباره ی آنچه برای انجامش می کوشید نظر روشنی نداشته باشید، فعالیت برای نیل به آن دشوار است. تنها گفتن اینکه هدف فروش است ساده نگری محسوب می شود. مقصود فروش چه چیزی ، به چه میزان و چگونه است؟
عامل ششم
اعتراض های ممکن را پیش بینی کنید.
شما از روی تجربه در میابید که اعتراض و مخالفت نه تنها ممکن بلکه بسیار محتمل است. در واقع بسیاری از افراد می گویند عدم مخالفت و اعتراض را می توان نشانه ای از فقدان مطلق توجه و علاقه از سوی مشتری قلمداد کرد. شما ممکن است بتوانید با اندیشیدن پیش از شروع کار از بروز برخی مخالفت ها جلوگیری کنید.
با ما همراه باشید تا دیگر عوامل مؤثر بر فروش موفق را توضیح بدهیم. برای مطالعه ادامه مطلب روی لینک کلیک کنید.
فرناز سهیلی هستم؛ کارشناس مدیریت آموزش، نویسنده در سایت سیترین و چندین سایت پرمحتوای دیگر! دو سال است که در زمینه ی تولید محتوا فعالیت دارم و پس از مدت کوتاهی آنقدر به نویسندگی علاقمند شدم که فکر میکنم نمی توانم از نوشتن دست بردارم. از دیگر علایق من یادگیری چیزهای تازه است . هر چیزی که بتواند من را به چالش بکشد مسلماَ عاشق آن خواهم شد. یادگیری سئو ، موسیقی و فوتبال از چالش های جدید در زندگی من هستند.
برچسب ها :روش هاي فروش ، روش های فروش ، روش های فروش اینترنتی ، روش های فروش بیشتر ، روش های فروش بیمه عمر ، روش های فروش کالا ، روش های فروش محصولات ، روش های فروش موفق ، روش های فروشندگی ، روش های فروشندگی موفق
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0