روش های افزایش فروش
روش های افزایش فروش شامل چه روش هایی است؟ در مقاله های قبلی از سایت نودی در مورد راه حل هایی برای افزایش فروش، مطالبی را عنوان کردیم. با ما همراه باشید تا دیگر روش های افزایش فروش را توضیح بدهیم. روش های مشتری یابی را که برای شما مؤثر هستند ایجاد نمایید. جستجوی مشتری
روش های افزایش فروش شامل چه روش هایی است؟
در مقاله های قبلی از سایت نودی در مورد راه حل هایی برای افزایش فروش، مطالبی را عنوان کردیم. با ما همراه باشید تا دیگر روش های افزایش فروش را توضیح بدهیم.
روش های مشتری یابی را که برای شما مؤثر هستند ایجاد نمایید.
جستجوی مشتری جدید در واقع ایجاد وضعیت ذهنی است. این کار نوعی عادت است و با پرورش و یافتن راههایی برای انجام آن، که خود آنها هم تبدیل به عادت می شوند، می توان برای پیشبرد ان کمک کرد. در زیر مثال هایی برای جذب مشتری جدید برای افزایش فروش آورده شده است. می توانید از این راه ها برای فروش بیشتر استفاده کنید یا راه های جدیدی برای جذب مشتری بیشتر بیابید.
-
جذب مشتری به وسیله ی مشتری قدیمی
فرض کنیم اولین مشتری با طرح یک درخواست تماس می گیرد. به محض اینکه طرف خود را بشناسید و بدانید که نیاز او چیست و چرا به شما مراجعه کرده است – می توانید از او بخواهید که شما را به دیگران معرفی کند. مثلا
- ایا شخص دیگری را می شناسید که ممکن است علاقمند به خرید باشد؟
- اگر این مدیر بانک به این کار علاقمند است آیا من می توانم با مدیر بانک دیگر صحبت کنم؟
-
مراکز نفوذ برای جذب مشتری
اینها افراد و سازمانهایی هستند که از طریق آنها می توانید به طور منظم با تعدادی مشتری جدید تماس برقرار کنید زیرا قدرت معرفی یا توصیه شما را دارند. خوب است اگر توجه کنید که کدام یک ( هیئت های حرفه ای و تجاری، اتاقهای بازرگانی ، انجمنها ، بانک ها و….) برای کار شما مفید است . سپس آنها را فهرست کنید و به طور مرتب با آنها در تماس باشید تا از شما اطلاعات کسب کنند و کسب و کارتان را بشناسند.
-
مشخصات شخصی
هرگز نباید به این کار کم بها داد. اگر عادت کنید دید دقیقی داشته باشید آنگاه دائما مشتریان جدیدی هم برایتان پیدا خواهد شد. اول به نشریات توجه کنید. شما باید هر نشریه، روزنامه یا مجله ی مرتبط با کار خود را مرتب بررسی نمایید. نشریات یک حرفه یا صنعت، نمونه ی خوبی هستند. خبرنامه های داخلی شرکت های بزرگ تولید کننده ای که مشتری شما هستند نیز بسیار مفیدند. هر گونه اطلاعاتی راجع به آنها را زیر نظر داشته باشید.
-
تماس های اتفاقی
این امر نیز با مشاهدات شخصی مرتبط است اما ارزش پرداختن جداگانه را دارد. به نقل از پاتریک فور سایت من دو بار پس از گفتگو با شخصی که در هواپیما در کنارم نشسته بود توانستم معامله ای را انجام دهم. حتی یک بار توانستم با کسی معامله کنم که وقتی یک نشانی را پیدا نمیکردم وارد دفترش شدم. چشمتان را به چنین فرصت های باز نگه دارید.
-
تماس بدون مقدمه
شاید در زدن و وارد شدن را بتوان تنها به کسانی که جرات دارند پیشنهاد کرد ، اما گاهی این کار مفید است. در جاهایی که موسسات تجاری مختلف در کنار هم قرار دارند ، شاید مراجعه به چند دفتر در نزدیکی محل قرار ملاقاتی که دارید، نتیجه بخش باشد.
-
فهرست ها
این فهرست ها نباید خیلی مفصل بلکه باید کوچک و تخصصی باشند. هر چه به عرصه ی کاری شما مربوط می شود نظیر فهرست اعضای انجمن ها ، گروه های خاص و باشگاه های ورزشی و.. را ذخیره کنید. این فهرست های می توانند اسامی لازم برای ارسال اطلاعات از طریق پست را فراهم سازند.
-
مشتریان و قراردادهای گذشته
اگر شما منظم باشید باید پرونده های گذشته در دسترس شما باشند. ولی در هر حال به احتمال زیاد می توان این سوابق را پیدا کرد. گاهی افراد دلایل موجهی را برای قطع تماس و توقف معامله با شما دارند. در بعضی موارد کار آنان به شما مرتبط نمی شود؛ شخص دیگری از شرکت خود استعفا داده ، بودجه ی شرکتی کاهش می یابد، هزینه ها به تأخیر می افتند و…به هر حال دلایل بسیار وجود دارد ، اگر چنین است ، وقتی اوضاع احتمالا دوباره تغییر می یابد، دوباره باید با آنها تماس گرفت.
-
تأمین کنندگان کالا
هر کسی را که با شما ارتباط دارد را می توان به معامله ترغیب کرد به شرط آنکه محصول یا خدمات شما مورد نیاز خرید او باشد. شما آنها را می شناسید، آنها هم شما را می شناسند. بی شک آنان می خواهند به کار با شما ادامه دهند و بنابراین احتمال اینکه پیشنهاد گفت و گو را رد کنند بسیار کم است.
فرناز سهیلی هستم؛ کارشناس مدیریت آموزش، نویسنده در سایت سیترین و چندین سایت پرمحتوای دیگر! دو سال است که در زمینه ی تولید محتوا فعالیت دارم و پس از مدت کوتاهی آنقدر به نویسندگی علاقمند شدم که فکر میکنم نمی توانم از نوشتن دست بردارم. از دیگر علایق من یادگیری چیزهای تازه است . هر چیزی که بتواند من را به چالش بکشد مسلماَ عاشق آن خواهم شد. یادگیری سئو ، موسیقی و فوتبال از چالش های جدید در زندگی من هستند.
برچسب ها :راه های افزایش فروش ، راه های افزایش فروش اینترنتی ، راه های افزایش فروش رستوران ، راه های افزایش فروش محصولات ، روش هاي افزايش فروش ، روش های افزایش فروش ، روش های افزایش فروش اینترنتی ، روش های افزایش فروش پوشاک ، روش های افزایش فروش شرکت ، روش های افزایش فروش محصولات
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0