تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 ژوئن 2023 - 9:41
957 بازدید
کد خبر : 2682

بررسی پرفروش ترین بخاری های برقی

بررسی پرفروش ترین بخاری های برقی

انواع بخاری برقی برای گرم کردن خانه خود این روزها همه به دنبال یک راه اقتصادی و به صرفه هستند. بخاری و از بهترین راه ها برای گرم کردن فضای خانه و محل کار می توان به هیتر برقی اشاره کرد. از مدل های گرمایش برقی می توان به موارد زیر اشاره کرد : شومینه

انواع بخاری برقی
برای گرم کردن خانه خود این روزها همه به دنبال یک راه اقتصادی و به صرفه هستند. بخاری و از بهترین راه ها برای گرم کردن فضای خانه و محل کار می توان به هیتر برقی اشاره کرد. از مدل های گرمایش برقی می توان به موارد زیر اشاره کرد : شومینه برقی ، فن هیتر برقی ، بخاری برقی و شومینه برقی که انتخاب کردن این نوع زا بخاری ها وابسته به فضای موجود و قدر خرید شماست .
با پیشرفت تکنولوژی هیترهای برقی وارد بازار شده اند که قابل کنترل هستند که هوای گرم را به محیط اطراف پخش می‌کنند با حرکت به جهت‌های مختلف .
هیترها برای مکان هایی مناسب هستند که هیتر یا بخاری را نمی توان در وسط فضاهای بزرگ ‌تر یا اتاق ‌ و همچنین فضاهایی که می‌ خواهیم به طور موقت گرم کنیم، برای مثل پارکینگ ، بسیار مناسب هستند.
امروز می خواهیم به بررسی پرفروش ترین بخاری های برقی بپردازیم تا با بررسی مناسب و مقایسه قیمت ها با سایر محصولات مرتبط ، بتوانید بهترین انتخاب و خرید را انجام دهید.

 

1 فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P

5fe2727a4790e بررسی پرفروش ترین بخاری های برقی

فن هیتر «پارس خزر» مدل «FH2000P» دستگاهی کوچک و کاربردی است که توسط این شرکت معتبر عرضه ‌شده است. این محصول بدنه‌ی پلاستیکی باکیفیتی دارد و قابلیت فعالیت به‌عنوان فن را نیز دارد و در هوای گرم می‌تواند به‌عنوان پنکه از آن استفاده کرد. ابعاد کوچک FH2000P امکان استفاده از آن روی میز را به کاربر می‌دهد. فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P در روزهای سرد به‌عنوان بخاری ‌برقی به کار می‌آید. کافی است پیچ تنظیم دما چرخانده شود تا المنت حرارتی دستگاه روشن شود. هم‌زمان فن دستگاه، هوای داغ را به بیرون دستگاه هدایت می‌کند. پیچ تنظیم دما که درواقع یک ترموستات است هم در این دستگاه در نظر گرفته‌ شده است. یکی از آپشن‌های این فن هیتر ممانعت از یخ‌زدگی المنت‌های آن است. این دستگاه مجهز به عملکرد قطع حرارتی خودکار است و در صورت افزایش درجه حرارت دستگاه به هر دلیل (مانند بسته‌شدن شبکه‌ی ورود هوا یا سقوط دستگاه) به‌صورت خودکار جریان برق قطع می‌شود و فن و المنت‌ها خاموش می‌شوند. این دستگاه مناسب کسانی است که در ادارات یا شرکت‌ها ترجیح می‌دهند در روزهای سرد زمستانی، از هوای گرم تولیدشده توسط بخاری لذت ببرند و درعین‌حال در روزهای گرم از قابلیت پنکه دستگاه استفاده کنند. امکان بهره‌مندی از قابلیت‌های فن هیتر پارس خزر در مغازه‌ها، ادارات، موسسه‌ها و حتی برای مصارف شخصی مثل اتاق‌خواب یا اتاق نشیمن باعث شده که این محصول یکی از دستگاه‌های محبوب ارائه‌شده در بازار باشد. پارس خزر از دیرباز به ارائه‌ی محصولات باکیفیت و کارآمد در بازار لوازم‌خانگی برقی شناخته ‌شده است. کارآمدی محصولات این تولید و عرضه‌کننده به همراه خدمات پس از فروش آن، باعث شده که محصولات این شرکت از پرفروش‌ترین‌ها و محبوب‌ترین‌های بازار به ‌حساب آید.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    طول 265 × عرض 265 × ارتفاع 125 میلی متر
  • وزن

    0.72 کیلوگرم
  • قابلیت نصب

     

    زمین

     

2 فن هیتر پارس خزر مدل SH2000M

5fe2727a8b897 بررسی پرفروش ترین بخاری های برقی

فن‌هیتر «پارس خزر» مدل «SH2000M» یکی از محصولات کوچک و کاربردی گرمایشی ساخت این شرکت است. این دستگاه دارای طراحی ساده و زیبایی است و از جنس پلاستیک باکیفیت و مقاوم به حرارت ساخته شده است. هیتر SH2000M قابلیت کارکرد در سه حالت فن، باد گرم و باد داغ را دارد. از طریق دکمه‌ی ولومی که در 6 حالت قابل تنظیم است، سرعت فن داخلی تعیین می‌شود. همچنین دو کلیدی که در طرفین این ولوم قرار دارند حالت کارکرد گرم و داغ هیتر را فعال می‌کنند. درصورتی‌که دکمه‌های روشن‌شدن المنت‌ها در حالت خاموش باشد، دستگاه به‌عنوان یک فن یا پنکه عمل می‌کند و حرارتی ایجاد نمی‌کند. از قابلیت‌های مهم فن هیتر پارس خزر مدل SH2000M، قابلیت چرخش دستگاه به طرفین است تا به‌این‌ترتیب باد به تمام جهات پخش شود؛ البته زاویه‌ی چرخش محدود است. گفتنی است این چرخش به صورت دستی انجام می‌گیرد و خودکار نیست. در قسمت پایینی و میانی دستگاه دکمه‌ی خاموش و روشن اصلی دستگاه در نظر گرفته‌ شده است تا درصورتی‌که دستگاه روی میز بود، با دست و در مواردی که دستگاه روی زمین قرار داشت، به‌صورت پدالی با پا خاموش یا روشن شود. فضای مخصوصی برای قرارگیری سیم در پشت فن‌هیتر در نظر گرفته شده تا در زمان‌ عدم استفاده از دستگاه، به راحتی آن را نگهداری کنید.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    280 × 190 × 390 میلی متر
  • وزن

    2.23 کیلوگرم
  • وزن بسته‌بندی

    3.38 کیلوگرم
  • قابلیت نصب

     

    زمین
    ,

    رو میزی

     

3 کرسی برقی مهسان مدل dib5

5fe2727aa50db بررسی پرفروش ترین بخاری های برقی

کرسی برقی مهسان سازه با طراحی زیبا و مصرف کم گزینه ای مناسب برای کرسی شما می باشد. حد اکثر توان گرمایشی این محصول 500 وات می باشد و مصرف کمتری نسبت به نمونه های مشابه دارد. این دستگاه دارای اتوماتیک دمایی می باشد و با گرم شدن المنت به صورت اتوماتیک قطع می کند. اتوماتیک دقیقا در وسط المنت و قسمت پر حرارت آن قرار دارد و باعث عملکرد صحیح می باشد این محصول دارای نشان استاندارد ملی ایران می باشد.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    250*250*10 میلی متر
  • وزن

    1.1 کیلوگرم
  • وزن بسته‌بندی

    1.2 کیلوگرم
  • قابلیت نصب

     

    زمین

     

4 فن هیتر تکنو مدل Te-1404

5fe2727acba03 بررسی پرفروش ترین بخاری های برقی

با شروع فصل سرما، استفاده از انواع لوازم گرمایشی آغاز می شود و در میان انواع این دستگاه ها، خریداران هیتر های رو میزی و کوچک روز به روز افزایش می یابد. چرا که این دسته از هیتر ها نسبت به سایر وسایل گرمایشی برقی، مصرف انرژی کمتری دارند و استفاده از آن ها برای گرم کردن یک اتاق بسیار به صرفه تر است. ففن هیتر تکنو مدل Te-1404 کارکردی بسیار کم‌صدا دارد و با حداکثر توان 2000 وات کار می‌کند. روی بدنه دستگاه 2 دکمه ولومی دیده می‌شود که که یکی برای کنترل دما و دیگری برای کنترل میزان توان باد تعبیه شده است. فن هیتر مدل Te-1404 مجهز به سیستم ایمنی قطع خودکار است که در صورت واژگونی و یا عدم مسطح بودن سطح، سیستم ایمنی فعال و بخاری خاموش می‌شود. ابعاد کوچک و اندازه‌ی جمع‌وجور این هیتر آن را برای استفاده‌ی رومیزی مناسب کرده و همچنین موجب حمل‌ونقل آسان دستگاه شده است.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    235x140x265 میلی متر
  • وزن

    1.070 کیلوگرم
  • قابلیت نصب

     

    زمین
    ,

    رو میزی

     

5 فن هیتر آراسته مدل FHA2000

5fe2727c9f5a7 بررسی پرفروش ترین بخاری های برقی

مشخصات کلی

  • ابعاد

    280 × 270 × 130 میلی متر
  • وزن

    1.5 کیلوگرم
  • قابلیت نصب

     

    رو میزی

     

6 بخاری برقی آراسته سری زنبوری مدل REHA2000

5fe2727cbd567 بررسی پرفروش ترین بخاری های برقی

مشخصات کلی

  • ابعاد

    220x220x430 میلی متر
  • وزن

    3 کیلوگرم
  • وزن بسته‌بندی

    3 کیلوگرم
  • قابلیت نصب

     

    زمین

     

7 بخاری برقی گرما گستر مهر مدل تویست

5fe2727ce1a90 بررسی پرفروش ترین بخاری های برقی

بخاری برقی ایستاده مهر MEHR مدل تویوست Toyoset با حداکثر توان 1500 وات به شکل کلاسیک و ساده با رده انرژی A و مصرف کم انرژی همراه با بازده حرارتی بالا طراحی شده است تا محیطی گرم و مطبوع را در فصول سرد سال برای شما ایجاد کند. این دستگاه دارای 3 المنت سرامیکی یا سیم پیچ فلزی است که با داغ و سرخ شدن سیم پیچ ها تولید حرارت می کند و به دلیل نداشتن شعله حتی در مکان هایی با تهویه نامناسب نیز می توان بدون کاهش میزان اکسیژن گرمای مطلوب و مناسب را ایجاد نمود. بخاری ایستاده تویوست مهر دارای پنل با سه کلید کنترلی و چراغ نشانگر داخلی روی بدنه دستگاه می باشد که جهت روشن و خاموش کردن المنت های بالا، پایین و وسط بطور مجزا کاربرد دارد. صفحه فلزی به کار رفته بعنوان منعکس کننده نور و حرارت در پس زمینه المنت ها موجب کارایی و بازده حرارتی بیشتر دستگاه گردیده و فضای وسیع تری را گرم می کند. این بخاری برقی مجهز به کلید ایمنی قطع کن اتوماتیک است که زیر بدنه دستگاه تعبیه شده تا در صورت واژگون شدن احتمالی وسیله بطور خودکار آن را خاموش کرده و از بروز خطر آتش سوزی جلوگیری گردد.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    350×220×430 میلی متر
  • وزن

    1 کیلوگرم
  • قابلیت نصب

     

    زمین
    ,

    رو میزی

     

8 هیتر برقی اخوان فرید مدل AH1000

5fe2727d08f04 بررسی پرفروش ترین بخاری های برقی

در فرهنگ و سنت ایرانی از دیرباز کرسی جایگاهی ویژه و نوستالژیک و بسیار فراتر از یک دستگاه گرم ‌کننده دارد . کرسی اخوان فرید با طراحی ساده و شیک خود جایگزینی عالی برای کرسی های نفتی ، لامپی و گازی میباشد .  کرسی برقی اخوان فرید با وزن بسیار پایین خود و با ابعاد 10×15×20 خود به راحتی قابل حمل میباشد و شما میتوانید در سفر نیز این محصول را همزاه داشته باشید . کرسی برقی اخوان فرید با رنگ زرشکی پودری الکترو استاتیک پودری نسوز و مقاوم در برابر حرارت دارای 2 المنت سرامیکی با کیفیت بالا میباشد که توان مصرفی هر کدام 1000 وات است که شما میتوانید با توجه به نیاز خود به وسیله پیچ تنظیم این محصول توان مصرفی آن را در بازه ای بین 1000 وات تا 2000 وات تنظیم نمایید .توجه نمایید که کرسی برقی اخوان فرید دارای حالت اتوماتیک نیز میباشد که به وسیله ترموستات موجود در این وسیله به طور خودکار وضعیت این محصول را با توجه به دما تنظیم مینماید . کابل این محصول نیز روکش کنفی مقاوم و محکمی دارد . کرسی اخوان فرید دارای 25 میله ی فلزی مقاوم میباشد که شما میتوانید برای گرم کردن غذا نیز از آن استفاده نمایید . اتصالات این محصول نیز دارای کیفیت مناسبی است. لطفا توجه نمایید که برای حفظ ایمنی خود جهت استفاده از این محصول از پریز برق مجزا استفاده نمایید و روی این محصول را نپوشانید همچنین برای جلوگیری از برق گرفتی از وارد کردن اشیا خارجی به این محصول خودداری نمایید . به طور کلی کرسی اخوان فرید با توجه به قیمت اقتصادی آن محصولی ایده آل برای گرمایش در فصل سرما ، ویلا ، مناطق سردسیر و ییلاقی میباشد .

مشخصات کلی

  • ابعاد

    100×150×200 میلی متر
  • وزن

    0.4 کیلوگرم
  • وزن بسته‌بندی

    0.5 کیلوگرم
  • قابلیت نصب

     

    زمین
    ,

    رو میزی

     

  • مشخصات برق

    230 – 220 ولت AC

9 بخاری برقی گرما گستر مهر مدل Toyoset

5fe2727d29c38 بررسی پرفروش ترین بخاری های برقی

بخاری برقی ایستاده مهر MEHR مدل تویوست Toyoset با حداکثر توان 1500 وات به شکل کلاسیک و ساده با رده انرژی A و مصرف کم انرژی همراه با بازده حرارتی بالا طراحی شده است تا محیطی گرم و مطبوع را در فصول سرد سال برای شما ایجاد کند. این دستگاه دارای 3 المنت سرامیکی یا سیم پیچ فلزی است که با داغ و سرخ شدن سیم پیچ ها تولید حرارت می کند و به دلیل نداشتن شعله حتی در مکان هایی با تهویه نامناسب نیز می توان بدون کاهش میزان اکسیژن گرمای مطلوب و مناسب را ایجاد نمود.
بخاری ایستاده تویوست مهر دارای پنل با سه کلید کنترلی و چراغ نشانگر داخلی روی بدنه دستگاه می باشد که جهت روشن و خاموش کردن المنت های بالا، پایین و وسط بطور مجزا کاربرد دارد. صفحه فلزی به کار رفته بعنوان منعکس کننده نور و حرارت در پس زمینه المنت ها موجب کارایی و بازده حرارتی بیشتر دستگاه گردیده و فضای وسیع تری را گرم می کند. این بخاری برقی مجهز به کلید ایمنی قطع کن اتوماتیک است که زیر بدنه دستگاه تعبیه شده تا در صورت واژگون شدن احتمالی وسیله بطور خودکار آن را خاموش کرده و از بروز خطر آتش سوزی جلوگیری گردد.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    430*220*350 میلی متر
  • وزن

    1 کیلوگرم
  • قابلیت نصب

     

    دیوار
    ,

    زمین
    ,

    رو میزی

     

  • مشخصات برق

    قابلیت اتصال به برق شهری

10 بخاری برقی با المنت سرامیکی مه پویا مدل Toyoset

5fe2727d6b3d5 بررسی پرفروش ترین بخاری های برقی

درفصل سرما ، گرمای دلچسب آرامش خوبی به انسان می بخشد، بخاری برقی مدل تویوست بالمنت سرامیکی مه پویا دارای کلیدقطع کن ایمنی اتوماتیک است که درصورت واژگونی احتمالی، برق آن بصورت اتوماتیک ازمدارخارج می گردد.این مدل وسایرمدلهای بخاری برقی مه پویا دارای علامت استانداردملی ایران می باشد.بخاری برقی مه پویادارای توان مصرفی 1500 وات است که مصرف وگرمایش هریک ازالمنتهای آن با یک کلید سه پل بصورت جداگانه قابل کنترل است .  این مدل بخاری مه پویا برای گرم کردن فضای 14-12 متر طراحی وساخته شده است.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    450×260×360 میلی متر
  • وزن

    3.6 کیلوگرم
  • وزن بسته‌بندی

    4.2 کیلوگرم
  • قابلیت نصب

     

    زمین

     

  • مشخصات برق

    220ولت متناوب

11 بخاری دیواری اراسته مدلA _WHA2200

5fe2727dc7a84 بررسی پرفروش ترین بخاری های برقی

بخاری برقی دیواری آراسته مدل WHA2200 با داشتن دو المنت شیشه ای و دو حالت گرمادهی 750 و 1500 وات گرمادهی قابل توجهی دارد با این حال با داشتن برچسب انرژی A و نشان ملی استاندارد جزء بخاری های کم مصرف می باشد. طوری محافظ تعبیه شدن روی آن ایمنی لازم را برای مصرف کننده تامین می کند. سطح براق داخل بخاری باعث هدایت گرما به جلو شده و محیط را به خوبی گرم می کند. روشن و خاموش کردن و تنظیم درجه حرارت این بخاری برقی بسیار ساده و با سهولت می باشد و بوسیله کشیدن نخ که در قسمت پایین بخاری قراردارد انجام می شود. قسمتی نیز جهت نمایش وضعیت بخاری در حالت خاموش یا روشن و حالت 1 و 2 در آن تعبیه شده است.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    600*200*100 میلی متر
  • وزن

    1.5 کیلوگرم
  • وزن بسته‌بندی

    1.5 کیلوگرم
  • قابلیت نصب

     

    دیوار

     

12 بخاری برقی ابر استاره مدل تیوست

5fe2727de558c بررسی پرفروش ترین بخاری های برقی

شرکت تولیدی و صنعتی ابر استاره به عنوان یکی از اولین تولید کننده های محصولات گرمایشی سال هاست محصولات با کیفیت با نشان استاندارد ایران تولید می کند. بخاری ابر استار مدل تیوست یکی از محصولات با کیفیت این شرکت است که با مصرف انرژی کم 1500 وات و راندمان مصرف انرژی A یکی از کم مصرف ترین و پر بازده ترین محصولات این شرکت می باشد. این بخاری دارای 3 شعله در جلو به منظور بازدهی بیشتر می باشد. . همچنین به منظور افزایش ایمنی این محصول دارای کلید ایمنی است که در صورت واژگونی به صورت اتوماتیک خاموش می شود.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    400*350*220 میلی متر
  • وزن

    2.4 کیلوگرم
  • وزن بسته‌بندی

    4 کیلوگرم
  • قابلیت نصب

     

    زمین
    ,

    رو میزی

     

13 بخاری برقی اخوان فرید مدل 1200A-W

5fe2727e47192 بررسی پرفروش ترین بخاری های برقی

بخاری برقی اخوان فرید با طراحی ساده و شیک خود ، جایگزینی عالی برای بخاری های نفتی و قدیمی میباشد. بخاری برقی اخوان فرید با وزن نسبتا پایین و با ابعاد 12×23×38 سانتی متر به راحتی قابل حمل بوده و شما می توانید حتی در سفر نیز این محصول را همراه خود داشته باشید. بخاری برقی اخوان فرید با رنگ قرمز و دارای 3 المنت سرامیکی با کیفیت مطلوب می باشد که توان مصرفی هرکدام از المنت ها 400 وات است. این بخاری برقی کم مصرف بوده و در نهایت با روشن شدن هر 3 المنت توان مصرفی 1200 وات را دارا می باشد. این بخاری برقی دارای دو کلید است که با روشن نمودن یکی از کلید ها ، یک المنت روشن می شود و با روشن نمودن کلید دیگر ، دو المنت دیگر روشن می شود و از این طریق می توان گرمای آن را مدیریت کرد. بخاری برقی اخوان فرید با استفاده از میله فلزی مقاوم از المنت ها محافظت می کند. لطفا توجه نمایید که برای حفظ ایمنی خود جهت استفاده از این محصول از پریز برق مجزا استفاده نمایید و روی آن را نپوشانید، همچنین برای جلوگیری از برق گرفتی از وارد کردن اشیا خارجی به این محصول خودداری نمایید . به طور کلی بخاری برقی سه المنت اخوان فرید با توجه به قیمت اقتصادی آن، محصولی ایده آل برای گرمایش در فصل سرما ، ویلا ، مناطق سردسیر و ییلاقی میباشد .

مشخصات کلی

  • ابعاد

    380x230x120 میلی متر
  • وزن

    0.650 کیلوگرم
  • قابلیت نصب

     

    زمین

     

14 بخاری فن‌دار آراسته مدل 2200

5fe2727eba921 بررسی پرفروش ترین بخاری های برقی

بخاری برقی مدل 2200 با توان حرارتی متغیر 400وات تا 2200 وات وسیله‌ای کارآمد با طراحی زیبا، کاربری آسان و بازده حرارتی مناسب است که در فصل سرد فضایی دلپذیر در خانه یا محل کار ایجاد می‌کند. این بخاری مجهز به 5 المنت شیشه‌ای است که با فناوری جابه‌جایی- تابشی و بدون ایجاد شعله حرارت ایجاد می‌کند. به همین دلیل حتی در مکان‌های بسته نیز می‌توانید بدون نگرانی از کاهش اکسیژن محیط، گرمای مطلوب داشته باشید. فن این دستگاه کمک می‌کند گرما به‌صورت همگن در فضا منتشر شود. این محصول مجهز به ترموستات است که توسط آن می‌توان میزان حرارت دلخواه را تنظیم کرد. به کمک 3 کلید دیگر نیز می‌توان 5 المنت و فن دستگاه را روشن و خاموش کرد. برای بازدهی یشتر از صفحه استیل منعکس کننده نور و حرارت در پس زمینه المنت‌ها استفاده شده است. این دستگاه مجهز به سیستم عملکرد ایمن است که در صورت واژگون شدن ناگهانی، به‌طور خودکار بخاری خاموش می‌شود تا از بروز آتش‌سوزی جلوگیری شود. در این دستگاه 4 المنت در جلو و یک المنت در بالا تعبیه شده که المنت بالا امکان استفاده از کتری را به مصرف کننده میدهد. ساخت ایران

مشخصات کلی

  • ابعاد

    59*38*19 میلی متر
  • وزن

    5 کیلوگرم
  • وزن بسته‌بندی

    5.3 کیلوگرم
  • قابلیت نصب

     

    زمین

     

15 بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH-2800

5fe2727ee021b بررسی پرفروش ترین بخاری های برقی

1050000 خرید
بخاری برقی برفاب مدل QH-2800 با توان حرارتی 2600 وات وسیله‌ای کارآمد با طراحی زیبا، کاربری آسان و بازده حرارتی مناسب است که در فصل سرد فضایی دلپذیر در خانه یا محل کار ایجاد می‌کند. این بخاری مجهز به 6 المنت شیشه‌ای است که با فناوری جابه‌جایی- تابشی و بدون ایجاد شعله حرارت ایجاد می‌کند. به همین دلیل حتی در مکان‌های بسته نیز می‌توانید بدون نگرانی از کاهش اکسیژن محیط، گرمای مطلوب داشته باشید. فن این دستگاه کمک می‌کند گرما به‌صورت همگن در فضا منتشر شود. این محصول مجهز به ترموستات است که توسط آن می‌توان میزان حرارت دلخواه را تنظیم کرد. به کمک 4 کلید دیگر نیز می‌توان 6 المنت و فن دستگاه را روشن و خاموش کرد. برای بازدهی یشتر از صفحه استیل منعکس کننده نور و حرارت در پس زمینه المنت‌ها استفاده شده است. این دستگاه مجهز به سیستم عملکرد ایمن است که در صورت واژگون شدن ناگهانی، به‌طور خودکار بخاری خاموش می‌شود تا از بروز آتش‌سوزی جلوگیری شود.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    540 × 260 × 595 میلی متر
  • وزن

    6.5 کیلوگرم
  • وزن بسته‌بندی

    8.3 کیلوگرم
  • قابلیت نصب

     

    زمین
    ,

    رو میزی

     

16 بخاری برقی مه پویا مدل 2000

5fe2727f6f916 بررسی پرفروش ترین بخاری های برقی

شرکت تولیدی لوازم خانگی مه پویا تولیدبخاریهای برقی خودراازسال 1371 پس ازاخذپروانه استانداردملی ایران آغازنمود،ودرحال حاضرتنوع بخاریهای برقی این شرکت به شش مدل می رسد. بخاری برقی مدل 2000 مه پویا ، که به لحاظ سایزمتوسط آن فضای کمی رااشغال میکند، این بخاری دارای کلیدقطع کن ایمنی اتوماتیک است که درصورت واژگونی احتمالی برق آن بصورت اتوماتیک ازمدارخارج می گرددوازبروزآتشسوزی جلوگیری می کند. مدل 2000 وسایرمدلهای بخاری برقی مه پویا دارای علامت استانداردملی ایران است.بخاری برقی مدل 2000مه پویادارای یک کلیدسه پل است که هریک ازالمنتهای آن بصورت جداگانه قابل کنترل است.این مدل بخاری مه پویا برای گرم کردن فضای 15-10 متری  طراحی وساخته شده است.المنتهای حرارتی آن ازکیفیت بالایی برخورداراست.سیمهای بکاررفته دراین بخاری نسوزبوده ودرمقابل حرارت مقاوم می باشند.پوشش رنگ بدنه بخاری مه پویابااستفاده ازتکنولوژی تمام اتواتیک رنگ پودری الکترواستاتیک انجام شده است.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    18×30×41 میلی متر
  • وزن

    2.4 کیلوگرم
  • وزن بسته‌بندی

    2.7 کیلوگرم
  • قابلیت نصب

     

    زمین

     

  • مشخصات برق

    220 ولت متناوب – 8.1 آمپر

17 بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH-3000

5fe2727f96feb بررسی پرفروش ترین بخاری های برقی

بخاری برقی برفاب مدل QH-3000 با توان حرارتی 3000 وات وسیله‌ای کارآمد با کاربری آسان و بازده حرارتی خوب است که در فصل سرد فضایی دلپذیر در خانه و محل کار ایجاد می‌کند. این بخاری مجهز به 6 المنت شیشه‌ای است که با فناوری جابه‌جایی- تابشی و بدون ایجاد شعله حرارت ایجاد می‌کند. به همین دلیل حتی در مکان‌های بسته نیز می‌توانید بدون نگرانی از کاهش اکسیژن محیط، گرمای مطلوب داشته باشید. فن در این مدل بخاری برای انتشار گرما به‌صورت همگن تعیبه شده است. این محصول مجهز به ترموستات است که توسط آن می‌توان میزان حرارت دلخواه را تنظیم کرد. به کمک 4 کلید دیگر نیز می‌توان 6 المنت و فن دستگاه را روشن و خاموش کرد. برای بازدهی بیشتر از صفحه استیل منعکس کننده نور و حرارت در پس زمینۀ المنت‌ها استفاده شده است. این دستگاه مجهز به سیستم عملکرد ایمن است که در صورت واژگون شدن ناگهانی، به‌طور خودکار خاموش و از بروز آتش‌سوزی جلوگیری می‌کند.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    715 × 255 × 540 میلی متر
  • وزن

    6 کیلوگرم
  • وزن بسته‌بندی

    8.5 کیلوگرم
  • قابلیت نصب

     

    زمین
    ,

    رو میزی

     

18 المنت آب جوش آور مدل 001

5fe2728027d59 بررسی پرفروش ترین بخاری های برقی

مشخصات کلی

  • ابعاد

    12*2*2 میلی متر
  • وزن

    45 کیلوگرم

19 المنت ۱۲ ولت الکترومکانیک سیلیکونی ۱۳۰ سانتیمتری

5fe2728069a19 بررسی پرفروش ترین بخاری های برقی

مشخصات کلی

  • ابعاد

    1300 میلی متر
  • مشخصات برق

    12 ولت برق خودرو یا موتور سیکلت
     


  • 6.5 اهم

20 بخاری سیماران مدل SCH-DL04

5fe27280cc562 بررسی پرفروش ترین بخاری های برقی

بخاری برقی کانوکتور سیماران مدل SCH-DL04 با توان 2300 وات و کارکرد ایمن و کم صدا در فصول سرد سال محیطی گرم و خوشایند را برای شما در خانه یا محل کار به ارمغان می آورد.
نحوه عملکرد دستگاه به این صورت است که با روشن شدن المنت ها در قسمت پایین بدنه، گرما از قسمت پایین به سمت بالا منتقل می شود و با داشتن فن پرقدرت و کم صدا می تواند سطح وسیع تری را تحت پوشش گرما قرار دهد .
بدنه دستگاه از فلزی مستحکم و رنگ ( سفید و مشکی ) مقاوم در برابر حرارت ساخته شده و دارای دستگیره های پلاستیکی عایق می باشد .
از دیگر قابلیت های آن ترموستات تنظیم دما می باشد که توسط آن میتوان دمای محیط را تنظیم نمود . همچنین دستگاه مجهز به محافظ ضد یخ زدگی است ، که با رسیدن دما به زیر 5 درجه سانتی گراد شروع به کار میکند تا مانع از سرد شدن بیش از حد محیط گردد .

مشخصات کلی

  • ابعاد

    600x270x390 میلی متر
  • وزن

    3.3 کیلوگرم

21 کرسی برقی کرستون مدل شایسته

5fe27280df939 بررسی پرفروش ترین بخاری های برقی

بخاری برقی تابشی کرستون مدل شایسته قرمز یک انتخاب ایمن و اقتصادی برای کسانی است که به کیفیت اهمیت می دهند. این محصول دارای نشان استاندارد ملی ایران است. دو المنت این هیتر برقی دارای قابلیت کنترل جریان به صورت پیوسته است و به این ترتیب کاربر می تواند میزان حرارت دهی و مصرف انرژی هیتر را به دلخواه تنظیم نماید. بر این اساس کرسی برقی کرستون مدل شایسته قرمز دارای رده مصرف انرژی A بوده و این به معنای مصرف بهینه انرژی برق توسط این محصول است. در صورتی که این بخاری برقی به هر دلیلی از وضعیت متعادل خود خارج شود (مثلا واژگون شود) یک کلید ایمنی به صورت خودکار جریان برق را قطع می کند تا ایمنی کامل برای کاربر فراهم شود. در پناه پرتوهای گرم و اطمینان بخش کرسی برقی کرستون مدل شایسته قرمز از تماشای بارش زیبای برف زمستانی پشت پنجره در حال نوشیدن یک فنجان قهوه ی گرم لذت ببرید.

مشخصات کلی

  • ابعاد

    300x200x140 میلی متر
  • وزن

    1.7 کیلوگرم
  • وزن بسته‌بندی

    1.7 کیلوگرم
  • قابلیت نصب

     

    زمین
    ,

    رو میزی

     

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

RSS عکس های جدیدRSS ویدائوRSS مسترسئوکارلینک های مرتبطپیوندهاRSS آکادمی ایران اسکین کرRSS ایران کریر فیلیمو