پیج اصلی اینستاگرام هانیه حقانی شجاعی چیست؟

هانیه حقانی شجاعی متولد تبریز بوده و دهه هشتادی می باشد و در روز یکشنبه، ۲۵ خرداد ۱۳۸۲ به دنیا آمده است.

با دابسمش هایی که برای آهنگ های آذربایجانی تولید میکند و در پیجش قرار می دهد مورد توجه همشهری ها و ترک زبانان شده است.

با توجه به اینکه هانیه حقانی تجربه مدیریت پیج اینستاگرام نداشته و بی تجربه می باشد (بخاطر عدم درج آی دی پیج روی ویدئوها) خیلی از پیج ها و افراد سودجو از این نقص سو استفاده کرده و پیج های زیادی به اسم های هانیه حقانی ، هانیه حقانی شجاعی و هانیه شجاعی ایجاد کرده و کسب درآمد میکنند.

پیج اصلی هانیه حقانی کدام است؟

پیج اصلی هانیه حقانی _.honey.____  (آندرلاین نقطه honey نقطه آندرلاین آندرلاین آندرلاین آندرلاین ) می باشد که در زمان تنظیم این مطلب 109 هزار فالور دارد.

پیج مادر هانیه حقانی

پیج پدر هانیه حقانی

 

معرفی پیج های فیک هانیه حقانی

بعضی از این پیج ها بخاطر ایجاد حس اعتماد کاربران اقدام به خرید فالور نیز میکنند تا تعداد فالورهای پیج شان از پیج اصلی زیادتر به نظر آید. و از این طریق توانسته اند تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام را سمت پیج خود کشیده و کلاهبرداری نمایند. یکی از این پیج ها honey.haggani.shojaei می باشد که با 207 هزار فالور  و _.h0ney.___ با 192 هزار فالو در حال کلاهبرداری می باشد.

پیج اصلی هانیه حقانی شجاعی چیست؟

لینک پیج اصلی هانیه حقانی در اینستاگرامhttps://www.instagram.com/_.honey.____/

شکایت هانیه حقانی شجاعی از پیج های فیک در اینستاگرام

در تاریخ 3 بهمن 1397 هانیه حقانی پس از سکوتی چند هفته ای راز سکوتش را مشخص کرد و گفت هدفش از این کم کاری تحقیق درمورد پیج های فیک و گرفتن شماره حساب های پیج های فیک بوده و در حال تنظیم شکایت از این پیج ها بوده است و گفت که قصد تغییر کاربری پیج را دارد و در پیج اصلی خودش نوشت:

سلام این روزا سرم گرم کارایی بودم که باید در سکوت انجام میشد و حالا اجازه دارم خبرشو منتشر کنم من پیجی بجز این اسم در اینستا ندارم @_.honey.____
که اینم تغییر خواهیم داد.
به همراه اسپانسر و وکیلم طبق ماده هفتصدو چهل و پنج جرایم رایانه ای از تمام پیجهای فیکم شکایت و درخواست غرامت کردیم. این مدت تمام شماره کارتهاشونو جمع اوری کردیم مابقی رو پلیس فتا زحمت کشیدن شماره ایپی هاشونو دراوردن و حالا لیست اسامیشونو به همراه مدارک به دادگاه فرستادیم. دادگاه گفته برای کم شدن مقدار شکایت از پیجهای زیر پنجاه کا فعلا صرف نظر کنم و زمان بدم تا اسم رو تغییر و عکسها و ویدوهام رو پاک کنن!
از شش تا پیج بزرگی که به اسم من تخلفاتی بزرگی انجام دادن مثل تبلیغ سایتهای کلاهبرداری شرط بندی و غیره.. و باعث ایجاد مشگلات و شکایاتی برام شدن که مجبوراً پرونده شکایت شخصی هم باز کردم. اطلاعات بیشتر رو باز منتشر خواهم کرد.
اون دوتا پیجی که شماره آی پی باکو رو دارن براشون جناب امیر تشکر سورپرایز داره. درضمن امنیت پیج ازینپس توسط امیر تشکر انجام میگیره.
اسم پیج به زودی تغییر و در زمینه معرفی افتخارات شهر اولینها شهر تبریز به صورت یک مجموعه گروه طبق قوانین فعالیت خواهیم کرد.
دایرکت پیج رو هم مدیر برنامم چک میکنه مطلع باشید. و در اخر تشکر بابت راهنمایی های جناب@amiretashakor و هم چنین پلیس فتا که خیلی عالی رسیدگی و اقدام میکنن

عکس های هانیه حقانی شجاعی

هانیه حقانی شجاعی

عکس هانیه حقانی

عکس و فیلم هانیه حقانی شجاعی

هانیه شجاعی

عکس های هانیه شجاعی

رقص هانیه شجاعی با آهنگ سنی دیللر

 

تهیه و گردآوری: مجله نودی

جستجوی کاربران برای این مطلب: