نقشه کامل ایران با تمام جزئیات

نقشه کامل ایران با تمام جزئیات

اهمیت داشتن نقشه راهها و شهرهای ایران زمانی مشخص می شود که دوستدار سفر  و گردشگری باشید و به بازدید از مکان های جدید علاقه داشته باشید .  اما نقشه ی مورد نظر باید به درستی شما را راهنمایی کند و نقشه ها را به خوبی نمایان سازد . بر اساس همین نیاز اپلیکیشن های موبایلی فراوانی ساخته شده اند که کاربران تلفن های هوشمند را از نقشه های کاغذی بی نیاز می سازند . البته اگر مسیریاب و نقشه ای بدون نیاز به اینترنت کار کند مسلما کاربران بیشتری به آن جذب و علاقه مند خواهند شد . با مجله دانستنی سفر نودی همراه باشید تا اپلیکیشن کاربردی نقشه کامل ایران با جزییات آفلاین را معرفی کنیم .

نقشه کامل راه ها و شهرهای ایران بصورت PDF , JPG

این اپلیکیشن بدون نیاز به اینترنت به صورت آفلاین نقشه ی کل ایران را نمایش داده و موقعیت مکانی شما را بر روی نقشه نشان می دهد . با امکانات جالب این برنامه و حجم پایین آن و سرعت بالای آن دیگر نقشه های کاغذی و اپلیکیشن ها را فراموش خواهید کرد .

رابط کاربری برنامه ایران افلاین

در صفحه ی اصلی این برنامه می توانید نقشه ها را مشاهده کنید و به جستجو در اپلیکیشن بپردازید . برای تعیین موقعیت مکانی خودتان باید ابتدا جی پی اس دستگاه را روش کنید و بعد روی آِکن پایین سمت راست کلیک کنید البته در مکان های سر بسته این قابلیت فعال نیست . همچنین می توانید موقعیت مکانی خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید .

می توانید برای دسترسی سریع تر به مکان های دلخواهتان روی نقشه آن ها را ذخیره کنید . کافی است که مکان دلخواه خود را در نقشه لمس کنید و برای چند لحظه بفشارید و سپس بر روی علامت تایید بالای صفحه لمس کنید . همچنین در انتها می توانید توضیح یا تصویری را برای این مکان ذخیره نمایید .

نقشه کامل ایران با تمام جزئیات

کاربرد اپلیکیشن ایران آفلاین

با وجود امکانات پایین تر نقشه های افلاین در مقایسه با اپلیکیشن های آنلاین مسیریابی مانند waze  باز هم می توانند بسیار مفید واقع شوند . این اپلیکیشن نقشه ی شهر ها و راه ها را به صورت بروز در اختیار کابران قرار می دهد . در این اپ می توانید موقعیت مکانی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و مکان های دلخواهتان را ذخیره نمایید.

امکانات اپلیکیشن نقشه های ایران افلاین

  • رابط کاربری روان

 

  • نمایش نقشه کامل شهرها و راه های کشور

 

  • نمایش موقعیت فعلی شما روی نقشه

 

  • امکان ارسال موقعیت به دیگران

 

  • قطب نما

 

  • قابلیت ذخیره سازی مکان های مختلف با عکس

 

  • دسترسی سریع به شهرهای مختلف

 

  • و …

 

نقشه کامل ایران با تمام جزئیات

 

 

جستجوی کاربران برای این مطلب: